-
Branża RTV i AGD: dynamiczne wzrosty to już przeszłość?
... uwagę na to, iż rodzi się pewne zagrożenie problemów w dystrybucji sprzętu RTV i AGD – po wspomnianych upadłościach hurtowni producenci skierowali większą ilość sprzętu do ... oczekiwany popytu konsumenckiego oznaczać będzie dla niektórych hurtowników problem z płynnością. Branża pociesza się nadciągającymi mistrzostwami świata w piłce nożnej, ale do ...
-
Polski przemysł: branża metalowa apeluje o pomoc
... ideą Przemysłu 4.0. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie bariery napotyka polska branża metalowa? O co apelują przedsiębiorcy? Jakie korzyści niosą za sobą inwestycje ... Na obniżony popyt wpływa także długotrwały spadek sprzedaży sprzętu RTV, AGD i mebli. W efekcie metale odnotowały w grudniu 2024 roku spadek produkcji sprzedanej o 5,7 proc. w ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu analizowanych wydatków (w kwietniu ... 60 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Kaufland oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii ...
-
Rynek elektroniki, AGD, RTV oparł się pandemii
... AGD, RTV oparł się pandemii. Z danych Panelu Handlowego GfK wynika, że globalny spadek sprzedaży na rynku TCG ( ... COVID-19, która spowodowała między innymi zamknięcie sklepów, miała oczywiście wpływ na wartość światowego rynku sprzętu elektroniki użytkowej, AGD, RTV. Spadła ona do 306 mld EUR. Jednak ten wynoszący ok. 6 proc. spadek to i tak niedużo ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... %. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w maju była branża „Trade” (6,7 mld kontaktów reklamowych). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl ...
-
Rynek elektroniki użytkowej i sprzętu AGD
... Branża komputerowa wykorzystuje technologię VR, wprowadzając na rynek dodatki i komputery typu VR-ready. Bezprzewodowe okulary VR mogą przyczynić się do zwiększenia zainteresowania produktami wykorzystującymi tę technologię i doświadczeniami, jakie mogą one oferować. Innowacje i rynki wschodzące kształtują wartość sprzedaży dużego AGD ... (AGD, RTV, IT ...
-
Branża RTV/AGD a trendy HR
Jak pokazuje raport ManpowerGroup "Trendy HR w sektorze RTV/AGD", spowolnienie gospodarcze odczuwane jest przez większość firm z tej branży. Główne wyzwania przedsiębiorców to przede wszystkim rosnące oczekiwania klientów oraz poszukiwanie oszczędności kosztowych. Firmy RTV/AGD często korzystają z elastycznych form zatrudnienia, głównie z pracy ...
-
Branża elektro, czyli atrakcyjna praca nie tylko dla elektronika
... osób. Jak wynika z analiz zespołu eksperckiego APPLiA Polska, mimo dynamicznie zmieniającej się sytuacji, Polska stała się ważnym graczem w produkcji sprzętu AGD i RTV. Branża przeżywała trudny okres – po rekordowych zamówieniach w 2021 roku, zmniejszając wolumen produkcji do poziomu z 2014 roku. Jednak – pomimo tego – zatrudnienie w sektorze ...
-
Branża handlowa vs zakaz handlu. Jest 1:0?
... mln zł (dane IMM). – Branża FMCG niewątpliwie jest w bardzo dobrej sytuacji, a pamiętajmy, że odpowiada ona za 35 proc. sektora handlu detalicznego. Powodów do niepokoju nie mają również sprzedawcy sprzętu elektronicznego. Specyfika tego sektora sprawia, że zakupów sprzętu AGD i RTV dokonujemy zazwyczaj w tygodniu i coraz ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... RTV, Seriale, Telekomunikacja - sieci operatorów komórkowych, Zdrowie i uroda oraz Żywność i napoje. RTV - Apple liderem kategorii Drugą najczęściej omawianą - zarówno w ogóle, jak i wśród mężczyzn, stanowiących ponad 83 proc. wypowiadających się - jest branża RTV ...
-
Sprzedaż ratalna: co kupujemy stacjonarnie?
... zestawieniu sprzedaży ratalnej w sklepach stacjonarnych w październiku br. znalazły się także sprzęt RTV, AGD oraz meble. Jak wynika z wewnętrznych danych banku, dotyczył ... RTV i AGD, rośnie zainteresowanie OZE Tradycyjnie już na liście artykułów chętnie kupowanych na raty znalazły się sprzęty AGD m.in. pralki, piekarniki i ekspresy do kawy oraz RTV ...
-
Sektor MSP napędza faktoring
Branża faktoringowa w 2014 roku odnotowała wzrost na poziomie 17%. To kolejny rok ... lub limit ubezpieczeniowy. Prognozy dla branży dystrybutorów RTV, AGD oraz transportu Trudności w pozyskaniu finansowania poprzez faktoring mogą dotknąć również dostawców i dystrybutorów sprzętu RTV i AGD – to efekt kilku powszechnie znanych upadłości w 2014 roku ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... W lipcu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża handlowa wydała ponad, a goniąca ją branża farmaceutyczna – 227 mln zł. Kwoty te ... mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Neonet oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... branża telekomunikacyjna. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w 2018 roku przeznaczył prawie 615 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert (ponad 433 mln) , Euro RTV AGD ... W 2018 roku branża finansowa w największym stopniu ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... i obuwie. Wzrost sprzedaży zanotowały przedsiębiorstwa zajmujące się dystrybucją mebli i sprzętu RTV AGD. W listopadzie produkcja przemysłowa wzrosła o 11,3%. Oznacza to, że produkcja ... towarzyszy Bożemu Narodzeniu. Od wielu miesięcy wiodącą pozycję zachowuje branża produkcyjno-przemysłowa. Podobnie było w grudniu - przybyło 78 ofert, co zwiększyło ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... miesiącu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża handlowa wydała ponad 396 mln zł, a goniąca ją branża farmaceutyczna – 330 mln zł. Sumy te ... . Na kolejnych miejscach znalazły się: Biedronka, Media Expert, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... są na promocję w prasie, gdzie np. branża telekomunikacyjna wydała niewiele ponad 893 tys. zł. Z kolei branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w TV ponad 280,5 ... . Na kolejnych miejscach znalazły się: Lidl, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. ... . Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... 40 proc.). Najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie, branża telekomunikacyjna w październiku na reklamę w prasie wydała jednie nieco ponad 1 ... miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... wydatków we wszystkich analizowanych branżach. Nieco mniejszy poziom zdołała osiągnąć branża farmaceutyczna (33 proc.). Podium zamknęły finanse (11 proc.), a tuż za ... kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV ... znalazły się: Media Expert, Media Markt, Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... zestawieniu znalazł się Media Expert, zostawiając w tyle kolejne marki (Biedronkę, Euro RTV AGD i Media Markt). Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej – podobnie jak w ... także mBank i BGŻ BNP Paribas. Finanse: typy reklamowanych usług W lutym branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (35 proc. ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... W sierpniu tego roku na promocję w telewizji, prasie i radio branża handlowa wydała ponad 282 mln zł, a goniąca ją branża farmaceutyczna – 254 mln zł. Sumy ... debiutujący w zestawieniu sklep internetowy About You, Media Expert oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. ... . Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Kaufland. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej ...
-
E-commerce powoli hamuje
... na pewne spowolnienie. Jakie wyzwania i perspektywy ma przed sobą branża? Według najnowszych danych GUS, w lipcu 2022 r. w porównaniu z czerwcem br. udział sprzedaży ... sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,0% przed miesiącem do 21,5%) oraz „meble, rtv, agd” (odpowiednio z 16,4% do 16,1%), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „ ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... w marcu. Kolejne miejsca zajęły sklepy Media Expert oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów – oprócz stale obecnych dyskontów ... Nationale Nederlanden oraz Visa. Finanse: typy reklamowanych usług W kwietniu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (34 proc ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... o 26,6% wobec 2020 r. i blisko 35% w porównaniu z rokiem 2019. Wśród firm z tego sektora, w pierwszej piątce znalazły się sieci marketów oferujących sprzęt RTV AGD, Euro-Net i Mediaexpert, a także Lidl, Biedronka i przedstawiciel e-commerce Grupa Allegro. Kolejnym filarem rynku reklamy jest sektor produkty farmaceutyczne i leki, który w 2021 ...
-
Opóźnienia w płatnościach wg branż
... RTV, kosmetyki i materiały budowlane zmiany w stosunku r/r oscylują w granicach 1-3%, to w branży AGD odnotowano spadek o ponad 12%. Na drugim biegunie znalazła się branża ... w branży materiałów budowlanych. Wydłużenie czasu spłaty należności nastąpiło wyłącznie w segmentach RTV i AGD, dla którego odnotowano również największy spadek wartości ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,5 mld kontaktów reklamowych, docierając ... zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Euro RTV AGD z 0,619 mld kontaktów reklamowych i 82,60% zasięgu w ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... reklamowych była o ponad połowę niższa – 3,8 mld kontaktów. Podium zamyka marka Euro RTV AGD z 3,3 mld kontaktów. Warto zwrócić również uwagę na markę Temu, która jest ... reklamowych. Swoje działania reklamowe zintensyfikowały również m.in. Allegro, Euro RTV AGD czy Neonet. Sprawdziliśmy również, jak zmieniły się liczby kontaktów reklamowych względem ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... branża handlowa, która wydała na reklamę aż o 196 mln zł więcej niż przed rokiem (dynamika +13,8%). Była to zasługa intensywnych kampanii reklamowych dużych sieci sklepów takich jak: Lidl, Biedronka, EURO RTV AGD ... w dużej mierze efekt wzrostu inwestycji reklamowych sieci sklepów EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w sieci i radio najaktywniejsza reklamowo okazała się branża handlowa, a w telewizji brylował z kolei sektor farmaceutyczny. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy ... ,60% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (0,99 mld kontaktów reklamowych, 82,70% zasięgu), na trzecim – Lidl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W kwietniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 14,3 mld kontaktów reklamowych, docierając ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 75,3% zasięgu), na trzecim – Lidl (386 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... display było to 47,94%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (27,5 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych ... % Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339,9 mln ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... display było to 48,98%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (26,9 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych ... % Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,516 mld ...