-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
... Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2015 ... ZPR Media (11,3%). Grupa Gazeta.pl (8,6%) na miejscu trzecim. E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 56 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015
... PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2015 roku. Biznes, ... 20 pojawiło się adresowo.pl, które zastąpiło meble.pl. E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 56,5%. Na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015
... PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2015 ... contemporaryhomedecor.org, pojawiły się meble.pl na pozycji 18. E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 56,2%. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2015
... „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2015 roku ... adresowo.pl, pojawi się home-you.com na miejscu 13. E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 55,5%. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2015
... PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2015 ... opuściło forumogrodnicze.info, pojawił się skyscrapercity.com (20). E-Commerce W kategorii "E-Commerce" pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 55,4%. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2015
... "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2015 ... opuściło skyscrapercity.com, pojawiło się adresowo.pl (20). E-Commerce W kategorii "E-Commerce" pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro z zasięgiem 56,64 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2015
... Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2015 ... opuściło adresowo.pl, pojawił się skyscrapercity.com (20). E-Commerce W kategorii "E-Commerce" pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro z zasięgiem 57,2%. ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... rabatowe w Polsce i USA. Kiedy nastąpi prawdziwy boom rynku e-okazji w Polsce? 79% amerykańskich konsumentów regularnie korzysta ... CPS, jest wciąż nowe na polskim rynku e-commerce, ale rozwija się niebywale dynamicznie i zdobywa ... - 33% Z 12.3 (2010 r.) do 53.2 milionów (2014 r.). O tyle wzrośnie liczba klientów korzystających z kuponów mobilnych w ...
-
Zakupy online: najwięcej wydajemy na RTV i AGD
... ankiet CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview) na grupie 1500 internautów powyżej 15 roku życia. Dane zebrano między 26 lutego a 7 marca 2014 roku. Wyniki pochodzą z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, który już niebawem zostanie opublikowany na stronach: i
-
Rynek powierzchni magazynowych i przemysłowych w III kw. 2015
... trzecią niższy w stosunku do 2014 roku. – mówi Anna ... e-commerce; stabilną kontynuację rozwoju mniejszych rynków Rzeszowa, Lublina oraz Szczecina, jak również chęć konsolidacji magazynów i zakładów przemysłowych przez najemców obsługujących kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Duże zainteresowanie zakupem parków i obiektów magazynowych w Polsce ...
-
Zalando.pl najpopularniejszy w polskiej sieci
... Europie sklep odzieżowy działający w sieci, obecny w piętnastu krajach (również w Polsce). Na początku października 2014 roku firma Zalando debiutowała na giełdzie we Frankfurcie, ... 34 rokiem życia (50 proc.), odwiedzają Zalando.pl. Mateusz Gordon, ekspert od e-commerce w firmie Gemius, mówi: Zalando szybko zyskało popularność wśród polskich ...
-
Zakupy online: rzadziej, ale więcej
... e-commerce w Polsce pod względem wartości jest wciąż o wiele mniejszy niż w Wielkiej Brytanii czy Francji. Nie zmienia to jednak faktu, że jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie – komentuje wyniki Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 27/2013
... 13,5 proc. w maju. Wolumen eksportu wzrośnie o 3,3 proc. w 2013 r., zaś w 2014 r. dynamika przyspieszy do 5,9 proc. - prognozuje Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i ... na 1 punkt procentowy wzrostu PKB. Jednak w Polsce jedynie 0,5 proc. gospodarstw domowych jest ... TK Telekom, Polkomtel, Multimedia Polska). Rozwój e-commerce Rozwój sieci szerokopasmowej ...
-
Chętnych na magazyn do wynajęcia nie brakuje. Jak długo?
... Polsce, III kw. 2019 r.” Jak już wspomniano powyżej, magazyn do wynajęcia to „towar”, który nie może dziś narzekać na brak zainteresowania. Wiedzą o tym deweloperzy, których aktywność na rynku magazynowo-logistycznym jest dziś wręcz imponująca. Potwierdzają to liczby. I tak, jeszcze w 2014 ... . Z racji specyfiki sektora e-commerce, firmy te ...
-
Amazon uruchomił nowe centrum logistyczne w Gorzyczkach
... się na stronie: www.amazon.pl/Gorzyczki 10 lat Amazon w Polsce W ciągu ostatnich 10 lat, licząc od uruchomienia pierwszego centrum logistycznego w Polsce w 2014 roku, Amazon zainwestował w kraju ponad 20 mld złotych, wspierając rozwój segmentu e-commerce, działających w nim przedsiębiorców, społeczności, a także lokalnego zatrudnienia. Do 2022 ...
-
Smartfon za zakupach
... e-commerce zakupy w sklepach stacjonarnych ciągle nie tracą na popularności. Zauważalny staje się ... lub za pomocą wywiadu bezpośredniego latem 2014 r. Badanie przeprowadzono w Argentynie, Australii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Indiach, Indonezji, Włoszech, Japonii, Meksyku, Polsce, Rosji, RPA, Korei Południowej, Hiszpanii ...
-
Centrum logistyczne Amazon w Łodzi jeszcze większe. 500 nowych miejsc pracy
... oraz kierowników operacyjnych. Amazon w Polsce: Amazon działa w Polsce od 2014 r. W tym czasie firma wygenerowała w kraju ponad 14 miliardów złotych inwestycji w centra logistyczne, badania i rozwój oraz koszty osobowe. Amazon stworzył ponad 16 000 stałych miejsc pracy w swoich 8 nowoczesnych Centrach Logistyki E-Commerce w Sadach koło Poznania ...
-
Zakupy online głównie na Allegro
... dla e-Commerce Polska wynika, że absolutnym numerem jeden wśród najbardziej rozpoznawalnych serwisów zakupowych jest w Polsce allegro.pl (76 proc. spontanicznych wskazań). Na drugim miejscu znalazła się tablica.pl (obecna nazwa OLX.pl), a na ... Interview) na grupie 1500 internautów powyżej 15 roku życia. Dane zebrano między 26 lutego a 7 marca 2014 ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... e-commerce ... w czołówce najważniejszych rynków zagranicznych dla polskich sprzedawców w pierwszej połowie 2014 roku Polscy sprzedawcy otrzymują zamówienia online głównie od konsumentów z Europy, ... PayPal, jest np. merlin.pl - jeden z najstarszych i największych w Polsce sklepów internetowych. Do innych popularnych sprzedawców można zaliczyć: G2A.com ...
-
Mężczyźni wybierają ubezpieczenia direct
... . Dotyczy to wszystkich kupowanych online produktów, także ubezpieczeń – dodaje Bartłomiej Behnke, Superpolisa.pl. Potwierdzają to wyniki zrealizowanego przez Gemius badania „E-commerce w Polsce 2014”. Na pytanie o motywację do robienia zakupów przez internet aż 90% mężczyzn (73% kobiet) odpowiedziało, że skłania ich do tego możliwość ...
-
Zakupy online za granicą: jak robi to Kowalski?
... e-commerce dokonuje się na naszych oczach, a jej ... kategorie, które kupujący transgranicznie wybrali w badaniu przeprowadzonym w 2014 roku. Polscy konsumenci coraz chętniej odwiedzają e-sklepy w innych ... przeprowadzone internetowo, w dniach 17 września – 28 października 2015. Wywiady w Polsce zostały przeprowadzone internetowo, w dniach 29 września ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... . Niemniej jednak telewizja i czasopisma pozostają ważne w sektorze Beauty i w Polsce wciąż stanowią znacznie większy udział w reklamach kosmetyków niż ... e-commerce i zwiększy zapotrzebowanie na działania reklamowe w digitalu. Wydatki na reklamę w kategorii Beauty wyniosą w tym roku 14,4 mld USD, a w 2021 r. wzrosną do 15,8 mld USD. Jeszcze w 2014 ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... zł wolumenu przechodzi przez nie. Stosunkowo duży udział ma w tym segmencie e-commerce – blisko 25 proc. gadżetów kupowanych jest przez internet. Inne kanały sprzedaży, ... . Cała nadzieja w internecie? Pomimo wysokiego poziomu rozwoju rynku IT w Polsce, jeszcze w 2014 r. zaledwie 3 proc. rynku handlu detalicznego ulokowane było w internecie. Tymczasem ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... internetowych w Polsce ... 2014)* — Słuchanie swoich klientów może być dla sklepów internetowych skutecznym narzędziem wspomagającym audyt własnego wizerunku, ale też zbiorem praktycznych porad, jak zoptymalizować procesy sprzedażowe i podnieść poziom obsługi w e-sklepie. Rosnąca świadomość konsumentów to pozytywny sygnał dla polskiego rynku e-commerce ...
-
Polski rynek magazynowy - intensywny rozwój
... e-commerce, sieci handlowych czy firm produkcyjnych” - mówi Tomasz Olszewski, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowo - Przemysłowych w Europie Środkowo-Wschodniej, JLL Co ciekawe, zmieniła się trochę mapa popytu w porównaniu do 2013 r. W 2014 r. największy udział w wolumenie umów miały Okolice Warszawy. Największe nowe umowy najmu w 2014 ...
-
Wakacje wg singla
... kierunki to Chiny, Izrael i Kenia. Samotne turystki lubią wypoczywać w Polsce. Urlop w górach, nad morzem czy jeziorami wybierają dwa razy częściej ... uważa Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl. Średni koszt wakacji z biurami podróży w wypadku samotnych turystów i turystek był w 2014 roku znacznie wyższy ...
-
Będzie praca w transporcie i logistyce
... e-commerce korzysta również Polska, coraz więcej globalnych firm logistycznych i dystrybutorów e-commerce przenosi swój biznes do Polski z powodu nadal atrakcyjnych dla nich kosztów pracy. Takiemu trendowi pomaga coraz lepsza infrastruktura drogowa w naszym kraju. Z drugiej strony rosnące wynagrodzenia w Polsce ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 37/2015
... zbiory ziarna wyniosą 29,1 mln ton ziarna, tj. o ponad 8 proc. mniej niż w 2014 r. Minister rolnictwa Marek Sawicki szacuje, że straty w rolnictwie wynoszą ponad 1 mld zł ... e-commerce to już ponad 5 proc. wartości handlu detalicznego w Polsce. W tym roku jego wartość przekroczy 30 mld zł, a do końca dekady jeszcze się podwoi. Do 2020 r. e-commerce ...
-
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
... cały rok Dane z okresu listopad 2013 – październik 2014 pokazują, że analizowane strony internetowe odwiedza miesięcznie ... raportu o polskim rynku e-commerce przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska wiosną tego roku. ... zauważyć, że udział sektora SME w całkowitej liczbie przedsiębiorstw w Polsce pozostaje na poziomie 96 proc. To więcej ...
-
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
... . Internetowy rynek książki w Polsce podzielony jest z jednej strony pomiędzy graczy, którzy działają w branży e-commerce od dawna, mają wiele placówek w handlu detalicznym ... komiksy również taniej. Dostawa kilka dni po zamówieniu. Polecam (Jacek, lipiec 2014)* Gratuluję nowego pomysłu na pakowanie książek w przezroczystą folię i dziękuję za ...
-
Branża transportowa bez pewności
... 2014 r. Kurierzy walczą o coraz bardziej wymagającego klienta Przewóz przesyłek i usługi kurierskie pozostają najszybciej rosnącym sektorem światowej branży transportowej, głównie dzięki dynamicznemu rozwojowi e-commerce. Trzeci kwartał 2014 ... doradczego dla sektora transportu, spedycji i logistyki w KPMG w Polsce. O PUBLIKACJI The KPMG Transport ...
-
Które nieruchomości komercyjne najbardziej odporne na COVID-19?
... okresem w ubiegłym roku, co oznacza, że rosną one najwolniej od 2014 roku. Czynsze wzrosły tylko w pięciu miastach, przy czym najbardziej w Birmingham (o ... Polsce systematyczny spadek udziału sprzedaży przez Internet, który w sierpniu 2020 r. wyniósł już tylko 6,1%, podczas gdy w kwietniu wynosił rekordowe 11,9%. Przed pandemią udział e-commerce ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 11/2015
... Sedlak & Sedlak, pokazuje , że w Polsce w roku 2013 mężczyźni zarabiali średnio 4,5 tys.; kobiety 3,6 ... nieco poniżej 3,5 proc. które było w 2014 roku. Produkt Krajowy Brutto Japonii wzrósł w IV kw. 2014 r. o 1,5 proc. kw/kw, wobec spadku w III kw. o 2,6 proc ... Pekinu. Alibaba to chiński gigant w sektorze e-commerce. Firma zainwestowała 200 mln USD w ...
-
Łódź nabiera wiatru w żagle
... w 2014 ... Polsce, obok Warszawy, Górnego Śląska, Poznania oraz Wrocławia. Na tle innych regionów w kraju Polska Centralna wyróżnia się dużą ilością powierzchni zlokalizowanej w granicach miasta. To pozytywny trend, odpowiadający na dynamiczny rozwój handlu elektronicznego i bardzo szybko zmieniające się preferencje zakupowe Polaków. W dobie e-commerce ...
-
Zimowe wyjazdy Polaków: na stok czy na plażę?
... Gdy w Polsce ... 2014 roku oraz analizy oferty bankowej i dostępnych rozwiązań finansowych. Opracowanie opisuje więc deklarowane zachowania Polaków wyjeżdżających za granicę na tegoroczne ferie oraz wskazuje najbardziej korzystne dla nich produkty finansowe. Jarosław Sadowski główny analityk Radosław Damasiewicz dyrektor marketingu i e-commerce ...