-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w sierpniu była branża „Trade” (7,6 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (4,1 mld ... sierpniu marka Media Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... %. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych we wrześniu była branża „Trade” (7,39 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (2,89 ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... było to 45,61%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (37,6 mld mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach ... 75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 mld kontaktów, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 27,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,26 mld kontaktów reklamowych, 80,44% zasięgu), na trzecim – Lidl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... 1,76%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu największą liczbę kontaktów reklamowych w lutym wygenerowała branża „Trade” (7,8 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (5,39 mld ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,72% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,82 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... opracowanie wskazuje m.in., że maju wszystkie z analizowanych kanałów reklamowych zdominowała jedna branża. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? ... % Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 13,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim ...
-
Rynek pracy: słodko-gorzkie wieści o rekrutacji pracowników
... zapotrzebowanie na kandydatów. Należą do nich m.in. logistyka i branża handlowa. Nie brakuje również ofert w produkcji, jednak tu również widoczny jest podział – wysokie zapotrzebowanie dotyczy np. firm spożywczych, niskie – przedsiębiorstw produkujących meble, RTV i AGD oraz chemię – mówi Cezary Maciołek, prezes Grupy Progres. – Czerwone ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... wydatki na reklamę zintensyfikowano w aż piętnastu sektorach. Budżet reklamowy zmniejszyła jedynie branża telekomunikacyjna (o 3,4%, czyli o 17,1 mln zł), co w głównej mierze jest efektem cięć ... , Biedronka, czy Kaufland, jak i sieci marketów RTV AGD, takich jak Media Expert czy RTV EURO AGD. Znaczące wzrosty notuje również sektor żywności (+11.3%), ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... w branży remontowo-budowlanej (DIY) niecałe 26 mld zł, a w RTV, AGD i IT – niespełna 23 mld zł. Branża spożywcza jest więc najbardziej łakomym kąskiem w „detalu”. Chcąc zaopatrzyć ... się jednak tym samym do postępującej marginalizacji niezależnych podmiotów. Branża detalicznego obrotu artykułami spożywczymi w ciągu ostatniej dekady zmieniła się ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... miejscu zestawienia. O popularności decydowała po części wyspecjalizowana oferta – najczęściej filtrowane sklepy w tej kategorii to: Ford.sklep.pl oraz Alufelgi.net. Branża motoryzacyjna jest typowo sezonowa. Kierowcy to ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do konkretnych marek, oczekujący atrakcyjnej ceny, szybkiej dostawy i pewnej obsługi ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... . Więcej o 2,1 mln (dynamika +28,6%) wydał sektor podróże i turystyka, hotele i restauracje, zaś branża motoryzacyjna zainwestowała w reklamę 0,5 mln zł więcej (+6,6%). Czołowym reklamodawcą w dziennikach pozostaje właściciel sieci elektromarketów Euro RTV AGD. Wpływy reklamowe segmentu kinowego były w całym 2019 o 11,3 mln wyższe niż przed rokiem ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... -9,6%). Sektorem, który stracił najwięcej okazały się produkty farmaceutyczne i leki. Branża wydała w magazynach aż 5,5 mln mniej niż w 2018 r. (dynamika -33,5%). ... RTV AGD ze stabilnym poziomem inwestycji. Kolejne miejsca zajmuje Metro Group - właściciel sieci sklepów Media Markt oraz firma zajmują się sprzedażą wysyłkową, czyli Direct Group. Branża ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-VI 2009
... – największy udział w eksporcie poza żywnością mają towary przetworzone: wyroby elektromaszynowe, RTV, AGD itp. W ich produkcji wykorzystywany jest duży udział komponentów importowanych, ... w innych regionach kraju. Z tego powodu reprezentowana w nim jest każda branża, dlatego wzrost upadłości w którejkolwiek z branż zbiera pokłosie na Mazowszu. ...
-
Biznes nie boi się dobrej zmiany
... Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego Branży RTV i IT "Cyfrowa Polska". Czy uważa pan, ... ma do tego żadnych prawnych narzędzi. Jako branża postulujemy o poszerzenie Konstytucji Biznesu o tę kwestię. ... produkcję sprzętu elektronicznego. W telewizorach jesteśmy w czołówce, a w AGD – absolutnym liderem. Mamy także polskich ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... on-line notowali podwojone obroty. Branża elektroniki chwaliła się nawet pięciokrotnym wzrostem transakcji w sieci. Część marek zdecydowała się prowadzić sprzedaż poprzez platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie: odzież i obuwie, a także RTV, AGD, książki oraz meble. Wygodniej ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... transakcji zapewniła sklepowi miejsce w TOP3. Niestety odbyło się to kosztem sklepu RTV Euro AGD, który w ostatnim czasie sporo stracił w oczach klientów i powoli nie ... daje gwarancję jakości usług. "Odzież i obuwie" „Odzież i obuwie” to bardzo specyficzna branża. Wielu klientów wciąż wyraża niepewność, czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... RTV i AGD. W kategorii "Komputery, fotografia, RTV i AGD" najlepszy okazał się lider poprzedniego rankingu ELECTRO.pl, tuż za nim uplasowały się Morele.net. Brąz przypadł RTV EURO AGD ... i szybką wysyłkę. KATEGORIA: DOM I WNĘTRZE To najszybciej rozwijająca się branża w polskim internecie. Niespotykana ilość produktów, które stanowią wyposażenie ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... piąte miejsce zajęły odpowiednio sklepy RTV EURO AGD oraz Agito.pl z ocenami powyżej 9 pkt. Podobnie pierwsza piątka wygląda również w takich kategoriach, jak "RTV" i "AGD", a także w Rankingu ... sklep Sport-shop.pl, a na trzecim MultiPerfumeria.pl. Kategoria "Motoryzacja" To branża typowo sezonowa. Nie dziwi fakt, że większość sklepów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,4 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91, ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona 17,09 mld kontaktów reklamowych, docierając do 93, ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,61 mld kontaktów reklamowych, 83,76% zasięgu), na trzecim – Lidl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 23,56 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92 ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 19,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89 ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,1 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89, ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona 14,66 mld kontaktów reklamowych, docierając do 91 ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92 ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... kategorii "Komputery, fotografia, RTV i AGD" najlepszy okazał się lider poprzedniego rangingu ELECTRO.pl z oceną ogólną 33,03. Na drugim miejscu znalazł się sklep RTV EURO AGD oceniony na 18,31 ... .pl (11,29), a trzecie zajął Sklep-presto.pl (11,15). Kategoria "Motoryzacja" Branża typowo sezonowa. Nie dziwi fakt, że większość sklepów dostarcza opony ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011/2012
... oraz Tanie-leczenie.pl . W wymienionych sklepach mamy zapewniony olbrzymi wybór, profesjonalną obsługę i szybką wysyłkę. "Dom i wnętrze" To wciąż najszybciej rozwijająca się branża w polskim internecie. Niespotykana ilość produktów, które stanowią wyposażenie naszych mieszkań i domów sprawia, że wirtualny spacer po najlepszych sklepach tej branży ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... zakupy. W ostatnich miesiącach rekordy popularności biją tzw. zakupy grupowe, ale branża e-commerce w Polsce to wciąż przede wszystkim sklepy internetowe. Z ankiety przeprowadzonej ... kupujemy już wszystko – poczynając od medykamentów, poprzez odzież i obuwie, sprzęt RTV czy AGD, kończąc na samochodach. Oprócz ankiety przeprowadzonej przez IMAS wśród ...
-
Upadłości firm w Polsce I-VI 2013 r.
... metali i produkcji wyrobów metalowych. Liczba upadłości podwoiła się tutaj r/r. Branża stalowa i hutnicza jest powiązana z budownictwem i wraz z nim odczuwa spowolnienie. Przychody niektórych firm ... będzie widoczna nieco później niż w branży budowlanej. Przedsiębiorstwa produkcyjne z branży RTV oraz AGD mają za sobą niezły 2012 rok, ale w 2013 ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... 41%. Te różnice między badaniami pokazują jak dużą pracę wykonała cała branża e-commerce, aby przekonać niezdecydowanych do zakupów online. Sklepy przykładają większą ... obuwie, dodatki). Na kolejnych miejscach jednak zmiany – na podium wróciły sprzęt RTV i AGD. Miejscem czwartym i piątym wymieniły się Komputery i Dom i Ogród. Statystyki pokazują ...
-
Zróżnicowana płynność finansowa firm
... produkcji – począwszy od spożywczej, farmaceutycznej czy kosmetycznej po chociażby meble czy RTV / AGD. Mimo tego płacą one za opakowania gorzej, i nie jest to ... tak dobrze, jak oczekiwano jeszcze sześć miesięcy temu. „Chociaż między 2000 a 2015 r. branża ta powinna rosnąć we Francji w średnim tempie 4% rocznie, to krótkoterminowe prognozy ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... formy płatności, jak płatności odroczone, powoli zdobywają popularność, zwłaszcza w kategoriach takich jak AGD, uroda i artykuły dla dzieci. Jest to opcja szczególnie korzystna przy ... com.pl Multimedia: czytam.pl Moda i dodatki: eobuwie.com.pl Motoryzacja: sklepopon.com RTV i AGD: maxelektro.pl Styl życia: militaria.pl Technologia: sferis.pl Uroda i ...
-
Handel międzynarodowy 2010
... Polska jest w tej chwili eksporterem nowoczesnych produktów technologicznych – elektroniki użytkowej, AGD, RTV – spotyka się nawet określenie „Chiny Europy”, co oddaje masowość ... paneli ciekłokrystalicznych). Podobnie – na plusie zakończyła ubiegły rok branża spożywcza – nasz kraj jest eksporterem żywności netto, a dynamika tego wzrostu wyniosła 40 ...
-
Upadłości firm w Polsce I poł. 2014 r.
... upadłościowych, gdzie ograniczone zakupy dóbr trwałego użytku, w tym spadki sprzedaży produktów RTV i AGD, odczuwalne są przez producentów i dystrybutorów. Największe bankructwo w tym półroczu miało ... są dość stabilne, nie ma więc zbyt dużej presji kosztowej. Branża czeka na nowe inwestycje infrastrukturalne, a na razie te podmioty, które przetrwały ...