-
Aplikacja Threads - 100 mln użytkowników w 5 dni
... dostosowaniem się do przepisów unijnych komentuje Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Niedawno Meta, firma będąca właścicielem m.in. Facebooka oraz Instagrama, ... Meta, która promuje nową platformę wśród miliardów użytkowników innych swoich produktów, jak Facebook czy WhatsApp. Co powstrzymuje Threads od debiutu na rynku europejskim? ...
Tematy: aplikacja Threads, Threads, Meta, aplikacje, Twitter, facebook, Instagram, social media, media społecznościowe, WhatsApp -
Internet a strategie marketingowe firmy
... wideo. Niektóre przedsiębiorstwa rezygnują nawet z posiadania własnej witryny internetowej, której funkcje przejmuje profil firmowy (like page) w serwisie Facebook. Miara skuteczności Skuteczność i efektywność działań marketingowych prowadzonych w Internecie w dużym stopniu uzależniona jest od posiadania odpowiednich informacji dotyczących ...
-
Trendy technologiczne 2014
... z prywatnym. Używamy w celach biznesowych prywatnych kont w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook – tak samo jest z urządzeniami mobilnymi – mówi Artur Klimczak, Szef Działu ... migrację z chmury opartej o stos OpenStack na Windows Azure. Marketing przyszłości Nowoczesne technologie coraz chętniej wykorzystywane są na potrzeby efektywnego ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... ich zdjęcia, na których korzystają z twoich produktów, lub na których są one widoczne. Pepsi i GoPro to przykłady marek, których instagramowy marketing opiera się w dużej mierze na treściach stworzonych przez samych odbiorców. Sporym błędem, często popełnianym przez początkujących Instagramowców, jest niewłaściwe stosowanie ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
Marketing w mediach społecznościowych to bułka z masłem? Niekoniecznie! A nawet z całą pewnością tak ... , co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... sporej ilości czasu i stałej czujności, firmy także na tym stałym kontakcie zyskują. Facebook czy Instagram to platformy, na których bardzo szybko mogą uzyskać od ... we współpracę z innymi popularnymi wśród młodzieży firmami. Przykładem może być, np. cross marketing, który prowadziliśmy razem z KFC i pizzerią Dominium. W KFC rolkę gum do żucia ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... : Marki najbardziej preferowane przez konsumentów znacznie się różnią, a omawiane badanie przyniosło tu pewne niespodzianki. Pokolenie Z preferuje reklamy na platformach Amazon, Facebook i Google, natomiast wśród millenialsów i pokolenia X na szczycie rankingu znalazł się Snapchat. Starsze pokolenia są również otwarte na reklamy prezentowane na ...
-
Nastolatek jako konsument
... woli komunikację "jeden na jeden" (wiadomości tekstowe lub rozmowy telefoniczne) niż platformy umożliwiające rozpowszechnianie wiadomości wśród grupy znajomych, takie jak Facebook czy Twitter. Prawa klienta bez dowodu Młodzi ludzie są wyjątkowymi konsumentami także pod względem przepisów regulujących handel. Zgodnie z nimi dzieci ...
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... , by pozwolić im swobodnie pisać na Twitterze, jest to problem przywództwa, a nie polityki komunikacji w społecznościach”. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... swoimi doświadczeniami – zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi – w serwisach społecznościowych. Tylko 19% respondentów stwierdziło, że zamieściłoby swoją opinię na temat obsługi w serwisie Facebook, dotyczy to blisko połowy (48%) amerykańskich konsumentów w wieku od 25 do 34 lat i 33% Polaków w wieku od 16 do 29 ...
-
Polacy a smartfony
... zaskakujące, aż 46% posiadaczy smartfona nie potrafi spontanicznie wymienić nazwy nawet jednej aplikacji. Tylko 18% spośród tej grupy kojarzy aplikację Facebook. Warto przy tym podkreślić, że jednocześnie aż 73% smartfonowców odpowiada, że korzysta z aplikacji i programów na swoim telefonie. 45% z nich instaluje ...
-
Reputacja firmy ważniejsza niż zyski
... utraty reputacji wynika z następujących kluczowych czynników: potrzeby zwiększenia przejrzystości, wpadek wizerunkowych konkurencji i rosnącego znaczenia kanałów mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy LinkedIn. Z drugiej jednak strony ponad 95 proc. ankietowanych organizacji przyznało, że nie zawsze wykorzystuje opinie uzyskane ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... się jak wykorzystać marketing treści, aby nawiązać lepszy kontakt z widownią w mediach społecznościowych? Jeśli zmienisz nieco punkt widzenia i ... portali oferuje aktualnie opcje płatnej reklamy. Na początku zachęcamy jednak do wykorzystania Facebook Ads. To niesamowicie przydatne narzędzie, zwłaszcza, jeśli masz zamiar dotrzeć wyłącznie ...
-
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
... czy Yahoo. Polecenia (referrals): Odwiedziny pochodzące z linków zamieszczonych na innych stronach. Media społecznościowe: Odwiedziny z portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Goldenline czy Google+. E-mail: Odwiedziny uzyskane dzięki wysyłanym e-mailom. Płatny ruch: Odwiedziny pochodzące z reklam PPC. Ruch bezpośredni: Odwiedziny ...
-
Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?
... na rynku technologii, Twitter również może okazać się przydatny ponieważ taki rodzaj zainteresowań zgłasza 44% użytkowników tej platformy (Pinterest - 33%, Facebook - 31%). Najcenniejszą korzyścią płynącą z działalności na Twitterze jest jednak to, że można znakomicie go połączyć z innymi mediami społecznościowymi, stronami internetowymi ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... , ale coraz skuteczniej angażuje odbiorców, przykuwa uwagę, tym bardziej, że wiele wpisuje się w bieżące problemy podnoszone przez media i działania real-time marketing, nierzadko wykorzystuje się wiedzę naukową czy ekspertów medycznych, co podnosi wiarygodność tych działań – ocenia Chalimoniuk-Nowak. Wiceprezes PSTZ przypomina, że na ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... drogą służy nie tylko wymianie informacji, opinii i treści, lecz może realnie przysłużyć się nawet ratowaniu życia. Najpopularniejsze serwisy, takie jak Facebook czy Twitter, mają już od pewnego czasu wbudowane mechanizmy, które ułatwiają powiadomienie znajomych i rodziny o swoim bezpieczeństwie, w przypadku gdy znajdujemy się ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... jej aktualnie szuka, co w rezultacie może przełożyć sie na sprzedaż produktów i usług Budowanie i umocnienie pozytywnego wizerunku firmy w sieci Facebook Nie powinniśmy lekceważyć promocji w mediach społecznościowych - jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych. Właściwie wykorzystywane pomagają stworzyć pozytywny i silny wizerunek firmy ...
-
E-mail ReTargeting ma potencjał
... mailowych użytkowników w marketingu jest nie do pobicia, mimo iż przez jakiś czas zapomniano o tej drodze komunikacji. Dlaczego? Ponieważ czy to facebook, czy sklep online – praktycznie każda rejestracja wymaga podania adresu poczty elektronicznej. Z ponad 4 mld kont na całym świecie, nie ma konsumenta ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... szef wystosował obszerne przeprosimy do klientów i wziął na siebie winę za zaistniałą sytuację. W akcję włączono wszystkie kanały, jakimi marka dysponuje: Facebook, Twitter, YouTube, blog etc. Przedstawiciele Domino’s Pizza odpowiadali na każdy komentarz i zapytanie ze strony internautów, także pod artykułami w sieci czy ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... , ale również samą markę sklepu. Dobierając platformy mediów społecznościowych, z których będzie korzystać firma, warto uwzględnić nie tylko te najpopularniejsze (jak Facebook i Twitter), ale również zastanowić się nad tym, z których korzystają klienci stanowiący grupę docelową sklepu i włączyć je do kanałów komunikacji. Jeśli ...
-
Wirtualna rzeczywistość wkracza do hoteli
... rezerwacjami. Dobitnym tego potwierdzeniem jest opracowany przez Deloitte i Profitroom raport "Hotel Marketing & Technology Trends" - opracowanie, z którego wynika m.in., ... dane, włączając w to ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane źródła takie jak: Facebook, Twitter, Instagram czy nawet wpisy na forach” – mówi Michał Rygiel z Deloitte ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... Facebook oraz Alibaba to najcenniejsze marki świata w kategorii rozrywkowej w najnowszej edycji dorocznego ... jako platforma muzyki dostarczanej na żądanie. Najważniejsze trendy z tegorocznego globalnego rankingu BrandZ Top 100: Marketing oparty na inteligencji, między innymi sztuczna inteligencja (AI) oraz rozszerzona rzeczywistość (AR) pozwala markom ...
-
Nie produkty, tylko doświadczenia. Nie ma sukcesu bez User Experience?
... nowe aplikacje. iPhone nie był pierwszym smartfonem, Netflix nie był pierwszym serwisem wideo, Walkman nie był pierwszym przenośnym odtwarzaczem muzycznym, a Facebook nie był pierwszym portalem społecznościowym. Mimo to, wszystkie odniosły gigantyczny sukces. Jakim sposobem? Ponieważ wypełniały lukę pomiędzy tym co konsument ...
-
Dlaczego Messenger chce czytać nasze wiadomości SMS?
... Facebook Messengera, na pewno zdarzyło ci się zobaczyć komunikat, w którym aplikacja ta poprosiła o udzielenie jej ... , jednak nie czytamy ich i w żaden sposób nie profilujemy ich odbiorców - mówi Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Skala, na którą rozpowszechniły się szpiegujące aplikacje mobilne, była tak duża, że coraz ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... telewizję. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej na reklamę display i video, nieco wolniej na reklamę w wyszukiwarkach. W czwartym kwartale Facebook opublikował pierwsze wyniki od czasu rebrandingu na Meta i nie dorównał oczekiwaniom analityków. W czwartym kwartale 2021 r. w sprawozdaniu finansowym Meta Inc. zanotowała ...
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
... świeży post, opublikowany na facebookowym profilu marki na początku grudnia, dotyczący tajemniczej inicjatywy o nazwie Żabu - dodaje Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Na Instagramie najpopularniejsze jest Dino, a na TikToku Biedronka O sklepach Polacy najchętniej rozmawiają na Facebooku, z którego pochodzi ponad połowa wypowiedzi ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
... zrezygnowały z zakupów w Twoim sklepie lub miały kontakt z marką w innym miejscu w sieci. W ramach remarketingu warto skorzystać ze spersonalizowanych kampanii Google Ads i Facebook Ads. Do przypomnienia o niedokończonych zakupach można dołączyć kod rabatowy, który jak nic innego zachęci użytkownika do ponownych odwiedzin sklepu. Sztuczna ...
-
Social media a B2B
... . Niestety, w większości przypadków social media marketing sprowadza się do założenia strony na Facebooku i dbania o przyrost fanów. A to przecież dopiero pierwszy, najbardziej podstawowy krok działań w społecznościach. I firmy, i ludzie szukają kontentu Social media i najpopularniejszy w tym momencie Facebook kojarzą się przede wszystkim z tym ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... na wzbudzenie zaufania potencjalnych klientów i zwiększenia ruchu na stronie. 3. Marketing i seo Marketing i promocja to narzędzia pozwalające na rozwinięcie biznesu. Niezależnie od ... się na sprzedaż w Internecie, mamy kilka możliwości do wyboru: Allegro, Facebook, gotowe oprogramowanie albo rozwiązanie dedykowane. Na początku warto spróbować ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... w sieci dominują branże HR, Kadry i Płace – 22,22% oraz marketing, promocja i PR – 16,67%). Tylko 15% pracodawców planuje stworzenie ... decydują się najczęściej na prowadzenie swoich firm i marek w Goldenline (71%) i Facebook’u (54%). Dużą popularnością cieszą się również LinkedIN i Youtube. Jedynie 8% ankietowanych pracodawców posiada profile ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... reklamę online trafi do Google Search, YouTube, Facebooka i Instagrama. Zwłaszcza Facebook i Google są lubiane przez reklamodawców, ponieważ nie tylko gwarantują zasięg, ... się narzędzia do analizy interakcji z klientami i zdarzeń – marketing attribution (47%) oraz platformy marketing automation (30%), wspomagające zarządzanie przekazem reklamowym w ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... się na zakup przez media społecznościowe? SOCIAL COMMERCE ROŚNIE W SIŁĘ, KRÓLUJE FACEBOOK Liczba osób deklarujących robienie zakupów w SoMe oraz wykorzystujących je jako ... pozytywnie i przyspieszają decyzje zakupowe klientów. – mówi Edyta Pudłowska, Head of Marketing w Shoper. LIVE COMMERCE STABILNIE, DRIVEREM POZOSTAJĄ CENY I EKSPOZYCJA PRODUKTU ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... grup fokusowych, daje znacznie wyraźniejszy obraz trendów i upodobań konsumentów. Jak czytamy w komunikacie z badania, obecnie najczęściej wykorzystywane przez marketing platformy społecznościowe to Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Snapchat i Pinterest. Coraz więcej użytkowników można też znaleźć na platformach o mniejszym zasięgu, takich ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... mobilny wysuwa się na prowadzenie. Według badań wykonanych przez Facebook, aż 45% procesów zakupowych klientów wiązało się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. ... Dane wykorzystane w raporcie „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods” pochodzą z badania realizowanego w ramach corocznej publikacji State of Marketing. Wzięło w nim 574 szefów ...