-
Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości
... dzwoni, coś o Tobie wie i dokonała pewnego wysiłku, aby się z Tobą skontaktować. Tutaj zaczynają się Twoje szanse, ale też i pewne zagrożenia. Jeśli nic nie wiesz o dzwoniącym kliencie – mam dla Ciebie kilka naprawdę złych wiadomości. 1. Tworzysz niepotrzebne bariery. Skoro dzwoniąca do Twojej firmy ... nie wiesz, kto dzwoni – nie jesteś w stanie ...
-
Zaległe płatności: polskie firmy unikają windykacji
... odzyskać honorarium, uważając taką sytuację za normalną. Windykacja dla każdego Firmy windykacyjne mogą skutecznie wesprzeć proces odzyskiwania należności, przejmując na siebie m. ... oficjalnego charakteru, szczególnie jeśli przekaz wzmocniony zostanie logotypem firmy windykacyjnej.” Outsourcing tej części funkcjonowania przedsiębiorstwa, pozwala ...
-
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
... niż brak odpowiedzi lub wyłączony telefon. Jednak skąd wziąć konkretne pomysły? Które firmy robią to dobrze? Postanowiłam sprawdzić, co czeka na mnie po drugiej ... do rozwiązania problemu? Jeśli te informacje pojawią się w zapowiedzi małej firmy – będą wystarczające. Oczywiście, fajnie byłoby usłyszeć coś niestandardowego, takiego co zapadnie w ...
-
Scam telefoniczny - wszystko, co musisz o nim wiedzieć
... ), polegający na tym, że oszust udaje np. przedstawiciela instytucji rządowej, firmy technologicznej, banku, dostawcy usług czy policji. Może twierdzić, że zalegasz ... jedynym celem jest wyłudzenie od Ciebie pieniędzy. Fałszywe wygrane, kiedy przestępca niespodziewanie dzwoni, twierdząc, że wygrałeś atrakcyjną nagrodę. Aby ją odebrać, musisz jednak ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... firmy musi być sprzedawcą. Być może nie będzie sprzedawcą wybitnym, ale to jego zadaniem jest sprawienie, żeby kasa dzwoniła. A kasa dzwoni dzięki zadowolonym ... z miejsca obniży cenę, jeśli tylko zadać im proste pytanie: "Taniej nie będzie?". Buchalter dzwoni do firm wystawiających karty kredytowe i pyta o roczne opłaty, a potem prosi o anulowanie ...
-
Tanie rozmowy przez Internet
... numer, z którego chcą zadzwonić i z którym chcą się połączyć. Jajah dzwoni na oba numery, łączy je i pozwala im rozmawiać przez Internet. ... np. wysyłania kodów w konkursach czy wiadomości dodatkowo płatnych" - przyznaje współtwórca firmy, Stuart McWilliam. Tex2 natomiast zajmuje się przesyłaniem normalnych wiadomości pomiędzy dwiema osobami ...
-
Cyberprzestępcy oferują fałszywe wsparcie techniczne
... którzy twierdzili, że pracują dla Microsoft, Dell, Cisco lub innej firmy technologicznej, w tym znanych dostawców zabezpieczeń. Oszuści próbowali przekonać ofiary, że w ich ... , a następnie zachęcają do kontaktu z oszukańczą pomocą techniczną. W ten sposób to ofiara dzwoni do oszusta, a nie odwrotnie – to może usypiać naszą czujność. Oto jedna z ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... wiedzy o kliencie firmy jeszcze istnieją. Odpowiedź jest następująca - wiedza ta istnieje, tylko jest niesformalizowana, ukryta, w głowach, notesach, karteczkach handlowców i pozostałych osób będących w kontakcie z klientami. Problem pojawia się wówczas, gdy następuje potrzeba przekazania tej wiedzy, począwszy od prozaicznego - dzwoni klient po ...
Tematy: -
Help desk i polski rynek
... firmy, a przez to do konsultanta obsługującego help desk jest negatywne, dlatego oprócz wiedzy technicznej pracownicy tego typu centrów obsługi klienta powinni być wyposażeni w techniki rozwiązywania konfliktów i rozmowy z trudnymi klientami. Klient, który dzwoni ... działania firmy. Pracownicy outsourcingowego HD powinni czuć się częścią firmy, ...
-
Przedsiębiorcy nie chcą sprzedawać dłużnikom, ale i tak sprzedają
... awaryjne scenariusze, podejmują różnorodne działania dopingujące kontrahentów. Prawie 79 proc. dzwoni do partnerów i przekonuje ich do wykonania przelewu. Ponad połowa ... ” zostało przeprowadzone w listopadzie 2017 r. przez Keralla Research na zlecenie firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso na próbie 500 firm z sektora MSP. Poprzednie wykonano ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... technologicznymi. Na ile firmy ... dzwoni do seniora, przedstawia się jako pracownik telekomunikacji, proponując obniżenie abonamentu telefonicznego – w którym to celu wystarczy podpisać umowę, którą dostarczy już jutro kurier. Seniora postrzega się tu jako kogoś żyjącego skromnie, kto chce szukać szukać oszczędności w każdej sferze życia. Ponadto firmy ...
-
Przedsiębiorcy pobłażają firmom, które im nie płacą
... proc. firm (wobec 11 proc. wcześniej). Poza tym jedna trzecia dzwoni do partnerów i negocjuje warunki spłaty (poprzednio metodę tę wykorzystywało 26 proc ... „Audyt windykacyjny” zostało przeprowadzone w listopadzie 2017 r. przez Keralla Research na zlecenie firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso na próbie 500 firm z sektora MSP. Była to 2. edycja ...
-
Dialery znowu w akcji
... wynika, że niemiecki Regulator - RegTP miał również wiele problemów z użytkownikami numerów audioteksowych. W wyniku podjętych przez niemiecki Urząd działań ustalono, że: - firmy świadczące usługi poprzez dialer korzystają z ujednoliconej numeracji (0 9009) i nie można używać do świadczenia tych usług numerów geograficznych (tj. numerów o stałej ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2013
... oraz pieniędzy zwiększyła się 19,7 razy. W roku 2013 produkty mobilne firmy Kaspersky Lab zapobiegły 2 500 infekcjom ze strony trojanów bankowych. Metody ... i informacje o połączeniach głosowych. Pomaga osobie atakującej ustalić, do których banków dzwoni właściciel smartfona – trojan otrzymuje listę numerów telefonu banków ze swojego serwera kontroli ...
-
Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?
... dzwoni do wskazanego sklepu aby upewnić się, że buty wciąż tam są – wskazuje Konrad Hrabia – Dla kupującej to codzienność, jednak z perspektywy sprzedawcy, w szczególności dużej sieci handlowej, jest to bardzo złożony proces wymagający zaangażowania oraz wysokiej jakości technologii. Paliwo omnichannel Ekspert firmy ... dziennie firmy potrzebują ...
-
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
... przekonani do wykorzystania botów w branży finansowej, medycznej i prawniczej. A jakie zadania najlepiej powierzyć botowi? 45 proc. ankietowanych wskazało na prezentację oferty firmy; 41 proc. – przyjmowanie zgłoszeń błędów lub awarii; 27 proc. zaś – przyjmowanie reklamacji. Ankietowani chętnie także poprzez kontakt z chatbotem załatwialiby sprawy ...
-
Automat w call center irytuje
... banki. Ale jest nadzieja, że to się zmieni. Stosowane przez urzędy i firmy, w tym również banki, automatyzowane call center wykorzystują system IVR, czyli Interactive ... dzwoniącego do zespołu posiadającego określone kompetencje bez uprzedniego angażowania pracowników danej firmy czy urzędu. Przy dużej skali działania prowadzi to do redukcji kosztów ...
-
Oddzwonimy do Pana
... , które daje firmie możliwość oddzwonienia do konsumenta, zamiast zmuszania go do oczekiwania na połączenie z konsultantem. Z niedawno przeprowadzonego międzynarodowego badania konsumenckiego firmy Genesys wynika, że 75% ankietowanych wolałoby otrzymać telefon od konsultanta, niż podczas połączenia z centrum obsługi czekać wiele minut na jego ...
-
Telefon przyjemny w dotyku
... firmy DORO przeprowadzono wśród 2500 konsumentów w trzech krajach europejskich prowadzą do konkluzji, że o wyborze ... np. identyfikacja numerów dzwoniących, duża pojemność akumulatorów, różne rodzaje dzwonka w zależności od tego, kto dzwoni – są takie same jak w telefonach komórkowych. Jednak na rozwój telefonów stacjonarnych w większym stopniu niż ...
Tematy: doro, telefony bezprzewodowe -
Zawirusowany Lexus
... marki Lexus. Czy już wkrótce kierowcy, których samochody odmawiają posłuszeństwa, zamiast do mechanika będą dzwonić do serwisów komputerowych? Do moskiewskiej firmy Kaspersky Labs zwrócono się z prośbą o przygotowanie metody usunięcia wirusów z komputerów zainstalowanych w samochodach Lexus – modelach LX470, LS430 i Landcruiser 100. Infekcja ...
-
Bilety przez telefon
... , niezbędny przy płaceniu za zamówienie. Płatności można dokonać przelewem lub kartą kredytową przez Internet. Bilety odbiera się w kasie teatru, w biurze firmy eBilet, można też zamówić dostarczenie ich przez kuriera pod wskazany adres. Telefoniczny zakup biletów to rozszerzenie funkcjonalności informacji miejskiej tp ...
-
Rynek telekomunikacyjny 2004/2005
... operatorzy” – uważa Jakub Kram, analityk ZEZ/POŁ-u. Raport „Polski Rynek Telekomunikacyjny 2004/2005” został przygotowany przez Telecom Team, który jest wspólnym przedsięwzięciem firmy badawczej TNS OBOP i zespołu analitycznego ZEZ/PÓŁ.
-
Najpopularniejsze smartfony wg Ceneo
... . Są to najpopularniejsze na Ceneo modele smartfonów. Co ciekawe w pierwszej dziesiątce nie ma osławionego iPhone’a. Można przypuszczać, że produkt amerykańskiej firmy Apple jest ciągle za drogi dla przeciętnego Kowalskiego i tylko nieliczni mogą sobie na niego pozwolić. Tylko cztery telefony kosztują powyżej ...
-
Gigaset prezentuje model GL7 z obsługą sieci 4G
... dwa ekrany, a na zewnętrznym wyświetlaczu można sprawdzić m.in. godzinę i rozmówcę, który do nas dzwoni. Po otwarciu klapki zobaczymy 2,8-calowy ekran i duże przyciski. Dla większego bezpieczeństwa z ... ładującą, akumulatorem, słuchawkami i skróconą instrukcją obsługi. Jest dostępny w kolorze tytanowej szarości. Według zapewnień firmy trafi także do ...
-
Niespodziewany SMS? Oszuści mogą wyczyścić Twoje konto
... firmy ESET ostrzegają przed nowym typem oszustwa. Cyberprzestępcy podszywają się pod bank i m. ... ofiara wprowadzi w złośliwej aplikacji bankowej swoje dane uwierzytelniające, atakujący uzyskuje dostęp do jej konta. Następnie atakujący dzwoni do ofiary, podszywając się pod pracownika banku. Celem kontaktu jest poinformowanie, że konto w banku zostało ...
-
Telemarketer - zawód znienawidzony
... dzwoni do bazy klientów tej firmy z ofertą usług telekomunikacyjnych, po prostu cross sell. A kto tak naprawdę dzwoni? Jeśli myślisz, że dzwoni do Ciebie ktoś kto przedstawia się jako Twój dostawca usług telekomunikacyjnych czy telewizji kablowej, to jesteś w błędzie. Najczęściej dzwoni ... rynku. Dlatego firmy zlecają telesprzedaż usługowym ...
-
Hakerzy łamią ludzi, a nie hasła. Jak być odpornym na socjotechniki?
... firmy lub Twojego najlepszego przyjaciela. Sprawdź, z kim rozmawiasz lub piszesz zanim podasz swoje dane Pamiętaj sam Twój nr telefonu, data urodzenia i e-mail mogą pozwolić na odzyskanie hasła do poczty lub banku. Bądź czujny - Hakerzy podszywają się pod wiarygodne nr telefonów Gdy dzwoni ... ten, z którego faktycznie dzwoni rozmówca. Udostępniając ...
-
Znaczenie telefonu stacjonarnego dla Polaków
... chętniej podaje numer telefonu stacjonarnego. • Nagabywani przez przedstawiciela handlowego firmy, w której chcemy coś kupić, 35% z nas podaje telefon stacjonarny, 27% komórkowy ... którą się spotkaliśmy. • Najbardziej konsekwentną grupą respondentów byli ci, którzy gdy dzwoni ich telefon, przepraszają dzwoniącego i powracają do rozmowy z osobą, z którą ...
-
Przyszłość Skype zagrożona?
... ktoś loguje się na stronie, wpisuje swój numer i numer pod który dzwoni, następnie strona dzwoni do niego i łączy go z tym, do kogo on chce zadzwonić. ... W dwóch słowach, pieniądze i rodowód. Ma poparcie Sequoia Capital – dużej firmy z kapitałem z Doliny Krzemowej (firmy nie ujawnią warunków poparcia), z taką gotówką i pochodzeniem, jest zobowiązany ...
-
Firma windykacyjna niczym przyjaciel?
... dzwoni windykator, nie zawsze wiedzą, jak się zachować. W wielu przypadkach unikają jakiejkolwiek rozmowy i nie stawiają pytań o powód kontaktu. Co trzeci uczestnik badania KPF działa intuicyjnie, gdy zadzwoni do niego doradca z firmy ...
-
Opłaty za roaming zbyt wysokie
... kraju UE, 28 proc. osób wyłącza telefon. Tylko 8 proc., będąc za granicą, dzwoni z telefonu komórkowego równie często jak w kraju. 3 osoby na 10 nigdy nie dzwonią z ... korzystają z szeroko zakrojonego zrównania cen usług w roamingu z cenami usług krajowych, co dowodzi, że firmy są w stanie zaoferować plany taryfowe, w ramach których można dzwonić ...
-
Śmierć kota i samobójstwo. Jakie wymówki wymyślają dłużnicy?
... . Powodem, dla którego warto przekazać sprawę długu do firmy windykacyjnej, jest również większa chęć rozmowy o zobowiązaniu dłużnika z negocjatorem niż z wierzycielem. Badanie pokazuje, że prawie co drugi dłużnik wpisany do bazy danych KRD udaje zaskoczonego wpisem. Kiedy dzwoni pracownik firmy windykacyjnej, zaskoczonych jest zaledwie 7%.
-
Jak naprawdę działa public relations?
... ale krytyczna publikacja może zgasić początkowy entuzjazm partnera finansowego, podciąć morale załogi lub zatrzymać rozwój firmy. Kiedy dziennikarz dzwoni do analityka finansowego z prośbę o ocenę sytuacji konkretnej firmy, to co usłyszy najprawdopodobniej znajdzie jakieś odzwierciedlenie w artykule. Czy wiesz co zrobić, aby przygotowywany artykuł ...
Tematy: -
Big Data: inwigilacja i coś jeszcze
... sfinalizowaniu transakcji – wyjaśnia Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies, firmy specjalizującej się w Big Data Marketingu. Firmy, takie jak Cloud Technologies gromadzą anonimowe treści o ... , to znaczy, że warto zaproponować ci ofertę utrzymaniową. Jeśli dzwoni do ciebie konsultantka infolinii jednego z operatorów z „taniej już się nie ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... mogą też np. wziąć udział w debacie na tematy społeczne – jak w projekcie Debater firmy IBM. Co więcej – najnowszy chatbot od Google – Meena – stworzono na ... o algorytmy uczenia maszynowego i AI, w tym technologie z kategorii Conversational AI. Kiedy klient dzwoni na infolinię, połączenie odbiera Asystent Głosowy, a więc algorytm, który umożliwia ...