-
Jak wypromować sklep internetowy?
... skarb. Social Media Marketing Media społecznościowe są obecnie coraz częściej wykorzystywane w marketingu i służą głównie do komunikacji z klientami. Oprócz tego wykorzystuje się je do promocji i rekomendacji produktów zakupionych w sklepie internetowym. Mowa przede wszystkim o serwisie społecznościowym Facebook oraz o serwisach mikroblogowych ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... znalezienia konkretnej osoby. Docieraj do decydentów! Reklama na LinkedIn Mówi się, że Facebook, dzięki ogromnym możliwościom panelu Facebook Ads, ma przewagę nad innymi serwisami społecznościowymi. W zależności od celu, jaki ... in. grupa analityków internetowych, konwersja wyniosła 60 proc. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... e-handel w kraju. Content marketing zyskuje na znaczeniu Jednym z trendów, który odegrał istotną rolę w mijającym roku jest content marketing. Obecnie nie wystarczy ... społecznościowych takich jak Facebook czy Pinterest. Media społecznościowe dodają także funkcjonalności mające pozytywny wpływ na sprzedaż. Facebook już jakiś czas temu wprowadził ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... marketing musi pogodzić się z częściową utratą kontroli nad tym, co pojawia się w sieci. Z doświadczeń HBS wynika, że najbezpieczniejszymi serwisami są Facebook oraz ... przynajmniej na razie, nie ma odpowiedzi. Polskie uczelnie dopiero odkrywają marketing społecznościowy, a szefowie działów promocji poważanie zastanawiają się nad plusami i minusami ...
-
Personalizacja w Internecie
... wielką bazę danych o swoich użytkownikach. W połączeniu z już istniejącymi możliwościami, reklamodawcy dostaną skuteczne narzędzie „rażenia”, a Facebook zwiększy zyski z tych reklam. Już w chwili obecnej system targetowania reklam – Facebook Ads dysponuje na tyle wyjątkowymi kryteriami kierowania reklam, że potrafi się nawet dopasować do ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... handlowych, prowadzenie działań promocyjnych w punktach sprzedaży oraz rozwinięty marketing usług. Oczywiście, tak jak w innych branżach znaczenie komunikacji ... jest EFL, który bardzo intensywnie komunikuje się z internautami – zarówno przez serwis Facebook, jak i za pośrednictwem forów internetowych. Na potrzeby tej komunikacji stworzono nawet ...
-
Mass mingling daje wiele możliwości
... serwisów społecznościowych: Twitter: ponad 100 millionów użytkowników i 50 milionów wiadomości przekazywanych każdego dnia. Facebook: prawie 500 millionów użytkowników. Średnio każdy użytkownik ma 130 wirtualnych przyjaciół, którzy każdego dnia ... się przenikać na niespotykaną dotąd skalę... Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... lub wpisów. 17% używa jedynie pseudonimów w trakcie Internetowej komunikacji. Przemysław Bemben, marketing developer w Praca.pl zwraca uwagę na to, że pseudonimy nie ... sprawy w sądzie pracy właśnie o Facebook’a - w zeszłym roku prezes stołecznego Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego została zwolniona z pracy za wpis na Facebook’u (choć pracodawca ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... ), uzyskały szczególnie duży wzrost, czego najlepszymi przykładami są Google, Amazon i Facebook. Dominującym trendem była umiejętność twórczej ingerencji w status quo (disruption) – marki ... a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Chińska marka Huawei (nr 50, +22%) ...
-
Czym jest branded content?
... kontentu. Możemy w tym celu użyć najpopularniejszych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube oraz tych, które mogą skupiać naszą grupę ... dedykowany serwis społecznościowy czy aplikacja konkursowa). Oprócz dystrybucji w społecznościówkach content marketing zapewni także lepszą widoczność w wyszukiwarce. Mierz, optymalizuj i reaguj na ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... na obecność na własnych platformach (blogi, content marketing, edukacja) jak i zewnętrznych (social media jak Facebook, NK, Twitter, Goldenline czy LinkedIn). I wreszcie ... jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... social TV), obejmując różne cele komunikacji. Również inne platformy, jak np. Facebook czy inne sieci niszowe, wzmocnią swoją obecność w tej przestrzeni i poszerzą arenę ... , a nie tylko do widzów oglądających konkretny program sportowy. W ten sposób marketing w telewizji społecznościowej nie będzie już tylko przykładem pewnej narracji, lecz stanie ...
-
Wszystko o ASO – pozycjonowanie aplikacji mobilnych w pigułce
... Facebook’u osiągniesz sukces. Jeśli poważnie podchodzisz do swojego produktu i chcesz go dobrze wypozycjonować, a docelowo oczywiście – sprzedać – po prostu musisz poświęcić sporą część budżetu na marketing ... słowa kluczowe, optymalizacja pod sklep, określenie grupy odbiorczej, buzz marketing, dobry content… To wszystko powinno znaleźć się na Twojej ...
-
Moc personalizacji w wideo marketingu
... , wdrażając wiele nowych funkcji, również zachęcają do oglądania treści wideo. Facebook już jakiś czas temu wprowadził livestream oraz wideo 360. Takie rozwiązania ... wartość, skierowanego tylko do nich. Dlatego istotną kwestią stał się marketing spersonalizowany, szczególnie spersonalizowane treści wideo. Dla marketerów najważniejszą kwestią musi ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... marketing”, dotychczas nie prezentowaną w badaniu AdEx. Jej wartość na tyle urosła, że przegoniła pod względem udziału e-mail marketing. W ostatnim ... następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... e-mail marketing, który dotychczas notował konsekwentne spadki, w kryzysowym okresie wzrósł o ponad 3%. Z kolei największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz ... : Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... również prognozy wydatków na reklamę online w dwóch największych społecznościach internetowych - MySpace i Facebook. Wcześniejsze prognozy na koniec 2008 r. przewidywały przychód z wydatków na reklamę ... Williamson - senior analyst w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki ...
-
Internet a dostarczanie informacji
... nie stoi na przeszkodzie, by jej źródłem faktycznie był Facebook, pod warunkiem, że serwis dostarczy ją w skondensowanej, surowej formie (do czego akurat Facebook wydaje się gotowy już dziś, zważywszy rozbudowane API ... którym rezydował przez ostatnie dwadzieścia lat. Przez lodówkę. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
... Brother’s Rocket Internet. Są to firmy, które wcześniej z powodzeniem zainwestowały w m.in. takie portale, jak Facebook, LinkedIn czy Nasza-Klasa. CityDeal w ciągu kilku miesięcy uruchomił swoje strony internetowe w 16 krajach, m.in: Niemczech ... będą trzecią falą Internetu również w Polsce. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje ... typu Shopkick, które automatycznie naliczają punkty/promocje po wejściu do sklepu. Nadejście Facebook Places oraz usług takich jak Foursquare oznacza, że coraz więcej marek ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... celem jest tworzenie aktywnej społeczności wokół samej marki – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager w Ferratum Bank Ltd. Najwięcej pozytywnych ocen fanów (49 pozytywów) ... OKMoney.pl, SohoCredit.pl oraz ViaSMS.pl. Zebrane materiały podzielono na 8 kategorii: Facebook, mikroblogi, blogi, forum internetowe, newsy, video, foty oraz inne. Na podstawie ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... obroże z systemem GPS, pozwalające zlokalizować zwierzę, gdyby nam się zerwało ze smyczy (np. Aportuj.pl). Facebook miauczy i szczeka Facebook oszacował, że około 10 proc. kont na tym portalu nie należy do ludzi, a do ich ... Day! Barbara Frątczak-Rudnicka, konsultant ds. badań, 4P research mix. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Influencer i jego siła w afiliacji
... aktywny sposób przedstawia swoje opinie użytkownikom social mediów, takich jak Twitter, Facebook, LinkedIn czy YouTube, budując sobie przy okazji grono wiernych fanów. W ... liczymy. Nic zatem dziwnego, że potencjał ten intensywnie wykorzystują reklamodawcy. Influencer marketing to niemal stały punkt ich kampanii promocyjnych. Na przestrzeni ostatnich ...
-
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
... mld użytkowników na całym świecie - to blisko 9% wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem. Na czele wciąż stoi Facebook z 1,54 mld użytkowników. Najczęściej używanym komunikatorem jest aplikacja Messenger. Dzięki takim mediom jak właśnie ... wpiszą się w trend wykorzystywany w celu usprawnienia jakości obsługi klienta. Andrzej Goleta, Digital Marketing ...
-
Świat żegna pliki cookies. Co nas czeka bez ciasteczek?
... , jak Google czy Facebook. Wynika to ... Facebook, lub Google, do którego dana osoba jest nieustannie zalogowana na różnych urządzeniach. Swój drugi złoty okres powinny także mieć sieci reklamowe oferujące reklamę kontekstową, a także specjalistyczne serwisy internetowe, które ów kontekst do wyświetlanie reklam będą dostarczać. Content marketing ...
-
Twórcy internetowi stawiają na lifestyle i media społecznościowe
... grupa profesjonalistów, dzielących się w wiedzą ze swojej branży, takiej jak marketing i sprzedaż czy rozwój biznesu online. Zróżnicowanie tematyczne tworzonych treści pokazuje, że ... największą platformą społecznościową pod względem liczby użytkowników jest wciąż Facebook, znacznie szybciej rosną Instagram czy TikTok, które szczególnie popularne są ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... komunikatorów oraz korzysta z serwisów społecznościowych, 75 proc. ma konto na Facebook’u i większość sprawdza je codziennie, 60 proc. posiada przenośny odtwarzacz muzyki – mp3 ... jest realnie swobodny i szybki. Objawy prosumeryzmu online Personalizacja Dzięki personalizacji marketing masowy dociera do jednostki. To konsument w procesie tworzenia ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod ... przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... i przetwarzające ogromne ilości danych o internautach (jak np. Google czy Facebook), mogą stanowić zagrożenie dla konkurencyjności innych podmiotów działających na rynku Big ... przez Infogroup, 62 proc. marketerów na całym świecie twierdzi, że stosuje marketing z wykorzystaniem danych (Big Data), zaś kolejne 26 proc. planuje w ciągu najbliższych ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... na rozbudowaną obecność w mediach społecznościowych, 70% - na marketing treści (poza wideo) i na dedykowane kampanie displayowe, 62% natomiast współpracuje z influencerami. Nieco mniej popularne są wideo marketing (48%) czy własna aplikacja (37%). W mediach społecznościowych króluje Facebook (korzysta z niego 90% sklepów biorących udział w badaniu ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... bańkę Personalizacja sama w sobie nie jest niczym złym – gdy portal taki jak Facebook czy wyszukiwarka Google wie, że odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on ... . A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... drugiej pozycji uplasował się marketing w wyszukiwarkach (31,7%). Swoje miejsce umocniły ogłoszenia online (15,3% udziału), a e-mail marketing ponownie hamował - jego udział ... Media, Agora, Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Cyfrowy Polsat, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, ...
-
Ceneo najpopularniejszą platformą e-commerce wg internautów
... Taką samą zależność zauważyliśmy w ubiegłym roku - komentuje Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne - Natomiast jeśli chodzi o sympatię Internautów, to zdecydowanym ... platform. Drugie w kolejności są portale informacyjne (37 proc. wzmianek), a trzeci Facebook (14 proc. wzmianek). Zarejestrowaliśmy bardzo mało wypowiedzi z TikToka, ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2024
... o 178%. Po rocznej nieobecności do pierwszej dziesiątki (Top 10) znowu powrócił Facebook, natomiast po raz pierwszy zakwalifikowała się tam marka Oracle. Tegoroczny ranking ... wyższy poziom doświadczeń swoim klientom. To one odnotowują najwyższe zyski. Skuteczny marketing może jednak przybierać wiele form – mogą to być świetne treści, innowacje, ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki, rok 2024, Apple, Google, Amazon, Microsoft -
Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie
... serwisach, ale zacząć dostrzegać i wykorzystywać możliwości mediów społecznościowych. Funkcje takich serwisów, jak Fotka.pl czy Facebook.com lub Flickr.com są przeogromne i dają wielkie możliwości dla zarządzania swoją reputacją, ale ... za prawdomówność osób, które wzięły udział w tym badaniu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...