-
Siedem Mitów o Biznesie
... . Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie ... nieruchomościami, często konkurowałam - z wielkimi biurami zatrudniającymi setki agentów. Moja mała firma miała przewagę bo osobiście mogłam zaoferować więcej ekspertyzy zawodowej. W dużych ...
Tematy: -
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... firma współpracująca ze spółką handlową. Istotną różnicę w sposobie funkcjonowania obu typów spółek stanowi strategia zdobywania nowych klientów i udziałów rynkowych. Stosowaną powszechnie przez tradycyjne spółki handlowe strategią jest agresywna strategia sprzedaży oparta na wykorzystaniu zespołu przedstawicieli handlowych i różnych form reklamy ...
-
Wiarygodna witryna WWW
... zaufaniem, ale mowiąc ogólnie, internautów nie tyle interesuje to jak firma zarabia pieniądze czy realizuje swoją misję, ile jak przedstawia informacje i ... wszelkie treści handlowe (na przykład, reklamy, oferty). Jeżeli to możliwe w ogóle zrezygnuj z reklam na witrynie. Skoro już musisz mieć reklamy, jasno oddzielaj treści reklamowe od redakcyjnych ...
Tematy: -
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... firma może doskonale promować swoją markę oraz zwiększyć skuteczność działań marketingowych i public relations. Internauci stają się coraz bardziej wybredni. Szybko się nudzą, ignorują standardowe formy reklamy ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... z kampanii nie musi być jednak konieczne. Bez względu na to, czy firma produkuje dobra luksusowe, czy te z niższej półki, ma ten sam cel – ... podwójną korzyść w postaci zmniejszenia nakładu finansowego na reklamy przy jednoczesnym wzroście sprzedaży! Ponadto jest również prawdopodobne, że reklamy łączone, jako nowe i wyróżniające się spośród innych ...
-
Firmowa strona internetowa
... Firmowa strona internetowa powinna więc komunikować te emocje, z którymi firma chce się kojarzyć konsumentom. Ogólny wygląd strony (layout), estetyka, kolorystyka, grafika ... dokładnym opisem samej firmy i produktu. Potencjalny klient najczęściej po zobaczeniu reklamy w mediach klasycznych (telewizja lub prasa) zagląda do Internetu w celu znalezienia ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... ma się paść na moich składkach lepiej niech to będzie państwowa firma. Mniejsze marnotrawstwo i część pieniędzy wróci do ludzi”. „Wybieram ZUS. Tak mało ... celu ochronę interesów ubezpieczonego, „który nie powinien dokonywać wyboru pod presją reklamy, która z definicji ma zachęcić do określonego zachowania, a nie dostarczyć obiektywnej informacji” – ...
-
Google zapłaci 90 mln USD grzywny?
... za siedzenie przy komputerze i klikanie na reklamy, jak i oprogramowanie, które może automatycznie klikać w reklamy i używać różnych adresów IP, żeby pozorować przypadkowych ... stronę we współpracy z China Daily, planuje także stronę europejską. Tymczasem firma Blinkx ogłosiła Pico „najmniejszą na świecie wyszukiwarką”. Pico jest programem do ...
-
Oryginalne pomysły na biznes
... o wiele dłużej. Firma proponuje także reklamy z bakterii – specjalnie wyhodowane na ten cel bakterie można umieścić na każdej powierzchni i przykryć powłoką. Bakterie uformowane we wzory, obrazy, hasła reklamowe, zaczynają świecić po zmroku lub zgaszeniu światła. Meble wykonane z … karoserii auta Weld House to mała firma ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... kampanii promocyjnych znanych marek. Poniżej agencja podaje parę przykładów. Firma Aktiv-Meno w jednej ze swoich reklam posługuje się wizerunkiem uśmiechniętej ... sportu etc. Podsumowanie Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że seniorzy oczekują od reklamy tradycyjnego przekazu, tzn. bazowania na wartościach, do których w największym stopniu są ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... uznawane są za konieczność. To łakomy kąsek dla mało twórczych, regionalnych agencji reklamy. Pracownicy takich firm działają ad hoc. Przedsiębiorstwa te nie planują, przez ... działania reklamowe. Handlowcy swoje, dział marketingu swoje. Ot zwykła firma oferująca membrany dachowe. W momencie, kiedy pojawiła się idea strategiczna „Zahartowany w każdych ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... firma musi dać ludziom powód do rozmowy o niej. Marketing szeptany inaczej nazywany buzz marketingiem, cieszy się sporym uznaniem wśród przedsiębiorców z uwagi na jego bezpośredni i dość wiarygodny charakter. Klienci wobec reklamy ... walce o klientów firmy coraz częściej stosują nietypowe formy reklamy i promocji, czyli tzw. ambient marketing. ...
-
Kto klika w linki sponsorowane
... się być atrakcyjnym narzędziem promocji witryny w sieci. O powszechności tej formy reklamy w polskim internecie świadczy niewątpliwie fakt, że większość internautów nie tylko odróżnia ... z linków sponsorowanych nie wpływa na jej wiarygodność, a według 14 proc. - firma staje się nawet bardziej wiarygodna. O badaniu Badanie zostało zrealizowane za ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... łatwo można było "przemycić" tą drogą dowolną treść reklamową. Z pomocą przyszła firma Adobe, oferując narzędzie pozwalające na analizowanie zawartość pliku PDF dzięki ... strony używającej flashplayera. Dzięki temu spamerzy omijają filtry antyspamowe, gdyż cała treść reklamy znajduje się np. w filmiku podanym w linku, a nie w samej wiadomości. Bardzo ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... sprawach skuteczność kampanii może wzrosnąć niepomiernie. Konsumenci docenią również to, że firma wsłuchuje się w ich oczekiwania – staną się lojalni wobec marki. Znanym ... 30 lat w agencji reklamowej jako strateg, a później podjął badania nad mechanizmami oddziaływania reklamy. Zauważył wtedy, że ludzie nie poświęcają reklamie zbyt wiele uwagi i nie ...
-
Uwaga na "scareware"
... oprogramowania, cyberprzestępcy zamieszczają w witrynach internetowych reklamy, które wykorzystują strach użytkowników. Reklamy te zwykle zawierają fałszywe stwierdzenia („Jeśli ... punkty VIP oraz nagrody, na przykład sprzęt elektroniczny i luksusowe samochody. Firma Symantec zaleca, aby zarówno przedsiębiorstwa, jak i użytkownicy indywidualni ...
-
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
... społeczeństwa stawia znak równości między reklamą i promocją a marketingiem. W ten sposób niechlubna reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny ... wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru nie uda się sprzedać, a firma odnotuje stratę. O tym, że klienci przestają polegać na tradycyjnej reklamie ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... do opowiedzenia. Ten ostatni powód często z kolei wiąże się z różnego rodzaju imprezami lokalnymi, faktem, iż dana firma sponsoruje jakieś lokalne przedsięwzięcie itd. Dla lokalnych jakkakolwiek forma reklamy wprost, która jest tylko budowaniem wizerunku, ma zdecydowanie mniejszą siłę oddziaływania niż działania związane z pomaganiem/wspieraniem ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... , które znalazły się w pierwszej dziesiątce, składa się z modułów wyświetlających reklamy - Plangton oraz Hamob. Nie jest przypadkiem, że szkodniki z pierwszej z tych ... ta uplasowała się na drugim miejscu w naszym rankingu. Należy zauważyć, że firma Adobe poświęciła więcej uwagi problemowi luk w zabezpieczeniach w ostatnich wersjach Adobe Readera ...
-
Spam w VIII 2013 r.
... szkoły” stanowił jeden z najpopularniejszych tematów wśród spamerów – w sierpniu wykrywaliśmy reklamy wszelkiego rodzaju artykułów szkolnych. Pojawiło się również mnóstwo ... (5,4%) oraz „Gry online” (0,7%). W sierpniu wśród głównych celów ataków phishingowych znalazła się firma Apple. Często natrafialiśmy na e-maile, które rzekomo pochodziły z ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... marketingowe, które warto zlecić zewnętrznej firmie: tworzenie treści specjalistycznych – jeśli Twoja firma potrzebuje treści specjalistycznych, takich jak filmy, infografiki czy treści ... zrozumienia marki, co może być łatwiejsze do osiągnięcia przez wewnętrznych pracowników; reklamy – ustawienie reklam nie jest trudnym działaniem. Ważna jest jednak ...
-
Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?
... te, które w ogóle nie zawierają alkoholu. Polacy lubią luksusowe alkohole Niedawno firma KPMG opublikowała XV edycję raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”. Wśród ... że dla wielu wytwórni całkowity zakaz reklamy (w tym także w internecie) może okazać się przysłowiowym gwoździem do trumny. Zakaz reklamy może pogrążyć zwłaszcza mniejszych producentów ...
-
Wyszukiwarki robią dodatkowe narzędzia
... temu rozwiązaniu”. Google zamieszcza reklamy obok wyników wyszukiwania i otrzymuje opłatę tylko wtedy, gdy konsumenci klikają na reklamy. Snap.com utrzymuje, że ... kategoriach, poinformowała firma. Serwis ma więcej niż 7,2 miliona użytkowników, poinformowało Yahoo, według danych pochodzących z firmy badawczej comScore Networks Inc. Firma z siedzibą w ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... do przeczytania dalszej części listu. To od nagłówka w 80% zależy sukces reklamy. Zanim zaczniecie Państwo przygotowywać treść korespondencji znowu trzeba postawić się w roli odbiorcy ... możliwości chociażby w zakresie śledzenia skuteczności kampanii mailingowych. Mniejsza firma, której wystarczy wysyłka newslettera do maksymalnie kilku tysięcy ...
-
Google Instant a pozycjonowanie
... reklamy. Kampanie AdWords zapewne staną się droższe, przez to mniej dostępne dla małych firm. Jednakże Google zapewne przeliczyło, że w bilansie ogólnym, zysk z AdWords i tak będzie większy. Po prostu wyciągnie większe pieniądze od dużych firm. W końcu każda firma ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na rynku niemieckim, francuskim i brytyjskim: prasy, Internetu, reklamy zewnętrznej i reklamy. Wartość tego przetargu to ponad 36 mln złotych. To zamówienie publiczne wygrała firma Arena Media Communications. Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Telewizja ...
-
Znane marki a SEO
... salonu sprzedaży. Poszukiwania w sieci to często etap wstępny przed zakupem. W tych branżach firma musi dać się łatwo odnaleźć klientowi. Strona nie tylko powinna ... kupuje, to jednak pierwszy kontakt z marką jest właśnie w sieci. Coraz więcej reklamy coca-coli, znaczy idą święta… Powszechnie wiadomo, że każdy produkt w gospodarce kapitalistycznej ...
-
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
... zastosowanie również w ubezpieczeniach. Warte uwagi są ówczesne reklamy „Przezorności” i „Prudentialu”. Dowodzą one, że firma korzystała z nowoczesnych technik dotarcia do odbiorcy, np. poprzez umieszczanie swoich reklam na blankietach telegramów. Działało to tak, jak dzisiejsze reklamy przesyłane pocztą elektroniczną. Na uwagę zasługuje jednak to ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... tam komunikację. Faktem jest, iż oba serwisy są doskonałym medium tzw. reklamy natywnej, którą odbiorcy traktują inaczej niż wszystkie formy promocji bezpośredniej. Zaplanuj ... . W ten sposób LinkedIn umożliwia dostosowanie komunikacji do konkretnej grupy (jedna firma może oferować 3 różne usługi, kierowane do trzech różnych grup odbiorców). ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... in. moduł GPS i funkcję do monitorowania tętna. Produkt bardzo spodobał się społeczności: firma zebrała łącznie 12,7 mln USD od ponad 66 tys. internautów. Z kolei ... zasięg kampanii. Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, do których skierujemy reklamy, warto przygotować co najmniej dwa miesiące wcześniej. Równie istotny jest film ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... , by wyodrębnić odpowiednio sprofilowaną grupę, a następnie dotrzeć do niej z dopasowanym przekazem. Reklamy publikowane „na chybił trafił” stały się zmorą użytkowników sieci na ... nowych, wartościowych kontrahentów. Proces ten jest skuteczny na tyle, na ile firma dysponuje jakościowymi danymi, czyli tzw. „hot data”. O tym, czy dane mieszczą ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... ich wyświetlania jest odpowiedni wynik jakości reklamy (tzw. Quality Score). 4. Analiza i ... reklamy w wynikach). Na wynik jakości wpływają trzy grupy czynników. Jednym z nich jest jakość strony docelowej, w tym szybkość wczytywania oraz stosowanie kompresji po stronie serwera. Warto o tym wiedzieć podczas wybierania hostingu, sprawdzając czy firma ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... od danej firmy lub konkursy promocyjne. Dzięki temu będą świadomi, jaka firma ma ich przyzwolenie i wiadomości od niej będą chętnie odbierane. Należy dołożyć ... osobiste narzędzie komunikacji. SMS-y otrzymujemy od znajomych i przyjaciół. Dlatego wysyłając reklamy marketingowiec musi zadbać o zapewnienie sobie statusu znajomego, a nie intruza. Aby ...
Tematy: -
Klient złapany w sieć
... sferze pojawia się zazwyczaj wiele przeszkód i wątpliwości. Dlatego obecnie w sieci, reklamy najczęściej umieszczane są w ramach kontekstu strony, na której się znajdują ... korzystających z darmowych programów adware jest niewielka. Obecnie największy amerykański operator, firma Claria, może poszczycić się "zaledwie" 43 milionami użytkowników na całym ...
-
Tradycyjne media zainteresowane Internetem
... rosnącej gwałtownie popularności stron internetowych typu "social networking". McKinsey, firma konsultacyjna z zakresu zarządzania, zaprosiła wyższą rangą kadrę kierowniczą zarówno ze ... , że treść z reklamą zostały uznane za odpowiednie. Większość reklamy video online jest połączona z profesjonalnie wytworzoną treścią, odzwierciedlając obawy, ...