-
System Call Center
... powodów system informatyczny nie działa w pełni sprawnie. Firma decydująca się na wdrożenie Call Center zazwyczaj posiada już różnorodne bazy ... Call Center, uzyskał wyczerpującą informację. Przecież to od klienta zależy, czy konsultant będzie mógł dalej pracować, ponieważ nadzór bezwzględnie przyznaje zawsze rację klientowi. Konsultant Call Center ...
Tematy: -
Boom w branży call center
... mylić, bowiem branża call center zmienia się obecnie w czarnego konia na rynku pracy, a jej potencjał nieustannie wzrasta. Wielki boom w branży call center można zaobserwować przy ... , że działają one w Polsce dopiero od kilkunastu lat. Wcześniej każda wielka firma miała swój własny dział obsługi, który przypominał bezpłatną infolinię. Wraz z ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... . 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od ... grupy odbiorców tworząc tablice, które inspirują, stawiają wyzwania i motywują. Jeśli firma używa Pinteresta musi upewnić się, że strona www ma przyjazne Pinterestowi ...
-
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... Call Center Choć Call Center stanowią jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami to ich integracja z systemami typu CRM nie jest zbyt popularna. Zaledwie 14 % firm zintegrowało swoje systemy z kanałem typu Call Center ... . Nie jest jednak zintegrowany z systemem typu Call Center. Prawdopodobnie firma wdroży system firmy Siebel lub jego ...
Tematy: -
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... firma konsultingowa Process4E przeprowadziła badanie firm posiadających infolinie przeznaczone do obsługi tzw. ... technologię ACD (Automatic Call Distribution) czyli tzw. kolejkowania rozmów oraz przekazywania rozmów do właściwych agentów. Wykorzystywana jest ona w ponad połowie infolinii. Znacznie rzadziej łączy się Call Center z systemami ...
Tematy: -
CRM również w wierzytelnościach
... sprzedażowych. Od 03.03.2003 roku firma rozpocznie wdrażanie w/w systemu. Spółka ... Call center firmy KRUK Sp. z o.o. liczy obecnie 160 stanowisk, które są obsługiwane przez 250 operatorów w systemie dwuzmianowym i pracy w weekendy. Z tego powodu kluczowa dla wdrożenia staje się integracja Web@CRM® z rozbudowanym systemem obsługującym call center ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... - wynika z badania przeprowadzonego przez HRK S.A. i portal GazetaPraca.pl pt. "Kandydat i firma w sieci". Z przeprowadzonego w lutym badania wynika, że ponad połowa ankietowanych firm (51%) ... PR (5%), administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa ...
-
CRM po polsku
... potencjalnej sprzedaży, prowadzeniem kampanii marketingowych oraz działalności call center, Zarządzanie Produktami - budowanie kompleksowych baz danych o ... rozmowy na temat pierwszych wdrożeń referencyjnych systemu w Polsce. Grecki udziałowiec Alatusa - firma Quality & Relability - zamierza rozpocząć sprzedaż systemu w Grecji. Zdaniem George'a ...
-
Chatbot pomoże nie tylko klientom
... wspomagać nie tylko klientów, ale i wewnętrzne procesy w firmie. Firma Genesys poinformowała właśnie o wprowadzeniu bazującego na sztucznej inteligencji rozwiązania wspierającego zarządzanie czasem pracy. Może być to traktowane jako odpowiedź na fakt, że - jak szacuje Call Center Helper - ponad połowa organizacji na świecie ciągle stosuje ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... elektroniczne repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na ... elektronicznych (zapisy czatów, wiadomości SMS i e-mail). Korzysta z nich co trzecia duża firma (32%), przy czym najwięcej jest wśród nich firm telekomunikacyjnych (81%). ...
-
Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA
... można obniżyć abonament aż do 0 zł i to nawet na czterech telefonach. Dodatkowo, jeśli firma przeniesie numer telefonu do Plusa, otrzyma zwrot wpłacanego abonamentu na rachunek w ... Nagrywanie rozmów – prowadzonych na telefonach komórkowych dla firm posiadających call center lub biuro obsługi klienta. Przełączanie rozmów – bez konieczności udziału ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... jest zrezygnować z usług firmy z powodu słabej jakości obsługi W 2016 roku firma konsultingowa PwC przeprowadziła badanie polskich konsumentów „Klient w cyfrowym świecie”. Podobnie jak ... , jak sklep lub punkt obsługi (79% klientów wysoko ocenia ten kanał) jak i w call center (76%), czy też za pośrednictwem czatu internetowego (77%) oraz e-maila (73 ...
-
Nowości z HP - kompaktowe komputery PC, terminale i płaskie monitory
Firma Hewlett-Packard poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowych, kompaktowych urządzeń dla ... firm i instytucji, w których są działy wykonujące standardowe zadania przetwarzania danych na ograniczonej powierzchni (np. call center). Sprawdzają się także doskonale tam, gdzie potrzebne są sieci komputerów wykonujących aplikacje o znaczeniu krytycznym ...
-
5,25-calowe napędy wracają
Firma Plasmon, dostawca rozwiązań do przechowywania danych, zademonstrowała prototyp nowego dysku ... i archiwizacji dokumentów i danych. Wśród potencjalnych klientów producent widzi m.in. banki, środowiska medyczne, call center, firmy ubezpieczeniowe, telekomunikacyjne a także agencje rządowe. Napęd UDO to połączenie elastyczności stosowania ...
-
Lojalność polskich konsumentów
... call center, wykonujące badania CATI, a także zajmujące się obsługą programów lojalnościowych, przeprowadziło ... (5%). Konsumenci uważają, że w idealnym programie większość komunikacji odbywałaby się poprzez przesyłki pocztowe - 34%, firma powinna także aktywnie kontaktować się z nimi telefonicznie - 24%. 14% respondentów uważa, że dobrym kanałem ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Najpopularniejsze wakacyjne oferty pracy
... sprzedawców sklepów odzieżowych (9,7 CV) oraz pracowników cateringu i hoteli (9,5 proc.). Popularnością cieszą się także stanowiska asystentek (9,4 CV), nauczycieli i lektorów (9,3 CV), pracowników call center (9,1 proc.). Ranking zamykają oferty dla sprzedawców (8,3 CV) i osób zajmujących się rekrutacją (7,9 CV).
-
Rynek pracy: dane GUS a rzeczywistość
... firma Start People przeprowadziła badania, które miały na celu porównanie danych statystycznych z empirycznymi ... i mężczyzn - są to stanowiska związane z obsługą klienta, jak również stanowiska sprzedażowe, np. pracownicy call center czy przedstawiciele handlowi. Region Południowy Charakterystyka regionu południowego rożni się zarówno od ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... dorównać firmom z sektora telekomunikacyjnego, w przypadku których co trzeci klient czuje się traktowany „z automatu”. Konsultanci z sektora bankowego w porównaniu z pracownikami call center innych sektorów częściej „zawracają głowę” klientom rzeczami niezwiązanymi z tematem, z którym dzwonią oni do biura obsługi klienta. Taki proceder irytuje 18 ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... firma wyspecjalizowana w rozwiązaniach analizy danych ogłosiła wyniki ogólnoeuropejskiego sondażu "The Data-Driven ... planów inwestycyjnych, jako pierwszy niezwiązany bezpośrednio z komunikacją elektroniczną obszar sklasyfikowano ośrodki call center. Wyniki badania wskazują również na powszechne wśród marketerów dążenie do wykorzystania w działaniach ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... np. przez wykorzystanie Google Asystenta. Zastosowanie #3: Uzupełnienie tradycyjnych Call Center o samoobsługowe kanały digital, w tym komunikację na czacie czy Messengerze Poprzez dodanie automatycznego czatu lub funkcji rozpoznawania mowy do IVR lub Call Center firma może zmniejszyć liczbę połączeń telefonicznych na infolinię nawet o 30 ...
-
Telemarketer - zawód znienawidzony
... call center i wykonujące różne zadania. Podstawowy podział pracy telemarketerów wynika z kierunku ruchu telefonicznego w call center: inbound (ang.inbound calls) czyli rozmowy przychodzące i outbound call – rozmowy wychodzące (z call center ... krążą pomiędzy firmami. Na przykład firma współpracująca z Twoim dostawcą usług telekomunikacyjnych sprzedaje ...
-
Help desk i polski rynek
... obniżają wyniki HD i działają na pracowników demotywująco. NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ BUDUJĄC HD Firma zlecająca budowę help desku powinna liczyć się z tym, że nie ... produktów oraz możliwość monitoringu przez call center terminowości napraw – analiza pracy serwisów. Urszula Zarańska jest account managerem, odpowiada za projekty help desk w Call Center ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... milionów dziennie. Z własnego doświadczenia na polskim rynku wiemy, że w przypadku jednostki call center obejmującej 200 stanowisk już jedna godzina utraty połączenia telefonicznego ... , ale z drugiej - rodzi pewne problemy prawne. - Przetwarzając dane w rożnych lokalizacjach firma musi dostosować się do różnych systemów prawnych, co nie zawsze ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... , sile finansowej i wiarygodności firma może oferować kompleksowe ... call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, także bezpieczeństwo i elastyczność działania. Telefoniczne kampanie sprzedażowe w modelu prowizyjnym nie wiążą się z żadnym ryzykiem finansowym. Poza tym outsourcingowe call center ...
-
Banki w Polsce spełniają oczekiwania klientów
... i klienci to doceniają. Potencjalną przyczyną niskiej oceny usług call center jest natomiast nacisk jednostek call center na efektywność obsługi, niekiedy kosztem jej jakości. ... brak zaufania motywuje do rozważenia rezygnacji z usług banku. Informacje o badaniu Firma doradcza Ernst & Young pod koniec roku 2010 przeprowadziła badanie klientów banków ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... podejmuje właśnie zarząd, natomiast już w 2008 roku była to co czwarta firma (55%). Obecnie takiej odpowiedzi udzieliło ponad 80% badanych organizacji , wynika ... ArchiDoc, która obsługuje procesy back-office, m.in. zarządzanie obiegiem dokumentów oraz call center, podpisała 15 kontraktów z nowymi klientami oraz rozszerzyła zakres dotychczasowych ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... decyzji lokalizacyjnych. Szczególnie w przypadku funkcji o mniejszej wartości dodanej, jak np. call center – mówi dr Bolesław Kołodziejczyk, dyrektor Działu Badań Rynkowych i Doradztwa w Cresa ... z sektora ITO rozważają wejście do Opola. – Niedawno zaufała nam firma Stefanini, która otworzyła swój oddział pod koniec 2017 roku. Większość firm z ...
-
Polski biznes a wirtualny doradca
... , firma powinna przed zakupem zmierzyć parametry ruchu obsługi klientów za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej. Dopiero wówczas uzyska realny odnośnik do porównania i potwierdzenia, że wirtualny asystent nie jest futurystyczną ciekawostką, ale opłacalnym narzędziem, które optymalizuje relacje z klientami, redukuje koszty call center oraz ...
-
Praca zarobkowa kontra studia
... mi się nie przyda – uważam natomiast, że poznanie jak działa duża firma od wewnątrz i doświadczenie, jak pracuje się w zespole, jest cenne niezależnie od tego, ... , rozpoczyna swoją karierę zawodową. W większości jest to zatrudnienie przy projektach i akcjach specjalnych, w call center, jako asystent czy też hostessa. Dla wielu jest ona także sposobem ...
-
Biurowce zmieniają centrum Katowic
... stają się coraz bardziej atrakcyjnym kierunkiem do lokowania biznesu typu BPO czy call center, a tym samym stają się bardzo obiecującym rynkiem dla nieruchomości biurowych. Na ... miasto w Polsce. Swoją projekty realizuje tu m.in. belgijska firma Ghelamco Poland. Firma planuje oddanie na początku 2010 roku biurowca klasy A o powierzchni ponad ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... dział prawny firmy nie będzie miał doświadczenia w realizacji projektów związanych z ochroną danych osobowych. Kolejnym partnerem będzie firma (agencja reklamowa, marketingowa, call center), która zaprojektuje i zrealizuje działania komunikacyjne z zastosowaniem udostępnionych baz. ZAŁOŻENIA MODELU DZIAŁANIA Działanie w modelu polegającym na ...
Tematy: -
Klienci spamerów w Rosji
... zajmującego się zwalczaniem spamu utworzono listę 500 firm. W okresie, w którym firma przygotowywała badanie, wszystkie z nich wykorzystywały spam jako narzędzie ... powiedział, że pierwsze zamówienie masowych wysyłek byłoby ostatnim, ponieważ dział call center firmy musiałby odbierać tysiące telefonów od rozwścieczonych odbiorców spamu. Wnioski ...
-
Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?
... zachęcając do wysłuchania kolejnego utworu. Klienci byli sfrustrowani oczekiwaniem i twierdzili, że firma powinna zainwestować w zatrudnienie nowych konsultantów i tym samym skrócić czas ... jednej długiej kolejce, ale później nie muszą już czekać ponownie. Podobnie w call center im więcej opcji trzeba wybrać i etapów pokonać, tym staje się ...
-
Strategia w firmie
... „wojny rynkowej”/ Strategia konkurencyjna opisuje główne przewagi konkurencyjne, czyli to, czym firma wyróżnia się spośród rzeszy konkurentów. Praktyczno-technicznie zapis strategii nie powinien zająć ... , to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na uwadze. Pierwszy – decydując o przeznaczeniu ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... kanały? Za przykład mogą służyć wdrożenia zrealizowane przez SAP w Polsce i zagranicą. Firma w 2018 roku ogłosiła stworzenie pakietu C/4 HANA – przełomową integrację swoich ... W innych polskich sieciach proces sprzedaży multiSIM musiał być finalizowany przez call center lub w fizycznej placówce. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań SAP, cały proces mógł ...