-
Nieruchomości komercyjne w regionie EMEA III kw. 2014
... sieci handlowych zachodzą dynamiczne zmiany w zakresie trendów konsumenckich i sektora e-commerce, które wpływają na sposób i miejsce dokonywania zakupów przez klientów ... ostatnich miesiącach 2014 r., lecz także w przyszłym roku”. Łukasz Lorencki, starszy konsultant w dziale rynków kapitałowych Cushman & Wakefield w Warszawie, zauważa, że w Polsce, ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... pytanie próbuje odpowiedzieć jedenasta już edycja badania wykorzystania poczty e-mail w Polsce, cyklicznie przeprowadzanego przez SARE. W badaniach, na podstawie których powstał raport, ... skrzynkami. Użytkownicy często zakładają konta w celach testowych (szczególnie w branży e-commerce), ale też generują dodatkowe adresy przez wzgląd na promocje i ...
-
Co nakręca e-commerce 2014?
... 2014 wzrośnie. Jedynie 6 proc. twierdzi, że sprzedaż spadnie. Właściciele eSklepów przewidują w roku 2014 wzrost sprzedaży średnio na poziomie około 20% - można, więc ostrożnie szacować, że wartość rynku eCommerce w Polsce w roku 2014 przekroczy 35 mld zł. Trendy na rok 2014 ... rok 2014 tryumfem zgadza się tylko dwie piąte przedstawicieli e-commerce. ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce - podsumowanie 2014
... . Rok 2014 ... e-commerce, branża motoryzacyjna i przemysł lekki są obecnie główną siłą napędową rynku. W roku 2015 będziemy świadkami dalszych wzrostów tych sektorów – mówi Patrick Kurowski, dyrektor działu powierzchni magazynowych i przemysłowych CBRE w Polsce. Obecnie zasób nowoczesnych powierzchni przemysłowych i logistycznych w Polsce ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... – holdingu firm działających w obszarach innowacyjnych technologii, komunikacji cyfrowej oraz e-commerce. Pozostałe 20% udziałów zostało przejęte od udziałowców będących ... w I kw. 2014 r. na GPW zadebiutowało 5 spółek (3 z nich przeniosły notowania z rynku NewConnect). Liczba transakcji na rynku fuzji i przejęć w Polsce w I kw. 2014 r. była ...
-
ITwiz Best100: największe firmy IT w Polsce
... IT w roku 2014 znalazło się aż 6 ... e-commerce. Rynek w oczach klientów branży IT Poza analizą wyników finansowych największych firm informatycznych działających w Polsce, w raporcie ITwiz Best 100 znalazły się także wyniki badania opinii ich klientów. Na ankietę odpowiedziało blisko 100 osób odpowiedzialnych za IT w firmach i instytucjach w Polsce ...
-
Rynek przemysłowy i logistyczny w Polsce I kw. 2014
... i Przemysłowych CBRE w Polsce: „Pozytywna sytuacja na rynku nieruchomości przemysłowych odzwierciedla ogólny optymistyczny trend ekonomiczny w Polsce oraz w całym ... 2014 osiągnęła poziom zbliżony do ilości powierzchni ukończonych podczas całego roku 2013. W pierwszym kwartale 2014 byliśmy świadkami ożywienia wśród najemców z branży e-commerce ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... rosnące współczynniki klikalności kampanii reklamowych. Wzrost znaczenia reklamy osobistej Według IAB w Polsce aż 89 proc. reklamodawców korzysta już z modelu programmatic w e-reklamie. 48 ... natywnej Polski m-commerce jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem mobile w Europie. W 2014 roku dynamika wzrostu wyniosła 113 proc., natomiast na ten ...
-
Nieruchomości komercyjne: kto inwestuje w Polsce i dlaczego nie Polacy?
... 2014 roku wyraźnie wzrastało zainteresowanie aktywami biurowymi położonymi również w miastach regionalnych, a głównie w Krakowie i we Wrocławiu. To efekt szybkiego rozwoju sektora usług dla biznesu w Polsce ... logistyką, czyli w porty, huby przeładunkowe, hale produkcyjne, czy magazyny e-commerce w regionie CEE - dodaje Agata Sekuła. CEE w natarciu ...
-
Magazyny w Polsce. 100% wzrostu w 5 lat
... 2014 wskaźnik pustostanów utrzymuje się na stałym poziomie i oscyluje wokół 6%, co przy dużej aktywności deweloperów oznacza ogromne zapotrzebowanie na polskie magazyny. W ciągu minionych pięciu lat ogromnym przełomem w kwestii zapotrzebowania na powierzchnie magazynowe w Polsce ... m kw.) dedykowanego gigantowi e-commerce – firmie Zalando. Centrum to ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... a po raz pierwszy pojawił się mBank. W sektorze handlu detalicznego i e-commerce widać niewielkie zmiany, które dotyczą jedynie przetasowania ... mówi Artur Skiba, Prezes Zarządu Antal International w Polsce i Wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na czym najbardziej zależy specjalistom ... oraz CATI w terminie 13 października – 29 grudnia 2014 ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce - stabilny rozwój
... małych miastach 20-25 euro za m kw. za miesiąc. Poziom czynszów nie zmienia się od 2014 roku. Natomiast wynajmujący oferują liczne zachęty i dopłaty, zwłaszcza dla bardzo ... w dziale Doradztwa i Badań Rynkowych Cushman & Wakefield. E-commerce Szacuje się, że w 2016 roku wartość rynku e-handlu w Polsce wzrośnie o 15% względem ubiegłego roku i wyniesie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 4/2014
... kolejnych latach. W 2014 i 2015 r. kraje regionu nie planują ... e-commerce w Polsce, zakładam więc, że tam zostaną wypracowane rozwiązania, które pozwolą pogodzić wymagania Unii Europejskiej i konsumentów z wygodą użytkownika i interesami samych sklepów – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Jakub Radkowski, doradca zarządu Merlin.pl. W Polsce ...
-
Nieruchomości komercyjne: Polska liderem Europy Środkowej
... e-commerce. – W Polsce mamy nadal atrakcyjne ceny gruntów, stosunkowo niskie koszty pracy oraz dogodne położenie w centrum Europy. To, co przekłada się na dynamiczny rozwój magazynów w Polsce ... rekordowy na rynku mieszkaniowym. Sprzedano 20% więcej lokali niż w 2014 roku. Według danych GUS, także liczba budów rozpoczętych przez deweloperów była ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... (ang. Computer-Assisted Web Interview) na grupie 1500 internautów powyżej 15 roku życia. Dane zebrano między 26 lutego a 7 marca 2014 roku. Informacje o badaniu Wyniki pochodzą z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, który już niebawem zostanie opublikowany na stronach: www.gemius.pl i www.ecommercepolska.pl.
-
Jak polscy internauci postrzegają e-handel?
... po promocyjnych stawkach lub wręcz pokrywaniu kosztów przesyłki zwrotnej ─ dodaje Gordon. Celem badania, które jest zaprezentowane w raporcie „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Opracowanie dostarcza wiedzy o postawach wobec zakupów internetowych wśród ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach” podczas Krajowego Forum Jednolitego Rynku SIMFO 2014, 16 października w Warszawie. Perspektywy rozwojowe Diana Tokarska, p.o. Dyrektora Zarządzającego Allegro Najnowsze badanie IAB Polska pokazuje, że aby e-commerce w Polsce rozwijał się dynamiczniej, to jako branża mamy sporo do zrobienia ...
-
Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny
... w 2012 roku wzrósł o 4,6% w stosunku do roku 2011, natomiast wzrost handlu elektronicznego wyniósł prawie 23%. W 2014 roku, według najnowszego raportu PMR (Handel internetowy w Polsce 2014 Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce 2014-2019) wartość polskiej internetowej sprzedaży detalicznej wzrośnie o 15,0% w stosunku do 2013 roku i wyniesie 27 ...
-
Amazon inwestuje w centrum logistyczne w Okmianach
... 2200 osób, a największa zmiana liczyła ponad 650 osób. Amazon działa w Polsce od 2014 roku. Firma wygenerowała ponad 4 mld zł inwestycji oraz stworzyła ponad 14 000 miejsc pracy. Posiada sześć nowoczesnych centrów logistyki e-commerce w Sadach k. Poznania, Sosnowcu, Kołbaskowie koło Szczecina, dwa w Bielanach Wrocławskich i jedno ...
-
Centra handlowe: Polska w czołówce
... Polsce i w Europie. Czy w naszym kraju ma szanse przyjąć się tradycja oficjalnej inauguracji zakupowej gorączki? Okazuje się, że Czarny Piątek ma szanse przyjąć się również na rodzimym gruncie. „W Polsce pierwsze symptomy tego rodzaju promocji zaczynamy dostrzegać w branży e-commerce. Niektóre dostępne w Polsce ... oddane zostało w Polsce w 2014 roku ...
-
Jak nie dać się oszukać robiąc zakupy w Internecie?
... , jak konsumenci oceniają poziom obsługi klienta, jak sklep radzi sobie z rozwiązywaniem problemów i przede wszystkim ― czy uczciwie realizuje zamówienia. Autorzy raportu „E-commerce w Polsce 2014”, wskazują, że to właśnie opinie o sklepie są najważniejszym czynnikiem wpływającym na ocenę jego wiarygodności podczas pierwszej wizyty: „Dobre pierwsze ...
-
Nowe centrum logistyczne Amazon w Łodzi. Trwa rekrutacja pracowników
... Prezydent Miasta Łodzi. Amazon w Polsce: Amazon działa w Polsce od 2014 r. W tym czasie firma wygenerowała w kraju ponad 14 miliardów złotych inwestycji w centra logistyczne, badania i rozwój oraz koszty osobowe. Amazon stworzył ponad 16 000 stałych miejsc pracy w swoich 8 nowoczesnych Centrach Logistyki E-Commerce w Sadach koło Poznania, Sosnowcu ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... rankingu Top 400 Europe opracowanego przez Internet Retailer, wartość rynku e-commerce w Polsce w 2012 wzrosła do 5,85 mld USD z 4,36 mld w roku poprzednim ... e-commerce w Polsce Według szacunków Polskiego Badania Internetu (pbi.org.pl), w 2012 łączna wartość rynku e-commerce w Polsce mogła wynieść nawet 23 mld złotych i przewiduje się, że w 2014 ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... Europy. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez BMI do 2014 roku sprzedaż detaliczna w Polsce wzrośnie o 28%. Nasz rynek ma wciąż duży potencjał i chłonność, ... stąd wartość branży e-commerce stale rośnie. Jak wynika z raportu podsumowującego stan branży e-commerce przygotowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w Polsce w roku 2009 ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... e-commerce należy do najbardziej dynamicznych w Europie. Zgodnie z raportem Gemius, 54% polskich użytkowników internetu odwiedziło w tym roku sklep internetowy, co wskazuje na znaczny wzrost (na poziomie 9%) zainteresowania względem 2014 ... . Pierwszymi krokami przy otwieraniu Zalando w Polsce była rekrutacja specjalistów posiadających wiedzę ta temat ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... Polsce to podmioty krajowe, podczas gdy na wielu innych rynkach międzynarodowi gracze, na przykład Amazon i Ebay, zdołali zdominować lokalne sceny e-commerce. W Polsce ... jest realizowany przez rząd Program Operacyjny Cyfrowa Polska. Inicjatywa uruchomiona w 2014 r. i planowana do roku 2020 ma na celu rozwiązanie problemu braku inwestycji w ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... POLSKA Patrząc na nasz rodzimy rynek, w pierwszym półroczu 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 20,5% względem roku poprzedniego i o 1,7% wobec roku 2019 ... zwiększał przed pandemią, wzrastając z 0,72% w 2014 roku do 0,75% w 2019 roku. Po skokowej zmianie w konsumpcji mediów cyfrowych i e-commerce w ubiegłym roku, prognozuje się, że w ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... internetowej, wynika z najnowszego raportu „Handel mobilny w praktyce 2014”. Jak w praktyce wygląda rynek handlu mobilnego w Polsce, UE i USA? Już 11 milionów Polaków w zeszłym miesiącu ... online za pośrednictwem urządzeń mobilnych – mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce w Travelplanet.pl. Sytuacja nie wygląda jednak tak dobrze w ...
-
Rynek magazynowy blisko granicy 16 mln mkw.
... e-commerce (13%), produkcji (9%) i motoryzacji (5%). Zaskoczeniem nie okazała się lokalizacja. Nie inaczej niż w 2017 roku, najwięcej transakcji zawarto w okolicach Warszawy (762 tys. mkw.), w regionie Górnego Śląska (752 tys. mkw.) oraz w Polsce ...
-
Allegro na przestrzeni lat – co się zmieniło?
... 2014 roku Allegro obchodzi 15-lecie swojego istnienia. Serwis ten w badaniu Megapanel PBI/Gemius od 10 lat jest na pierwszym miejscu wśród stron WWW o tematyce e-commerce ... oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Dane z badania Megapanel ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2017
... w segmencie e-commerce. – Myślę, że mniej więcej 25–30 proc. środków pozyskanych z oferty publicznej może zostać przeznaczone na rozwój e-commerce’u. Będzie to zdecydowanie ... a naziemnym. – przekonuje Przemieniecki. Utworzony w 2014 roku sklep internetowy TXM24.pl jest największym sklepem dyskontowym w Polsce. Oferta obejmuje przede wszystkim wyroby ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2015
... „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2015 ... com, pojawiły się w nim meble.pl na pozycji 16. E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2015
... PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2015 roku. ... się: Grupa Panorama Firm (18) oraz klikmapa.pl (15). E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2015
... ”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2015 roku. Biznes ... w nim forumogrodnicze.info (18) i home-you.com (20). E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2015
... PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2015 roku. ... na miejscu trzecim, nieznacznie wyprzedzając Grupę Polska Press. E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 56,4%. ...