-
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
... na eGospodarka.pl. Artykuły natywne, sponsorowane, z linkami dofollow i nofollow. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
... i usługi za pomocą narzędzi content marketingowych na eGospodarka.pl. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
... kursami dla księgowych), nie można więc umniejszać ważności frazy „biuro rachunkowe” (która w ogólnopolskim wymiarze jest zresztą frazą częściej stosowaną). ... reklamy SEM dla firm księgowych działających w różnych regionach Polski. Co się okazało, różnice pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami są dość znaczące. W przypadku ogólnych fraz, jak „biuro ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... technologii wciąż pozostaje na relatywnie niskim poziomie. Także w Polsce w branży RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy graficznej. Warszawa została piętnastym zagranicznym oddziałem wywodzącej się z Danii spółki. Firma jest m.in. właścicielem platformy RTB, umożliwiającej ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... i konserwacja łodzi stanowią jedynie hobby). Jeżeli prowadzisz lokalne biuro pośrednictwa nieruchomości w niewielkiej miejscowości, sensownym rozwiązaniem może być rozesłanie przesyłki ... produkujących produkty niszowe, tradycyjna forma reklamy jest z założenia tak szeroko emitowana, że staje się nieskuteczna. Emisja reklamy za pomocą wielkich ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... ?”. Chodziło o sprawdzenie, czy branża developerska ma specyficzne preferencje wobec form reklamy w Internecie, a także o to, czy firmy same zajmują się tymi ... wirtualnego świata? Oto niektóre z odpowiedzi: „Jesteśmy znani i nie potrzebujemy reklamy w Internecie, mamy biuro sprzedaży” czy „Korzystamy z usług agencji nieruchomości”. Na szczęście jest ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... reklamy osobistej, niektóre biura i agencje turystyczne już skorzystały z możliwości technologii RTB oraz streaming CRM. Okazuje się, że całą pracę zarówno za biuro ... będący jednym z kluczowych elementów systemów dokonujących segmentacji użytkowników oraz generujących reklamy osobiste (ang. programmatic). Dzięki analizie ogromnej ilości danych (tzw. ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... nienadążanie z tworzeniem polskich odpowiedników zagranicznych słów. Oba te procesy występują np. w branży reklamowej. Łukasz Ludkowski, Senior Creative Manager z agencji reklamowej Biuro Podróży Reklamy komentuje - „Nie wiem jak w innych branżach, ale w naszej specyficzne słownictwo to ważna część komunikacji, czy to wewnętrznej, czy z klientem ...
-
Marketing usług
... reklamy na sztywnym papierze, który szatą graficzną odróżnia się od gazetki. W gazetce prawnik może napisać artykuł o tym, jak samemu przemawiać w sądzie, lekarz stomatolog dać wskazówki, jak uniknąć paradentozy czy próchnicy. Biuro ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... organizacji, których usługi okazują się o wiele droższe niż wynika z reklamy, oraz typowych oszustw internetowych. Zagrożenia związane z pożyczkami oferowanymi w mailingach spamowych ... takie jak YouTube. Zamawiając masowe wysyłki spamowe, firmy często tworzą reklamy promujące ich usługi i wrzucają je na YouTube’a. Następnie wysyłają masowo e-maile ...
-
Kontrola UOKiK: biura podróży 2008
... wykonania umowy. Warto pamiętać, że zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, jeżeli biuro podróży nie ustosunkuje się do reklamacji na piśmie w ciągu 30 ... konsumentami umów o świadczenie usług turystycznych, a także stosowane przez organizatorów turystyki reklamy, tj. ulotki i foldery reklamowe. Badaniem wzorców umownych objęto w 2008 ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... ,2% przypadków pozytywną reakcję wzbudziły także wystawione w oknach oferty "last minute" - to szczególnie ważne, ponieważ ta forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Szkoda, że tylko co czwarte biuro (25,7%) pomyślało o takiej inwestycji. Obsługa Kategoria dotycząca obsługi to najważniejszy punkt badań realizowanych przez ISC. To ...
-
Wakacje 2016: zamachy terrorystyczne zaszkodzą turystyce?
... że stało się to przy bardzo wysokich wydatkach na promocję sprzedaży (w tym na reklamy telewizyjne) w rezultacie czego najprawdopodobniej krótkoterminowe koszty z tym związane znacznie przekroczyły bieżące ... przed rokiem, bo o około 40 złotych, wycenia swoją obecną ofertę biuro Wezyr. W tym, co dla turystów ma największe znaczenie, a zatem w liczbie ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... firmowa to www.twojadomena.pl to adres e-mail może mieć formę biuro@twojadomena.pl). Na stronie WWW warto zamieścić także formularz kontaktowy, za ... jest firmowy serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy więc kliknąć ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... pracę z domu (86,1 proc.). Znacznie rzadziej wybierane jest własne biuro (6,1 proc.), coworking (2,3 proc.) lub przestrzeń w biurze klienta (2,7 proc ... najczęściej korzystają z usług freelancerów? Najwięcej projektów zlecają firmy z sektora marketingu i reklamy, w tym agencje reklamowe i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... sprzedasz piwa, siedząc przy biurku. Nie sprzedasz w ten sposób również reklamy, ubezpieczenia, urządzeń do rezonansu magnetycznego, książki, oprogramowania komputerowego. Nie ... skutkiem naśladując Gene’a Kelly’ego z Deszczowej piosenki, nasz handlowiec opuścił biuro nowego klienta, tanecznym krokiem przemierzając kałuże na rozległym parkingu. ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... niemal fotograficzną prezentację wnętrz obiektów, jak i ich otoczenia. Dlaczego warto? Biuro nieruchomości, które pragnie skutecznie promować swoje oferty, nie może ... systematycznie oraz szybko się rozwija. Kolejnym krokiem na drodze do nowoczesnej reklamy nieruchomości jest wprowadzanie jeszcze większej interaktywności. Dzięki temu, inwestor ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... dokonywania zakupów online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • pobieranie ... banku, co miało już niestety miejsce – jak informuje Centralne Biuro Śledcze przy KG Policji. Stosowne informacje ostrzegające o praktykach phisingu ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Spam w XII 2010 r.
... spamu partnerskiego (wykorzystującego programy partnerskie) zawierającego reklamy leków oraz podrabianych towarów znanych projektantów. Zdradzony Już w momencie zamknięcia centrów kontroli botnetu Mega-D/Ozdok, w listopadzie 2009 roku, Oleg Nikolaenko był głównym podejrzanym FBI. Federalne biuro otrzymało obciążające go informacje od jednego z jego ...
-
Użyteczność stron www - ranking witryn
... swoimi fanami. Normalni użytkownicy mimo wszystko chyba zamiast idei "publicznych krótkich sms-ów" wolą Facebooka – powiedział o Twitterze Piotr Ochocki, creative manager, Biuro Podrózy Reklamy. - Jeden z nielicznych serwisów, który mocno postawił na wykorzystanie w nawigacji okien modalnych, technologii AJAX. Najwieksza siła FB jest niewatpliwie ...
-
Podatki i ZUS. To one nie dają spać polskim przedsiębiorcom
... .pl. - Przewagę konkurentów i brak popytu na ich usługi oraz produkty można pokonać wykorzystując zaawansowane reklamy internetowe i e-sklep. Przecież w sieci jest kilkaset razy więcej klientów niż na ulicy. Biuro w chmurze i e-sklep są też odpowiedzią na skargi na wysokie koszty najmu lokalu i dostarczane media ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... na polski rynek we wrześniu 2012 roku, otworzyliśmy darmowe, telefoniczne biuro obsługi klienta, które cieszy się w Polsce dużą popularnością. Staramy ... dostawę i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością marki ...
-
Polki kariera w IT
... w ICT - święto ustanowione po to, aby promować rozwój kobiecych karier w sektorze teleinformatycznym. Hays Poland, Geek Girls Carrots, IAB Polska oraz Biuro Podróży Reklamy uhonorowały ten dzień publikacją raportu „Kobiety w IT” - opracowania pochylającego się nad profesjonalistek pracujących na rynku IT w Polsce. Badanie objęło ...
-
Oferty pracy. Tylko jeden region Polski nie dopisuje
... i lutym ukształtowała się na identycznym poziomie 10,2 proc. Prognozy formułowane przez Biuro Inwestycji i Cykli Ekonomicznych (BIEC) wskazywały, że marzec może być jeszcze lepszy ... na Pomorzu na architektów, pracowników działów obsługi klienta oraz specjalistów od reklamy. Aplikacje kandydatów Licznik rynku InfoPraca.pl wskazuje, że wśród ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... wszystkim komunikacja wewnętrzna, promocja na targach czy konferencjach oraz na organizowanie eventów. Z kolei niespodziewanie mało wskazań zyskały media relations oraz biuro prasowe. Jeżeli chodzi o komunikację poprzez media społecznościowe, to w tym przypadku mamy Facebook, a potem długo, długo nic. Z kolei działania odpowiedzialne społecznie ...
-
Facebook w Polsce kończy 10 lat
... niesamowicie rozbudowane i obecnie jest to jeden z najciekawszych i najbardziej wszechstronnych typów reklamy -mówi Franciszek Georgiew, Social Tigers. W 2017 roku liczba firm używających ... własność firmy Marka Zuckerberga. W 2017 roku Facebook otworzył swoje biuro w Polsce i planuje edukować dziesiątki tysięcy ludzi z wykorzystania jego możliwości, ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... wychodzić z garażu. Osobne pomieszczenia biurowe i magazynowe, zlecana fachowcom księgowość i reklamy opracowywane przez profesjonalistów. To wszystko dowody na to, że ... spełniałby restrykcyjne kryteria. Dlatego od samego początku istnienia firmy laboratorium, biuro oraz sklep stacjonarny stanowią całość. Będąc producentami bardzo dobrego jakościowo ...
-
Branża IT: 10,5 tys. wynagrodzenia to za mało, żeby odczuwać komfort?
... internetową badanieB2B.eworkgroup.com. Grupa badawcza to niemal 700 specjalistów IT z całej Polski. Projekt dla Ework Group przygotowała i poprowadziła agencja Biuro Podróży Reklamy.
-
Koniec wakacji to koniec home office?
... się natomiast 10% pracodawców, głównie z sektora IT. - Na stały home office najczęściej decydowały się firmy z sektora IT, ale też m.in. reklamy, marketingu i komunikacji. Są to zatem branże, w których jest duża łatwość w przeniesieniu całości działań na zdalne kanały i tę formę pracy praktykowano ...
1 2