-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... mediów z wyjątkiem internetu i kina. Reklama online wygenerowała budżety większe o 7,3%, zaś reklama kinowa o 6,7%. W pozostałych mediach odnotowaliśmy spadki. Radio i ... - 0,7 mln mniej (dynamika -34,7%). Czołowym reklamodawcą w dziennikach pozostaje właściciel sieci elektro-marketów Euro RTV AGD ze stabilnym poziomem inwestycji. Kolejne miejsca ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy ... nie zawiódł, nadal utrzymując wysoką dynamikę wzrostu i znacznie przekraczając magiczną granicę 1 mld Euro. Notowane trendy i źródła wzrostu nie są też zaskoczeniem i odpowiadają ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... Jeronimo Martins. Duży wpływ na wzrosty w tym sektorze miał turniej piłkarski EURO 2024. Handel pozostaje największym sektorem na rynku reklamy. Jedyny spadek ... 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o niespełna 12% r/r, a także wideo – o nieco ponad 11% oraz kino o 10 ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... inwestycje w Portugalii. Chiński koncern Fosun zainwestuje w Banco Comercial Portugues (BCP) 706 mln euro w ten sposób stanie się posiadaczem 30 proc. udziałów portugalskiego banku ... . Eksperci podkreślają, że kliknięcia w takie banery są zwykle przypadkowe. Taka reklama nie jest więc tylko nieskuteczna, ale nawet odstraszająca potencjalnych klientów. ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... nie wie jak pokazać Polskę aby zainteresować tym obcokrajowców, Samo logo Euro 2012 jest ludowe w wyrazie. Nie zdziwimy się zapewne, gdy na inaugurację ... działaniu. Takie podejście nie jest w naszym kraju ani popularne, ani uznawane za wartościowe. Reklama i działania PR są traktowane za skuteczne narzędzia przekonywania o wartości produktów i usług. ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... nam płatne opcje premium. Możemy je zakupić w trzech pakietach – około 18, 35 i 60 euro w opcji uniwersalnej. W zależności od naszego stanowiska i przeznaczenia konta LinkedIn ... pan X również miałby możliwość znalezienia konkretnej osoby. Docieraj do decydentów! Reklama na LinkedIn Mówi się, że Facebook, dzięki ogromnym możliwościom panelu Facebook ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... ”. Natomiast w najdroższą reklamę (8,9 mln zł za emisję) zainwestowała Grupa Orange. Reklama rozpoczynająca się od słów „Przepraszam, a nie wiedzą Panowie gdzie tu jest ... zarobił ok. 10,5 mln zł, a na falach stacji najchętniej reklamował się Euro Bank (2,3 mln). Pozycję wicelidera wśród stacji radiowych uzyskało Radio Zet, które w I kwartale ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... w innej walucie niż w polskich złotych. Najczęściej proponowanymi opcjonalnie walutami są dolary, euro oraz funty. Zdarza się, że taką możliwość proponują nawet ... – dużo wydają i mało towarów zwracają. Niezależnie jednak od kraju, skuteczna reklama zawsze stanowi czynnik niezbędny do osiągnięcia sprzedażowego sukcesu. Konsumenci niezależnie od ...
-
Siła reklamy a wybór marki
... nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie ... jest chyba jednak na miejscu – wspomniane badania pochłaniają rokrocznie miliony dolarów, euro, jenów czy złotówek – już więc same koszty związane z nimi obligują do ...
-
Internauci a stare i nowe media
... na FB mogłoby dodać tradycyjnym mediom wymiar interaktywny (np. Radio Euro komunikuje się ze słuchaczami głównie za pośrednictwem FB) WNIOSKI DOTYCZĄCE PORTALI ... przechwałki i lans. Produkt pokazywany jako reklama, bez kontekstu, bez podkreślania korzyści dla użytkownika – może być odrzucany jako zwykła reklama. Zwłaszcza NK uchodzi za ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... i med-tech” (listopad 2015) pokazuje że średnie, roczne wydatki na farmaceutyki to 139 euro na osobę. Nic zatem dziwnego, że firmy farmaceutyczne robią co mogą, aby zdobyć ... właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... w tv, radio i prasie ponad 31 mln zł. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Media Expert, zostawiając w tyle kolejne marki (Biedronkę, Euro RTV AGD i Media Markt). Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej – podobnie jak w poprzednim miesiącu – największy budżet został wykorzystany na reklamę ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... się, że gotówka, lokaty bankowe, akcje i polisy mają wartość ponad 5,5 bln euro. Węgry-brak siły roboczej. Węgry zniosły obowiązek uzyskania pozwolenia na pracę przez Ukraińców ... agencji informacyjnej Newseria Biznes Małgorzata Baran, redaktor serwisu PRoto.pl. Reklama Audi A5 pod pomnikiem poświęconym bohaterom Powstania Warszawskiego (na dodatek w ...
-
Tydzień 49/2002 (02-08.12.2002)
... euro wzrósł we wrześniu o 6,4%, do 22,7 mld euro.Dostawy towarów z Niemiec do USA wzrosły zaś w tym okresie o 11%, do 5,6 mld euro. Do Chin wzrosły o 35% - do 1,3 mld euro. Bezrobocie w Niemczech w listopadzi ewzrosło o 96 tysięcy, osiągając 4,026 milionów. Reklama ... Telecom podniesienie kapitału firmy o 15 mld euro. Rosyjskie ministerstwo finansów ...
Tematy: -
Spam w VI 2012 r.
... przez kamery podczas jazdy pod wpływem alkoholu. Gorące tematy w czerwcu Euro spam Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tego miesiąca były trwające przez cały ... , w okresie wakacyjnym następuje zwykle spadek aktywności konsumenckiej, w wyniku czego reklama towarów staje się nieopłacalna. W tej sytuacji każdy bezrobotny użytkownik będzie aktywnie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2017
... materiałów, zdjąć miarę i skonfigurowanie konkretnego modelu. Pozostawanie poza strefą euro zaczyna być ryzykowne dla Polski. Trudno przewidzieć w jakim kierunku ... . W pozyskaniu zagranicznych klientów pomóc mogą obecność na międzynarodowych tragach, dobra reklama, a także pozytywne rekomendacje dotychczasowych klientów. – Coraz częstsze są tzw. ...
-
Apteka godna zaufania
65% populacji europejskiej największym zaufaniem obdarza apteki. Jednocześnie ponad połowa badanych Europejczyków twierdzi, że informacje zawarte w reklamach produktów leczniczych są użyteczne - tak wynika z najnowszego sondażu Reader’s Digest Europe Health. Ponad 15 tysięcy Europejczyków spośród wielu różnych instytucji funkcjonujących w państwie ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... r. wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy także w ... rynku w 2018 r. to w dużej mierze efekt wzrostu inwestycji reklamowych sieci sklepów EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i frontlight ...
-
Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki
... . Branże sektora można podzielić na trzy grupy: wolnorynkowe (m.in. reklama, design, architektura), wspierane przez instytucje publiczne (większość instytucji kulturalnych) ... chemiczny. W 2020 roku obroty firm z tej gałęzi gospodarki osiągną 175 mld euro. Polska krajem z ogromnym potencjałem Według najnowszego, opublikowanego w marcu, raportu ONZ ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... zł w to medium. Sezonowość wydatków Wzorzec sezonowości w tym roku został mocno zachwiany z powodu Euro 2012. W drugim kwartale branża wydała na reklamę 67 mln zł więcej aniżeli rok wcześniej. Zauważalny jest wzrost inwestycji przed Euro 2012, W tym roku w okresie marzec – maj wydano aż o 34% więcej niż rok wcześniej tj. ...
-
Ubezpieczenia 2015: nie tylko BLS i Solvency II
Rok 2015 był czasem wielu zmian i wyzwań na rynku ubezpieczeniowym w Polsce. Wprowadzenie bezpośredniej likwidacji szkód, nowych przepisów dotyczących procesu obsługi reklamacji, powołanie urzędu Rzecznika Finansowego oraz przygotowania do Solvency II to najważniejsze z nich. Na dynamikę branży wpływały trendy zarówno ogólnoeuropejskie, jak i ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2015 r.
... 73,1 mln PLN. Jednak najważniejszym źródłem finansowania działalności klubów Ekstraklasy pozostaje sponsoring i reklama. Sponsorzy w minionym sezonie wydali na wspieranie klubów najwyższej ... – mamy talenty – ale kołdra jest bardzo krótka (co zresztą pokazało EURO i problem ze zmiennikami w polskiej reprezentacji). Jeśli zagraniczni skauci wydrenują ...
-
Polskie firmy, czyli ogon cyfrowej Europy
... gospodarkę o 300 miliardów euro, czyli około 2 proc. produktu krajowego brutto, a do 2020 r. mają one generować już 600 miliardów euro rocznie. Na jego łamach ... internauci mają już ich po dziurki w nosie. Dużo lepszą alternatywą jest reklama behawioralna, która przypomina działania snajpera. Dzięki szczegółowym danym o zainteresowaniach i aktywności ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... Leroy Merlin RTV Euro AGD O znanych markach dużo się też mówi. W badaniu YouGov BrandIndex używamy wskaźnika Word-of-Mouth opartego o pytanie „O których markach rozmawiałaś/eś z przyjaciółmi lub rodziną w ciągu ostatnich dwóch tygodni (osobiście, online lub w mediach społecznościowych)?” Word-of-Mouth to często dodatkowa reklama. Top 10 marek ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... technologii przynajmniej 3 lata i nie dłużej niż 5 lat, osiągające roczne przychody powyżej 30 tysięcy EURO. Zatem widać, że polski e-biznes nie wypada tak blado jak polski ... dokładnie 0,99%. Jest to nieco większa skuteczność niż w przypadku bannerów, mimo iż reklama ta zajmuje mniej miejsca na stronie, a także – mogłoby się wydawać – daje mniejsze ...
Tematy: -
Nokia z Wi-Fi
... biznesowych ma być oprogramowanie, które dla platformy Symbian przygotował IBM. Jako reklama ma służyć przykład dużych europejskich firm – już teraz zainteresowanie nowym Communicatorem zdeklarował niemiecki DaimlerChrysler, fiński oddział firmy Pfizer oraz francuskie przedstawicielstwo Ricoha. Przewidywana cena Nokia Communicator 9500 to 800 euro.
-
Tydzień 47/2005 (21-27.11.2005)
... ugodę. Jednak żąda wyrównania swoich szkód, które szacuje na min 0,6 mld euro (ok. 2,4 mld zł). Argumentuje, że niedoszła do skutku transakcja uniemożliwiła Eureko wejście ... w PZU, za co Skarb Państwa ma im zapłacić 3,4 mld zł.... Znakomita reklama naszych umiejętności prowadzenia własnych interesów i dbałości o nie! To było echo wydarzeń sprzed ...
-
Poczta Polska: reklamacje pocztowe
W 2006 roku po raz pierwszy Urząd Komunikacji Elektronicznej wykonał badanie trybu i sposobu rozpatrywania reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłek rejestrowanych i przekazu pocztowego według nowej metodologii opartej o Polską Normę spójną z normami Unii Europejskiej. Uzyskane wyniki stanowią wyjściową bazę danych, która służyć ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... europejskich, w 2006 roku wydatki na reklamę internetową wyniosą łącznie około 2,7 mld EURO. Jak szacują internauci? Jak postrzegają rynek reklamy internetowej w Polsce sami ... Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy ...
-
Polska gospodarka w 2008: banki na plusie
... WIG. Największe szanse na obronę miały spółki nie powiązane np. reklama. Z wniosków badań Wiedeńskiego Instytutu Międzynarodowych Gospodarczych Studiów Porównawczych (WIIW) możemy być ... przygotowania do wprowadzenia ERM II czyli okresu przejściowego do wprowadzenia Euro, nakładające na Polskę między innymi zmniejszenie wahań walutowych oraz ...
-
Sklep Intermarche w Kamieniu Pomorskim
... dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów. Dodatkowo w stacjach TV emitowana jest reklama Intermarché. Grupa Muszkieterów to zrzeszenie niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz ... Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2008 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 34,8 miliarda euro ...
-
Oryginalne pomysły na biznes
... się w dobrym stanie przez 4- 5 tygodni, bez konieczności ingerencji. Reklama z mchu, która jest na bieżąco doglądana i pielęgnowana może stać się ... świeże mleko w butelkach, prosto z własnej przydomowej mleczarni. Jeden litr mleka kosztuje 1 euro (4,20 PLN). Rodzina Bloching wzbogaciła swoją flotę o kolejnych 9 automatów, w promieniu 20 kilometrów, ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... e-biznesu w czterech głównych grupach: "Serwisy i usługi internetowe", "Marketing i reklama internetowa", "E-commerce" (sklepy internetowe) oraz "Usługi dla firm ... były problemy finansowe największego akcjonariusza Agito. Spółka Euro-net (sieć RTV Euro AGD), według szacunków Internet Standard osiągnęła w 2008 r. około 160 mln zł przychodu ze ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... za tym idzie również wzrostu zatrudnienia) jest rozlewający się po strefie euro coraz szerzej kryzys budżetowy. Finansowe trzęsienie ziemi które przetoczyło ... w kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), ...
-
Klauzule niedozwolone w branży finansowej
... Strzegowie, jak również banki z wyższych półek, jak: Alior Bank, Bank BPH, Deutsche Bank, Kredyt Bank, Euro Bank, Sygma Banque. Ten ostatni został wpisany do rejestru z racji stosowania postanowień dotyczących m. ... spółka Fundusz Hipoteczny Dom. UOKiK uznał, że firma ta reklamowała swoje usługi, udając, że jej reklama jest urzędowym komunikatem, za ...