-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2015
... blisko 70 proc. Wartość produkcji biżuterii w naszym kraju wynosi ok. 200 mln euro, większość trafia na eksport – do Azji, krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. ... kobiety związane z biznesem dostrzegły piękno bursztynu i zaczęły go nosić. Byłaby to najlepsza reklama dla naszej branży, bo rynek bursztynu opiera się na modzie i trendach, ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... gospodarczej w porównaniu z towarami drugiej potrzeby. W ciągu ostatnich 20 lat w strefie euro wydatki gospodarstw domowych na żywność nigdy nie były ujemne w ujęciu wartościowym, a ... tempie niż w przypadku marek, gdzie inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję itp.). Duzi producenci żywności konfekcjonowanej przeznaczają ...
-
Marki godne zaufania 2007
... jednak zdecydowanie przekonani, że za niektóre marki warto zapłacić więcej (uważa tak niemal 80% badanych Polaków). „Polska jest krajem, w którym reklama szeptana ma najlepsze perspektywy. Najczęściej właśnie u nas decyzje konsumenckie podejmowane są na podstawie opinii znajomych i przyjaciół. Jest to zresztą przejaw ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... Tyskie przyjęła innowacyjną strategię komunikacji, którą kontynuuje od ubiegłorocznego Euro 2012. Poprzez zaangażowanie się w serial pod tytułem „Piąty Stadion” – ... 100 mln zł więcej niż rok wcześniej. Jak podkreślają analitycy Equinox Polska reklama w medium telewizyjnym napojów alkoholowych niskoprocentowych dozwolona jest, zgodnie z prawem, ...
-
Komunikacja mobilna: szybki rozwój w Europie Wsch.
... w ciągu ostatnich lat rozwijał się niezwykle dynamicznie. Wartość dodana i innowacyjne usługi to kolejny znaczący krok polskiego sektora komunikacyjnego. Marketing mobilny i reklama, płatności przez telefon oraz treści multimedialne będą napędzać wzrost rynku w ciągu najbliższych czterech lat. W opinii ekspertów, aby sprostać wyzwaniom sektora ...
-
Najlepsi pracodawcy a jakość przywództwa
... ponad 41 tys. pracowników i 549 przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej. Spośród branż najliczniej reprezentowane były usługi (23%), FMCG (12%) oraz media i reklama (9%). Pod względem wielkości zatrudnienia, największą część badanych firm (46%) stanowiły organizacje zatrudniające pomiędzy 50 a 250 osób, a 20% to firmy zatrudniające ...
-
Zatrudnienie w górę? Tak obiecują firmy
... państwach taką opinię wyraziła znikoma część firm. Duże znaczenie eksportu dla przedsiębiorstw w Polsce powoduje, że reklama polskich produktów i usług w ramach kampanii promocyjnych jest dla nich szczególnie istotna. Informacje o raporcie Wyniki ... jak atrakcyjność Polski i innych państw Europy Środkowo-Wschodniej dla inwestorów czy przyszłość euro ...
-
Outsourcing - co to takiego?
... z tradycyjnymi funkcjami firmy, które coraz częściej zleca się innym, wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom to głównie: - księgowość - ochrona osób i mienia - reklama i public relations - transport - sprzątanie - obsługa prawna - zarządzanie nieruchomościami - rekrutacja. Outsourcing związany z nowymi technologiami dotyczy zwłaszcza: 1. obsługi firmy ...
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
... przebije pod względem udziałów reklamę zewnętrzną, zaś już w 2009 r. jego znaczenie dla reklamodawców będzie większe niż radia. Oprócz internetu tylko reklama kinowa i outdoorowa będą w najbliższych latach rosły powyżej globalnej średniej dla wszystkich mediów - prognozuje ZenithOptimedia.
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
... czasie rosły najszybciej znalazło się aż 5 krajów z regionu CEE: Ukraina, Rosja, Rumunia, Mołdawia i Białoruś. Specjaliści ZenithOptimedia szacują, że w przyszłym roku reklama na świecie będzie rosła szybciej niż w roku bieżącym. Z najnowszego raportu wynika, że przyszłoroczna średnia wyniesie 6,4 proc. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia ...
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... poświęcają szkoleniom, które dostarczają wiedzy i umiejętności pozwalającej na wdrażanie innowacyjności i rozwój firmy, (a więc takim tematom, jak np. marketing, promocja, reklama, umiejętności osobiste, czy zarządzanie) to trzeba zauważyć, że szkolenia dofinansowane z EFS stwarzają tej kategorii firm więcej możliwości zdobycia wiedzy koniecznej ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... strony główne obszary problematyczne również dotyczą jakości obsługi, tj. kompetencji pracowników, punktualności i prawidłowości realizacji dostaw oraz ochrony interesów konsumentów (reklama, ochrona prywatności oraz jasne i uczciwe warunki umowne). Jednocześnie ok. 2/3 europejskich konsumentów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania i respektują ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... Elektronicznej w Ministerstwie Gospodarki. Jak wynika z nowego badania przeprowadzonego przez SMG/KRC, zwiększa się świadomość możliwości wykorzystania Internetu przez przedsiębiorców. Reklama internetowa jest najpopularniejszą, świadomie przywołaną formą promocji firmy, wskazuje ją 48% przedsiębiorców (w stosunku do 44% rok wcześniej). Wśród ...
-
Kolory wpływają na efektywność pracy
... i szkolenia, branże hotelarską i HoReCa oraz pracowników mediów, kultury i sztuki, cytrusowa żorżeta – jedna z najbardziej popularnych barw w biurze to wybór pracowników finansów. Reklama spowita w czerń Na tle wyborów poszczególnych branż mocno wyróżnia się branża kreatywna. Okazuje się, że 22% grafików, designerów, fotografów i osób ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... i e-marketingu. ― Tak jak w marketingu internetowym jesteśmy świadkami trendu, że „SEO magicy” ustępują miejsca content managerom i architektom informacji, a tradycyjna reklama zostaje wyparta przez działania niestandardowe i angażujące, tak w branży e-commerce funsetterzy oddają pola autentycznym konsumentom piszącym wiarygodne opinie. I słusznie ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... reklama w Polsce (42,%) jest blokowana przez internautów - wynika z raportu OnAudience.com. Ten wynik plasuje internautów ... AdBlock w przeglądarce, dodanie strony 15Min.lt do whitelisty lub zarezerwowanie stałej, miesięcznej subskrypcji serwisu w wysokości 1 euro, to tylko kilka kliknięć myszką. Dla wydawcy z kolei to często „być albo nie być”. Przed ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2017
... projekty "realizowane wzdłuż lądowych i morskich korytarzy" nowego Jedwabnego Szlaku. W to globalne przedsięwzięcie włączają się też chińskie banki. Iran otrzymał 8 mld euro pożyczki. Kredytu udzielił mu Exim Banku - instytucja finansowa Korei Południowej. Warto dodać, że Iran posądzany jest o współpracę z Koreą Północną w dziedzinie ...
-
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
... swobodnym dostępem do zaawansowanego oprogramowania oraz informacji o klientach. Mowa tu chociażby o możliwościach, jakie daje rejestrowanie danych klienta, dynamiczna reklama kontekstowa czy zintegrowana strategia multichanellowa. Uosobieniem nowych trendów jest Marketing 6.0, a więc zbliżanie się do klienta poprzez komunikację kontekstową, która ...
-
Sztuczna inteligencja i zmiana paradygmatu cyberbezpieczeństwa
... inteligencję Jest to szczególnie ważna kwestia ze względu na cyberbezpieczeństwo. Już teraz widzimy niewinne ataki na sztuczną inteligencję, gdzie np. reklama aktywuje asystenta głosowego, żeby wykonał pewne akcje. Problem będzie jednak dużo poważniejszy kiedy czarne skrzynki sztucznej inteligencji zaczną podejmować decyzje ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... 1 mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię ... %. Perspektywy na kolejne miesiące wyglądają obiecująco, przed nami EURO 2024, niezwykle atrakcyjna zarówno dla reklamodawców jak i widzów impreza, a po ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają ... , Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Włochy To kraje najbardziej dotknięte kryzysem w strefie euro. Tamtejsze rynki reklamowe ucierpiały bardziej niż cała gospodarka, bo lokalni ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... w kolejnych latach dzięki dalszej poprawie sytuacji gospodarczej, także w strefie euro. Minimalne (o 0,1 p.p.) obniżenie prognozy z kwietnia to efekt rozszerzającego się konfliktu ... 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... , Portugalia, Włochy To kraje najbardziej dotknięte kryzysem w strefie euro. Tamtejsze rynki reklamowe ucierpiały bardziej niż cała gospodarka ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... głównie z powodu kryzysu w strefie euro. Obecnie kryzys w strefie euro ma szczególnie negatywny wpływ na globalny wzrost gospodarczy. Strefa euro jest w recesji, ... mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... przy założeniu, że w okresie obejmującym prognozę strefa euro uniknie katastrofy, a w szczególności – że żaden kraj nie wyjdzie ze strefy euro ani nie upadnie z ... reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... , Irlandia, Portugalia, Włochy To kraje najbardziej dotknięte kryzysem w strefie euro. Tamtejsze rynki reklamowe ucierpiały bardziej niż cała gospodarka, ... p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23,4% w ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... Jednak reklamodawcy uważnie śledzą sygnały płynące z gospodarki i jeśli gospodarka w krajach strefy euro nie przyspieszy, można spodziewać się cięć budżetów reklamowych ... wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... Expert oraz Jeronimo Martins. Duży wpływ na wzrosty w tym sektorze miało EURO 2024. Handel pozostaje największym sektorem na rynku reklamy. Największy spadek wolumenu ... z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... internautach z obszaru całej Unii Europejskiej, w 2020 roku zbliży się do okrągłego biliona euro. Finansowo zatem Big Data Europejczyków będzie równoważna blisko 8 proc. ... szczerze znienawidzona przez internautów reklama masowa. W świecie, w którym wszystko jest uszyte na miarę i dopasowane do konkretnej jednostki, reklama masowa po prostu nie będzie ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... na szeroką skalę kapanie dużych sieci sklepów takich jak: Lidl, EURO RTV AGD, Media Expert czy Kaufland, a także platformy zakupów online ... Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama zewnętrzna (+4,0%). ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... Ameryce Łacińskiej. Klasyczne ogłoszenia drobne oraz reklama graficzna będą segmentami, które najbardziej ucierpią z powodu kryzysu, podczas gdy reklama video i w wyszukiwarkach nie będą aż ... które mogą mieć pozytywny wpływ na rozwój mobilnej telewizji będą organizacja EURO 2012 oraz duży udział telewizji jako głównego sposobu spędzania wolnego ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... tworzenie własnych treści online? Jaki procent wydatków na reklamę alkoholu pochłonie reklama cyfrowa? Doniesienia raportu Zenith dotyczą reklamy wszystkich rodzajów piwa i napojów ... marketingowych, których osią komunikacyjną były duże wydarzania sportowe (np. Euro 2020) lub muzyczne. Pandemia wymusiła globalne przeniesienie budowania ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... w Polsce. Projekt jest finansowany przez Unię Europejską (4,9 mln euro), budżet państwa (3 mln euro) oraz Fundusz Promocji Mleczarstwa. Akcja ma trwać trzy lata ... reklama tworzy pozytywny wizerunek reklamowanej grupy produktów, nawet jeżeli nie będzie to reklama specyficznej marki lub producenta. Jednocześnie 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... z blogerem Radosławem Kotarskim promującym Bank Millenium, aktorem Piotrem Adamczykiem prezentującym Euro Bank oraz Markiem Konradem i Agatą Kuleszą biorących udział w spotach ... spełnienia. Takie jest właśnie konto 360 stopni – podkreślał Koterski: idealne i kompletne. Reklama emitowana była aż 2,4 tys. razy. Ten sam bank wypuścił na antenę również ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... w Polsce, w roku 2012 trudno było osiągnąć dodatnią dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów zanotowała ją wyłącznie reklama cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie Euro w Polsce, które zaowocowały zmniejszeniem aktywności medialnej wielu reklamodawców, spadki PKB, czy globalne oszczędności marketingowe spowodowały ...