-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... marką dla konsumentów, z drugiej strony są jakościową marką dla ... dla samej tylko zmiany. Silne marki powinny być stale zarządzane. Ludzie bowiem polegają na nich i ufają im, ponieważ wiedzą czego mogą od nich oczekiwać. Widoczność marki, która zwiększa ogląd marki przez konsumenta, jest ważna dla zdobycia większej popularności marki. Dolary, euro ...
-
Telefonia ruchoma: ceny usług 2008
... miesięcznych koszyków usług dla Polski oraz wybranych przez Teligen polskich operatorów, w niektórych przypadkach wzrastały na przestrzeni lat 2007-2008. Taki stan rzeczy stanowi efekt spadku wartości złotego wobec euro, co w konsekwencji powoduje pozorny wzrost ceny usługi, nawet gdy jej realna cena dla konsumenta w walucie krajowej ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... , która doprowadzi do obniżenia średniego poziomu wydatków przypadającego na konsumenta. W dłuższej perspektywie, dalsze zwiększenie udziałów łącz szerokopasmowych ... EURO 2012 oraz duży udział telewizji jako głównego sposobu spędzania wolnego czasu (podobnie jak we Włoszech, gdzie telewizja mobilna osiągnęła bardzo dobry wynik). Duże znaczenie dla ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... mają dopiero przed sobą. Publikacja może być jednak cenną lekturą również dla właścicieli sklepów internetowych, porównywarek cenowych oraz pasaży handlowych, a także producentów. WYNIKI ... zapewniła sklepowi miejsce w TOP3. Niestety odbyło się to kosztem sklepu RTV Euro AGD, który w ostatnim czasie sporo stracił w oczach klientów i powoli nie ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... konsumenta trzeba przestrzegać, a nawet je rozwijać. – Duże marki dają wszystkim możliwość zwrotu towaru do trzydziestu, a nawet czterdziestu pięciu dni. Dlaczego? Bo żaden niezadowolony klient nie odpuści firmie nawet stu euro i będzie dochodził swoich praw przed sądem, a to dla ... też do reklamacji, która dla żadnej strony nie jest czymś przyjemnym. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2017
... się przede wszystkim przekonaniami, a nie obiektywną wiedzą. Ryzyko nie ma dla nas odcieni szarości - nie jesteśmy zainteresowani potencjalnym wyższym zyskiem, jeśli ... tłumaczą, dlaczego nasze oszczędzanie jest takie krótkowzroczne i przypadkowe. Trudno oczekiwać od konsumenta, że będzie myślał o dywersyfikacji czy inwestycjach, jeśli ciągle nie ma ...
-
Rozwój offshore napędzi zieloną gospodarkę
... , a także na środowisko naturalne. Korzyści są więc bezdyskusyjne. Dla ich osiągnięcia niezbędne są jednak współpraca oraz zaangażowanie w celu wypracowania i ... zakup energii odnawialnej w uzgodnionych ilościach i po cenach odpowiadających potrzebom wytwórcy i konsumenta. Umowy te zapewniają obu stronom nie tylko przejrzyste i stabilne zasady ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... na środowisko. Przedstawianie danych nieistotnych z punktu widzenia konsumenta lub wymaganych przepisów. Nieprecyzyjna komunikacja, używanie haseł i ... swoje cele klimatyczne, jeśli nie zrezygnuje z wykorzystywania plastiku. Najtańszy i najbardziej szkodliwy dla środowiska miał węglowy, którym Polacy powszechnie palą w domach, "ekogroszek" w ...
-
Karty płatnicze wg UOKiK
... są zadowalające. Zgodnie z ustawą o elektronicznych instrumentach płatniczych, konsumenta obciążają transakcje dokonane za pomocą utraconej karty do 150 euro do momentu zgłoszenia jej zgubienia bądź ... m.in. ograniczenie czasowe – do 48 godzin przed utratą karty (72 dla wersji ze zdjęciem) oraz wyłącza odpowiedzialność za transkacje dokonane z ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... do konsumenta, wyróżnienie produktu na tle konkurencji, a także wzbudzenie zainteresowania konsumenta - mówi ... kolei wygranym przetargu Mediaedge:cia prowadzi dalsze działania dla marki Łaciate. Jednym z elementów tych działań był udział ... finansowany przez Unię Europejską (4,9 mln euro), budżet państwa (3 mln euro) oraz Fundusz Promocji Mleczarstwa. ...
-
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
... pl spotyka się z uprzejmą i rzeczową odpowiedzią ze strony obsługi. Wskaźnik NSP dla Euro.com.pl wynosi aż 9.1, a sklep należy do grona certyfikowanych słuchaczy ... opinia konsumenta jest uzasadniona, nie warto obarczać winą kuriera lub pracowników poczty. Lepiej przeprosić za zaistniałą sytuację i zaproponować rozwiązanie z korzyścią dla klienta. Nie ...
-
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... 1 euro, mieszkaniec warszawskiej dzielnicy Ursynów może „wysupłać” aż 3,66 euro ... dla billboardów. Możliwości na tle innych Badania siły nabywczej Polaków uwzględniające poza urzędowymi danymi o dochodach także inne ich źródła, jak np. dochody z szarej strefy czy transfery międzynarodowe, pozwalają nam oszacować zasobność przeciętnego konsumenta ...
-
Szara strefa a wyroby akcyzowe 2010
... cenach dla ostatecznego konsumenta pomiędzy Polską a jej wschodnimi sąsiadami są głównym czynnikiem rozwoju nielegalnego rynku. Straty budżetu UE i budżetów państw członkowskich tylko z tytułu przemytu papierosów szacuje się na 10 mld euro. W Polsce problem rozrostu szarej strefy wyrobów tytoniowych ma również bezpośrednie konsekwencje dla finansów ...
-
Bankructwa firm 2005-2006
... średni wzrost w 2005 roku wyniesie poniżej 2% (1,3% w strefie Euro). Prawdopodobnie doprowadzi to do wzrostu liczby upadłości o ... sytuacja ekonomiczna jest nadal bardzo trudna szczególnie dla firm, która nie znajdują się w ... wyniki odnotowują firmy działające najbliżej konsumenta; dlatego też w sektorze detalicznym liczba upadłości obniżyła się o ...
-
Trzęsienie franka – wersja polska
... (SNB) całkowicie zlikwidował dolną granicę kursu franka w parze z euro i, co gorsza, nie zasilił nawet rynku wystarczającą ... które jest związane z umocnieniem się franka szwajcarskiego. Dla frankowiczów równie ważnym problemem jest wzrost zadłużenia ... stanu nieruchomości na koszt konsumenta w przypadku zaległości w spłacie kredytu Utrzymanie ...
-
Upadłości w Niemczech 2006
... r. wyniosły 31,1 miliardów euro. To o 6,4 miliarda mniej niż w 2005 r. Upadłość firmy przynosi nieporównywalnie większe straty dla rynku niż upadłość osoby prywatnej. Niemiecki Urząd Statystyczny określa wysokość strat spowodowaną przez konsumenta w 2005 r. średnio na poziomie 69 000 euro (2004: 75 000 euro). Niewypłacalność firm doprowadza do ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... konsumenta winami z Nowego Świata, głowie chilijskimi i argentyńskimi, a także powrót ostatnio do win włoskich, hiszpańskich, a nawet francuskich (z wyjątkiem Bordeaux) - dodaje Maciej Meyer.Można więc sądzić, że producenci kanał HoReCa traktują bardziej jako pole doświadczalne dla ... gotuje. Dodatkowo organizacja Euro 2012 w Polsce przyczyni się do ...
-
2020 rok: jaka inflacja, stopy procentowe, wzrost gospodarczy?
... , ale spowalniającym wzroście wynagrodzeń oraz umiarkowanej inflacji konsumenta – realna siła nabywcza gospodarstw domowych powinna nadal być wysoka po ... euro w 2020 r. Krajowy rynek akcji pozostanie pod presją w 2020 r. ze względu na ekspozycję dużych przedsiębiorstw na spowolnienie w eksporcie, oraz ze względu na coraz bardziej istotny dla ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... rozrywki – deklaruje to 3/4 respondentów. Chociaż prognozy dla rozwoju e-commerce są niezwykle optymistyczne, warto zauważyć ... Unii, mogliby zaoszczędzić nawet 11,7 mld euro rocznie. Geoblokowanie ma również istotny wpływ na ... Raport „Perspektywy rozwoju rynku treści i usług cyfrowych a profil konsumenta digital goods w Polsce” Digital Virgo, 2016 ...
-
Mikro i małe firmy w czasie recesji i wzrostu gospodarczego. Wyniki badań mogą zaskakiwać
... opisuje respondenta nie tylko jako właściciela firmy, ale również jako konsumenta zakupującego dobra luksusowe i premium. Analizie poddano również jego konsumpcję prasy, zarówno tej papierowej ... większość skupia się jednak na zysku; W okresie kryzysu kluczowe dla zagranicznych przedsiębiorstw miary oceny efektów działań (ROI i wynik na działalności ...
-
Logistyka e-commerce w 2023 r. Rynek urośnie, a z nim oczekiwania klientów
... obsługujący e-commerce ma osiągnąć wartość ponad 683,5 mld euro. Dobre perspektywy dla europejskich firm Na koniec 2022 r. europejski rynek usług ... pozostać w internecie, być jednocześnie online i offline, zawsze blisko konsumenta i świadczyć usługi na wielu płaszczyznach. Dla wielu z nich to całkowicie nowe doświadczenie, stąd decyzje o powierzeniu ...
-
Firmy transportowe w dobrej kondycji
... finansowa branży jest dobra, ale rynek konsumenta sprawił, że spływ należności trochę spowolnił: w czerwcu ... euro, teraz takie kwoty są rzadsze, przeciętnie niespłacone należności wynoszą kilkaset euro. Obecnie dłużnicy ... się jednak, a w większości państw okres przedawnienia dla należności z tytułu transportu to 1 rok – m.in. w Czechach, Francji ...
-
Branża paliwowo-energetyczna: kolejne inwestycje
... euro został już wykonany w 80 proc. Potwierdza też inwestycje w upstream na Bałtyku i Morzu Północnym. Energiczni nie będą czekać Potentaci polskiej elektroenergetyki - z zagranicznymi inwestorami na czele - dokładnie widzą, jakie zadania chcą lub muszą zrealizować. Dystans 10-, 15-lecia jest dla ... zamienił się w rynek konsumenta. Firmy muszą ...
-
Tydzień 26/2004 (21-27.06.2004)
... rosnącą presję inflacyjną, będzie próbą utrzymania wzrostu cen konsumenta pod kontrolą". Przypuszczalnie obecny poziom inflacji - w maju ... na ten cel będziemy mogli wykorzystać prawie 134mln euro. Środki te pochodzą z Europejskiego ... staram się dostrzegać tak szanse dla naszej gospodarki, jak i zagrożenia dla niej. Z dużym zainteresowaniem obserwowałem ...
-
Nastolatek jako konsument
... nastolatkowie współdecydują o kupnie artykułów nie tylko przeznaczonych dla klientów w ich wieku. Rola młodocianego konsumenta w zakupach naturalnie zależy od ich przedmiotu, a także ceny. ... się wytrawnymi łowcami. Z raportu “Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji" Euro RSCG Worldwide wynika, że ponad 60 procent młodych kobiet ...
-
Ochrona danych osobowych. RODO zmieni rozkład sił
... do udostępniania swoich danych charakteryzuje zaledwie co piątego konsumenta. Czy rozkład sił ulegnie zmianie po wejściu w ... przepisów rozporządzenia mogą wynieść do 20 mln euro lub w przypadku przedsiębiorców do 4 proc. całkowitego ... Europy Zachodniej takie żądania są popularne i stanowią dla przetwarzających bardzo duże obciążenie. „Dane osobowe ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych 2010
... się wolumenu zakupów mieszkaniowych, spadek dostępności kredytów5 dla przeciętnego konsumenta oraz nieco większą skalę (w porównaniu do 2009 ... 2010 r. (w tym istotne zmniejszenie udziału kredytów we franku szwajcarskim, przy niewielkim wzroście kredytów w euro). Nadal wysoka, choć malejąca cena mieszkań, większa dostępność czynników produkcji, w tym ...
-
Rzetelne firmy w dobrej kondycji
... nie napawają optymizmem. Jak podała Komisja Europejska, nastroje gospodarcze w strefie euro pogarszają się - w kwietniu indeks nastrojów przedsiębiorców spadł do ... biznesowych. Ich posiadacze zobowiązani są do przestrzegania kodeksu etycznego, co dla potencjalnego konsumenta czy kontrahenta oznacza wysokie standardy obsługi i uczciwość. Zaletą ...
-
Upadłości firm I poł. 2017
... popytowi krajowemu, ale także przyspieszeniu gospodarczemu w strefie euro, zwłaszcza Niemczech, a dynamika produkcji budowlano-montażowej wreszcie jest dodatnia po ... idealne dla polskiego biznesu. Już bieżące statystyki wskazują na wzrost liczby upadłości i restrukturyzacji w branży handlowej, pomimo bardzo dobrej sytuacji na rynku konsumenta. Duża ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... Tesco Clubcard Poland – 2,20%, Lidl - 1,33%. Zasięg poniżej 1% odnotowano dla aplikacji sieci Kaufland oraz ... sieci handlowych niestety sporo straciły w wyścigu o mobilnego konsumenta. Na przykład, w styczniu 2017 r. aplikacja Twoja ... sprzedaży żywności przez internet, osiągając rocznie 5 mld euro przychodu z tego tytułu. Jednym z filarów nowej ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... niemieccy konkurenci: 47 tysięcy euro w Polsce wobec 135 tysięcy euro w Niemczech. W ostatnim rankingu „Paying Taxes ... dla zdecydowanej większości przedsiębiorców miała zmiana przepisów dotyczących marketingu bezpośredniego, która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku. Wprowadzony przy okazji prac nad ustawą implementującą Dyrektywę o prawach konsumenta ...
-
Jakie podwyżki w 2012?
... konsumenta. Jest jednak możliwość uniknięcia tego obciążenia w przypadku sprzedaży węgla dla gospodarstw domowych. Zwolnienie dotyczy zakupu węgla od tzw. podmiotów pośredniczących. Trzeba będzie w tym celu spełnić jednak kilka dodatkowych formalności. Droższe ubranka dla niemowląt i buty dla dzieci Więcej też trzeba będzie zapłacić za ubranka dla ...
-
Ceny roamingu w UE III-IV kw. 2010
... euro taryfy przez klientów polskich operatorów w krajach Unii Europejskiej / Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w okresie 3q ’10 – 4q ’10 odnotowano same spadki wolumenów, w tym największy w przypadku połączeń głosowych wykonywanych przez klientów post-paid, ok. 24% oraz o ok. 22% dla ... lepiej maksymalizuje koszyk korzyści konsumenta. Warto ...