-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... z e-commerce w nadchodzących pięciu latach będą: doręczanie zamówień tego samego dnia (100%), obsługa zwrotów (60%), sprzedaż transgraniczna (40%), bezpieczeństwo (20%), wzrost kosztów pracy (20%), kwestie długości umowy najmu (20%) oraz dostępność odpowiedniej powierzchni magazynowej (10%). Magazyny dla najemców z sektora e-commerce – Polska ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... roku do wiosny 2016 wykorzystanie kanałów mobilnych wzrosło o prawie 50%. W Katowicach oficjalnie, w Lublinie w sukienkach Aż 72% e-konsumentów (Raport „E-commerce w Polsce 2016.” Gemius dla e-Commerce Polska) wskazuje odzież, akcesoria i dodatki jako te, które najczęściej kupują przez Internet. Jak wynika z analizy Zalando, poszczególne kategorie ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... Jednym z ważniejszych wydarzeń dla branży e-commerce jest powstanie polskiej wersji językowej sklepu Amazon. Gigant rynku e-commerce coraz bardziej otwiera się na polskich ... dnia. Nikogo nie trzeba przekonywać o znaczącej roli Amazona na światowym rynku e-commerce. Polska wersja serwisu jest dużym wydarzeniem i przyszły rok pozwoli ocenić, jak ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... od e-commerce? ? Miniony rok w naszej pamięci zapisze się na długo. Pandemia i związane z nią obostrzenia zamknęły przed nami drzwi sklepów i galerii handlowych, zmuszając handlowców do gorączkowego poszukiwania rozwiązań, na których wdrożenie nie wszyscy z nich byli przygotowani. Z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... Filipiak (właściciel m.in. sklepu internetowego Militaria.pl). Jak pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” Polacy bardzo chętnie kupują w Internecie odzież oraz akcesoria i dodatki. To właśnie na ich promocję reklamodawcy z branży e-commerce wydali w pierwszej połowie 2017 roku najwięcej – ponad 35,1 mln zł ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... płatności za ważną przy wyborze e-sklepu. M-commerce Nieustannie rośnie rola smartfonów w rozwoju handlu internetowego. 47 proc. Respondentów badania “E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” używa telefonu komórkowego do zakupów. Rozwój technologii mobilnych i tworzenie stron RWD może tylko zwiększyć udział zakupów przez telefon. Może ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... największe nakłady, była odzież i obuwie oraz kategoria „grupa”, w której znajdują się różnorodne produkty i producenci. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” e-konsumenci bardzo chętnie kupują odzież i obuwie w sieci i planują zwiększenie wydatków na te produkty. Na odzież, akcesoria i dodatki Polacy ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... , w których nie brakuje beneficjentów koronawirusa, znalazły się podmioty z branży e-commerce. Wszystko za sprawą wzmożonych zakupów w sieci - w trakcie pandemii rzesza kupujących ... komunikacie ExpertSender. Zakupy online coraz popularniejsze Z opracowanego przez Gemius raportu „e-commerce Polska 2020” wynika, że od 2019 roku do dziś odsetek osób ...
-
Jak się ma cyberbezpieczeństwo w polskim e-commerce?
... Gemius w badaniu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”. Tak niski poziom zaufania może mieć niewątpliwie związek z tym, że e-sklepy ciągle nie podchodzą z należytą powagą do kwestii związanych z cyberbezpieczeństwem. Potwierdzeniem tego jest badanie „Stan Cyberbezpieczeństwa Polskiej Branży E-commerce”, które TestArmy CyberForces ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... Polacy oczekują od cross-border e-commerce całodobowej dostępności do obsługi klienta, dostawy door-to-door i transparentności procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i Ogród, Multimedia, Odzież i Tekstylia. Polska w raporcie Polska jest szybko rozwijającym się rynkiem w branży e-commerce i oferuje sprzedawcom wiele możliwości ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... dowiesz się m.in.: Jaki udział posiada e-commerce w przychodach firm? Jakie branże w największym stopniu wdrożyły rozwiązania e-commerce? Jakie są perspektywy na 2021 r.? Polski e-commerce bez kompleksów Jak czytamy w komunikacie Santander Bank Polska, jeśli przyjrzeć się jaki udział posiada e-commerce w przychodach firm, nie uwzględniając przy tym ...
-
Co rynek magazynowy sądzi o e-commerce?
... - Wielka Brytania, Niemcy oraz Francja. Na tym tle Polska wypada dość skromnie - u schyłku minionego roku nasz rynek e-commerce wart był 50 mld PLN (w skali Europy ... – pod kątem jakości i kosztów – Polska jawi się jako idealny wybór lokalizacyjny dla centrów dystrybucyjnych firm z sektora e-commerce. Stąd wynika niesłabnące zainteresowanie ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... klientów B2B i B2C wobec sektora e-commerce będą w najbliższych latach oznaczały dla branży logistycznej konieczność inwestycji w digitalizacje, usprawnienie procesów i systemów – wyjaśnia Małgorzata Nesterowicz, dyrektor ds. sektora usług i firm rodzinnych w Santander Bank Polska. Na pozytywną ocenę e-commerce w dużej mierze wpływa logistyka ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... zaobserwowało aż 66% firm – mówi Renata Dutkiewicz, dyrektor ds. sektora spożywczego w Santander Bank Polska. Artykuły spożywcze a pandemia Raport „E-commerce B2B – perspektywa branży spożywczej” przygotowany dla Santander Bank Polska przez Mobile Institute, rzucił nowe światło na wpływ pandemii na firmy z łańcuchu produkcji i dystrybucji ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... można znaleźć więcej ciekawych danych, które składają się na aktualny obraz rynku e-commerce w Polsce. E-commerce nierozerwalnie łączy się z reklamą online. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Przedstawiciele Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska przygotowali tę część Raportu, w której zbadali, jak treści na blogach, opinie ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... Polska z 41% przyrostem. Dużym zainteresowaniem będą się również cieszyć usługi transgraniczne, dla których prognozuje się średnioroczny wzrost na poziomie 10,65% do 2026 r. E-commerce ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... czemu branża kosmetyczna szybko rośnie i odrabia dystans do innych sektorów. Z badania „E-commerce B2B - biznes w sieci. Perspektywa branży kosmetycznej” przeprowadzonego przez Mobile Institute na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że tempo wzrostu e-commerce potwierdziło pojawiające się po wybuchu pandemii opinie o rosnącym znaczeniu kanału ...
-
Polski e-commerce na tle Europy: dlaczego nie jest lepiej?
... e-commerce niż młodsze grupy wiekowe. Polska na tle krajów zaawansowanych cyfrowo W Polsce dostęp do Internetu ma tylko 63 proc. społeczeństwa. Natomiast aktywnych użytkowników e-commerce ... od Polski pod względem liczby mieszkańców kraje skandynawskie. W Danii rynek e-commerce wyceniany jest na 4,5 miliarda USD, w Finlandii na 5,2 miliarda USD, a w ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... Wirtualna Polska, Heligo Polska (właściciel Enbutique.com), Polska Press Grupa i Ucando - internetowy sklep motoryzacyjny. Inwestycje w promocję TOP 10 reklamodawców stanowiły w 2016 roku ponad połowę (52%) wydatków mediowych całego sektora. W porównaniu do 2015 roku jest to spadek o 11 punktów procentowych. Wśród TOP 10 brandów e-commerce ...
-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... , która będzie wywierać znaczny wpływ na realizację nowych wymogów przez e-sklepy – twierdzi Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska. Wykorzystanie kanału e-sprzedaży w tradycyjnych sieciach handlowych stopniowo staje się standardem, nie zaś czynnikiem przewagi konkurencyjnej. W związku z tym ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... e-commerce? Które debiuty e-commerce zasługują na wyróżnienie? Z czego wynikała porażka rynkowa Shopee? Według raportu przygotowanego przez Strategy& wartość polskiego rynku e-commerce ... , kiedykolwiek Od pierwszych dni czerwca działa polska wersja największej w Ukrainie firmy e-commerce – Rozetki. W rodzimym kraju platforma działała od 2005 r. ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... konkurencyjność na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. Integracja AR, VR i samoobsługowych narzędzi nie tylko poprawia efektywność operacyjną, ale także znacząco wpływa na satysfakcję klientów i ich lojalność wobec marki – dodaje Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A., właściciela marki PolCard from Fiserv. W przyszłości ...
-
MŚP i e-commerce napędzają rozwój Polski i regionu
... ds. analiz ekonomicznych w Deloitte. Szczególnie e-commerce jest obszarem, w którym już dzisiaj łatwo znaleźć przykłady firm z regionu osiągających sukcesy na międzynarodowych rynkach. Węgierska MakanyMarta aż 60% zysków osiąga ze sprzedaży online szytych przez siebie sukni ślubnych, polska spółka TogetherData już jedną piąta przychodów ...
Tematy: rozwój gospodarczy, Europa Wschodnia -
Trudno dogonić polski rynek e-commerce
... e-commerce wzrósł w 2011 roku o ponad 32% i wyniósł niemal 18 mld zł. Na podobne wartości wskazały także badania Forrester Research „Centre for Retail Research”, w którym Polska znalazła się na pierwszym miejscu w Europie pod względem szybkości wzrostu rynku e-commerce ... w ciągu najbliższego roku wdrożenie narzędzi e-commerce z największym naciskiem ...
-
E-commerce, czyli handel internetowy z długami w realu
... przede wszystkim wynik większej determinacji wierzycieli w dochodzeniu swoich należności i wzrostu biznesu e-commerce, bo kondycja finansowa sklepów internetowych wygląda obecnie lepiej niż pół roku wcześniej. Z badania przeprowadzonego przez Bisnode Polska wynika, że spośród ponad tysiąca polskich sklepów internetowych połowa jest w bardzo dobrej ...
-
Zachowania konsumentów: sklepy stacjonarne czy jednak e-commerce?
... kluczowym czynnikiem, który ma wpływ na rozwój e-commerce jest inflacja. Dlatego w utrzymaniu dynamiki wzrostu rynku e-commerce największe znaczenie będą miały inwestycje w innowacje, ... zaoferować konsumentom atrakcyjne ceny– mówi Michał Płotnicki, Partner EY Polska, Lider Sektora E-commerce. Wyniki badanie EY – Future Consumer Index – wskazują, że ...
-
Są najnowsze dane o e-commerce w Polsce
... „E-commerce w Polsce 2024” to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacono o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów, działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce i Retail Media IAB Polska. O raporcie Celem badania, którego wyniki zaprezentowano w raporcie „E-commerce w Polsce ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... polskie firmy są na to gotowe – szczególnie w zakresie e-commerce? W maju tego roku świat e-commerce obiegła informacja – amerykański gigant Adobe kupuje popularną ... wzrostu. Spójrzmy przykładowo na branżę RTV. Była pierwszą, która weszła w e-commerce, ponieważ miała najbardziej wystandaryzowany produkt – konkretny telewizor o konkretnym numerze i ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... wydawały się na pandemię wyjątkowo odporne (np. farmacja). Jakie środki zaradcze warto podjąć? DNB Bank Polska wskazuje na konieczność monitorowania zachowań konsumenckich i inwestowania w e-commerce. Przedstawiciele branży coraz częściej mówią również o przywróceniu handlowych niedziel. Gospodarczy lockdown i wynikające z niego ograniczenia ...
-
E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku
... com wybrali zatem najistotniejsze wydarzenia ze świata e-commerce, które zapamiętamy właśnie z mijającego 2021 roku. Wszystko, co związane e-commerce było w tym roku na fali ... , że to lokalizacja będzie najważniejsza. I tutaj Poczta Polska oraz Orlen mają dużo atutów. Poczta Polska ma sporo placówek na osiedlach, w miastach i w centrach handlowych, ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... ten proces. E-commerce zwiększa nakłady na mobile Przedsiębiorstwa e-commerce w naturalny sposób podążają za zmianami i przeznaczają coraz więcej środków na komunikację mobilną. Z badania „Komunikacja mobilna w biznesie 2016”, które Ipsos Polska przeprowadził dla SMSAPI.pl, wynika, że w 2015 roku aż 41% firm e-commerce zwiększyło budżet na ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... e-commerce notowała gwałtowne wzrosty. Jak pokazują dane branżowe, tylko w 2020 r. polski e-commerce B2B był wart ok. 450 mld zł (zob. Mobile Institute dla Santander Bank Polska, B2B e-commerce ... opakowaniami dostosowanymi do rynku e-commerce. Pandemia pozwoliła rynkowi e-commerce rozwinąć się skokowo. Widzimy, że kanał e-commerce B2B jest skierowany ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... . Rozwijamy się szybciej niż średnia światowa, szczególnie w zakresie zakupów mobilnych i korzystania z okazji zakupowych, takich jak kupony rabatowe. Polska, z dynamicznie rozwijającym się sektorem e-commerce, staje się kluczowym graczem na europejskim rynku zakupów online, co otwiera nowe możliwości dla sprzedawców i marketplace'ów działających ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... – mówi Michał Wochna, Dyrektor Operacyjny w spółce ID Logistics Polska, świadczącej kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe, obsługę e commerce oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w 18 krajach. Skąd pochodzą unijne zamówienia e-commerce Według Eurostatu 52,01% unijnego e-commerce to zamówienia składane u krajowych sprzedawców, a to sprawia ...
-
Cło na import chińskiego e-commerce wyśle logistykę na morze i do magazynów
... rezygnować, choć za zakupy będą musieli zapłacić odpowiednio więcej – mówi Marcin Smoła, dyrektor operacyjny w spółce ID Logistics Polska, świadczącej kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe, obsługę e-commerce oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w 18 krajach. Europejski konsument zapłaci nawet dodatkowe 62 euro i to każdego roku Według ...