-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... , produkty i usługi na eGospodarka.pl. Pomożemy w wyborze najlepszych formatów i miejsc reklamowych. Przygotujemy i przeprowadzimy kampanię dostosowaną do Twoich potrzeb i wyznaczonych celów. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... mocno zintensyfikowały sieci restauracji McDonald’s, KFC oraz Da Grasso, a także biuro podróży Itaka. W sektorze żywność istotnie więcej niż w poprzednim roku ... Wzrost przychodów jest generowany przez większe wypełnienie odsłon reklamami oraz reklamy w aplikacji Messenger. Wartość budżetów telewizyjnych spadła w pierwszym kwartale 2019 r. o 31 mln zł ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... swoje działania marketingowe mocno zintensyfikowały sieci restauracji McDonald’s, Da Grasso, a także biuro podróży Albatros Travel. W branży spożywczej istotnie więcej niż ... o 2,2 pkt proc. z 34,3% do 36,5%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4% oraz udział reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,5% do 5,54%. Pozostałe media zmniejszyły swój ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... ponad połowę (55,6%) spożywanych napojów alkoholowych w przeliczeniu na 100% alkoholu. (por. Biuro Analiz Sejmowych, Wojciech Stefan Zgliczyński „Alkohol w Polsce”). Powyższe dane to ... 9 proc. badanych zgadza się, że dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie zakazu reklamy piwa, a jedynie 4 proc. – podniesienie jego ceny. Ryzykowne 7 procent Z danych ...
-
Festiwal reklamy internetowej
... filmowych serwisach internetowych oraz w serwisach udostępniających internatom krótkie formy filmowe. Przedsięwzięcie zostało zrealizowane wspólnie z agencją Biuro Podróży Reklamy specjalizującą się w kompleksowej realizacji kampanii reklamowych w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem filmów reklamowych przeznaczonych do dystrybucji za ...
Tematy: mbank -
Europejskie standardy reklamy online
Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ...
-
Biuro Google w Polsce
... swojego oddziału w Polsce. Biuro korporacji mieścić się będzie, jak nie trudno się domyślić w Warszawie. Otwarcie kilkuosobowego biura ... , że celem biura Google będzie wzmocnienie pozycji programów reklamowych Google na polskim rynku reklamy internetowej, wprowadzone mają zostać nowe programy partnerskie dla polskich firm, głównie internetowych ...
Tematy: google, wyszukiwarki internetowe -
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... biuro reklamy RMF pokazało, że można przeprowadzić świetną kampanię programatyczną w środowisku audio – dodaje Tomasz Kąkol. Brak 3rd party cookies i prymat danych własnych W tym roku branża reklamowa wchodzi w nową epokę – epokę bez 3rd party cookies. Likwidacja 3rd party cookies zmieni znacząco ekosystem reklamy ... do reklamy kontekstowej. ...
-
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
... innych komunikatów reklamowych z każdej strony spowodowało, że jako odbiorcy nauczyliśmy się ignorować reklamy i coraz bardziej filtrować treści, którym chcemy poświęcić swój czas. Standardowe ... . Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
... reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych ... marketingowych na eGospodarka.pl. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
... do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go przygotujemy i zadbamy o odpowiednie miejsce publikacji. Jak to zrobić? Odpowiedź ... pl. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 ...
-
Branża nieruchomości a reklama w Google
... kampanię przeprowadzi biuro z Gdańska (2,26 zł), a najdroższą – pośrednik z Wrocławia (2,94 zł). Badanie pokazało także potencjał zapytań, na jakie mogą liczyć biura nieruchomości w poszczególnych miastach. Jak się okazało, w Gdańsku i Poznaniu dominują zapytania o mieszkanie na sprzedaż – kolejno 1838 oraz 1154 odsłon reklamy w skali miesiąca ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... wydatki na taką reklamę są mniejsze, niż zakup tradycyjnej reklamy w postaci baneru czy reklamy w prasie drukowanej. W modelu RTB stawka reklamowa wyliczana jest ... RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy odsłonowej. Warszawa została piętnastym zagranicznym oddziałem wywodzącej ...
-
Marki godne zaufania 2010
... . Natomiast w kategoriach: bank, towarzystwo ubezpieczeniowe, stacja benzynowa oraz biuro podróży wśród badanych Europejczyków widoczna jest tendencja do większego zaufania do marek krajowych niż marek globalnych” - mówi Jolanta Gajewska, Dyrektor Działu Reklamy Reader’s Digest. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands, w kategorii ...
-
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
... filmy reklamowe z turystyką w roli głównej był Youtube, a najczęściej oglądanym nadawcą - biuro podróży Rainbow. W czerwcu br. "turystyczna" reklama wideo online zdołała dotrzeć ... Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google’a ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... przekaz do danej grupy i oferty, jaką dla niej mamy. Jak często korzystać z reklamy? Zadbajmy o to, by reklamować się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z ... formatów i miejsc reklamowych. Przygotujemy i przeprowadzimy kampanię dostosowaną do Twoich potrzeb i wyznaczonych celów. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 ...
-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
... serwisami tematycznymi. Warto też zwrócić uwagę, iż obecnie pośród trzech czołowych biur reklamy pod względem zasięgu znajdują się dwie sieci reklamowe, co nas bardzo ... swojej historii, ARBOmedia przewyższyła biuro reklamy Onet.pl pod względem zasięgu. Lipiec okazał się trudnym miesiącem dla podmiotów na rynku sprzedaży reklamy internetowej, które ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... na eGospodarka.pl. Artykuły natywne, sponsorowane, z linkami dofollow i nofollow. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
... mogła być wysoka cena. Użytkownikom, którzy dokonali u nas zakupów możemy wysyłać reklamy zawierające propozycje produktów uzupełniających poprzedni zakup lub rozszerzających jego funkcjonalność ... kampanie display, mailingi, działania content marketingowe oraz skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... przedmioty prywatne: gazeta codzienna (w rodzaju wyborczej/dziennika), jakieś klucze, coś do jedzenia. Biuro bardziej przypominało prywatny pokój, niż miejsce obsługi klienta i źle ... last minute” – tutaj usatysfakcjonowanych było 97,5 proc. osób, a przecież taka forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Tracą te biura, które tego typu ofert w ...
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
... . 36 Prawa Prasowego jasno określa sytuację: „Prasa może zamieszczać odpłatne ogłoszenia i reklamy. (…) Ogłoszenia i reklamy muszą być oznaczone w sposób niebudzący wątpliwości, iż nie stanowią one ... Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 ...
-
Dalszy rozwój WP.pl
... 1/3 w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, a liczba jego użytkowników zwiększyła się o ponad 60%). Są to najwyższe wskaźniki w historii serwisu. Biuro Reklamy WP skonstruowało również specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do szerokiej grupy internautów. Nowy produkt, WPZasięg, dostępny jest w ośmiu opcjach ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... obecnych czasach internauci coraz mniejszą uwagę zwracają na komunikaty reklamowe w postaci wszechobecnej reklamy banerowej. Coraz bardziej się na nią uodparniają. Treści contentowe są ich ... .pl. Doradzimy w wyborze najlepszych form promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... warunków. Główną zaletą mailingu, dającą mu znaczną przewagę nad innymi formami reklamy, jest możliwość targetowania wysyłki. Dzięki temu szybko i skutecznie docieramy do grona ... . adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... typy publikacji, zacznijmy jednak od jednego podobieństwa, które jednocześnie decyduje o skuteczności naszej reklamy w formie artykułu. Bez względu na to, na którą wersję artykułu się ... eGospodarka.pl. Doradzimy w wyborze najlepszych form promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 ...
-
Budowa Cross Point Łódź dobiega końca
... - Alei Marszałka Edwarda Śmigłego-Rydza z ul. Milionową. Taka lokalizacja zapewnia ekspozycję budynku, dodatkowo podkreśloną jego nocnym oświetleniem. Najemcy będą mieli możliwość reklamy i budowania marki poprzez umieszczenie swojego logo na dachu biurowca Cross Point od najbardziej znanej łódzkiej ulicy – Piotrkowskiej dzieli 2 km. Dobry ...
-
Zakupy na raty popularniejsze niż przed pandemią. Dlaczego?
... sposób zakup sprzętu elektronicznego lub AGD. Ten wzmożony popyt dostrzega również Biuro Informacji Kredytowej. Czy to zainteresowanie oznacza, że wracamy do normalności, ... takie marzenia Polaków jest szereg ofert, podkreślających dobre strony bycia w domu, reklamy sprzętów RTV i AGD w atrakcyjnych cenach oraz w dogodnej formule zakupowej. Jednym ze ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... komunikacji z partnerami zgłaszają coraz częściej duże polskie przedsiębiorstwa i organizacje. Część z nich, tak jak ERA (Polska Telefonia Cyfrowa) czy też Biuro Reklamy TVP S.A. już wykorzystują w swoich działaniach handlowych i marketingowych ekstranety. OD CZEGO ZACZĄĆ? Popyt na rozwiązania intranetowe i ekstranetowe dynamicznie rośnie. Podstawą ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej oraz przygotowaniu kreacji i tytułu maila. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl