-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,26 sekundy (9,89 sekund dla kreacji typu display i 7,36 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w listopadzie (wskaźnik ... . Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w listopadzie 2024 znalazła się marka Media Expert - jej udział w wydatkach ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... 55,41% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 42,35%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych ... reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w grudniu 2024 znalazła się marka Media Expert - jej udział w wydatkach ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,94 sekundy (9,54 sekund dla kreacji typu display i 7,06 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w styczniu 2025 ... 42% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 43,56%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,7 sekundy (9,6 sekund dla kreacji typu display i 6,5 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w lutym 2025 ... ,7% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 43%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci Największy udział w rynku mają reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych – stanowią one niemal 20 proc. wszystkich kampanii typu display. Na drugim ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc. ... konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez reklamę ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... digital search. Wzrost reklamy Digital Non-Search osiągnął wzrost w pierwszym kwartale 2024 r. w wysokości 4,5 proc. Ponad 90 proc. tego segmentu online stanowi reklama display, której wzrost oszacowaliśmy na 4,3 proc. Motorem wzrostu dla tej formy reklamy pozostają sieci społecznościowe META. Radio cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,67 sekundy (10,17 sekundy dla kreacji typu display i 7,58 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital we wrześniu (wskaźnik ... których 57,66% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,59%, a dla reklam tekstowych zaledwie 27,49% ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,57 sekundy (10,16 sekundy dla kreacji typu display i 7,39 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w lutym (wskaźnik Viewability ... 55,56% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,24%, a dla reklam tekstowych zaledwie 29,43%. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... 55,30% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,13%, a dla reklam tekstowych zaledwie 34,19% ... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... możliwości jak: retargeting spersonalizowany (59%), targetowanie na urządzenia mobilne (55%), zakup w systemach RTB i reklama behawioralna (po 48%). Czołówka najpopularniejszych sieci reklamy kontekstowej pozostaje bez większych zmian. Google Display Network została wskazana przez prawie 98% ankietowanych. 95% agencji i domów mediowych wskazała, że ...
-
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
... reklamowe typu display (różnej wielkości wyrażanej w pikselach) oraz formaty typu rich media (budujące zaangażowanie, oparte o grywalizację, inicjujące interakcję ze strony odbiorcy, np. wideo, toplayer, XHTML, warstwa wierzchnia w formie tapety, link przenoszący na stronę docelową produktu czy usługi). Okazuje się, że reklama banerowa ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... .com, PizzaPortal.pl, Trivago czy Showmax. KANAŁY KOMUNIKACJI Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy wzrost w okresie od stycznia do grudnia odnotowała reklama internetowa, na którą reklamodawcy wydali o 205 mln zł więcej niż przed rokiem. Największy wolumenowy spadek zanotowały dzienniki – 34 mln zł ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... obraz polskiej reklamy w internecie nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym ... pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost wartości o prawie jedną trzecią) oraz ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając 45% udziałów. Poczynając od ... Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... już nie tylko rynek włoski, ale i szwajcarski. Średni czas kontaktu z reklamą display (Viewable Viewtime) także minimalnie w Polsce wzrósł, do poziomu 19 sekund w ... miejscu w europejskiej stawce jeśli chodzi o wskaźnik Viewability dla reklam display, wyprzedzając tylko Szwajcarię i Włochy. Europejskim liderem pozostaje – tradycyjnie już – Austria, z ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display. Reklama graficzna wypracowała 44,5% udziału w torcie reklamowym online odnotowując dynamikę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... o 16,9%, i do 2017 roku będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej. Ulepszone formaty sprawiają, że reklama display jest bardziej interaktywna i skuteczniej przyciąga uwagę internautów. Jednocześnie rozwijający się ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów zanotowała ją wyłącznie reklama cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie ... reklama graficzna z udziałem na poziomie 43%. Display przez cały rok utrzymywał indeks wzrostu kwartał-do-kwartału w okolicach 10% na plusie, w dużym stopniu za sprawą dużej dynamiki wideo online. Reklama ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... i paid search – aby skutecznie poprowadzić konsumentów po ścieżce zakupowej. Zenith prognozuje, że reklama w mediach społecznościowych wzrośnie w tym roku o 25% i osiągnie wartość 137 ... i wideo. Media społecznościowe i wideo online wyprzedziły tradycyjną, statyczną reklamę display, która według prognoz skurczy się w tym roku o 15%, podczas gdy online ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... jego odbiór nie wymagał wysiłku (np. czytania). Trendowi temu podlega również reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy ... na samym dole tabeli jeśli chodzi o porównania międzynarodowe. Średni czas kontaktu z reklamą display (Viewable Viewtime) również nieco spadł, wynosząc w II kwartale 2018 r. 19,1 sekundy (wobec ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... latach rósł w średnim tempie 15,2% rocznie. Najważniejszymi pod względem wartości segmentami tego rynku będą tradycyjne reklamy prezentowane na portalach (display ads) oraz reklama w wyszukiwarkach internetowych - każdy z nich odpowiedzialny za blisko jedną trzecią wartości tego rynku, liderami będą w ich przypadku odpowiednio Facebook i Google ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... komunikacji Jak czytamy w komunikacie, w całym 2019 roku spadki zanotowały trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i radio (+2,5%). W przypadku pozostałych mediów odnotowaliśmy spadki. Telewizja zredukowała ujemną ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... wyboru kanału dotarciu. Kampania banerowa (display), reklama w wyszukiwarkach SEM, działania w kanale mailingowym czy też social media - każdy z tych kanałów warunkuje osiągnięcie innych celów. Według badania LeadR i IRCenter ,,Zadowolenie z jakości usług telekomunikacyjnych” reklama w kanale internetowym wciąż budzi zainteresowanie konsumentów ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... dziś reklama internetowa wyprzedza telewizyjną, ... reklama internetowa. Wzrost na poziomie 41% rdr. ma sprawić, że jej udział w łącznych wydatkach w branży Beauty osiągnie 24%. Za zwiększony udział reklamy internetowej odpowiadać będą głównie display oraz video, które staną się wiodącymi kanałami dystrybucji treści reklamowych. Tracić będzie reklama ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... Europę Centralna i Wschodnią. Prognozy mówią też o zmianie upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która już teraz jest szeroko wykorzystywana. Z badań wynika, że przeznaczane na nią ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies wynika, ... . Dziś ta kwota może wydawać się śmiesznie niska. Najświeższe prognozy zakładają, że polskie wydatki na display wzrosną w tym roku o 5,4 proc rdr, osiągając tym samym 460,3 mln dolarów. Z kolei budżety przeznaczone na zakup ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... reklama w Polsce (42,%) jest blokowana przez internautów - wynika z raportu OnAudience.com. Ten wynik ... razy dłuższy czas spędzony na reklamowanej stronie, 46 proc. więcej kliknięć w baner niż w przypadku sieci Google Display Network czy o 27 proc. mniejszy współczynnik bounce rate. Takie dane są drogowskazem dla branży wydawniczej i reklamowej ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... kanałami reklamowymi. Zdecydowanych liderów jest dwóch, ale czy oznacza to, że reklama w innych kanałach nie ma zbyt dużego sensu? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które ... której minimum 50% znajduje się w polu widzenia użytkownika przez co najmniej 1s (kreacje display) lub 2s (kreacje wideo). Wskaźnik Viewabity Rate dla platformy YouTube wyniósł ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... display i paid search. Oczekuje się, że do 2024 roku wydatki na reklamę na powierzchni reklamowej e-commerce osiągną wartość 143 mld USD, z czego 27% ma stanowić reklama display ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 30%. Dzięki nowym, ulepszonym formatom reklama display jest ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę ...