-
Polacy chętnie oglądają wideo w internecie
... a najlepszy film uzyskał wynik na poziomie 98,7% – oraz dopasowania rzeczywistych odbiorców reklamy do zakładanej wcześniej grupy docelowej (Affinity Index) – od 78% wzwyż. – Współpracują ... pozwalamy, aby nic nie zakłócało odbioru treści. W czasie emisji wideo w obrębie playera nie wyświetlają się żadne inne reklamy. To nasz wyróżnik. Od 15 lutego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2023 odnotowaliśmy 70,9 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 495 kontaktów. Działania reklamowe online ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 odnotowaliśmy 68,4 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 410 kontaktów. Działania reklamowe online ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które z marek brylowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W wrześniu 2023 odnotowaliśmy 74,1 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2621 kontaktów. Działania reklamowe online ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w listopadzie 2023 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2023 odnotowaliśmy 86,1 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3002 kontaktów. Działania reklamowe ...
-
Integracja Google Plus i YouTube
... jest stylizowanie spotu na dzieło amatorów. Twórcy reklam przeznaczonych do emisji w sieci mają większą swobodę niż autorzy reklam telewizyjnych. O ile w TV wymagana ... uwagę fakt, że – jak wskazują eksperci – tylko ok. 30% internautów pomija reklamy na YouTube oraz, że serwis ten bije wszelkie rekordy odwiedzin – celowanie w „youtubemarketing” ...
-
Polacy kupują nielegalny alkohol
... i podkarpackim. W ramach kampanii zamieszczono 100 billboardów i 1800 plakatów w pobliżu bazarów i targowisk, 18 fullbacków autobusów, wykonano 306 emisji spotu radiowego oraz zamieszczono reklamy prasowe w lokalnych mediach. Patronat honorowy nad kampanią objęli: Marszałek Województwa Podkarpackiego – Władysław Ortyl, Urząd Wojewódzki w Szczecinie ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... Katarze FIFA promowała jako pierwszy w historii mundial neutralny pod względem emisji CO2. Greenwashing podważa zaufanie klientów do zrównoważonego rozwoju i w efekcie ... planów przeciwdziałania szkodom klimatycznym. Pozywający utrzymują, że reklamy przewoźnika i jego program redukcji emisji dwutlenku węgla tworzą fałszywy obraz sytuacji. Wpadkę ...
-
Nowość w reklamie internetowej
... ramach długofalowego projektu ARBOtelewizja. Naszym zamierzeniem jest przybliżenie, uproszczenie i standaryzacja emisji form opartych na streamingu Windows Media Video, czy tez ... nie tylko zwiększa zasięg całej kampanii, ogranicza dodatkowe koszty produkcji reklamy, ale również poprzez klikalność tej formy pozwala na pomiar jej skuteczności" ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... w oglądalności? Kto stanowi dziś o sile rynku reklamy telewizyjnej Według analityków Publicis Groupe, przychody z reklamy spotowej w 10 największych stacjach wzrosły w pierwszym kwartale br ... subskrybenta, oglądalność programów tv oglądanych powyżej 7 dni od daty emisji nagranych na dysku. W TOP10 kanałów wzrost udziałów w oglądalności w pierwszym ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... jest również przypadek POLOmarketu, który przy proporcjonalnie wyższych wydatkach na reklamę miał niewielką liczbę emisji. Jak wynika z danych amonit, większość wydatków została przeznaczona na reklamę w radio. Sklep ... cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 lipca ...
-
Reklama w motoryzacji IV 2005
... wzrosły o 4,7 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 13 tys. 236 (+26,8 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały gazety (+69,4 proc.) przy spadku liczby emisji do 1.442 (-16,4 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów osobowych pokazano w kwietniu 6.797 ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2005
... skurczyły się aż o 36,5 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 9.675. W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie gazety (o 0,7 proc.) przy jednoczesnym spadku liczby emisji do 1.011 razy (-21,5 proc.). Najczęściej reklamy motoryzacyjne ukazywały się w stacjach radiowych - 7 tys. 217 ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... promocję przeznaczył ponad dwukrotnie więcej niż druga w rankingu Biedronka. Za reklamy, wśród których dominowały kreacje z udziałem kucharzy-celebrytów, sieć zapłaciła cennikowo ... ekranach TV okazje cenowe intensywnie promował Kaufland (ponad 5 tys. emisji), co zauważalnie przełożyło się na zainteresowanie ofertą tej sieci. „Uuuuu Kubuś w promocji ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych. Mailingi są skuteczną formą reklamy, ponieważ pozwalają trafić do świadomej grupy odbiorców. Mimo natłoku ... dynamiczny rozwój w zakresie produkcji programów telewizyjnych, jak rosnąca liczba dróg emisji programów. Nowoczesna telewizja musi zapewnić użytkownikowi mnogość i różnorodność oferty. ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... Banki, firmy i instytucje finansowe w Polsce najchętniej promują się w telewizji. Koszt emisji kampanii na szklanym ekranie wśród wszystkich podmiotów to 290 mln zł, ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki w ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... jak wcześniej przez dekady niczym odkrywczym były prasówki, czy też monitoring emisji w radiu czy telewizji. To raczej podróż w oczywistym kierunku. Jedynym pytaniem, ... są wyrazem problemów dręczących ich autorów traktować należy nie jako okazję do agresywnej reklamy i sprzedaży, a bardziej jako szansę na nawiązanie rozmowy i kontaktu z nadawcą oraz ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... chce wykorzystać Big Data z innych urządzeń do znalezienia sposobu na redukcję emisji dwutlenku węgla w swoich placówkach. 2) Beer Data Nikt wprawdzie nie upędził piwa, ... aż 64 proc. posiadaczy smartfonów dokonało zakupu właśnie pod wpływem wyświetlenia spersonalizowanej reklamy mobilnej. eMarketer prognozuje, że do końca 2017 roku w USA wydatki ...
-
Co warto wiedzieć o invalid traffic?
... ruch, ale także przypadkowe kliknięcia użytkowników. Każdy wydawca chce aby jego reklamy były odbierane wyłącznie przez realnych użytkowników, a nie przez źródła nieprawidłowego ruchu w ... , że jest to w porządku. Każdy wydawca może w mieć wgląd do swoich emisji, chociażby za pomocą paska narzędzi wydawcy. Kilkukrotne sprawdzenie implementacji – każdy ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... , w porównaniu do 24% dla przeciętnej marki, kategoria FMCG ostrożnie podchodzi do emisji reklam video w kanałach niestandardowych typu telewizja OTT (Over-the-top). Z wyłączeniem Chin, ... wideo na żądanie (SVOD), która umożliwia odbiorcom unikanie bezpośredniej reklamy, sprawi, że będzie to jeszcze trudniejsze, podobnie jak wycofanie plików ...
-
Reklama w motoryzacji III 2005
... poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (o 108,3 procent) przy wzroście liczby emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów osobowych pokazano w marcu 8.596 razy (wzrost o 139 procent względem marca 2004 r.). Od początku roku ...
-
Ramówka TV na święta wg Polaków
... liczbach 35 emisji obu części w ciągu 15 lat to łącznie 3826 minut, czyli blisko 64 godziny na antenie. W Wigilię najczęściej emitowane są reklamy branży telekomunikacyjnej ... trylogii emitowany był kultowy serial „Czterej pancerni i pies” (290 emisji). W tym wypadku poczynania Grzegorza Brzęczyszczykiewicza, jak i zmagania czołgu Rudy 102 można ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Dyskusja rozgorzała. "Jaka jest szacowana wartość promocyjna reklamy, którą polski rząd robi Biedronce faworyzując ją?" - zapytał na swoim ... które zamieściły informację, to blisko 25 mln. Dyskusja była najgłośniejsza zaraz po emisji programu z Ewą Kopacz w TVP Info, oraz chwilę po ujawnieniu planów odznaczenia ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... tego, że stacje TV mogą mieć powody do zadowolenia - ich przychody z tytułu emisji reklam podskoczyły w minionym roku aż o 17%. Na pierwszym miejscu zestawienia niepodzielnie króluje ... czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... topjobs - 300 - jobs.pl - 1185 – (Liczba ofert pracy które zostały zamieszczone we wrześniu - czasy emisji ofert na jobs.pl to 14, 30 oraz 45 dni) - cv.online - 86 - ... Największy spadek zamieszczanych ogłoszeń w stosunku do sierpnia zanotowała branża mediów i reklamy. Pracodawcy z tej branży poszukiwali mniej niż przed miesiącem pracowników działów ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
... - 350 - jobs.pl - 1091 – ( Liczba ofert pracy które zostały zamieszczone w październiku - czasy emisji ofert na jobs.pl to 14, 30 oraz 45 dni) - cv.online - 116 - ... przed miesiącem zamieścili także pracodawcy z branż: hotelarsko - gastronomicznej, usług oraz mediów i reklamy. Praca - Stanowiska W październiku nie zmieniły się trendy w rekrutowaniu ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... : - topjobs - 350 - jobs.pl - 1114 (Liczba ofert pracy, które zostały zamieszczone w grudniu - czasy emisji ofert na jobs.pl to 14, 30 oraz 45 dni) - cv.online - 101 - ... firmach z tej branży. Mniej pracowników poszukiwali również pracodawcy z mediów i reklamy , logistyki , oraz branży elektronicznej. Nie zmieniła się w stosunku do listopada liczba ...
Tematy: -
Wydatki na reklamę w TV
... roku (-0,05%). Wpływ na tę sytuację miała zmiana przepisów dotyczących ograniczeń emisji reklam. W tej sytuacji najbardziej korzystają na tym stacje cyfrowe działające w ramach innych przepisów. Coraz więcej reklamodawców emituje reklamy w stacjach cyfrowych. Udział przychodów stacji cyfrowych w stosunku do ogólnych wydatków w Telewizji ...
-
Nowe statystyki wyprą liczniki
... na celu zastąpić bezużyteczne liczniki odsłon. Na witrynach internautów, korzystających ze statStandard, będą emitowane jedynie ankiety badawcze i reklamy charytatywne natomiast nie będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań oglądalności witryn internetowych gemiusTraffic (Gemius SA). statStandard to ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... każdy trafia na ich stronę główną. W druku i emisji telewizyjnej reklamodawcy płacą za całą publiczność – zakłada się, że każdy, kto czyta gazetę, zobaczy też i reklamę. Online reklamodawcy płacą tylko za strony, na których pojawiają się ich reklamy – lub, z Google AdSense, płacą tylko wtedy ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.
... reality show „Kuchenne Rewolucje” zarobiło ponad 27 mln zł. Co wyniosło ten kulinarny program na szczyty? - Zwiększenie dwóch zmiennych - liczby emisji i kosztu reklamy. Trzeba zaznaczyć, że około 65 proc. przychodów reklamowych wygenerowały emisje powtórkowe. Ten sam czynnik spowodował przesuniecie X Factora z miejsca 5 w 2011 ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... głównie tańszego sprzętu czy też, że aż 95 proc. programu telewizyjnego będziemy oglądać „na żywo” lub najpóźniej w ciągu doby od emisji niezależnie od używanego sprzętu.
-
Jak założyć bloga?
... odwiedzin autor nie zyskuje wiele. W regulaminach wielu platform blogowych zawarto zakaz emisji reklam, co uniemożliwia lub znacznie ogranicza czerpanie potencjalnych zysków z blogowania ... pełną władzę nad tym, co znajduje się na blogu, możemy zamieszczać reklamy. Ograniczeniem jest jedynie tolerancja czytelników. W końcu nikt nie lubi stron ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę, że ... roku w pierwszej piątce, z budżetem wynoszącym 85,3 mln zł. Rozpoczęcie emisji kampanii reklamowej bankowości mobilnej Banku Millenium dla klientów indywidualnych nastąpiło 1 ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... marketing sensoryczny jest wzrok. Digital Signage polega na emisji reklamowych materiałów video w najbliższej okolicy promowanego produktu, najczęściej w ... działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe. Monitory umieszcza się w miejscach, w których klient ma chwilę bezczynności ...