-
Jakim markom ufają Europejczycy?
... respondenci wybrali markę Toyota. Równie duża zmiana nastąpiła w kategorii firma internetowa, w której za markę godną zaufania polscy respondenci po raz ... Pekao (Fundusz inwestycyjny). W tym roku zmianie uległ wizerunek statuetek wręczanych zwycięskim markom. Oprócz Złotego Godła przyznane zostanie Kryształowe Godło European Trusted Brands 2007 ...
-
Dobra luksusowe: nadszedł czas na elastyczność
... , borykający się z niepewnością gospodarczą i rosnącymi cenami, ograniczają swoje wydatki. Firma Bain & Company przewiduje, że ta cześć branży odnotuje pierwsze - z ... która przyciąga klientów dzięki rosnącej kreatywności oraz wysokiej klasy specjalistycznym markom okularów. Biżuteria, szczególnie ta najwyższej jakości, utrzymuje mocną pozycję, a na ...
-
Znane marki a SEO
... znają odpowiedź) zadają sobie pytanie, czy znanym, wielkim markom i firmom potrzebne jest SEO. Otóż jest potrzebne. I to bardzo. Niezbędne jest z tych samych ... się do salonu sprzedaży. Poszukiwania w sieci to często etap wstępny przed zakupem. W tych branżach firma musi dać się łatwo odnaleźć klientowi. Strona nie tylko powinna się wyświetlać wysoko ...
-
Czym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API?
... markom działanie w swoim środowisku od dwóch lat, wiele firm nadal nie rozróżnia ... adresem na mapie. To rozwiązanie przydatne do powiadamiania o statusach realizacji zamówienia czy przy wiadomościach autoryzacyjnych. Firma może też uruchomić bota, który samodzielnie obsłuży najbardziej typowe zapytania klientów, zanim przejmie je firmowy konsultant ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... firma zajmująca się badaniami marketingowymi, ogłosiła w Financial Times nowy ranking najsilniejszych globalnych marek. ... markowych produktów. • Nowa gospodarka, nowe modele biznesu i nowe pieniądze: Nowe modele biznesowe umożliwiły nowym markom, takim jak Starbucks (pozycja 48.) czy Zara (87.) na ugruntowanie swojej pozycji nie tylko na rynku ...
-
Konsumenci wolą marki lokalne?
... fast-foodów (McDonalds) oraz hoteli (Hilton), co konsumenci na rozwiniętych rynkach - ujawnia firma badawcza Synovate. Główna różnica? W „gorących punktach”, czyli na rozwijających się ... użytkowany telefon komórkowy, ale drugie miejsce przypadło ex –equo kilku markom: Siemensowi, Sony oraz Sony Ericsson. Duże różnice występują, jeśli chodzi o ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-VI 2009
... firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, opublikowała najnowszy raport dotyczący sytuacji na rynku powierzchni ... warunki, by wzbogacić ofertę swojego centrum, oferując lokale na bardzo przystępnych warunkach atrakcyjnym markom, które przyciągną więcej kupujących do ich centrum. PROGNOZA Zdaniem Colliers International na chwilę obecną ...
-
Bez czego nie poradzi sobie FinTech?
... . Startupy z branży FinTech mogą nie poradzić sobie bez współpracy z dużymi, mającymi zaufanie klientów firmami. Klienci nie ufają przede wszystkim znanym markom Branża FinTech intensywnie myśli o zrewolucjonizowaniu świata finansów. Aby jednak stało się to możliwe, musi zaopatrzyć się w narzędzia, które pozwolą się ...
-
Centra handlowe muszą się zmieniać
... firma badawcza GfK przestawiają wyniki raportu "Przyszłość centrów handlowych". Opracowanie potwierdza, że Polacy ... 30 lat centra handlowe kreują nowoczesną przestrzeń dla handlu, rozrywki i gastronomii. Wielu sieciom i ich markom dały możliwość rozwoju i zbudowania kompletnej i efektywnej sieci sprzedaży. Nie tylko zmieniły sposób robienia zakupów ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... telewizyjną oraz… na torpedowanie reklam konkurencji! W ubiegłym roku w swoich prognozach firma Millward Brown przewidywała, że meshing (równoległe oglądanie powiązanych ... , co pozwoli na dalszą personalizację doświadczeń konsumenckich. Synchronizacja daje więc markom szansę na wzmocnienie przekazu i lepszą ekspozycję, a tym samym pozwala zwiększyć ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
5 powodów, dla których marki powinny mieć aplikacje zakupowe
... , że drogerie Sephora są otwierane na rynkach lokalnych poza Francją, firma może wzbogacić wrażenia zakupowe o informacje o dostępności produktów wyświetlane na specjalnych ... zakupy za pośrednictwem Instagrama Od czerwca 2018 roku Instagram oferuje markom i detalistom promującym swoje produkty tzw. posty organiczne z możliwością robienia zakupów. ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... detalistów rankingu BrandZ, osiągając wartość marki na poziomie 59,1 mld USD. Firma podjęła współpracę z Bailian Group, która prowadzi niemal 5 tys. sklepów w Chinach. ... tercylu rankingu wyniósł 170%, a w dolnym tercylu – 57%). Skuteczna komunikacja daje markom przewagę. Marki o najlepszej komunikacji (górny tercyl rankingu), w tym McDonald’s i L’Oré ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... : „Dzięki markom firmy mogą wyróżniać się wśród konkurencji, uzyskiwać wyższe ceny i opierać się kryzysom i zawirowaniom gospodarczym. W tym roku świetnie prosperowały te firmy, które wykorzystywały technologie, koncentrowały się na tzw. doświadczeniu konsumenckim (customer experience) lub wzmacniały kontrolę nad swoimi markami. Firma Apple nadal ...
-
Marki godne zaufania 2014
... na serce), E. Wedel (Ciasta/desery), Avon (Kosmetyk zapachowy/kolorowy), UPC (Firma internetowa),Samsung (Komputer osobisty), Sokołów (Producent żywności) i Volkswagen (Samochód). Jakość godna zaufania – tegoroczni zdobywcy Kryształowego Godła Kryształowe Godło to nagroda przyznawana markom, które uzyskały najwyższe noty konsumentów pod względem ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... móc zaspokajać potrzeby coraz to szerszej rzeszy konsumentów. Do tego firma zdecydowała się wprowadzić zupełnie nowe i oparte na sztucznej inteligencji usługi jak np. ... rankingu wzrósł o 170%, a dolna jedna trzecia o 57%). Skuteczna komunikacja daje markom przewagę. Najlepsza jedna trzecia marek pod względem komunikacji (w tym McDonald’s i L’Oréal ...
-
BrandZ. Znamy najcenniejsze marki świata 2019
... dzięki imponującemu wzrostowi wartości swojej marki – aż o +95%. Z kolei Lululemon, firma odzieży sportowej inspirowanej jogą, okazała się drugim najszybciej rosnącym uczestnikiem ... kontaktu z konsumentem. Korzystanie z doświadczeń konsumenckich i wiedzy specjalistycznej pozwala tym markom wkraczać do sektora usług dla biznesu, tworząc nowe ...
-
Dobra luksusowe łapią oddech po pandemii. Przychody wzrosły o 21 proc.
... graczy w tej branży. Po kilkuletniej przerwie do TOP 10 wróciła firma Rolex. Debiutantem z kolei jest China National Gold Group Jewellery. Z ... możliwości korzystają m.in. Gucci, Balenciaga, Ralph Lauren czy Burberry. Wirtualna rzeczywistość umożliwia markom kontakt z przedstawicielami pokolenia Z i Alfa, którzy być może nie mieli z nimi styczności w ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... którym ufa, i których wizerunek pasuje do jego stylu życia. Z tego powodu nowym markom bardzo trudno przebić się do świadomości konsumentów, toteż większość producentów ... "Marsjanie" atakują Liderem w kategorii batony i wafle jest firma Mars Polska, której udział w tym segmencie rynku firma badawcza MEMRB szacuje na 24,7 proc. W rankingu wartościowym ...
-
4 błędy popełniane przez firmy przy ekspansji na nowe rynki w sektorze B2C
... przez potencjalnych klientów. Przeprowadzenie dogłębnych badań rynku pozwala markom zrozumieć preferencje konsumentów, konkurentów i warunki społeczno-ekonomiczne na ... poprzez podkreślanie jakości i tradycji. Dopiero po umocnieniu swojego wizerunku w kraju, firma zaczęła ekspansję na rynki zagraniczne, dostosowując produkty do lokalnych gustów i ...
-
Ford - najbardziej ekologiczna marka na świecie
... Interbrand poświęcony 100 najlepszym markom, które przynoszą rekordowe zyski swoim właścicielom (Best Global Brands). Aby znaleźć się w pierwszej pięćdziesiątce rankingu, organizacje muszą być skuteczne zarówno pod względem wyników osiąganych w obszarze środowiska, jak również kreowania swojego wizerunku. Firma Deloitte (oddział USA) analizowała ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... rynek nowy produkt mleczny dla młodzieży. Aby wzmocnić efekt nowości, firma zaproponowała kilkunastu nastoletnim bloggerom, aby przetestowali produkt i jeśli będą mieli ... jednak firma osiągnęła spory rozgłos za sprawą wykorzystania nowatorskiego pomysłu do celów marketingowych. Kto wie, czy samo opisywanie tego case study nie przynosi dziś markom ...
-
e-Społeczności w działaniach PR
... wirtualnymi społecznościami tworzonymi wokół serwisów firmowych lub wokół serwisów internetowych poświęconych konkretnym markom może być bardzo ważnym elementem działań PR w Internecie ... decyzje jej uczestników, tworzy jednak sprawny i precyzyjny kanał komunikacji zwrotnej - firma zyskuje uwagi i sugestie na temat swych produktów, usług, działania ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... które mają słabe opinie. Przeciwnie - polecenia mogą pomóc tylko tym markom, które są cenione przez kupujących, choć mogą nie być jeszcze ... zorganizowanym programie poleceń rabaty lub nagrody przyznawane są tylko wtedy, gdy firma faktycznie zyskuje nowych klientów. Firma nie ponosi więc ryzyka związanego z płaceniem za polecenia, które nie ...
-
Marki godne zaufania
... znane europejskie brandy takie jak Nokia, Visa czy Colgate, ufają także polskim markom. Największym zaufaniem wśród Polaków cieszą się Hortex, PZU S.A., Orlen, Orbis i Herbapol ... INTERIA.PL otrzymał Srebrne Godło marki najbardziej godnej zaufania w kategorii firma internetowa. Portal otrzymał najwyższe oceny we wszystkich 4 szczegółowych kategoriach ...
-
Marki godne zaufania 2010
... najlepiej ocenianą marką pod względem poszczególnych atrybutów. Polacy ufają także markom: TVN (Stacja telewizyjna), Kujawski (Olej jadalny/margaryna), Nokia (Telefon komórkowy), ... ), Visa (Karta płatnicza), Ergo Hestia (Towarzystwo ubezpieczeniowe), Allegro.pl (Firma internetowa), Shell (Stacja benzynowa), Rutinoscorbin (Witaminy), Fervex (Lek na ...
-
Polacy wybierają polskie marki
... r. jako „Soki i woda"). Marka Onet wygrywała 6 razy w ciągu 10 lat w kategorii „Firma internetowa" (2001-2006 r.). Warto dodać, że ankietowani Polacy, częściej niż ankietowani Europejczycy, ... Brands zdają się to potwierdzać. "Polacy są niezwykle wierni wybranym markom. W większości asortymentów dóbr i usług zaufaniem darzą niezmiennie do 10 lub 9 ...
-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... lub specyfika firmy pozwalają pozycjonować markę jako realną alternatywę względem lidera, firma prezentuje bardziej odważne podejście do działań marketingowych, potrafi działać sprawnie i ... przykładem może być Persil i kampania „Dirt is good” - wyzwanie rzucone wszystkim markom, które zgodnie mówią, że ubrudzone dzieci są irytujące; Persil myśli ...
-
Marki godne zaufania 2012
... nie wyklucza możliwości otrzymania drugiej. Złote Godło przyznawane jest markom, które uzyskały największą liczbę spontanicznie oddanych głosów. Kryształowe Godło to ... (Komputer osobisty), Nokia (Telefon komórkowy), Orange(Operator telefonii komórkowej), TP (Firma internetowa), Itaka (Biuro podróży), PKO BP (Bank),Visa (Karta płatnicza), PZU ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... się powoli tracić na aktualności. To powinno dać do myślenia wielu markom, które codziennie zalewają nas w prasie, telewizji, czy na ulicy wizerunkami ... W swojej reklamie pokazała jak naprawdę wyglądają poranki kobiety - szybkie, pełne wyzwań i poirytowania. Firma wykazała się przy tym dużą dozą humoru i wnikliwości. A pstryczek w nos konkurencji, ...
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
... klienci podejmują decyzje zakupowe, impulsywnie, emocjonalnie, czy też w przemyślany i racjonalny sposób, pozwala markom przewidywać, i to coraz częściej w bezbłędny sposób, przyszłe działania konsumentów – ... kobiet, a także to, jak okresowo zmienia się jej koszyk zakupowy, firma opracowała metodę rozpoznawania kobiet w ciąży. Zebrane dane nie tylko ...
-
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
... zmianę podejścia biznesowego i relacji z klientami. Aby pomóc odnaleźć się markom w nowej rzeczywistości, Deloitte wskazuje im 7 najbardziej aktualnych trendów w marketingu: cel, ... ważne są obecnie zespoły marketingowe i ich działania – dodaje Natalia Załęcka. Firma doradcza Deloitte przeprowadziła wiosną 2020 roku trzy badania, na których opiera ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... francuski szyk w przypadku Chanel czy dystynkcja w przypadku marki Range Rover). Najsilniejszym dzisiaj markom luksusowym udało się ów charakterystyczny dla nich styl wykreować z zadziwiającą wręcz ... filmu dokumentalnego z jej koncertów "Truth or Dare". Dwa lata później firma wykonała 1500 kostiumów do trasy koncertowej "Girlie Show" i od tego czasu ...
-
Strategia brand butler
... na dodatek w kreatywny i efektywny kosztowo sposób. Wszechobecność brand butler Podczas gdy wielu markom udało się stworzyć pojedyncze usługi brand butler, to tylko kilka z ... klucza ani karty, gdyż są otwierane za pomocą cyfrowego szyfru szyfru. Firma kurierska FedEx uruchomiła z kolei usługę SenseAware umożliwiającą śledzenie i monitorowanie stanu ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... poprzez twórców aplikacji aż do reklamodawców. Technologia typu „wearable” będzie oferowała markom wyjątkowe możliwości kierowania przekazów do różnych grup docelowych i budowania ... , które mogą przekazywać wiadomości i przechwytywać dane (eksperymentuje już z nimi firma Nike), a także reklama z czujnikami ciepła pozwalająca na reklamowanie lodów w ...
-
Social Video - witamy w erze post-YouTube
... zapewniają firmom i markom ogromną publiczność. Mając na uwadze ogromną liczbę użytkowników śledzących firmowe kanały i profile, można powiedzieć, że to jedno ze skuteczniejszych pasm komunikacji. Praktycznie w jednej chwili da się dotrzeć do grona swoich zwolenników - jeśli film będzie ciekawy, firma może także liczyć ...