-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... reklamowych, docierając do 89,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 83,62% zasięgu ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w maju marka Media Expert (13,85%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,80%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... reklamowych, docierając do 90,20% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld kontaktów, 85,67 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w czerwcu marka Media Expert (14,59%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,54%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... reklamowych, docierając do 90,29% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,58 mld kontaktów, 84,14% zasięgu ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lipcu marka Media Expert (15,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,34%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowych, docierając do 87,64% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19% ... w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... reklamowych, docierając do 87,87% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,89 mld kontaktów, 84,01% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w październiku marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... , docierając do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 mld kontaktów, 83,56 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w listopadzie marka Media Expert (13,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,88%) oraz oponeo ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... reklamowych, docierając do 86,23% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,61 mld kontaktów reklamowych, 83,76% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,64 mld kontaktów, 81,02% zasięgu ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w grudniu marka Media Expert (16,10%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (7,43%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamowych, docierając do 86,98% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 mld kontaktów, 79,53% zasięgu ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w styczniu marka Media Expert (12,12%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,76%) oraz ...
-
Reklama internetowa 2004 wg IAB
Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) podsumowało funkcjonowanie rynku internetowego w 2004 roku. Z prezentowanych danych wynika, że był on rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii w ciągu 12 miesięcy liczba nowych internautów wzrosła o ponad 1,5 miliona osób. IAB ocenia, że na koniec 2005 roku w naszym kraju będzie już co ...
-
Reklama w podcastach
... niezwykle stargetowanej grupy odbiorców. Jedną z technik, która wydaje się być w tym przypadku skuteczna, jest sponsoring podcastu. Takiej taktyki używa klient Euro RSCG - Volvo. Najlepszym rozwiązaniem jest w tym momencie wymienienie na początku i końcu podcastu, jego sponsorów. W jaki sposób jednak mierzyć efektywność reklamy ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... z aligatorem zaoferował rezydentom ciekawą zabawę opartą na konkursie. Aby przyciągnąć zainteresowanie do nowej, wiosennej kolekcji ubrań, Lacoste wspólnie z firmą BETC Euro RSCG zorganizował konkurs polegający na wyborze spośród awatarów modeli, którzy promowaliby nowe ubrania tej marki. Chętni mają dwa tygodnie na ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
Coraz więcej polskich firm decyduje się na emisję reklam na ekranach smartfonów i tabletów, ale Polska wciąż w ogonie krajów regionu - wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... gospodarczy natychmiastowo obniżyły budżety reklamowe na wszystkich rynkach. Paradoksalnie, zaburzenia na rynku reklamy w Polsce wywołały też mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012, kiedy wielu reklamodawców, antycypując wzrost cen reklamy w związku z organizacją tego wydarzenia w Polsce, świadomie zaplanowało obniżenie budżetów w tym okresie ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... gospodarczej w kolejnych latach. W latach 2007-2013 wydatki reklamowe w strefie euro spadły o 15%. Najbardziej ucierpiały rynki peryferyjne − grecki, portugalski, hiszpański i irlandzki, które ... w latach 2014-2017 wydatki na mobile będą rosły średnio o 38,3% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 6,7% rocznie. Obecnie mobile jest ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... założenia ZenithOptimedia szacuje, że wydatki reklamowe w strefie euro wzrosną w 2013 roku o 0,9% i o 2,3% w 2014. Sytuacja w strefie euro zaważyła na prognozach dla całej Europy. ... i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... „Rynek płatnej telewizji powinien wyraźnie zyskać w bieżącym roku dzięki popytowi na transmisje związane z Euro 2012 oraz z Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Sport bowiem wyraźnie migruje do płatnej ... , wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... zanotowały trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i ... sieci elektromarketów Euro RTV AGD. Wpływy reklamowe segmentu kinowego były w całym 2019 o 11,3 mln wyższe niż przed rokiem – tym samym pod kątem dynamiki reklama ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję w sieci sięgają 8,5 mld euro rocznie. Na ten cel mniej przeznaczają nawet Niemcy, 4,9 mld euro. Polskie firmy na promocję w sieci przeznaczyły w ubiegłym roku 315,2 mln euro ... o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść ...
-
Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić
... kupiło żadnego produktu pod wpływem reklamy masowej. Sednem problemu nie jest zatem reklama online jako taka, lecz brak jej targetowania do konkretnej publiczności. Podobne wnioski ... serwisu, który dalej może funkcjonować „bezpłatnie”, jak być może myśli część internautów. Reklama okazuje się de facto jedynym fundamentem, na którym opiera się idea „ ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... i mBank. Statystyki prowadzone przez firmę Gemius (źródło: gemiusAdReal) wskazują, że reklama wideo banków cieszy się sporą oglądalnością. Któryś z pojawiających się w sieci spotów ... promował znane z telewizji spoty z serii „moje ING” ─ wyjaśnia Sułkiewicz. Bankowa reklama wideo króluje na Fejsie W rankingu wydawców, na stronach których reklamy ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... branży kreatywnej na gospodarkę UE nie wolno bagatelizować. Obecnie jej przychody przewyższają pół biliona euro, a zatrudnienie w jej obrębie znajduje 7 milionów pracowników. Najaktywniejszymi przedstawicielami tego sektora są sztuki wizualne, reklama oraz telewizja, które w 2012 roku odpowiadały za ponad połowę wszystkich przychodów - czytamy ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... więcej niż przed rokiem. Duże wzrosty budżetów odnotowaliśmy w przypadku takich firm jak Euro RTV AGD, Grupa OLX czy Media Expert. Po trzech miesiącach 2021 r. wartość ... W ciągu pierwszego kwartału 2021 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę na ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... norm produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu w ... 2,2 miliarda euro. Wpływy z akcyzy to 1,5 miliarda euro, z VAT-u – 667 milionów euro. Pracownicy i pracodawcy w sektorze spirytusowym zapłacili 29 milionów euro w podatkach ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... 2011) na 7 pozycję. Na 8 miejscu w TOP10, ze względu na fakt obecności sponsorskiej przy EURO 2012, pojawił się Bank PKO S.A. z wydatkami na poziomie 28 mln (+ 44% ... . Stratę odnotowała również prasa, zarówno codzienna (- 25%), jak i magazynowa (-24%) oraz reklama zewnętrzna (-10%). Nie należy zapominać jednak o niebadanych wydatkach internetowych. ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... , ale otrzymał też od koncernu rachunek opiewający na - bagatela - 100 tysięcy euro. Wprawdzie jest to przypadek zupełnie skrajny, ale jednocześnie dający do myślenia ... konkretnej konwersji oraz wyboru tej, a nie konkurencyjnej oferty. Pamiętajmy, że reklama z rozszerzeniami może zawierać linki do podstron, objaśnień, połączeń, informacji w witrynie ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... statystyczny obywatel Unii Europejskiej wydaje na zakupy w internecie 1234 euro, a Polak nie więcej niż 465 euro, jest się o kogo bić. Co polski e-sklep powinien ... na zakupy w sieci, a dodatkowo tych rzeczywiście zainteresowanych kupnem konkretnego produktu. Reklama osobista znajdzie też internautów, którzy w poszukiwaniu danej marki i jej oferty, ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... natomiast na 120 milionów euro – wyjaśnia Jakub Maj z zanox. Prognoza rozwoju rynku polskiej reklamy W dobie spowolnienia gospodarczego oraz bardzo dynamicznego rozwoju technologii reklamodawcy coraz częściej wybierają interaktywne formy promocji. - Powodem takiego stanu jest m.in. konieczność optymalizacji kosztów, a reklama internetowa pozwala na ...
-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku ... . Według estymacji agencji Zenith, Letnie Igrzyska Olimpijskie, UEFA Euro 2020 i amerykańskie wybory prezydenckie mogą przyczynić się do globalnego wzrostu inwestycji reklamowych ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... : „nieprzyjemny, smutny właściciel”, „przedstawiciel handlowy nie myje zębów”, „na aucie jest stara zniszczona reklama”, „murarz pije piwo w pracy”. Dodaje, że pod tym względem Polska nadal go ... pięciu dni. Dlaczego? Bo żaden niezadowolony klient nie odpuści firmie nawet stu euro i będzie dochodził swoich praw przed sądem, a to dla firm wiąże się z ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... , że większość społeczeństwa jest im przeciwna i sceptycznie ocenia ich skuteczność. Zniknie reklama, znikną problemy? Większość (59 proc.) Polaków uważa, że rząd nie powinien ... Niewiele więcej, bo 7 proc. jest zdania, że gdy z ekranów telewizyjnych zniknie reklama piwa, w Polsce spadnie odsetek osób uzależnionych. Dwie piąte respondentów (42 proc ...
-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... z 14,6 do 16,9 sekundy. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę (dla ...
-
Jak rozwija się e-commerce w Polsce?
... „Turystyka i podróże” (39 tys.). Większości zakupów dokonano na stronach o mieszanym przepływie danych (17 tys. transakcji). Z dużym opóźnieniem za nimi podążyła reklama kontekstowa (8,8 tys.), blogi przyniosły jeszcze 8,7 tys. zamówień. Około tysiąca zamówień zostało zrealizowanych przez serwisy cashback (1,1 tys.) oraz kupony (1 tys.). Średni ...
-
Eurostat: gospodarka UE 2007
... (10 proc.) oraz reklama (5 proc.). Wielka Brytania i Niemcy były w 2004 roku najważniejszymi dostawcami usług informatycznych osiągając odpowiednio 30 i 18 proc. całkowitej wartości dodanej w UE27 w tym sektorze. Najwyższą produktywność siły roboczej w branży usług informatycznych zanotowano w Irlandii (94 tys. euro na zatrudnionego), następnie ...
-
Inflacja cen żywności w Europie - jakie przyczyny?
... nastąpi szybka normalizacja. Oczekujemy, że ogólna inflacja w strefie euro wyniesie średnio 5,6% w 2023 r., a następnie spadnie do 2,6% w 2024 r., przy ... tempie w porównaniu z markami, w przypadku których inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję). Dyskonty generalnie mają znacznie większe udziały w rynku w Niemczech (47%) oraz ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2015
... blisko 70 proc. Wartość produkcji biżuterii w naszym kraju wynosi ok. 200 mln euro, większość trafia na eksport – do Azji, krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. ... kobiety związane z biznesem dostrzegły piękno bursztynu i zaczęły go nosić. Byłaby to najlepsza reklama dla naszej branży, bo rynek bursztynu opiera się na modzie i trendach, ...