-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... i bardziej intuicyjnym interfejsem, niż często przeładowane opcjami strony internetowe. Także reklamy w aplikacjach są zazwyczaj mniej uciążliwe. Wymusza to specyfika urządzeń na jakie ... Badanie zostało wykonane w dniu 22.07 przy użyciu funkcji Google Adwords prognozowania liczby emisji reklam na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych, ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... by liderem zestawienia reklamodawców został ING Bank Śląski, ponieważ przeznaczył on na cele emisji jakieś 24,3 mln złotych. Jak pokazują dane, nie przełożyło się to na równie ... liczbę publikacji (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią wpisy ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... , zdjęć, filmów, animacji, itp.), które dostarczają użytkownicy. Oczywiście, na Facebooku pojawiają się reklamy czy treści generowane przez wydawców prasowych, ale oni przyszli do ... Billon.pl, spełniają kryteria pieniądza elektronicznego. Sama spółka ma prawo do emisji pieniądza elektronicznego w Wielkiej Brytanii, ale w Polsce nie ma licencji. Tę ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... może umożliwić na przykład wyświetlenie na wewnątrz sklepowych ekranach odpowiednio dobranej reklamy, która wpłynie na decyzję o zakupie. Dostarczane przez kamery mapy cieplne ... właściwy poziom obsługi. Sieciowe systemy audio: umożliwiają łatwe i elastyczne planowanie emisji muzyki w tle. Dają także możliwość generowania komunikatów na żywo lub tych ...