-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... (problem ten wynika z generalnego postrzegania w Polsce PR-u jako jednorazowych kampanii), gdy skuteczny z punktu widzenia korzyści komunikacyjnych sponsoring kultury ... , ale najbardziej skuteczny staje się wtedy, gdy traktowany jest jako element strategii komunikacyjnej. Daje szansę dotarcia do szerszego grona odbiorców i stworzenia pozytywnych ...
-
Coraz więcej kampanii phishingowych
... szkoleniowego, który sprawdzi się w przedsiębiorstwie, jest ważnym krokiem w kierunku przekształcenia pracowników w silną, pierwszą linię obrony przed atakami phisherów. Element ludzki niezmiennie jest wskazywany jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu bezpieczeństwa firmy. Jak wskazuje ekspert cyberbezpieczeństwa ESET ważnym aspektem jest stworzenie ...
-
Cyberbezpieczeństwo to istotny element obrony narodowej
... szyfrowanie danych, ograniczanie uprawnień dostępu oraz monitorowanie aktywności użytkowników. HackerU Polska zaleca również opracowanie strategii komunikacyjnych i kampanii informacyjnych w celu przeciwdziałania dezinformacji. Współpraca z mediami i organizacjami społeczeństwa obywatelskiego w celu promowania rzetelnych źródeł informacji. Istotna ...
-
E-mail marketing w Polsce
... z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse. Z badania wynika, że aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii email marketingowych. Najwyższy poziom email marketingu prezentują firmy z sektora średnich przedsiębiorstw (51-250 pracowników). Osiągnęły one ogólny wynik na poziomie 69 ...
-
Wybory samorządowe: prezydenci miast jak influencerzy?
... wpisów na temat swojej pracy - starają się kreować pozytywny obraz samych siebie oraz swych działań. Niewątpliwie platformy społecznościowe stanowią istotny element kampanii wyborczych. Politycy wykorzystują różnorodne narzędzia, takie jak targetowane reklamy, live streamingi czy kręgi dyskusyjne, aby dotrzeć do konkretnych grup wyborców ...
-
Plotka kontra reklama
... Umiejętnie wykorzystana, kontrolowana plotka może być nieocenionym elementem kampanii reklamowej. Doskonałym przykładem produktu rozreklamowanego dzięki plotce, bez wykorzystania innych kanałów komunikacji, ... , a 62 proc. użyje buzzu jako wsparcia dla wciąż trwających kampanii. Co ciekawe, aż 85 proc. badanych skorzysta z "szeptanki" po raz pierwszy ...
-
Internauci rzucają palenie
... OS3 multimedia stworzenie multimedialnego serwisu poświęconego rzucaniu palenia. Ten projekt, stanowiący element kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz rozwijającą się fabułą. Serwis jest elementem kampanii NiQuitin trwającej kilkanaście tygodni. Na przykładzie Beaty – palaczki, która po 12 ...
-
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... tylko nagrody, która przyznana będzie na końcu kampanii. Dlatego też im więcej nagród, tym większa szansa na osiągnięcie spodziewanych rezultatów, i to zarówno w przypadku produktów z segmentu FMCG, jak też dóbr luksusowych. Z nagrodami połączony jest kolejny element efektywnej kampanii marketingu mobilnego. Ważne staje się zdefiniowanie ...
-
PR w nowych mediach
... PR buduje rekomendacje Dla użytkowników nowych mediów bardzo istotny jest element polecenia. Jednym z elementów działań PR jest pozyskiwanie rekomendacji. I tak, w ... została wykorzystana w planowaniu telewizyjnych kampanii reklamowych o zasięgu ogólnopolskim. Kampania "Zdrowe Zatoki" pod patronatem Ibupromu Zatoki Celem kampanii było wprowadzenie ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... darmowe wersje online (49 proc. kobiet vs. 51 proc. mężczyzn) Gry jako element kampanii reklamowej Gry reklamowe to gry, które posiadają marketingowy kontekst. Mają ... do lat 80. Ta prosta „zręcznościówka” przyciągnęła w ciągu pierwszych trzech tygodni od rozpoczęcia kampanii ponad 503 000 unikalnych graczy, przy czym każdy z nich za-grał w grę ...
-
Komunikacja Voice Mailing System w biznesie
... klient może np. połączyć się z konsultantem, sprawdzić swój stan konta lub wykonać inną operację. VMS jako element kampanii SMS i mailingowych Wiadomości głosowe mogą być zastosowane także jako element szerszych kampanii, wykorzystujących także SMS-y i e-maile. VMS w takim przypadku posłuży jako narzędzie komunikacji, które zostanie uzupełnione ...
-
Reklama społeczna w internecie
... którym ją wyemitowano. W przypadku analizowanych 22 kampanii najwyższą wartość współczynnika odnotowano dla kampanii "Sieciaki" Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach kampanii reklama dotarła do ponad 2 mln ... , również ta realizowana za pośrednictwem internetu, stanowi zaledwie element wszystkich działań zmierzających do określonego celu. O badaniu W ...
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
... całkowitych przychodów pomniejszonych o koszt, który ponieśliśmy, przez wydatki. W przypadku kampanii reklamowych, dzięki ROI sprawdzimy, jak kształtuje się osiągnięty dzięki kampanii przychód, w stosunku do jej kosztów. Posługując się przykładem, jeśli na realizację kampanii e-mail marketingowej wydaliśmy na 4000 zł, a osiągnięty dzięki niej ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... ataku reklamę negatywną dzielimy na: programową – akcentuje się w niej jakiś element programu politycznego kandydata, który może wywołać określone – negatywne – skutki społeczne i ... strony mieszkańca, który jest zwolennikiem innego polityka. Przywódcy polityczni w ramach kampanii bezpośredniej decydują się także często na wysyłanie krótkich listów ...
-
Czy istnieje język przywództwa politycznego?
... werdyktu pomóc mają eksperci, którzy zgromadzeni w studiach telewizyjnych, punktują każdy element debaty politycznej, a czynią to dokładnie na ... różnicę głosów przewidywały sondaże podczas dwóch kampanii wyborczych, w których za punkt zwrotny uznano właśnie debaty prezydenckie: w amerykańskiej kampanii wyborczej z 1960 r. oraz polskiej – z 1995 r. ...
-
Spam hotelowy, czyli pranie brudnych pieniędzy
... gwoździem do trumny jest to, że tekst zawiera błędy gramatyczne i interpunkcyjne. Gdzie tkwi haczyk? W rzeczywistości omawiane wiadomości stanowią element oszukańczej kampanii stosowanej przez cyberprzestępców w celu prania brudnych pieniędzy uzyskanych przy użyciu skradzionych kart kredytowych. Jeżeli odbiorca takiego e-maila okaże się ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... , które zawierają informacje na temat reakcji odbiorców na daną wiadomość, a także wskaźnika skuteczności kampanii CTR. Dodatkowo w połączeniu np. ze statystykami Google Analitics, jesteśmy w stanie dokładnie określić który z odbiorców kampanii wykonał jaką czynność (jak długo był na stronie internetowej, jaką sekwencję czynności wykonał ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... jakie zmiany czekają je w kolejnych latach tłumaczy ekspertka ds. CSR i kampanii społecznych, Ewa Kaczmarek. Stosunki niemiecko-polskie. W ostatnich dniach kanclerz Niemiec poparła ... w szkołach, a lekcje gotowania i nowoczesną edukację żywieniową wprowadzono jako obowiązkowy element programu nauczania – mówi Ewa Kaczmarek. Jak zmienią się programy ...
-
Za co Polacy cenią sklepy osiedlowe?
... Konsumpcji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Badania zostały przygotowane na potrzeby drugiej edycji kampanii społecznej "Tu mieszkam, tu kupuję". W Polsce handel tradycyjny nadal odgrywa ... produktów. Prawie 2/3 klientów zaznacza, że samorządy lokalne to bardzo ważny element w istnieniu tego rodzaju handlu i oczekuje, że władze będą tworzyć dla ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... element sprzedaży produktów. Do niedawna bazował jeszcze na tradycyjnych formach przekazu, dziś ... e-marketingu muszą skupiać się na praktyce. Jeśli mówię o założeniach kampanii interaktywnej – daję klientom narzędzia do tego, omawiam case studies, wspólnie określamy cel kampanii, czas czy wybieramy grupę docelową – dodaje Pietyra. Inwestycja ...
-
Marketerzy a reklama online
... wniosków marketingowych – powiedział Paweł Kolenda, manager ds. badań w IAB Polska. Czy wyniki badań przyczynią się do przeniesienia wydatków marketingowych w kierunku kampanii wywołujących interakcję z odbiorcą? Nie można oczekiwać rewolucji, jednak takie wyniki dobitnie pokazują, że warto inwestować w kreatywność. WNIOSKI Z BADANIA DWELL RATE ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... "taniego" socialu ostatecznie przeminą, a przyszły rok brutalnie przypomni o konieczności płatnego budowania zasięgów. Na media, które przełożą się na początkowy "boost" kampanii, czy długotrwałe utrzymanie konsumenta, będziemy wydawać coraz więcej, szukając firm, które będą potrafiły skutecznie i z głową optymalizować te koszty – komentuje Michał ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
... , najczęstszych błędach popełnianych przez marketerów lub przykładach kampanii które osiągnęły oszałamiający sukces. W ostateczności, perfekcyjne dopracowanie e-maila ... odbiorców powinna być bezpośrednio związana z celem który został wyznaczony dla danej kampanii. Współczynnik konwersji w bardzo przejrzysty sposób demonstruje to czy udało Ci się ...
-
Cyberbezpieczeństwo: trendy 2016
... od dłuższego czasu głównym nośnikiem złośliwego oprogramowania. Niemal dwukrotny wzrost nasilenia kampanii phishingowych i spamowych odnotowano w kwietniu 2016. Był on związany z rozpoczęciem ... autorów raportu, w najbliższym czasie nie można liczyć na spadek liczby kampanii malware’owych, ransomware’owych oraz phishing’owych. Mimo prowadzonych na ...
-
Internetowe zawody strzeleckie
... strzelectwo sportowe oraz serwis Wiatrowki.pl. "Międzynarodowy Wirtualny Puchar w Strzelectwie Sportowym to gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu kampanii – promocji Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrówki.pl" – mówi Szymon Szmigiel koordynator projektu Kolter CUP z Agencji Interaktywnej AMP Media. "Naszym zadaniem ...
-
Warszawskie nieruchomości online
... Lokalowej, Biuro Promocji Miasta oraz przez dzielnice Warszawy. Strona jest dostępna w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Strategicznym celem kampanii jest wspomaganie obrotu nieruchomościami m.st. Warszawy oraz wzmocnienie świadomości dotyczącej atrakcyjności inwestycyjnej Warszawy, szczególnie poza granicami kraju. Główna część ...
-
Mama w pracy: które firmy przychylne?
... medycznej dla kobiet i dzieci (31,7%), dodatki pieniężne na wyprawkę dla dziecka (23,3%) czy pierwszeństwo przy planowaniu urlopów (22%). „Kluczowym zadaniem kampanii MAMA W PRACY jest uświadomienie przedsiębiorcom, że kobieta wychowująca dziecko to znakomity pracownik. Jest lojalna, obowiązkowa, dobrze zorganizowana, ale przede wszystkim ...
-
Oferty SEO w serwisach zakupów grupowych
... być atrakcyjna. Spora część ofert pozycjonowania to wręcz niebywałe okazje. Jednakże w większości przypadków pozycjonowanie fraz ogólnych i regionalnych oraz przeprowadzenie profesjonalnej kampanii SEO jest niemożliwe za tę sumę. Niska cena może być podyktowana jedynie celami marketingowymi oferenta. W celach reklamowych agencje mogą pokusić ...
-
Tempo życia Polaków wzrasta
... kampanii "Perfekcja w Twoim rytmie" promującej serię pralek z unikalną funkcją VarioPerfect, przeprowadziła ogólnopolskie badanie tempa życia ... ). Polacy, którzy w ostatnich latach zauważyli zwolnienie swojego tempa życia, oceniają je jako element negatywny (43%), nie zaś pozytywny (22%). W sprzęcie AGD liczy się niezawodność, oszczędność i szybkość ...
-
Tempo życia Polaków coraz większe
... tym problemem boryka się coraz więcej osób. Według badań marki Bosch przeprowadzonych w ramach kampanii „Perfekcja w Twoim rytmie”, tempo życia Polaków w wieku 15 - 50 lat ... którzy w ostatnich latach zauważyli zwolnienie swojego tempa życia, oceniają je jako element negatywny (43%), nie zaś pozytywny (22%). Pomimo zabiegania i braku czasu, aż 80 ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... mobilnej nie wykluczają się wzajemnie, a wspierają. Dzięki temu skuteczność prowadzonej kampanii może być znacznie większa. Np. SMS mógłby być kolejnym krokiem w komunikacji ... od jego doświadczeń z naszą marką i jego preferencji. To bardzo ważny element komunikacji dwukierunkowej. Dzięki temu klient otrzymuje te wiadomości, które naprawdę są mu ...
-
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
... pozytywną energią i wyrazistymi kolorami. Doskonałym przykładem nietuzinkowego mailingu jest soczysty newsletter firmy J.Crew, informujący o wiosennej wyprzedaży. Marka ta wykorzystała w kampanii ruchomy gif, który przedstawia rozcinanego, soczystego grejpfruta. Grafika opatrzona jest dodatkowo chwytliwym hasłem „How sweet is this?”. Odpowiedź na ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... Real time Customer Experience Management Podniesienie przychodów oraz zwiększenie lojalności klientów i zaufania do marki to główne korzyści, jakie płyną z prowadzenia kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym. Dowodzą, że dany biznes rozumie najbardziej aktualne potrzeby konsumenta i może podjąć odpowiednie działania w oparciu o wiedzę i dane ...
-
O krok przed atakiem ransomware, czyli cyber deception
... kampanii phishingowych cyberprzestępcy zazwyczaj podszywają się pod znane firmy ... zapobiegnięcia im w ogóle. Takie urządzenie końcowe należy też automatycznie odizolować od reszty sieci. Każdy element infrastruktury umożliwiającej zabezpieczanie środowiska IT za pomocą metody cyber deception powinien być zintegrowany z narzędziami ochronnymi ...
-
Po co są dziennikarze?
... ważną funkcję obrońców społecznych interesów? Czy na przykład, dziennikarze zdobędą się na siłę, aby nie ulegać manipulacjom partii politycznych w czasie kampanii wyborczych? Czy wystarczy im odwagi, aby opisywać wpadki najbardziej wpływowych przedsiębiorców? Czy starczy samozaparcia, aby nie tylko opisywać świat, ale ...