-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
... nie każdy e-klient trafiający na stronę internetową jest gotowy do dokonania zakupu. Konsumenci mogą znajdować się na różnych etapach procesu zakupowego. Ktoś może ... „masową reklamę”, licząc na to, że ktoś w nią kliknie i ewentualnie dokona zakupu, mija się z celem. W granicach tego samego budżetu, odpowiednio personalizując swoje reklamy, firma ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... zakupów w Internecie oczekują konsumenci? Według naszego raportu w tym roku 100% badanych zadeklarowało, że dokonało kiedykolwiek zakupu przez Internet. Co więcej, wszyscy respondenci potwierdzili, że dokonali zakupu przez internet przynajmniej raz. Wzrosła również częstotliwość zakupów i średnia wartość koszyka zakupowego. Te wyniki wyraźnie ...
-
Program Wiarygodne Opinie typuje najlepsze sklepy internetowe
... to, że aż 87,5% respondentów zadeklarowało, że jeżeli produkt ma złe opinie, rezygnują oni z jego zakupu. Dobre recenzje to zatem element, bez którego sklep nie ma szans na sukces. Co ciekawe, 73% badanych nie dokona zakupu nie tylko wtedy, gdy produkt ma negatywne opinie, ale i wtedy, gdy nie ma ich w ogóle. Z ...
-
Polscy internauci a e-administracja
... i Internetu. Z drugiej strony badanie pokazuje, że zapisy przez internet do żłobków, przedszkoli, kontaktowanie się z Urzędem Pracy przez internet oraz możliwość zakupu przez internet leków na receptę mają mniejsze znaczenie dla badanych. Może być to spowodowane m.in. tym, że sprawy te zazwyczaj ...
-
Ubezpieczenie na życie, czyli mądry Polak po szkodzie
... życie uległoby znacznemu zaburzeniu. Ubezpieczenia, a osoby nie będące w związku małżeńskim Ponieważ troska o najbliższych jest jednym z najsilniejszych motywatorów do zakupu polis NNW, single rzadziej się ubezpieczają. Brak ubezpieczenia indywidualnego tłumaczą częściej młodym wiekiem, brakiem pieniędzy, ale też przyczynami nieracjonalnymi (nigdy ...
-
Pandemia nie zwiększa popytu na ubezpieczenia online
... że trwająca pandemia i ograniczenia związane z poruszaniem się wcale nie skłaniają nas do zakupu czy odnowienia ubezpieczenia online. Z udzielonych odpowiedzi wynika, że taki zamiar ma ... Polacy nie są przyzwyczajeni do kupowania polis przez Internet. Najczęściej na taki sposób zakupu decydują się młodsze osoby. Być może właśnie obecny trudny czas i ...
-
Mało chętnych na ubezpieczenia online. Polisy kupujemy od agenta
... pokazało, że kanał internetowy nie jest ulubioną przez Polaków drogą zakupu polis. Okazało się, że w tym przypadku pozostajemy tradycjonalistami, kupując ... tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zachowania konsumenckie towarzyszą Polakom podczas zakupu ubezpieczenia? Jakie są powody korzystania z tradycyjnego kanału sprzedaży? Jak często korzystamy z ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... logowania oraz wirtualne koszyki, do których nie można było dodać żadnego zakupu. Produkty zostały wycofane ze sprzedaży zanim klienci otrzymali w ogóle możliwość ich nabycia. ... że nie otrzymali od sprzedawcy odpowiednich informacji, które miałyby ich przekonać do zakupu. A to już robota dla analityków Big Data. E-sklepy rozpoczynają swoją wielką ...
-
Czym nas kuszą księgarnie internetowe?
... nie powinno być zaskoczeniem. Konsumenci szczególnie cenią sobie możliwość całodobowych zakupów, natychmiastowe doręczenie pliku w przypadku zakupu ebooka, atrakcyjne ceny, możliwość skorzystania z opcji zakupu e-książki na prezent – to zalety księgarni internetowych, które cenią konsumenci. – komentuje Martyna Bednarczyk z firmy Virtualo ...
-
Firmy zawalczą o „zieloną” energię
... liczbę przedsiębiorstw dążących do ograniczania emisyjności produkcji. Wykorzystywanie zielonej energii przez polskie firmy, np. dzięki autoprodukcji zielonej energii lub jej zakupu z odnawialnych źródeł, jest szczególnie istotne z uwagi na relatywnie wysoką emisyjność, charakteryzującą naszą energetykę opartą w dużym stopniu na źródłach węglowych ...
-
Interesujące nieruchomości handlowe na celowniku
... rynku inwestycyjnym w Polsce ustanowiony został precedens, jakim było odnotowanie stopy kapitalizacji na poziomie poniżej 5%, czyli najniższym poziomie w historii, przy transakcji zakupu domów towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy przez Atrium European Real Estate. Była to także jedna z nielicznych transakcji dotyczących nieruchomości ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... treści za pośrednictwem różnych urządzeń i wielu ekranów, a zanim dotrą one do odbiorców przechodzą przez różne technologiczne platformy i systemy oraz procesy zakupu powierzchni u kolejnych dostawców. Marketerzy mogą jednak inwestując w dane i technologię służącą do planowania, a także budując parterstwa z dostawcami, korzystać z video online, by ...
-
90% Milenialsów i Zetek stawia na zakupy online. Jakie mają zwyczaje?
... dodatkowych przychodów. Zwłaszcza że, jak pokazują wyniki naszego ostatniego badania, prawie 60% respondentów wykorzystuje je do wyszukiwania produktów przed dokonaniem zakupu - komentuje Efi Dahan, dyrektor generalny na Europę Środkowo-Wschodnią i Izrael w PayPal. Platformy społecznościowe są kluczowym źródłem inspiracji zakupowych, choć ich ranga ...
-
Kiepskie wyniki fuzji i przejęć w sektorze nowych technologii. Dlaczego?
... tekstu dowiesz się m.in.: Jaki poziom osiągała w minionym roku średnia cena zakupu spółki technologicznej? Co jest głównym powodem słabych wyników na rynku fuzji ... niepewnym otoczeniu rynkowym? Jak pokazują szacunki Bain & Company, średnia cena zakupu spółki technologicznej osiągnęła w 2023 roku wartość odpowiadającą 13-krotności jej zysku EBITDA. ...
-
Płatności odroczone albo porzucony koszyk w sklepie internetowym
... płatności odroczonych? Z raportu PayPo wynika, że co drugi badany zrezygnował z zakupu w sklepie internetowym z powodu braku opcji płatności odroczonych, przy czym 34,9% z ... ponad 40% konsumentów rozważa skorzystanie z tej formy płatności i kredytowania zakupu. Konsumenci oczekują transparentności i bezpieczeństwa płatności odroczonych, których ...
-
Novell podważa stanowisko SCO
... U.S. Copyright Office, ale również zapisy umowy przekazania dóbr zawartej między Novellem i SCO. Według naszej najlepszej wiedzy, umowa z 1995 roku w sprawie zakupu przez SCO systemu UNIX od Novella nie obejmuje przekazania SCO związanych z nim praw autorskich. Uważamy za mało prawdopodobne, by SCO ...
-
Bezpieczeństwo IT w europejskich firmach
... co czwarta pytana firma (23%) jest całkowicie zadowolona z poziomu zabezpieczeń stosowanych w firmowej sieci i jej systemach. Nawyki kupujących Kiedy przychodzi do zakupu nowego rozwiązania do zarządzania bezpieczeństwem, funkcjonalność jest priorytetem. Ponad ćwierć pytanych podmiotów (26%) twierdzi że głównym kryterium wyboru jest posiadanie ...
-
Europejczycy wybierają szklane opakowania
... 72% biorących udział w badaniu, łatwiej przetwarzać odpady szklane niż inne materiały opakowaniowe. Dodatkowo aż 84% respondentów chciałoby mieć prawo do zakupu większej liczby produktów w szklanych opakowaniach, a blisko połowa respondentów (42%) twierdzi, że jest skłonna płacić więcej za prawo wyboru szklanego opakowania ...
-
Branża farmaceutyczna - nastroje 2012
... , że w przyszłym roku pacjenci będą częściej pytać o tańsze zamienniki leków, a 55% jest zdania, że pacjenci częściej będą w ogóle rezygnować ich zakupu (a co za tym idzie - kontynuowania terapii). Trudną sytuację w branży pogłębia silna konkurencja między aptekami. 79% aptekarzy jest zdania, że w kolejnym ...
-
Najpopularniejsze czytniki e-booków
... poszukuje prawie 50% Internautów więcej niż w roku ubiegłym. Analiza przeprowadzona przez Porównywarkę pozwala zaobserwować, jakimi kryteriami Polacy kierują się podczas zakupu e-czytnika. Najważniejsze okazały się: marka urządzenia - istotna dla blisko 57% konsumentów oraz jego cena, będąca filtrem wybieranym przez 20% użytkowników ...
-
Kupno laptopa: preferencje konsumentów
... nowego notebooka wykorzystując filtr producenta, dla 24% - głównym kryterium była cena sprzętu. - Tak, jak w przypadku innych urządzeń technologicznych, również podczas zakupu notebooka staramy się znaleźć najlepsze konfiguracje sprzętowe znanych producentów na jakie możemy sobie tylko pozwolić – mówi Bartłomiej Adel Vent, specjalista ...
-
Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta
... kierują się takimi elementami jak atrakcyjność oferty (63 proc.), cena (56 proc.) czy dobre doświadczenie z operatorem (38 proc.). Główne przyczyny zakupu nowej oferty to: koniec umowy 51 proc., poszukiwanie tańszej oferty 41 proc. chęć skorzystania z promocji 19 proc. Negatywnie o telemarketerach Polacy ...
-
Kantory internetowe w opinii klientów
... . Preferuję ten kantor również ze względu na fakt, iż nie trzeba mieć środków na koncie w Liderwalut.pl, aby wykonać transakcję zakupu waluty (Stan, marzec 2015)* Profesjonalne podejście do rozmów z Klientem. Obietnice pokrywają się z późniejszą realizacją. Szybka realizacja zleceń. Elastyczna polityka współpracy ...
-
Wakacje 2016: Turcja ciągle traci, zyskuje Egipt
... to mogą intensywne wystąpienia w mediach niektórych przedstawicieli środowiska agencyjnego, które wydają się być niczym innym jak mocnym zachęcaniem klientów do zakupu akurat tego właśnie kierunku. Niestety działania tego typu mogą się okazać w dużym stopniu kontrproduktywne. Informacje o bezpiecznej Turcji w sytuacji, gdy co ...
-
Pół Polski czyta pirackie e-booki
... mln złotych. Z piractwem można walczyć dopasowując się do potrzeb e-czytelników, proponując im na przykład oferty w formie abonamentów. Ciekawą alternatywą w przypadku zakupu ebooków okazuje się, że może być system Pay What You Want, czyli płać ile chcesz. W opinii połowy ankietowanych, biorących udział ...
-
Internet nie zastąpi sprzedawcy
... (82,3 proc.) wystawiło im bardzo dobrą lub dobrą notę, przeciętną – 12,8 proc., a negatywną – zaledwie 2,9 proc. Jednocześnie jednak ankietowani deklarują chęć zakupu przez Internet - na tą opcję zdecydowałoby się 46,7 proc. z nich. 40,3 proc. podchodzi do zakupów w bardziej konserwatywny sposób i woli bezpośredni ...
-
Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych
... w ubiegłym roku przez IAB Polska. Pokazują one, że Internet jest dla konsumentów głównie źródłem, z którego czerpią informacje o usługach finansowych. Samego zakupu wolą oni dokonywać już poza siecią. Zaledwie 3 proc. respondentów deklaruje zakup produktów finansowych wyłącznie online. Dlatego też jednym z biznesowych uzasadnień ...
-
Poznaj cyfrowe przepowiednie Deloitte. Co czeka konsumentów?
... telefonów. Aż jedna trzecia konsumentów w krajach rozwiniętych co tydzień przegląda oferty sklepów za pomocą aplikacji mobilnych, ale jedynie 9 proc. dokonuje zakupu w ten sposób. Dlatego starania firm z tego sektora koncentrują się wokół uproszczenia i przyspieszenia czynności związanych z płatnościami mobilnymi. Osobną kwestią pozostaje ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... o kilkadziesiąt procent. – mówi Maciej Tygielski, CEO, MyShop.mobi. Urodowi myśliwi Kosmetyki i perfumy to zdecydowanie najpopularniejsze prezenty pod choinkę – do ich zakupu przyznaje się odpowiednio 35% i 29% Polaków ( por. raport Allegro „Od serca czy z głowy. Jak Polacy obdarowują się na święta?”). Badanie ...
-
Rynek M&A nie przejmuje się polityką
... rynkowego i zaspokojenie oczekiwań klientów, dla których doświadczenie związane z użytkowaniem produktu oraz opinia o nim zaczyna znaczyć dużo więcej niż jedynie proces zakupu” - mówi Kamil Kucharczyk, Menedżer w Dziale Doradztwa Finansowego. Wartość dziesięciu największych transakcji w tym segmencie wyniosła w 2016 roku 8,4 mld euro. Według danych ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... przyznali, że w przyszłości zamierzają częściej kupować produkty przez internet. Podczas gdy już dzisiaj co drugi mężczyzna i co trzecia kobieta dokonuje zakupu urządzeń z zakresu elektroniki użytkowej przez internet, to w niedalekiej przyszłości liczba ta wzrośnie do 2/3 kupujących w internecie mężczyzn i ½ kobiet. Również w przypadku ...
-
KE: zagraniczne zakupy przez internet coraz popularniejsze
... (z 29,7 proc. w 2007 r. do 55 proc. w 2017 r.). Od czasu ostatniego wydania tablicy poziom zaufania konsumentów wzrósł o 12 punktów procentowych w przypadku zakupu od sprzedawców detalicznych mających siedzibę w tym samym kraju oraz o 21 punktów procentowych w przypadku zakupów w innych państwach członkowskich UE. Pomimo tych ...
-
Czołg, pająk i operacja na kredyt. Tak żyje młody Polak
... Roman Pomianowski, prezes Stowarzyszenia Program Wsparcia Zadłużonych. Na pożyczanie młody Polak patrzy rozsądnie – uważa za uzasadnione zaciąganie zobowiązań na sfinansowanie zakupu środków trwałych np. mieszkania czy samochodu – prawie 89 proc. wskazań, ze względu na zdarzenia losowe – 79 proc. Stosunkowo często dopuszczają ...
-
Zagraniczne wakacje 2017. Gdzie odpoczywaliśmy?
... rezerwacji do 10 dni przed wylotem oraz wyjątkowo wysoki odsetek rezerwacji dokonywanych przynajmniej dwa miesiące przed wylotem. „Spadek tendencji do zakupu ofert last minute oraz wzrost sprzedaży w opcji first minute obserwujemy od kilku sezonów, jednak obecnie obydwa trendy zostały bardzo wzmocnione ...
-
Hotele na świecie pełne flamingów do adopcji
... skorzystać z przygarnięcia dmuchanych zabawek nie tylko po to, aby mogły zaistnieć jeszcze raz, ale również po to, aby uniknąć ich zakupu i pakowania w drodze powrotnej. Chociaż Polacy zapominają o dmuchańcach po powrocie z wakacji, ponad 34% wczasowiczów z Polski przyznaje, że dmuchane zabawki odgrywają ważną ...
Tematy: hotele, zachowania konsumentów