-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... jeszcze w 2017 roku nieznacznie przekraczał 10% (źródło: Statista). W Polsce wartość rynku e-commerce w 2018 roku przekroczyła 51 mld PLN notując wzrost aż o 21% w ujęciu rocznym (źródło Źródło: Business Insider, PMR, Bisnode Polska). Udział handlu elektronicznego w całości handlu detalicznego wynoszący prawie 5%, według prognoz wzrośnie ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... nie powinno się prowadzić poważanej debety o logistyce w e-commerce bez kwestii klimatycznych. Przychody globalnego rynku e-commerce w obszarze sprzedaży detalicznej (B2C) mają w tym ... tylko przez 19% Belgów i Duńczyków, 17% Holendrów i 16% Norwegów oraz Finów. Polska wypada także bardzo optymistycznie, jeśli chodzi o preferowany sposób dostawy. Aż ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... największe gospodarki: UK, Niemcy, Francja, Hiszpania i Włochy, które odpowiadają za ponad 70% wartości regionalnego rynku obsługującego zamówienia internetowe. Według TI Polska stanowi 7. największy rynek logistyki e-commerce w Europie. Krzysztof Oflakowski
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... okolicznościach i praktycznie na każdym kroku. Wysoki wpływ na decyzje zakupowe - wg Nielsen Polska kampanie SMS wpływają na podjęcie decyzji zakupowej aż u 48% badanych. Również ... Jak widać krótka wiadomość tekstowa ma istotne znaczenie dla sektora e-commerce, a konsumenci mają wobec niej konkretne oczekiwania. Wg raportu „Komunikacja SMS w Polsce ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... stanowi wybór dostawy czy dokonanie płatności. Szczególnie w tym ostatnim obszarze Polska jest dość zaawansowana i sklepy oferują spory wybór różnorodnych metod ... pod kątem wydajności, UX, kompetencji e-commerce, ale także procesów finansowych i zarządczych, które płyną ze wzrostu udziału e-commerce w mixie sprzedaży. Stoją przed nimi wyzwania ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
... Tegoroczny raport „E-commerce w Polsce 2023” to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacono o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. O raporcie Celem badania, którego wyniki zaprezentowano w raporcie „E-commerce w Polsce ...
-
E-commerce: jak zwiększyć sprzedaż?
... przełomowym dla usług e-commerce w Polsce. Szacunki wskazują, że zainteresowanie usługami e-commerce będzie w naszym kraju tak ogromna, że Polska znajdzie się na czele rankingu dt. dynamiki wzrostu usług e-commerce wyprzedzając pod tym względem Niemcy oraz Francję. To dobra wiadomość dla rodzimego rynku e-commerce - komentuje Zieliński z Commplace ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... internetowego na pewno zyska na znaczeniu w kontekście całej gospodarki. Paweł Szukalski, członek zarządu, Comperia.pl: Choć Polska należy w tym roku do najdynamiczniej rosnących rynków europejskich w e-commerce, należy pamiętać o tym, że wraz z początkiem pandemii startowaliśmy z “niższego poziomu” niż kraje zachodniej Europy. Konsument polski ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... prasowych piszących o branży e-commerce znalazły się m.in.: „Parkiet”, „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”, „Gazeta Wyborcza” oraz „Forbes” (edycja polska). W przypadku portali internetowych są to: Planetagracza.pl, Cyberfeed.pl, Comparic.pl, Stooq.pl, Fxmag.pl. Do najbardziej angażujących się w tematykę e-commerce mediów społecznościowych należą ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... wynika z raportu “Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027” opracowanego przez firmę doradztwa strategicznego Strategy& Polska (PWC). Tak dynamiczny rozwój niesie ze ... danych Bezpieczeństwo danych jest jednym z największych wyzwań e-commerce i pozostanie nim w 2023 roku. Branża e-commerce wkłada wiele wysiłku w rozwój usług opartych ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... , którzy operują w obrębie dwóch najpopularniejszych kategorii zarówno prezentowych, jak i e-commerce. Są to przede wszystkim moda (odzież, obuwie, akcesoria) oraz RTV/AGD, a ... dla nas – mówi Marcin Smoła, dyrektor operacyjny w spółce ID Logistics Polska, świadczącej kompleksowe usługi magazynowe, zarządzanie łańcuchem dostaw i rozwiązania dla e ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... ta w kanale e-commerce. Oczywiście, zdają sobie też sprawę z wyzwań, jakie taka międzynarodowa aktywność niesie ze sobą. Uznają, że CBEC (cross-border e-commerce) jest bardziej wymagający ... dla nas tak ważne. Gdzie się e-udać po klientów cyfrowych? Polska ma silną pozycję eksportową w wielu branżach. Z powodzeniem eksportuje na dużą skalę maszyny, ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... do Internetu, stąd wartość branży e-commerce stale rośnie. Jak wynika z raportu podsumowującego stan branży e-commerce przygotowanego przez Stowarzyszenie Marketingu ... oddziału Plaza Centers – jednego z największych deweloperów centrów handlowo-rozrywkowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska ma szansę pokazać się od dobrej strony w europejskim ...
-
Cross-border w e-commerce. Jak się miewa?
... elementami, bez których nawet najlepszy produkt się nie sprzeda za granicą. Raport “Cross border e-commerce” ukazuje dwie perspektywy – konsumentów oraz sprzedawców – z Polski i z zagranicy. W raporcie przedstawiono analizę powodów, które stoją ... danych, które pomogą w określeniu kierunków ekspansji – informuje Rafał Cheliński, Poczta Polska ...
-
E-commerce, czyli niewykorzystany potencjał sąsiadów
... większą popularnością cieszą się Niemcy oraz Wielka Brytania, gdzie trafia 35% wysyłanych zagranicę towarów. Polska, Czechy, Rumunia, Węgry i Słowacja tworzą wspólnie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków e-commerce Starego Kontynentu. Przewidywania zakładają, że do 2021 roku w każdym ze wspomnianych krajów wartość rynku ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... interesującą nowością stały się płatności odroczone - na platformie Shoper uruchomione w styczniu we współpracy z PayPo. Rośnie popyt na pracowników w firmach z sektora e-commerce. Jak podawała w sierpniu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, liczba ofert pracy w tej branży zwiększyła się w ciągu roku aż o 40 proc.
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... klienta. Według „Europe B2C Ecommerce Report 2013”, Polska jest liderem wzrostu rynku e-commerce w Europie Środkowej, osiągając 24-procentową dynamikę i przewyższając o 1% ... w e-handlu na korzyść konsumenta. ― Kolejne lata w e-commerce będą zdecydowanie zmierzały w stronę szybszych i tańszych przesyłek ― prognozuje Natalie Palacz, brand manager ...
-
Nieruchomości komercyjne: Polska liderem Europy Środkowej
... infrastrukturalne, dynamiczny rozwój e-commerce oraz rozwój centrów usług dla biznesu. Te wszystkie czynniki złożyły się na to, że Polska po raz kolejny zdobyła miano ... technologii wpływa na wszystkie rynki – handlowy (e-commerce, przenikanie się zakupów online i offline), magazynowy (e-commerce wymaga kolejnych magazynów w regionach), ale także ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2017
... zł. PKB w 2016 r. Według wicepremiera, minister rozwoju i finansów Mateusza Morawieckiego polska gospodarka wzrosła poniżej 3 proc. licząc r/r. Wg niego przyczyną była zapaść ... w segmencie e-commerce. – Myślę, że mniej więcej 25–30 proc. środków pozyskanych z oferty publicznej może zostać przeznaczone na rozwój e-commerce’u. Będzie to zdecydowanie ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... które z nich znajdują się w bardzo trudnym położeniu. Wzrost popularności e-commerce Według raportu „E-commerce w czasie kryzysu 2020”, udostępnionego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, ... bezpieczeństwa. Firmy dostawcze starają się wyjść naprzeciw trudnej sytuacji. Poczta Polska, Inpost i Ruch dbają o pracowników i klientów m.in., odkażając ...
-
E-commerce: klient bardziej wymagający
... po elektronikę użytkową najpierw do Internetu. Jak podają wyniki raportu E-handel Polska 2009, przygotowanego przez Sklepy24.pl w roku 2009 wydaliśmy na zakupy w e-sklepach ponad 9,6miliarda złotych. Kryzys omija e-commerce szerokim łukiem. Działalność e-commerce, to z jednej strony łatwa dostępność i mniejszy w stosunku do sklepu stacjonarnego ...
-
Ceneo najpopularniejszą platformą e-commerce wg internautów
... e-commerce rozmawia się w mediach? Która platforma sprzedażowa cieszy się największą sympatią internautów? Zakupy przez Internet robi 77 proc. polskich Internautów, jak wynika z raportu Gemius, a wśród najczęściej kojarzonych serwisów związanych z zakupami internetowymi znajdują się przede wszystkim platformy typu marketplace. SentiOne, polska ...
-
Magazynowy potencjał Polski tkwi w e-commerce
... , a z nimi branża e-commerce, wystrzeliły w górę. Sektorowi pomogą również nowe przepisy prawne, które nakazują zamykanie centrów handlowych w niedziele. To z pewnością będzie miało swoje odbicie w rynku powierzchni magazynowych – mówi Beata Hryniewska z CBRE. Będzie się działo pod zachodnią granicą W 2018 roku Warszawa i Polska Centralna nadal ...
-
Rekordowe Boże Narodzenie. E-commerce odcina kupony
... Polska jest jedynym krajem Starego Kontynentu, w którym sprzedaż offline wykaże wzrosty. Boże Narodzenie 2016: wzrost e-handlu w Europie Zestawienie danych z innych krajów Europy pozwala przypuszczać, że znaczenie e-commerce ... sytuacja będzie miała miejsce we Włoszech, gdzie e-commerce w okresie świąt wzrośnie o 30%, a obroty sklepów stacjonarnych ...
-
E-commerce daje pracę
... (45%) to najważniejsze powody kupowania w Internecie - wynika z raportu „E-handel Polska 2010”, opracowanego przez ekspertów portalu Sklepy24.pl. ... marketingu internetowego. W e-commerce pracę znajdą również osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta. Co oczywiste, najwięcej firm szukających specjalistów do działów e-commerce reprezentuje ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... z branży finansów i ubezpieczeń: AXA, CitiBank, Expander, Santander, Getin, Raiffeisen i BGŻ. Jak będzie wyglądał e-commerce w drugiej połowie 2012? Mimo zastoju w branży reklamowej, marketing efektywnościowy przeżywa rozkwit. – Polska jest najszybciej rozwijającym się rynkiem zanox w Europie od 2 lat. Obecna skala napawa ogromnym optymizmem ...
-
Jaki jest polski e-commerce?
... z otrzymanych produktów wynikające z niespełnienia oczekiwań (20 proc.). Celem badania, którego wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Opracowanie dostarcza wiedzy o postawach wobec zakupów internetowych ...
-
Platformy marketplace liderami w e-commerce
... 60% tego rynku, a według prognoz w najbliższych latach urosną do 75% rynku e-commerce. Platformy typu marketplace rozwijają się intensywnie w Polsce i na świecie. Pandemia ... , który stał się prawdziwą kolebką rozwoju marketplaces (Shopee, Rakuten, AliExpress i inne). Również Polska może pochwalić się Allegro, które należy do europejskich liderów rynku ...
-
E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej 2007
... właścicieli sklepów i aukcji internetowych w Polsce. Według szacunków IAB, obroty polskiego rynku e-commerce wyniosły około 5 mld zł, czyli aż o 60 proc. więcej niż przed ... i w Rumunii (48 proc.). Warto również podkreślić, że wśród pięciu analizowanych państw, Polska jest jedynym krajem, w którym aukcje internetowe są bardziej popularne niż sklepy - ...
-
M-commerce vs e-commerce: 1:0
... i Ipsos, handel mobilny w Polsce rośnie trzykrotnie szybciej niż cały sektor e-commerce. Przewiduje się, że w 2016 r. Polacy wydadzą blisko 3,5 mld zł, ... Francja, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Włochy, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Norwegia, Dania, Polska, Turcja, Rosja, Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Stany Zjednoczone, Kanada, Brazylia, Meksyk ...
-
Rynek magazynowy i handlowy rosną dzięki e-commerce
Rynek e-commerce w Polsce dynamicznie się rozwija. Jak przewidują analitycy z BNP Paribas Real Estate Poland w raporcie „E-handel a rynek magazynowy w Polsce”, taki stan rzeczy determinuje kierunki rozwoju krajowego rynku magazynowego i handlowego. Polska ma ogromny potencjał rozwoju rynku w e-handlu, plasując się w europejskiej czołówce pod ...
-
Polska na globalnej mapie outsourcingu
... Brazylia – w obszarze projektów zakupowych i finansowo-księgowych, a Polska – zaawansowanych usług opartych na wiedzy. Raport wskazuje, że Polska cieszy się stałym zainteresowaniem ... rozwiązań, m.in. z zakresu Business Intelligence, zarządzania danymi, e-commerce. Przechodzenie w stronę analitycznych, złożonych projektów, wymaga inwestycji w kadry, ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch obszarów – SEM oraz wideo. Wysoka dynamika wzrostu w segmencie marketingu w wyszukiwarkach to efekt dużego przyśpieszenia transformacji cyfrowej oraz bardzo szybkiego rozwoju działań e-commerce. Firmy, które przed pandemią nie były obecne ...
-
DNB Bank Polska: jak na pandemii ucierpiała motoryzacja?
... wpłynie na globalny łańcuch dostaw – mówi. Jak jednak podkreśla DNB Bank Polska, motoryzacja nie ma obecnie nadmiernych problemów z dostawami oraz jakością ... producentów. – Klienci przenieśli się do Internetu. Digitalizacja procesów sprzedażowych przyspieszy, a e-commerce będzie się stale rozwijać. Większość produktów można zamówić online, pojawi ...
-
Polska centralna - zagłębie magazynów
... czym wybierać. Centrum kraju jest chętnie wybierane przez firmy logistyczne i e-commerce, które szukają najlepszych lokalizacji dla swoich głównych magazynów. W samej ... mówi Kamila Joszczuk z Działu Wynajmu Powierzchni Przemysłowo-Logistycznych, CBRE. Spowolnienia nie widać Polska Centralna to świetna lokalizacja na magazyny, przy których dostęp ...