-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... za punkt wyjścia do dalszych badań. Każdy klient wyraził także swoją osobistą opinię na temat odwiedzonej placówki. Pomimo wielu niedociągnięć w badanych sklepach 83,3% klientów uznało, że opierając się wyłącznie na wrażeniach z odbytej wizyty, chętnie poleciłoby odwiedzony sklep innym klientom – znajomym czy ...
-
Telefonia mobilna a obawy konsumentów
... do czynienia z wirusami komórkowymi, które zaatakowały ich samych bądź ich znajomych. Świadomość tego zagrożenia poważnie narusza zaufanie klientów i w efekcie 80% badanych obawia się możliwości infekcji wirusem komórkowym. Rośnie również zagrożenie niepożądaną korespondencją. Ponad jedna trzecia abonentów (38,6%) przyznaje, że co najmniej ...
-
Branża budowlana a media
... stopniu ankietowani to użytkownicy Internetu, przeglądający informacyjne strony WWW oraz porozumiewający się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Blisko trzy czwarte badanych korzysta również z prasy branżowej. Wśród periodyków specjalistycznych liderem pozostaje Murator, natomiast wśród pism dekoratorskich najchętniej wybierany jest magazyn ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 18 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (28,5 proc.) oraz powyżej 5 lat (25,9 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Atak spamu Meeting Invite
... ostrzega przed nowym rodzajem niepożądanej poczty elektronicznej o nazwie "Meeting Invite" (zaproszenie na spotkanie). W żadnej z odmian niepożądanej poczty elektronicznej, badanych przez firmę Trend Micro w ciągu ostatnich 12 miesięcy, nie wykorzystywano jeszcze narzędzi kalendarzowych Google. Niektóre filtry antyspamowe zostały zaprojektowane ...
-
Umiejętności informatyczne wg płci
... danych. Panowie, tak jak panie, w pierwszym momencie po utracie danych próbowali korzystać z programów do samodzielnego odzyskiwania danych. Ponad 70 proc. badanych mężczyzn i kobiet jest świadomych możliwości utraty danych. Zabezpieczają się przed taką sytuacją tworząc kopie zapasowe informacji. - Różnice między poziomem świadomości ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (28,4 proc.) oraz powyżej 5 lat (29,3 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Życie w sieci: co robią internauci?
... w Stanach Zjednoczonych podawała dane swojej karty kredytowej (największy odsetek na świecie), w porównaniu z tylko 13% użytkowników w Brazylii. Większość dorosłych użytkowników w badanych krajach zainstalowała oprogramowanie zabezpieczające (Stany Zjednoczone – 71%, Wielka Brytania – 82%, Australia – 84%, Niemcy – 85%, Francja – 75%, Brazylia – 85 ...
-
Banki europejskie: sposób na kryzys
... niż na rozwoju lepszego zrozumienia klienta, którego zachęcić może większe zróżnicowanie i elastyczność standardów usług czy technologii IT. Jak stwierdził jeden z badanych: „Banki mówią, że są zorientowane na potrzeby klienta ale nie są.” Wykorzystując sugestie i komentarze zdobyte dzięki badaniom, a także wiedzę odnośnie ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17,6 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (27,2 proc.) oraz powyżej 5 lat (32,6 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Satysfakcja z pracy menedżera: co ma wpływ?
... , a także zajmowane stanowisko i poziom zarobków. Na zadowolenie z pracy ma wpływ również czas, jaki jest niezbędny do jej wykonywania. Jedynie połowa badanych przyznała, że pracuje do 8 godzin dziennie, w tym poniżej ustawowej granicy (tylko 10% odpowiedzi). Drugą połowę stanowią osoby pracujące znacznie więcej ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... użytkowników społeczności internetowych w telefonach komórkowych (w stosunku do całkowitej liczby posiadaczy telefonów) z pośród 5 krajów Europejskich (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy i Hiszpania) badanych przez comScore.
-
Sytuacja ekonomiczna MSP w III kw. 2008
... aż 79% właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że sytuacja ekonomiczna ich firm w IV kwartale 2008 r. nie ulegnie większym zmianom, a 12% oczekuje nawet ... ich zastępcy i inne osoby zajmujące najwyższe stanowiska w firmie. Z badania wynika, że 1/4 badanych przedsiębiorców jest zdania, że w ciągu ostatniego roku sytuacja gospodarcza Polski ...
-
Zagrożenia dla dzieci w Internecie wg dorosłych
... badany deklaruje brak wiedzy na temat skali występowania tych zagrożeń. Zachowań związanych z pornografią dziecięcą i pedofilią zabroniłoby średnio ponad 80 proc. badanych. Opinie na temat rzeczywistych regulacji prawnych wśród internautów są natomiast podzielone. Ponad połowa (53 proc.) respondentów sądzi, że oglądanie dziecięcej ...
-
Aplikacje wideo w pracy popularniejsze
... operatorzy telekomunikacyjni, oferowały możliwość zastosowania połączeń wideo w kontaktach z pracownikami telecentrum lub ekspertami. Z badania wynika, że najpopularniejszym serwisem wideo wśród badanych decydentów okazało się Youtube, z którego korzysta ponad dwie trzecie ankietowanych. Niektórzy respondenci korzystają ponadto z Onet TV i TVN24.pl ...
-
Świąteczne zakupy online w 2008
... %). Z handlu elektronicznego skorzystało w ciągu minionego roku ponad 4,2 mln klientów – to o milion więcej niż w 2007 roku, gdy zakupy w sieci deklarowało 28% badanych internautów. Szczyt zakupów internetowych przypada na dwa ostatnie miesiące w roku. W listopadzie i grudniu sklepy online muszą obsłużyć prawie dwa miliony klientów ...
-
Europa Środkowa: sieci handlowe 2008
... konkurować z przybyszami. Podobnie ma się sytuacja na Ukrainie, z tym, że do tego kraju obcy kapitał zaczął napływać jeszcze później. W obu badanych przez PMR wschodnioeuropejskich krajach, Rosji i Ukrainie, liderem rynku ogólnospożywczego jest miejscowy detalista. W Rosji jest to X5 Retail Group, zarejestrowany w Holandii ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International. Na pytanie - czy wyniki wyszukiwania Google są przydatne, ponad 80% badanych odpowiedziało pozytywnie („trochę się zgadzam”, „zdecydowanie się zgadzam”). Natomiast już przy pytaniu - czy wyniki są wiarygodne, pozytywnie wypowiedziało się tylko ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2008
... zamienić swoje mieszkania na większe – tak swoje działania wyjaśniało 19 proc. ankietowanych. Transakcje przeprowadzone jako inwestycje były udziałem 13 proc. badanych, a po 11 proc. wskazań padło na odpowiedzi „chcę zamienić mieszkanie na dom”, „kupuję dla dzieci” i „chcę się usamodzielnić i zamieszkać na ...
-
Plany wakacyjne internautów
... kwestie podczas wyboru wyjazdu organizowanego przez biuro podróży, internauci planujący taki wyjazd, uznali miejsce wycieczki oraz jej cenę. Prawie 2/3 badanych zamierza wydać na planowany wyjazd z biurem podróży od 1 000 zł do 4 000 zł w przeliczeniu na jedną dorosłą osobę. W przypadku wyjazdów ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17,5 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego powyżej 5 lat (32,2 proc) oraz od 3 do 5 lat (28,6 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Mieszkania w stolicy: nabywcy w 2008
... bezpośrednia okolica budynku. Według ekspertów dla zdecydowanej większości nabywców podstawowe znaczenie przy wyborze mieszkania ma dostępność komunikacyjna. Dla 37 proc. badanych pierwszoplanowym kryterium wyboru lokalizacji jest dostępność środków komunikacji miejskiej, a dla 17 proc. łatwy dojazd samochodem. Istotne znaczenie dla 14 proc ...
-
Polscy menedżerowie najlepsi w regionie
... dokonał się w dziedzinie zarządzania. Jeden z francuskich respondentów twierdzi, że polscy menedżerowie dorównują zachodnim. Tę deklarację może poprzeć stwierdzenie przeważającej części badanych, iż obcokrajowców cieszy życie i praca w Polsce. „Często się zdarza, że wyszukani przez nas zagraniczni specjaliści, chwalą sobie współpracę z Polakami ...
-
Dzienniki telewizyjne II 2009
... , jak i legislacyjnym – skuteczności prawa). Dziennikarze zainteresowali się ponadto delegacją Polski na unijny szczyt w Brukseli. Podobnie jak w poprzednich badanych miesiącach, najbardziej medialną partią okazało się Prawo i Sprawiedliwość. Przedstawiciele PiS-u najchętniej pokazywali się w „Faktach” oraz „Panoramie”. Natomiast wypowiedzi ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 16,2 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego powyżej 5 lat (33,0 proc.) oraz od 3 do 5 lat (28,6 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Elastyczna praca ważniejsza od płacy
... sposób na zwiększenie produktywności i zatrzymanie utalentowanych pracowników. Przekonanie, że elastyczne formy zatrudnienia mogą ożywić rynki pracy, jest powszechne we wszystkich badanych krajach, najbardziej jednak w Rosji (91%), Hiszpanii (87%) i Wielkiej Brytanii (88%). Ponad 1/3 respondentów (35%) uważa, iż na poziomie mikroekonomicznym ...
-
Rynek nieruchomości w Europie II kw. 2009
... r. Sytuacja na rynkach najmu jest nadal bardzo niekorzystna w wyniku spadku czynszów w 26 z 32 badanych krajów. Jednak tempo spadku czynszów nieco spadło - podaje Cushman & Wakefield ... w wyniku ożywienia gospodarczego pobudzanego przez handel oraz presję firm dążących do zapewnienia sobie najnowocześniejszych obiektów logistycznych”. W kwestii ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... , że co piąty internauta (21%) deklaruje, że wolałby zrezygnować z seksu na miesiąc, niż nie mieć dostępu do Internetu. Z kolei 60% badanych nie wyobraża sobie życia bez Internetu. wirtuale.pl uważa, iż ten zabawny fakt obrazuje skalę zjawiska szybkiego wzrostu znaczenia Internetu ...
-
Problemy finansowe Polaków pogłębił kryzys
... na opinie respondentów wobec siebie samych), to można przypuszczać, że trudności ze spłacaniem kredytów może mieć nawet więcej niż 50% badanych osób. Nasilanie się trudności ze spłatą pożyczki może się stać poważniejszym problemem społecznym, gdyż około połowa respondentów (49%) przyznała, że ...
-
Rynek pracy w 2010r. się ożywi?
... marki pracodawcy zyskują na znaczeniu, a jedna czwarta przyznaje, że nakłady finansowe na te działania wzrosną. Wyniki ankiety wskazują, że 60% badanych pozytywnie ocenia szanse na poprawę sytuacji ekonomicznej w przyszłym roku, 35% nie jest tego pewna, a tylko 4% oceniła je negatywnie. W przyszłym roku ...
-
Młodzi konsumenci z pokolenia XD a Internet
... rodzinnych i bardziej cenią sobie rodzinne wakacji od zdobywania sławy Pierwszych pięć wskazywanych zawodów to: weterynarz, nauczyciel, piłkarz, lekarz i policjant W każdym z badanych krajów osobą najbardziej cenioną jest mama (43%), a na drugim miejscu plasuje się tata (30%) Zielone Nastolatki – dla Pokolenia XD dbanie ...
-
Kupno nieruchomości: 20% Polaków rozmyśliło się
... plany, ale z nich zrezygnowała. Najczęstszym powodem (40 proc. wskazań) takiej decyzji były zbyt wysokie ceny. Blisko jedna czwarta (23 proc.) badanych, którzy w ostatnich 12 miesiącach planowali zakupy i z nich zrezygnowali deklaruje, że powodem rezygnacji było zbyt wysokie oprocentowanie kredytów i brak zdolności kredytowej ...
-
Najdroższe telefony komórkowe I 2010
... bariery 5000 złotych. Ponownie stopniała liczba reprezentantek Finlandii. Tym razem pożegnaliśmy model Nokia 8800 Arte Black, która w styczniu była już w badanych e-sklepach niedostępna. Spektakularny come back do cenowej czołówki odnotowały za to Motorola VE66 Gold i Sedna, czyli HTC P6500. Zestawienie najdroższych ...
-
Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem
... raporcie zatytułowanym "Beyond Trust: Engaging Consumers in the Post-Recession World" [Wychodząc poza zaufanie – jak budować zaangażowanie konsumentów po recesji]. W 22 badanych krajach okazało się, że marka mająca najwyższy wskaźnik TrustR była kupowana niemal siedem razy częściej, a jej więź z konsumentem była dziesięć ...
-
Polacy wybierają oryginalne tusze do drukarek
... również bierze pod uwagę fakt, że oryginalne produkty mogą być bezpieczniejsze dla zdrowia, gdyż są wykonane z lepszej jakości surowców.18% badanych zaznaczyło, że nie ufa nieoryginalnym produktom, wskazując jako powód, że są one nieestetyczne oraz nietrwałe. Informacje o badaniu Badanie metodą CAPI ...