-
Klienci spamerów w Rosji
... podstawie danych z działu firmy Kaspersky Lab zajmującego się zwalczaniem spamu utworzono listę 500 firm. W okresie, w którym firma przygotowywała badanie, wszystkie z nich wykorzystywały spam jako narzędzie reklamy. Liczba firm zaliczających się do poszczególnych obszarów działalności została wybrana na podstawie ilości spamu wykorzystywanego do ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... proc. przyznaje, że reklamy przekonują ich do zakupu reklamowanego produktu lub usługi. Opinie internautów na temat reklamy W ocenie polskich internautów reklamy w internecie są przede ... jest istotne dla polskich użytkowników to rodzaj reklamowanego produktu oraz firma, której dotyczy reklama. Polscy internauci to także pragmatyczni i wymagający ...
-
Reklama w Internecie 2010
... . mieszkańców - WIR na poziomie 5,75. Reklamy - jak podkreślają analitycy OMG - najmniej przeszkadzają ludziom młodym, w przedziale 15 - 24 lata (WIR 4,96) oraz uczniom i studentom (WIR 5,04). Młody klika chętniej Młodzi ludzie z sieci korzystają najchętniej i najintensywniej, toteż firma Ad-Vice postanowiła sprawdzić, jaki drzemie w nich ...
-
Markowe wydarzenia
... ujęciu marka obejmuje poza kombinacją produktu fizycznego, nazwy, opakowania, reklamy, dystrybucji i ceny także dostarczane konsumentom korzyści funkcjonalne i/lub symboliczne w ... narzędzia promocji - jednym z nich jest event marketing. Należy pamiętać, że kiedy firma staje się marką, strategia komunikacji musi założyć te same komunikaty we ...
Tematy: -
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... reklam: z oprogramowania blokującego reklamy korzysta u nas około 7 mln internautów. Zatrzymują oni niemal co drugą (42 proc.) odsłonę reklamy internetowej, pozbawiając wydawców ich ... Z kolei Paweł Chwaleba, członek Zarządu Interia.pl, stwierdził, że jego firma nie zamierzamy blokować strony głównej. – To niczego nie rozwiązuje. Przecież w ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... . Kampania reklamowa nie może zastępować codziennej, mądrej i konsekwentnej pracy służb handlowych - mówi Edward Bajko. Badania dotyczące skuteczności reklamy w mleczarstwie prowadziła firma Infodome. Z naszych badań wynika, że istotne znaczenie w informowaniu konsumentów o nowych produktach mleczarskich odgrywają media (51,4 proc. wskazań ...
-
Darmowy Internet?
... tam słów wyświetla powiązane z tym słowem reklamy. Na przykład, gdy użyjemy w e-mailu słowa „urlop”, pojawią nam się reklamy portali biur podróży, czy portali ... tak chętnie inwestują w reklamę w wyszukiwarkach. W związku z faktem, że w wielu krajach firma Google skutecznie wyeliminowała innych „graczy”, to większość zysków z reklam płynie do tego ...
-
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
... firma Meetrics po raz pierwszy zestawiła też rankingi najpopularniejszych przyczyn słabej widoczności reklam w poszczególnych krajach. Wyniki dla polskiego rynku są tu podobne do średniej europejskiej. Najczęstszą przyczyną słabej widoczności reklam w Polsce jest przyczyna określana jako “Below the Fold” (czyli wyświetlenie reklamy ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... transmitowane w czasie rzeczywistym. 4) Content Marketing może stanowić dowód na to, że firma lub marka ma „coś do powiedzenia”. Tworząc i publikując treści związane z daną ... pt. „Jak wybrać telewizor?”). Na znaczeniu mogą też zyskać reklamy oparte na geolokalizacji oraz reklamy w aplikacjach (tam tradycyjne pliki cookies nadal będą dostępne). ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... Ogólnie przyjęło się, że najbezpieczniejszą formą reklamy produktu jest humor. Zapamiętujemy i chętnie komentujemy te reklamy, które nas ujmują dowcipną prostotą, względnie dwuznacznością ... reklamy tylko ze względu na sytuację rynkową. Załóżmy, że jesteśmy producentem gier komputerowych – czy nie warto na potęgę podkreślać, że to nasza pasja i firma ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... firma pożyczkowa w IV kwartale przeznaczyła na promocję aż 24 mln zł kusząc Polaków „piękną ofertą w Providencie”, czyli szybką pożyczką gotówkową z nowym darmowym pakietem medycznym. Niewiele mniej, bo odpowiednio 23,9 mln zł i 23,8 mln zł zainwestowały w reklamy ... Bank zdecydował o podjęciu ofensywy i zainwestował w reklamy o prawie 4 mln więcej ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... Rozwoju. Czołówkę reklamodawców w magazynach po trzech miesiącach 2021 r. tworzyli: firma Zimbago, zajmująca się sprzedażą wysyłkową oraz producenci suplementów diety Asepta ... zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 17,5%. Tym samym wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 34 mln zł Wydatki w radiu wzrosły o 0,5%, zaś w ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... i celebryci sprawiają, że Pokolenie Z bardziej otwiera się na reklamy. Jego przedstawicielom znacznie bardziej podobają się reklamy, w których mogą współtworzyć opowieść lub ... . O badaniu AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z (AdReaction: Jak angażować Pokolenia X, Y i Z) Firma Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie na próbie ponad 23 tys ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... reklamodawców. Trendy w reklamie wideo w 2017 roku Niedawno firma Time opracowała dla swojej platformy nową jednostkę reklamy wideo - out-stream, która ma zwiększyć dochody i dodać nowe możliwości dochodu dla firmy. Jednostka reklamowa nosi nazwę Adapt i wykorzystuje rozwiązania reklamy natywnej, DoubleClick. Jest to rosnący trend w reklamie ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... . Kolejny krok to ustalenie formy promocji i reklamy. Masz do wyboru sporo różnych narzędzi: reklamy w telewizji, radiu, internecie, ogłoszenia i reklamy w prasie, ulotki, tradycyjny mailing ... i sposobie jej funkcjonowania. Należy pomyśleć o tym, gdzie się będzie mieścić firma, gdzie będzie produkować towar, z jakiego sprzętu skorzysta i co będzie ...
Tematy: -
Browary a wydatki na reklamę piwa
... . W przypadku tego producenta koszt reklamy przypadający na jeden hektolitr wyniósł 1 263 zł. Zdaniem przedstawicieli Carlsberga, trzeciego gracza z udziałami na poziomie 18%, rok 2013 nie będzie należał do dobrych. Firma spodziewa się zaledwie 1% wzrostu sprzedaży w porównaniu z 4 % w 2012 r. Średni koszt reklamy przypadający na 1 hl to ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
... ? Oto garść informacji pochodzących z najnowszej analizy Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, reklamy tekstowe) w polu widzenia użytkownika. Analizie poddano ...
-
Media to sfera wrażliwa. Wywiad z prezesem UOKiK
... koncentracji drukarni, rynku reklamy i tytułów prasowych. Jak wygląda obecnie sytuacja w tym segmencie? Jesteśmy na wczesnym etapie badania rynku reklamy, na razie ... . A sytuacja w segmencie dystrybucji naziemnej telewizji cyfrowej? Większość multipleksów obsługuje obecnie firma EmiTel. UOKiK będzie sugerował tutaj jakąś zmianę? Przypomnę tylko, ...
-
PR w nowych mediach
... największą wprawę w wyszukiwaniu informacji istotnych, na które firma powinna zareagować. Dlatego w społeczeństwie informacyjnym do PR-owców będzie najprawdopodobniej należeć rola strategicznych doradców organizacji. Z powyższych wywodów nie należy pochopnie wnioskować, że czas skutecznej reklamy przeminął. Warto jednak uzmysłowić sobie, że reklama ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... ). Nadal sprawdza się również reklama w publikacjach branżowych. Jeżeli twoja firma jest producentem kleju do uszczelniania pokładów, powinieneś umieścić swoją reklamę w ... firm produkujących produkty niszowe, tradycyjna forma reklamy jest z założenia tak szeroko emitowana, że staje się nieskuteczna. Emisja reklamy za pomocą wielkich koncernów ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... ekranami nie wymaga wysiłku. Równocześnie można w łatwy sposób optymalizować reklamy w zależności od formatu ekranu, na którym są aktualnie oglądane. Przykładowo, ... procesorami, które mogą przekazywać wiadomości i przechwytywać dane (eksperymentuje już z nimi firma Nike), a także reklama z czujnikami ciepła pozwalająca na reklamowanie lodów w ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... nieco bardziej niż w obszarze sprzedaży angażują się w marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy innych form reklamy online (21%). Co piąta firma korzysta z usług pozycjonowania serwisu internetowego (SEO). Nadal jednak niewielka liczba firm korzysta z najnowszych rozwiązań ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... wtedy, kiedy firma formułuje je nie uciekając się do reklamowej perswazji – komentuje Dawid Michnik, Partner w Attention Marketing - Może to być wskazówka dla decydentów biznesowych tworzących strategie sprzedażowe: mówmy bezpośrednio do naszych Klientów, formułujmy komunikat sprzedażowe nie uciekając się do języka reklamy i marketingowej ...
-
Ewolucja spamu I-VI 2007
... reklamy. "Przestępczy" spam nie podlega prawom rządzącym rynkiem reklamy i nie jest podatny na zmiany związane z okresową podażą i popytem. Najmniejszą ilość spamu (62,9 proc.) w pierwszej połowie 2007 r. firma ... (8,6 proc.) oraz Usługi reklamy elektronicznej (8,3 proc.). Jak zwykle kategoria Usługi reklamy elektronicznej stanowiła stosunkowo spory ...
-
Wojny internetowe
... wart 12,5 miliarda dolarów - według Interactive Advertising Bureau i PricewaterhouseCoopers. Google: Firma wróciła na kurs w pierwszym kwartale, rozwiewając szacunki analityków. Na ... korzyści z tradycyjnych reklam internetowych, takich jak bannery czy reklamy video. Ale reklamy w sieci stanowią nadal mały procent ogólnej sprzedaży AOL, przynosząc ...
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... firma może wdrożyć dla siebie wyjątkową w swojej formule strategię marketingową, która pozwoli efektywnie konkurować. Takim przykładem niech będzie irma LeccePen czy niezależny dom maklerski Secus oraz agencja reklamy ... wygląda jego dzień pracy? Jaka forma reklamy go interesuje? Czy w ogóle jego stosunek do reklamy jest aktywny, czy może bierny? ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... które są najbardziej znane Polakom. Wskaźnik ten wyróżnia najsilniejsze marki – jeśli jakaś firma zdominuje konkurencję w tym zakresie, to znaczy, że jest ona przez konsumentów w ... nie jest łatwe z uwagi na obecne regulacje prawne dotyczące reklamy i promocji produktów leczniczych. Ponadto, przedłużający się wciąż moment ostatecznego uchwalenia i ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... co wysyłamy mailing, jesteśmy w stanie odpowiednio go przygotować. Przykładowo, firma kompleksowo dbająca o swój wizerunek i świadomość produktów, inny mailing skieruje ... zainteresowanie, powinien zaskakiwać niebanalnym pomysłem… czyli zawierać wszystkie atuty dobrej reklamy tyle, że zmieszczone w formie, o której odczytaniu respondent zadecyduje w ...
-
Zakazana działalność? Tak, jeśli zyskami podzielisz się z państwem
... europejskiej federacji umieścić w swojej hali reklamy sponsora turnieju zarejestrowanego na Malcie bukmachera. Adam Małysz skakał w Zakopanem podczas konkursu, którego głównym sponsorem była ta sama firma. W obu przypadkach urzędy celne wszczęły postępowania o milionowe kary za złamanie zakazu reklamy. W tym samym roku przedmiotami podobnych ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... firma, która chce być konkurencyjna nie może nie być obecna w Internecie. Budowanie wizerunku i marki w Internecie daje niebywałą okazję na efektywne dotarcie do grup docelowych. Jednak nadal częstą praktyką w budowaniu strategii reklamowych jest uwzględnianie tylko lub głównie reklamy ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... Internet?”. Chodziło o sprawdzenie, czy branża developerska ma specyficzne preferencje wobec form reklamy w Internecie, a także o to, czy firmy same zajmują się tymi ... potencjału wirtualnego świata? Oto niektóre z odpowiedzi: „Jesteśmy znani i nie potrzebujemy reklamy w Internecie, mamy biuro sprzedaży” czy „Korzystamy z usług agencji nieruchomości ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... znacznie skuteczniejsza niż pozostałe formy reklamy produktów i usług. Wspomniany raport Nielsena wskazuje, że reklamy SMS, banery on-line’owe czy reklamy displayowe w sieci przekonują już ... się o kolejne 140 tysięcy komentarzy i ocen. W jakim celu wystawiamy opinie? To zbadała firma Keller Fay Group na zlecenie Bazaarvoice. Według niej, przeważająca ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... Blink.pl, agencji specjalizującej się w hostingu oraz kampaniach SEM i SEO. Firma właśnie przeprowadziła badanie pokazujące wydatki na reklamę w wyszukiwarce ... z Blink.pl. Ile dokładnie kosztuje reklama materiałów budowlanych? Aby oszacować koszty reklamy w wyszukiwarce Google dla branży budowlanej, Blink.pl przeprowadził symulację z podziałem na ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... grudniu firma ogłosiła plany testów formatu pre-roll. Jako, że główny rywal Facebooka w branży wideo - YouTube- oferuje twórcom 55% udział w wygenerowanych przychodach z reklamy ... contentu o wysokiej jakości, wzrost znaczenia Messengera oraz wyższe ceny za reklamy w ogóle. Reklamy w formie kolekcji i układ styl życia W ubiegłym roku Facebook testował ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... . Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie ... nieruchomościami, często konkurowałam - z wielkimi biurami zatrudniającymi setki agentów. Moja mała firma miała przewagę bo osobiście mogłam zaoferować więcej ekspertyzy zawodowej. W dużych ...
Tematy: