-
Najcenniejsze marki świata 2014
... o drugie miejsce (wartości marek to odpowiednio 28,8 mld USD oraz 25,7 mld USD). Firma L’Oréal wspięła się o dwie pozycje na miejsce 5., nieznacznie wyżej ... ” – tu odnotować należy marki Deutsche Telekom, Movistar i Orange. Sytuacja ta pozwoliła markom z Europy kontynentalnej wznieść się na fali ogólnoświatowego ożywienia. Region ten słabo ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... zbudowanej na bazie sprzedaży katalogowej, co sprawiło, że firma osiągnęła większe zyski ze sprzedaży internetowej i katalogowej niż w tradycyjnych sklepach ... drużyn sportowych na tegorocznych zimowych igrzyskach olimpijskich i mistrzostwach świata w Brazylii dadzą markom – zwłaszcza takim jak Nike i Adidas – wzrost w skali globalnej, ponieważ ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... własną sieć logistyczną z pomocą niezależnych podwykonawców, co umożliwiło tej firmie na zaoferowanie elastycznych opcji dostawy, w tym dostawy w ciągu godziny. Ponadto firma ta zdecydowała się tworzyć własne treści. Facebook rozpoczął hosting oryginalnych treści od wydawców, aby podtrzymywać aktywność swoich użytkowników. Z kolei Starbucks ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... , aby zwiększyć swoją atrakcyjność dla konsumentów. Najszybciej rosnąca w rankingu firma Adidas wprowadziła druk 3D do produkcji obuwia, a z kolei Domino’s ... tercyl rankingu wzrósł o 170%, a dolna jedna trzecia o 57%). Skuteczna komunikacja daje markom przewagę. Najlepsza jedna trzecia marek pod względem komunikacji (w tym McDonald’s i L’Oréal ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... inteligencji, między innymi sztuczna inteligencja (AI) oraz rozszerzona rzeczywistość (AR) pozwala markom ‘rozkwitać’ oraz stale wychodzić na przeciw potrzebom konsumenckim. JD.com i ... nowych graczy, a wśród nich Ubera (nr 81) oraz Instagram (nr 91). Firma najszybciej rosnąca w ubiegłorocznym rankingu - Adidas – wskoczyła na 100 pozycję. W ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... inteligencji, między innymi sztuczna inteligencja (AI) oraz rozszerzona rzeczywistość (AR) pozwala markom ‘rozkwitać’ oraz stale wychodzić na przeciw potrzebom konsumenckim. JD.com i ... nowych graczy, a wśród nich Ubera (nr 81) oraz Instagram (nr 91). Firma najszybciej rosnąca w ubiegłorocznym rankingu - Adidas – wskoczyła na 100 pozycję. W ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... również branża motoryzacyjna. Jak wynika z badań Posterscope, na które powołuje się firma Lamar Advertising, aż 87,5% fanów motoryzacji zwraca uwagę na reklamy zewnętrzne ... liczby cyfrowych nośników w przestrzeni miejskiej, szczególnie w miejscach o dużym natężeniu ruchu, zapewnia markom jeszcze lepsze dopasowanie contentu do grupy docelowej. Ten ...
-
RODO, WhatsApp, RCS, czyli komunikacja mobilna 2018
... przegląd baz danych pod kątem zgód wyrażonych przez klientów, lub zakres dozwolonego kontaktu wyszedł markom na dobre. Co ciekawe, niektóre firmy do aktualizacji swoich baz wykorzystały SMS-y ... się, że boty mogą obniżyć koszty customer service nawet o 30 procent. Jaka firma nie byłaby tym zainteresowana? Dlatego można spodziewać się, że w 2019 roku ...
-
BrandZ: Amazon ponownie najcenniejszą marką świata, Google poza podium
... konsekwencji, którymi w wymiarze globalnym zaowocował wybuch pandemii, najcenniejszym markom świata udało się zanotować sięgający 5,9% wzrost wartości. Łączna wartość marek ... wzmacnianie zaufania oraz tworzenie więzi, zwłaszcza w sektorze zdrowia i odnowy biologicznej. Firma odzieżowa Lululemon (+40%, wartość: 9,7 mld USD) była jedną z najszybciej ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... poważnych zmian, często napędzanych przez presję konsumentów. Trend dbania o to, jak firma wpływa na otoczenie przerodzi się więc w konieczność – mówi Irena Pichola. ... ich potrzeb i stworzenie efektywnej strategii komunikacji. Pandemia dobitnie pokazała markom luksusowym, że muszą odnaleźć się w cyfrowej rzeczywistości. Pomimo początkowej niechęci, ...
-
Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie
... i chemicznych Aramco zadebiutowała najwyżej – na miejscu nr 16. Z kolei indyjska firma Infosys, oferująca usługi i doradztwo z zakresu IT pojawiła się w rankingu na ... znaczenie działań na rzecz budowania marki, które pozwalają firmom i markom przetrwać zakłócenia na rynku - zauważa Guerrieria. -Marki są zazwyczaj najcenniejszymi składnikami ...
Tematy: ranking najcenniejszych marek, najlepsza marka, ranking marek, marki, rok 2022, Apple, Google, Amazon -
Zrównoważony rozwój: greenwashing wzbudza podejrzliwość konsumentów
... czynienia z tak dużą koniecznością podejmowania odważnych, śmiałych działań pozwalających markom na osiąganie pozycji liderów zrównoważonego rozwoju. Katarzyna Zalewska, Client ... lojalizacji klientów, niezależnie od kategorii czy wielkości sektora, w jakiej firma operuje. Wygrają ci, którzy odpowiednio zrozumieją, z jakiego punktu wychodzimy – nie ...
-
10 trendów w marketingu na 2024 rok
... nim 10 trendów na nadchodzący rok. Firma Kantar wskazała 10 trendów, które będą miały największy wpływ na rynek w nadchodzącym roku: ... się do mainstreamu – Branża FMCG/CPG (dóbr szybkozbywalnych/pakowanych) odnotowała nieproporcjonalnie duże wzrosty dzięki markom, które rzucają wyzwanie ustalonym od dawna koncepcjom, pomysłom, potrzebom konsumentów i ...
-
Z jednej strony lęk o kradzież tożsamości, a z drugiej?
... mocniej niż konsumenci z innych europejskich krajów – wyrażają również obawy, że firma której udostępnili dane zostanie zaatakowana przez hakerów. W przypadku naszego ... deklaracja 67% konsumentów w Polsce o planowanym zwracaniu większej uwagi na to, którym markom udostępniają swoje dane. Polska przewyższa również większość europejskich krajów w ...
1 2