-
Marketing internetowy - reklama natywna
... zostały wprowadzone przez człowieka. Do dyspozycji mamy cztery formaty: display statyczny, display animowany, display video oraz pre-roll. Najczęściej, aby uwierzytelnić dostęp, internauta musi przepisać poprawnie odpowiednią frazę, która jest hasłem reklamowym marki. To reklama, która jest naturalnie zintegrowana ze stroną i w żaden sposób nie ...
-
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
... display’owymi, ale warto pamiętać, że „diabeł tkwi w szczegółach”. Różnice w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama ...
-
Reklama w Internecie 2010
... nie jest jednak równomierny. Jak wynika z reklamowego podsumowania minionego roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale jej udział w rynku spadł poniżej 50 procent, a wynik w coraz większym stopniu zawdzięcza szybko ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
... Viewability Benchmark” autorstwa Meetrics dowodzi, że wybuch pandemii wyraźnie wspomógł widoczność reklamy display w naszym kraju. Wzrost jest na tyle duży, że znacznie wyróżnia nas ... badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... nich możemy nawet nie posiadając wiedzy i doświadczenia w przeprowadzaniu działań marketingowych w internecie. Omówimy: Reklama display – banery reklamowe Content marketing – artykuł sponsorowany, artykuł natywny, komunikat PR Reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter Kampania reklamowa – od czego zacząć? Planując działania marketingowe ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... badań Salesforce. Aby poznać, jakim najważniejszym tendencjom ulega dziś reklama cyfrowa, jego autorzy zebrali opinie 900 respondentów, w tym pracowników i ... reklama programatyczna oraz e-commerce. Wyraźnie zmienia się jednak podział pieniędzy – podobnie jak to wskazuje raport Salesforce, coraz mniejsze budżety są przeznaczane na reklamę typu display ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... dla słów kluczowych. Do wykorzystania zawsze pozostaje sieć display, w której reklama wyświetla się kontekstowo, czyli w zależności od treści znajdujących się na stronie czy zainteresowań użytkowników – doprecyzowuje dr inż. Artur Pajkert, ekspert z Blink.pl. Ile dokładnie kosztuje reklama materiałów budowlanych? Aby oszacować koszty reklamy ...
-
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
... p.p. W trzecim kwartale 2019 r. występują znaczne różnice w widoczności reklam między reklamami wideo, display i reklamami mobilnymi na różnych rynkach. Takie wnioski wynikają z ... swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... dynamika -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki ... . Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej na reklamę display i video, nieco wolniej na reklamę w wyszukiwarkach. W czwartym kwartale ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... w tym roku właśnie w tym modelu zakupionych zostanie aż 82,5 proc. reklam typu display. Podobny trend dostrzegalny jest również w naszym kraju. Do końca bieżącego ... Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. o 5,4 proc rdr i wyniosą 460,3 mln dolarów, podczas gdy ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... . Jednak dynamika tej formy reklamy znajduje się w trendzie rosnącym i w 2024 r. wyniosła 29%. W 2024 r. reklama digital non-search osiągnęła 5,2% wzrostu, rok do roku. Aż 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowaliśmy na poziomie 4,8%. Motorem wzrostu dla reklamy digital non-search pozostają formaty displayowe ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... 20,56%. Z raportu wynika, że najczęściej wybieraną siecią jest Google Display Network. W przeciwieństwie jednak do reklamy w wynikach wyszukiwania, nie ma znaczących ... tym roku była ona wskazywana dwukrotnie częściej niż w ubiegłym. Pokazuje to że reklama kontekstowa ugruntowała już swoją pozycję w świadomości marketerów. Według raportu, stawki ...
-
Reklama online - trendy 2015
... reklama osobista (ang. programatic) - prognozuje Maciej Wyszyński, Managing Director CEE w Sociomantic Labs. - Wartość tego sektora w 2015 r. wzrośnie aż o 120 proc., co przełoży się na zwiększenie jego udziału w wydatkach na reklamę display ... a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista ...
-
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
... CTR w odniesieniu do kampanii wideo - jest on dużo wyższy niż przy kampaniach display. Gdzie umieszczać treści wideo? Format ten stał się obecnie na tyle ... TV liderem jest branża motoryzacyjna z wynikiem 14%. Tak jak w Polsce, również w Europie Wschodniej, reklama wideo jest skuteczna na każdym etapie ścieżki sprzedaży. Format ten zyskał popularność ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal nad Wisłą dominuje reklama graficzna (display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online. Marketing ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... jego ogólny obraz nie ulega istotnym zmianom. Dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) pozyskująca 44% udziału. Jej dynamika wyniosła 8%, ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ...
-
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
... badanych krajów oraz dokonuje analizy Viewtime (czasu widocznosci reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... internetowej wciąż poszukuje skuteczniejszych narzędzi, niż choćby mocno eksploatowany display. Z tego samego powodu Google wprowadził twarde standardy w reklamie towarzyszącej treściom wideo na YouTube. Stąd też w przeglądarce, wyszukiwarce albo serwisie pocztowym pojawia się nam reklama, której treść ma znajomy kontekst – wprost bowiem może ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
... polem widzenia internauty. Analizując viewability reklam w serwisach społecznościowych, widać ogromną rozbieżność pomiędzy wideo a display. Średni czas oglądania dla reklam wideo to około 5 sekund i prawie 18 sekund dla reklam display. Reklamy wideo w serwisach społecznościowych są też w większym odsetku wyświetlane poza polem widzenia internauty ...
-
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
... poziomu 54%, względem 56% uzyskanych w poprzednim kwartale. Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy ...
-
Reklama w Internecie 2012
... wyniku dwucyfrowego - podaje Interaktywnie.com w raporcie Reklama w internecie za 2012 rok. Zanim jednak dojdzie do historycznego przełamania bariery 2 miliardów złotych wydatków, już dziś odnotować trzeba inne, nie mniej istotne wydarzenie. Otóż bezapelacyjny dotąd lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... 69% marketerów kwalifikuje ją częściowo lub całkowicie jako display. Najpopularniejsze formy reklamy kontekstowej to – po reklamach tekstowych - grafika oraz ... wydatków na reklamę kontekstową wzrósł o 4,5% w porównaniu do 2010 roku. Sektory, w których reklama kontekstowa jest wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W kwietniu 2023 odnotowaliśmy 71,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,5 tys. ... reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... ? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 odnotowaliśmy 70,9 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 495 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,51% populacji Polaków ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... ? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 odnotowaliśmy 68,4 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 410 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,34% populacji Polaków ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... kreacje reklamowe emitowane w listopadzie 2023 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2023 odnotowaliśmy 86,1 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3002 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,69% populacji Polaków ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę w telewizji? Rynek reklamy internetowej W marcu 2023 odnotowaliśmy 82,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,8 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,8% populacji Polaków w wieku od ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... 53,64% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,30%, a dla reklam tekstowych zaledwie 28,72% ... mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się na pierwszym miejscu ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... ,51% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 44,18%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online ... . Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w czerwcu 2024 znalazła się marka Media Expert - jej udział w wydatkach ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... 58.08% kontaktów reklamowych znalazło się w polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 45,01%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online ... . Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w lipcu 2024 znalazł się Media Expert - jego udział w wydatkach wśród ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... estymowane na podstawie cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,23 sekundy (10 sekund dla kreacji typu display i 7,06 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w październiku ( ... . Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w październiku 2024 znalazła się marka Media Expert - jej udział w wydatkach ...