-
Potęgi gospodarcze: 10 kroków do finansowej stabilności
... to uniknąć nadmiernego finansowania długiem. Wszelką deflację, która pojawi się w rezultacie powyższych działań, należy potraktować jako zjawisko korzystne, dzięki któremu produkty stają się tańsze, a rynki eksportowe bardziej konkurencyjne. Należy również pozwolić na spadek wynagrodzeń, ponieważ jednostkowe koszty pracy (według parytetu siły ...
-
Do ŁSSE dołączyli nowi inwestorzy
... w łódzkiej Strefie. Zajmuje się produkcją papieru do papierosów z nadrukowanymi paskami zmniejszającymi ryzyko pożaru. Ze względu na rosnący popyt na swoje produkty inwestor zdecydował się zakup nowych maszyn i uzyskanie drugiego zezwolenia w ŁSSE. Spółka zobowiązała się do stworzenia dodatkowych 10 etatów i utrzymania istniejących ...
-
Nowa oferta UPC Biznes
... z tych grup UPC przygotowało atrakcyjne zestawy produktów w pakietach. Dodatkowo, klient ma możliwość negocjować ceny i warunki współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb. Produkty dopasowane do potrzeb klienta biznesowego „Twoja Firma” to oferta składająca się z super szybkiego Internetu wraz z Pakietem Bezpieczeństwa UPC oraz Bezprzewodowym ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2011
... , a brak winnego spowodował spadek popytu praktycznie na wszystkie warzywa. Kłopoty producentów pogłębiły się, gdy Rosja wprowadziła embargo na te produkty (obecnie obejmuje już ono grupę warzyw i owoców). Straty zaczęły wzrastać i tygodniowo są tu już setki milionów euro. Utrzymanie się dłużej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2011
... kolejno uruchamiały swoją produkcję największe firmy motoryzacyjne, producenci maszyn i urządzeń przemysłowych i na naszych rynkach w znaczących ilościach pojawiają się te produkty (w tym także samochody chińskiej produkcji). Na kolejnym etapie zaczęły w Chinach powstawać ośrodki badawczo-rozwojowe największych, różnych światowych firm. W tym ...
-
Reklama w Internecie 2010
... dziś trendy. Z analiz przeszło 3,5 tysiąca trwających w maju kampanii reklamowych wynika, że najczęściej trafić można było na materiały promujące multimedia, usługi i produkty związane z telekomunikacja oraz handlem, a rynkiem rządzą duzi gracze. AdReport podaje, ze 20 procent największych klientów wygenerowało wtedy ponad 46 procent ...
-
Rośnie Rejestr Dłużników ERIF
... 4% wobec 170 mln odnotowanych trzy miesiące wcześniej. Dłużnicy-konsumenci obecni w Rejestrze Dłużników ERIF nadal posiadają najwięcej zaległości wynikających z nieregulowania należności za produkty bankowe. Udział ilościowy konsumenckich długów tego rodzaju w całej bazie ERIF jest jednak nieco mniejszy niż w poprzednim kwartale. Długi z tytułu ...
-
Jak zrozumieć organizacje pozarządowe?
... w firmie. Ogólny przebieg powstania organizacji pozarządowej jest następujący: w związku z działalnością firm prywatnych oraz instytucji rządowych i samorządowych powstają tzw. niepowodzenia rynkowe – produkty lub usługi skierowane do określonej grupy osób, a których świadczenie lub sprzedaż jest wysoce kosztowne lub nie przynosi oczekiwanego zysku ...
-
Nowa fabryka KAN w podstrefie Białystok SSSE
... i pozyskuje nowe rynki zbytu. KAN jest branżowym liderem w produkcji kompleksowych rozwiązań systemowych, przeznaczonych do budowy instalacji wody i centralnego ogrzewania. Jego produkty znane są nie tylko w Polsce – do kilkunastu krajów europejskich trafia blisko 50 proc. produkcji. Popyt na wyroby Kan stale rośnie ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2011 i prognoza III kw. 2011
... +-4 proc., poziom ufności 95 proc. Dzięki cykliczności prowadzonego badania możliwe jest systematyczne śledzenie kierunków zmian w firmach. Firmy dedykujące swoje produkty przedsiębiorstwom MŚP mogą zamawiać w tym badaniu własne pytania na wyłączność.
-
Google Plus goni Facebooka
... rozwiązania i inwestuje pokaźne środki w jego rozwój. Inżynierowie Google przyznają, że prace rozwojowe związane z Google Plus pozwolą w niedalekiej perspektywie udoskonalić inne produkty. Zapowiadają także, że progres tego projektu będzie trwał latami, a użytkownicy nieustannie będą zaskakiwani nowymi rozwiązaniami. Według twórców Google Plus to ...
-
Kolejne inwestycje w ŁSSE
... Grupa Atlas). Planowana inwestycja polegać będzie na zakupie nowoczesnej drukarki fleksograficznej oraz urządzeń wspomagających proces produkcji opakowań, w które pakowane są produkty podstawowe. Zakup zwiększy wielkość produkcji i jakość opakowań, a zmniejszy zużycie materiałów i energii. Spółka zainwestuje przynajmniej 5 mln zł, zatrudni 4 nowych ...
-
Ochrona sprzętu elektronicznego
... na nim te same sprawdzone metody, co w przypadku komputerów stacjonarnych. Popularność komputerów i urządzeń firmy Apple spowodowała wzrost zagrożeń ukierunkowanych na produkty z systemem Mac OS X. Zgodnie z danymi McAfee Labs pod koniec 2010 r. istniało 5 000 szkodliwych programów na platformę Mac, a ich liczba co ...
-
Sektor TMT - prognozy 2012
... dla branży TMT w nadchodzącym roku będzie także dalsza popularyzacja tabletów. Eksplozja na tym rynku nie wykazuje najmniejszych oznak spowolnienia, odkąd produkty trafiły do ogólnej sprzedaży w 2010 r. Teraz około 5 mln użytkowników, którzy już są właścicielami swych pierwszych tabletów, kupią drugie urządzenia tego ...
-
Rynek ICT 2011
... realizowana przez polskie firmy przekroczyła 30% osiągniętej wartości sprzedaży ogółem. Polskie podmioty prowadzące ekspansję zagraniczną sprzedają tam nie tylko własne produkty i usługi. Telekomunikacja Rok 2011 w Polsce był nadal okresem spadków na rynku telekomunikacji. W ocenach DiS wartość rynku telekomunikacji ogółem spadła w tym ...
-
Starzenie się a kult młodości
... w ogóle istnieje, potem, że ma pieniądze do wydania. Wiele marek w ogóle tej grupy nie dostrzega. Ile firm ma w swojej ofercie produkty dla osób 70+? Na razie najlepiej na tym rynku odnajdują się producenci suplementów diety i kosmetyków – już pojawiły się kremy przeciwzmarszkowe ...
-
Kadra zarządzająca w social media IX 2012
... na tym, że w przyszłości zasilą rzesze Polaków, którzy nie są świadomi korzyści, ale również i zagrożeń, jakie niosą za sobą poszczególne produkty finansowe.” Na drugim miejscu wśród szefów firm ubezpieczeniowych uplasował się Jacek Podoba, prezes Grupy Europa S.A.. Trzecia pozycja należy do Jarosława ...
-
Ranking gospodarek świata 2012
... jakiś dłuższy trend w tym zakresie. Po spadku eksportu w 2009 roku, można zauważyć silne odbicie, co tylko świadczy o tym, że polskie produkty znajdują coraz więcej nabywców za granicą. Odwrócił się też niekorzystny trend spadku bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Ciągle trzeba jednak powtarzać, że ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... wiązana jest to sprzedaż dwóch lub więcej produktów w jednym pakiecie, w tzw. formie „czystej" lub „mieszanej". Pierwszy przypadek dotyczy sytuacji, gdy produkty sprzedawane są wyłącznie razem, konsument nie ma możliwości zakupu tylko jednego z nich. Przykładem tego są tematyczne pakiety telewizyjne, z których korzystać ...
-
Polski handel przed wzrostami
... . Szybka industrializacja tych azjatyckich gospodarek oraz ich stopniowy awans w łańcuchu dostaw sprawia, że będą one zwiększały swoją obecność w Europie, oferując produkty o wyższej wartości dodanej – uważają autorzy raportu „Global Connections”. Przedstawiciele polskich przedsiębiorstw wskazują jednak na wzrost cen produktów eksportowanych z Chin ...
-
Business partnering w finansach
... organizacji w długoterminowej perspektywie. Zarząd, dyrektorzy, managerowie każdego dnia potrzebują szybkiej, rzetelnej i wartościowej informacji w celu podjęcia decyzji, m.in. jakie produkty są najbardziej rentowne, w jakie segmenty biznesu warto inwestować i do których klientów należy kierować ofertę firmy. – Specjaliści ds. finansowych działają ...
-
Kobiety w zarządzie poprawią wyniki finansowe spółek?
... na fakt, iż to kobiety odpowiadają za około 70% decyzji o zakupach, będą one lepiej zorientowane w preferencjach konsumentów i strukturze popytu na produkty firmy. Z tych powodów Komisja Europejska zaleca podjęcie działań, zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządach z obecnych 14% do 40%. Wydaje się ...
-
Globalne trendy 2013
... samochodu, 1/4 psa, 1/365 domku letniskowego itp.). Przewiduje się, że konsumenci będą dążyli do tego, aby ograniczać konsumpcję i ponownie wykorzystywać produkty, tak aby minimalizować potrzebę robienia zakupów. 4. Gospodarki stawiają na alternatywę. Nowe traci wartość na rzecz tego, co stare. Stare to ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... na większe zakupy, innym razem chcą je zrobić szybko, a potem szukają produktów wysokiej jakości. Najtrudniej jest z klientami, którzy chcą nabyć produkty najwyższej jakości w najniższych cenach. Ale z tym muszą radzić sobie handlowcy, którzy przekonują w swoich promocjach, że takie połączenie jest możliwe.
-
Polski Internet a fast food
... pinterest.com. Jest to m.in. związane z popularnością tych dań a co za tym idzie rozwojem sieci barów w Polsce, które promują swoje produkty dodając zdjęcia w wspomnianym serwisie. Ciekawie przedstawia się również rozkład publikacji w podziale na profile medium. Większość wzmianek pojawiła się w kanale ogólnoinformacyjnym ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... , członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dlatego usługi cyfrowe uczyniliśmy jednym z naszych priorytetowych celów. Stąd takie produkty jak przesyłka hybrydowa, neokartka wysłana np. za pomocą smartfona, którą w formie papierowej dostarczy listonosz. Jednocześnie rozwijamy możliwości elektronicznego kontaktu ...
-
Mikroprzedsiębiorstwa: jak kryzys wpływa na rozwój firmy
... , że grupa mikroprzedsiębiorstw nastawionych na rozwój, częściej niż pozostałe segmenty, szuka możliwości ekspansji geograficznej. Prawie jedna czwarta z nich oferuje swoje produkty i usługi w całej Polsce, a mniej niż połowa (47%) w najbliższym sąsiedztwie. Podejście do kryzysu niewątpliwie ma wpływ na to, jak mikroprzedsiębiorcy patrzą ...
-
Konwersja e-sprzedaży a telekomy
... z firmy badawczej Gemius, który doradza firmom z branży telekomunikacyjnej, jak za pomocą narzędzi do analityki webowej rozwijać biznes w sieci. Telekomy oferują produkty na lata Konwersja e-sprzedaży prowadzonej przez firmy telekomunikacyjne jest bardziej skomplikowana niż w przypadku sklepu sprzedającego w sieci inny asortyment, jak np ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2013
... , to zwrot z inwestycji w akcje na poziomie średnio 10 proc. rocznie przy długoterminowym inwestowaniu. Podkreśla jednak, że na rynku przydałyby się produkty, zachęcające do oszczędzania na konkretny cel, których na razie jeszcze nie ma. – Stary pomysł na inwestowanie, czyli że trzeba długoterminowo ...
-
Cyberataki 2013: afera PRISM i zombie
... Snowdena niektóre przedsiębiorstwa wprowadziły zakaz korzystania na przykład z Dropboxa – mówi Artur Klimczak, Szef Działu Wsparcia Informatycznego w Unizeto Technologies – Produkty i usługi działające zgodnie z literą amerykańskiego prawa znacznie straciły na zaufaniu, zarówno wśród domowych użytkowników, jak i w biznesie – dodaje. Snowden ...
-
KasperskyLab: ataki hakerskie na firmy 2013
... w postaci oprogramowania i usług oferują krajowi producenci. Firmy te mają zwykle mniejsze rozmiary i budżety niż liderzy na globalnym rynku. W efekcie, ich produkty mogą nie być tak wysokiej jakości jak te oferowane przez większe międzynarodowe korporacje. Nasze doświadczenie w zakresie badania cyberataków sugeruje, że ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 7/2014
... osiągną stan końcowy – mówi Robert Antczak. – To powoduje, że ten eksport, który napędza gospodarkę, jest importochłonny, powoduje wzrost zapotrzebowania na produkty z krajów głównych partnerów, i ta wymiana, jak patrzymy na kraje Europy Środkowej i Wschodniej, odbywa się głównie w tym zakresie. Wzrost gospodarczy w Polsce ...
-
Techniki finalizowania sprzedaży
... , jest metoda, którą nazywam „metodą niedopełnienia obowiązków służbowych”. Jest ona najbardziej przydatna przy sprzedaży produktów firmom, które regularnie kupują podobne produkty, ale od innego dostawcy. Polega ona na zaplanowaniu techniki sprzedaży w tak przemyślny sposób, aby potencjalny klient miał poczucie, że jeśli ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 8/2014
... osiągną stan końcowy – mówi Robert Antczak. – To powoduje, że ten eksport, który napędza gospodarkę, jest importochłonny, powoduje wzrost zapotrzebowania na produkty z krajów głównych partnerów, i ta wymiana, jak patrzymy na kraje Europy Środkowej i Wschodniej, odbywa się głównie w tym zakresie. Wzrost gospodarczy w Polsce ...
-
Upadłości firm w Europie Środkowo-Wschodniej 2013
... ze strony gospodarstw domowych, będącej skutkiem najniższych stóp bezrobocia w całej Unii Europejskiej, wzrostu wynagrodzeń, a także rosnącego popytu zewnętrznego na produkty oferowane przez te kraje. Kraje Europy Środkowo-Wschodniej skorzystają na poprawie sytuacji swych głównych zagranicznych partnerów handlowych. Oczywiście będzie musiało ...