-
Fanpage na Facebooku: jak pisać posty
... mamy wyboru i musimy korzystać z ogólnodostępnych źródeł, mimo wszystko starajmy się wprowadzić jednolity element, dla przykładu logo w jednym rogu. Udostępniając post razem ze zdjęciem w ... których nam zależy. Wybieramy: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, a nawet zainteresowania. Kwoty kampanii są wyjątkowo niskie, bo zaczynają się już od 10 zł. Nie ...
-
Emotional branding dla kobiet
... czymś wstydliwym, a nie elementem życia. Emocje mają płeć Emocje to nieodłączny element poznawczy i wygodny skrót decyzyjny. Jeśli mamy do wyboru kilka dobrych opcji ... bycia podziwianymi kobiety chcą być lubiane i stanowić część swojej społeczności. Bohaterka kampanii reklamowej była więc przez kobiety odbierania nie jako aspiracyjny model, lecz jako ...
-
E-mail marketing: dbaj o swoją bazę
... tworzenia bazy, pozwala przede wszystkim na: Lepsze dotarcie z ofertą – unikniemy nietrafionych kampanii oraz uzyskamy lepszy wskaźnik konwersji Zmniejszenie retencji klientów – dzięki wiedzy o ... nasza baza jest poprawna również od strony technicznej. Korona Trzeci i ostatni element naszej wirtualnej wizyty to analiza raportów. Od dziś ich lektura ...
-
7 życzeń, czyli o czym marzą Polacy
... wolne środki w wysokości 750, 2500 oraz 5000 zł. Sondaż to część kampanii „Ważne momenty w życiu”, w której wonga.com sprawdza, które chwile życia są dla ... na gromadzenie dóbr materialnych. Bieżące potrzeby Lista bieżących potrzeb to stały element domowego budżetu. Większość z tych wydatków można przewidzieć i zaplanować. Zmiana garderoby z pewnością ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... na Zalando. Firmy mają możliwość budowania indywidualnie dostosowanych kampanii i promocji oraz bezpośredniego zarządzania nimi na stronie Zalando. Naszym ... efektywny. Darmowa przesyłka i zwroty są częścią filozofii firmy i traktujemy jako normalny element działalności firmy. Ze względu na strukturę kosztów odróżniającą Zalando od sklepów ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... razy, co może świadczyć o tym, że ta część garderoby stanowi kluczowy element naszego ubioru. Gorączkowe poszukiwania obuwia obrazuje wykres dotyczący ogólnej liczby ... czytamy w serwisie Proto.pl, buty potrafią też nieźle namieszać w polityce. Podczas niedawnej kampanii prezydenckiej rzecznik prasowy firmy New Balance na łamach „The Wall Street ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Najbardziej wpływowi polscy sportowcy
... , w której brand reklamowany i brand celebryty mają ze sobą jak najwięcej wspólnych wartości, a dodatkowo celebryta ma też jeden element, który marka chce od niego za pomocą kampanii „pożyczyć”. - Polscy sportowcy stanowią zupełnie odrębny „segment” w gronie szeroko rozumianych celebrytów. Osoby związane z filmem, telewizją, muzyką ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... być wykorzystane na wiele sposobów: jako element programu lojalnościowego, internetowa gazetka promocyjna, mogą też działać jako sklep online lub agregować kupony promocyjne. To również doskonałe narzędzie do zbierania danych o samych konsumentach, co pozwala na realizację spersonalizowanych kampanii reklamowych”. W 2017 r. potencjał m-commerce ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... się kolorystyce i rozłożeniu treści. To właśnie one mogą zdecydować o skuteczności kampanii. Przykładem dobrych praktyk jest takie rozłożenie treści, żeby łatwo było ... nieefektywnych wysyłkach nawet co trzeciego potencjalnego klienta. - To jest właśnie element, którego firmy czasem nie doceniają. Dbają o odpowiednio pozyskaną bazę, atrakcyjny tytuł ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... komunikacji marketingowej, na przykład przy prowadzeniu prezentacji sprzedażowych, czy kampanii w mediach społecznościowych lub do produkcji materiałów marketingowych typu broszura, ... informacje dla najemców i projekt emailingu. Elementy nowego brandingu stanowiły również element scenografii miejsca, w którym odbyła się impreza inauguracyjna, podczas ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2018
... . Być może rozpoczęcie kampanii informacyjnej i zapowiadane uruchomienie portalu zmniejszy nieufność pracodawców wobec proponowanego rozwiązania. Jednocześnie część pracodawców dostrzega możliwość traktowania dodatkowych wpłat na PPK jako benefit dla pracowników, co może zostać wykorzystane również jako element wizerunku zwiększający atrakcyjność ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 6/2019
... dróg, mostów czy lotnisk Donald Trump mówił regularnie od czasów kampanii wyborczej. Zaprezentowana opinia prezydencka w dużej części nawiązuje do ostatniego ... Bengio jest profesorem uniwersytetu w Montrealu i jest jednym ze współzałożycieli firmy Element AI zajmującej się rozwojem oprogramowania opartego o sztuczną inteligencję. Dla porządku ...
-
Wezwanie do zapłaty od Allegro? Sprawdź, czy to nie phishing
... od razu powinna trafić do kosza – dodaje ekspert Fortinet. W przypadku wspomnianej kampanii oszustów podszywających się pod Allegro można dostrzec następujące podejrzane elementy w ... windykacyjna” – brakuje tutaj słowa „firma”). Na tym przykładzie widać też element zastraszający, mając wzbudzić emocje – nikt nie chciałby mieć kłopotów związanych ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... element PR-u. Liczy się faktyczne zaangażowanie w projekty, które np. ograniczają ślad węglowy lub zmniejszają marnotrawstwo. 14) Pomiar skuteczności działań marketingowych. Coraz bardziej zaawansowane technicznie działania marketingowe wymagają precyzyjnych pomiarów skuteczności. Intuicja marketera już nie wystarcza – efekty prowadzonych kampanii ...
-
Jakie tradycje wielkanocne kultywują Polacy?
... Polaków należy przygotowanie wielkanocnej święconki – według badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Wybieram lokalne” PSH Lewiatan robi to 58,9% społeczeństwa. Zawartość ... badania zrealizowanego w ramach inicjatywy „Wybieram lokalne” PSH Lewiatan to nieodłączny element Wielkanocy dla 58,1% Polaków oraz żurek na zakwasie z białą kiełbasą i ...
-
E-commerce: liczy się cena, a nie ekologia i zrównoważony rozwój?
... rozwoju etycznego i profesjonalnego e-commerce w Polsce, a raport stanowi kluczowy element tych działań - Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. ... i rok do roku spada. Konsumenci zdają się oczekiwać już nie społecznych kampanii, ale możliwości wsparcia idei „green” podczas każdych zakupów, np. chcą być eko-friendly ...