-
Internet a strategie marketingowe firmy
... cieszą się metody, których pomiar oparty jest na danych pochodzących bezpośrednio z mierzonego systemu, czyli witryny internetowej. Interaktywna natura komunikacji internetowej w połączeniu z możliwościami technologii internetowych gwarantuje bowiem pozyskanie ogromnej ilości szczegółowych informacji dotyczących zachowań użytkowników w ramach ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które z języka angielskiego ... Może zachęcać do dalszego szukania informacji np. na naszej stronie internetowej. W budowaniu pozycji eksperta warto rozważyć również opcję cyklu artykułów natywnych ...
-
Firmy i nielegalne oprogramowanie
... sprawozdaniu z badań na temat zagrożeń dotyczących nielicencjonowanego oprogramowania wskazuje, że szansa na zakup legalnego oprogramowania na aukcji internetowej wynosi mniej niż 50%. Ponadto, ostatni raport firmy Symantec dotyczący ochrony przed internetowymi zagrożeniami wskazuje na to, że 47% „złośliwych kodów” (malicious code) jest ...
-
Struktura firmy - sztywna czy zmienna?
... ” do potencjalnych klientów w okienka ich komputerów, by przedstawić im w witrynie internetowej swoją ofertę. Przykłady moglibyśmy mnożyć. Po drugie, dawna klasyczna struktura ... lub zbyt dużo klikać po Internecie, przechodzi do innej, konkurencyjnej firmy. Po trzecie, sztywna struktura organizacyjna oznaczała konieczność zatrudniania specjalistów od ...
-
CEIDG: podpis elektroniczny odstrasza od internetowej rejestracji
... ? Niestety, w urzędzie gminy nie da się załatwić wszystkich formalności, związanych z zakładaniem firmy. W ciągu 7 dni od rozpoczęcia działalności gospodarczej należy zgłosić ten ... firma - Niezbędnik firmowy A i tak zaczyna się od banku Jak widać, osoby zakładające własne firmy, nie unikną przynajmniej dwóch wizyt w urzędach. I to nawet wtedy, gdy ...
-
Misja firmy
... technologie telekomunikacyjne”. W tej formie jest nam dużo łatwiej zrozumieć sens istnienia firmy TP, a przy okazji wyeliminowane zostało pustosłowie, nie wnoszące żadnej istotnej ... nie chodzi tutaj o ładnie brzmiący tekst, jaki znajduje się na stronie internetowej twojej firmy. Chodzi o odkrycie misji prawdziwej, czyli tego, co tak naprawdę ...
-
Mikro i małe firmy 2012
... 12 miesięcy w ośmiu obszarach (ogólna sytuacja gospodarcza, sytuacja branży i firmy, przychody i wynik finansowy firmy, poziom zatrudnienia, czas oczekiwania na zapłatę oraz dostępność zewnętrznego ... intuicyjnie i sprawnie realizować wszystkie operacje znane z systemu bankowości internetowej PekaoFirma24. Teraz bankowość dla firm jest zawsze pod ręką ...
-
Polskie firmy ekspansywne
... SAP Polska. „Rynek polski i międzynarodowy jest coraz bardziej konkurencyjny, dlatego te firmy, które będą potrafiły lepiej wykorzystać innowacje w IT do celów biznesowych, ... danych. Informacje o badaniu Zaprezentowane wyniki badań opierają się na ankiecie internetowej przeprowadzonej w kwietniu 2013 roku. Wzięli w nim udział respondenci z 21 krajów ...
-
Finansowy cykl życia firmy: jak się przygotować?
... , co jest spowodowane dużymi inwestycjami i małym udziałem w rynku. Początek firmy to okres pomysłów i budowania wizji firmy. Do ich zrealizowania potrzebne są pieniądze, które najlepiej pozyskać znajdując inwestorów ... Rafała Siedleckiego (C.H. Beck, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej , ...
-
Wizerunek firmy w Internecie istotny
... z oferty takiej firmy, dlatego, że pomaga i doradza użytkownikom forum?” „Czy wizerunek firmy ma wpływ na ... internetowej jest ważna. 50,96% respondentów wskazało, że tak, po czym ponad połowa z nich uzasadniła to tym, że nazwa powinna być krótka i łatwo wpadająca w pamięć. 28,57% uznało, że nazwa powinna nawiązywać do nazwy firmy ...
-
Kariera pod znakiem zapytania. Firmy słabo wspierają rozwój zawodowy
... pracodawców w ich rozwój (45 proc.). To średnie firmy są liderami rozwoju kompetencji Firmy zatrudniające 100-249 osób otrzymują od pracowników najwyższe noty za ... wykonawcy, konsultanci, pracownicy kontraktowi lub korzystają z pośrednictwa platformy internetowej w celu pozyskiwania pracy. Tradycyjni pracownicy zostali zidentyfikowani jako ci, ...
-
Ochrona danych firmy: 18 zasad G DATA
... ? Jak zauważa G DATA, firmy stosują różnego rodzaju zabezpieczenia. Kompleksowa, regularnie aktualizowana polityka bezpieczeństwa obejmująca cały zakres i właściwości wdrożenia w organizacji jest niestety wciąż rzadko spotykana. Jest to jednak jedyna recepta na wszelkiego rodzaju zagrożenia ze strony internetowej przestępczości. Poziom zabezpieczeń ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... niedowierzaniem, że jedna negatywna opinia może zniszczyć wizerunek danego produktu i firmy w sieci a następnie w przysłowiowym realu- podkreśla Paweł Bieniek z Agencji AdHorizon. ... Dużo chętniej udamy się do producenta, który na swojej stronie internetowej zamieści aplikację, za pomocą której będziemy mogli wirtualnie wykafelkować naszą łazienkę, ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... w kontakcie bezpośrednim firmy mają umiejętności językowe, komunikacyjne do podjęcia współpracy z klientami z zagranicy, bardzo rzadko jednak prowadzą komunikację w języku angielskim lub jakimkolwiek innym poprzez media społecznościowe, a większość nie przygotowuje nawet strony internetowej w języku angielskim. Myślę, że polskie firmy IT nie mają ...
-
Dysonans kulturowy a organizacja firmy
... kultury organizacyjnej (dominacji, rywalizacji, współdziałania i adaptacji) i ich wpływu na wyniki osiągane przez firmy znajdziesz w książce „Kultura organizacyjna” Czesława Sikorskiego (Wydawnictwo C.H. Beck, 2006). Książkę znajdziesz w księgarni internetowej Becka www.ksiegarnia.beck.pl, wpisując w pole wyszukiwarki zwrot „kultura organizacyjna”.
-
PARP: jak polskie firmy z sektora MŚP radzą sobie z COVID-19?
... prowadzonych za pośrednictwem zewnętrznych platform cyfrowych, aplikacji lub firmowej strony internetowej. Odsetek małych i średnich firm, które zaczęły używać bądź zwiększyły ... Sektor MŚP zapytano również o jego oczekiwania względem nadchodzących miesięcy. Firmy wskazały, że w kolejnych trzech miesiącach ich sprzedaż spadnie średnio o 11 proc. ...
-
Optymalizacja strony WWW firmy opłacalna
... wpłyną na nasz biznes? Usability to podstawa! Przygotowujesz własny projekt strony internetowej. Dobierasz kolorystykę, planujesz układ, rozmieszczasz poszczególne elementy na planie. Nie masz doświadczenia w tej kwestii, więc zwracasz się z projektem do firmy, która w ustalonym terminie przygotowuje dla Ciebie ostateczny produkt - Twoją własną ...
-
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
... respondentów stwierdza, że ich strategia cyfrowa wykracza poza utrzymywanie witryny internetowej. Jednocześnie tylko nieco ponad jedna trzecia deklaruje, że inicjatywy ich firm ... to nie tylko zmiany technologii, ale także odpowiednich kompetencji firmy, w tym rozwoju procesów zarządzania strategicznego – mówi Leszek Wroński, partner, szef usług ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... . Działaniem z zakresu content marketingu jest np. zamieszczanie na stronie internetowej praktycznych porad w formie wpisów, a także materiałów wideo, które obecnie ... się nim konkurencja. Budowanie lojalności często jest błędnie utożsamiane przez firmy z kalkowaniem prostych programów lojalnościowych – zakładaniem klientom kart i zbieraniem przez ...
-
Domena internetowa: firmy częściej wybierają .eu
... internetowej .eu jest jej duża dostępność. Taki pogląd wyraziło aż 29 proc. ankietowanych. Z kolei 24 proc. badanych wykupiło ją ze względu na działalność firmy ... to prowadzenie biznesu międzynarodowego (52 proc. ankietowanych) oraz poprawia wizerunek firmy w oczach zagranicznych kontrahentów (49 proc.) - Liczba domen z rozszerzeniem .eu zbliża się ...
-
USB flash Cruzer Micro firmy SanDisk
... . Oprogramowanie zgodne z U3 dostarczane bezpłatnie ze stacją Cruzer Micro to usługa telefonii internetowej Skype, program CruzerSync firmy SanDisk do synchronizowania plików między komputerem a stacją, program SignupShield Passwords firmy Protecteer do zarządzania hasłami oraz próbna wersja programu antywirusowego McAfee. Cruzer Micro 8 GB ...
-
Branża IT: firmy a handel internetowy w sektorze B2B
... , że coraz częściej firmy zamawiają przez Internet bardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania do budowy i zabezpieczania sieci komputerowych” – dodaje Anna Styrylska. Informacje o badaniu W badaniu wzięło udział 308 firm informatycznych, głównie średniej wielkości. Badanie przeprowadzono w lipcu 2007 roku w formie ankiety internetowej.
-
Firmy nie radzą sobie z atakami hakerskimi
... do bankowości internetowej (28% badanych), kradzież własności intelektualnej (20% badanych) oraz nadużycia finansowe (19% badanych). Nowym celem ataków są także systemy informatyki przemysłowej, czyli technologie związane z wytwarzaniem prądu, systemami dystrybucji gazu czy kontroli transportu (w tym lotniczego). Haker przyjacielem firmy Jakie ...
-
Skype kupił dwie firmy
... mln USD. Dzięki przejęciu firm Sonorit Holding oraz Camino Networks, gigant na rynku telefonii internetowej zwiększy swój zespół specjalistów, pracujących nad nowymi produktami oraz usługami. Obydwie zakupione firmy wyspecjalizowały się w systemach przetwarzania mowy oraz platformach transmisji danych, opartych na sieciach internetowych nowej ...
-
Koncentrator SSL VPN firmy Netgear
... specjalnego oprogramowania klienckiego na komputerze zdalnym, co umożliwia pracownikom przebywającym poza terenem firmy łączenie się z firmową siecią komputerową z dowolnego komputera PC za pośrednictwem przeglądarki internetowej obsługującej powszechnie stosowany, szyfrowany protokół SSL (Secure Sockets Layer). Koncentrator NETGEAR ProSafe ...
-
Kultura firmy: czym cechują się Polacy?
... Extended DISC” - mówi Marek Smolarz, Dyrektor Generalny Diners Club Polska, firmy która jest organizatorem programu Talent Club – „W firmie zajmującej się finansami, niezwykle ... Włochy, czy Singapur. Informacje o badaniu Badanie Kultury Przywództwa zostało przeprowadzone metodą ankiety internetowej na stronie Talent Club. W badaniu wzięło udział ...
-
Brytyjskie firmy nie lubią e-maili
... rzecz rozmów telefonicznych, które ich zdaniem zapewniają wygodniejszy i bardziej komfortowy kontakt z klientem - tak wynika z badań, przeprowadzonych przez dostawcę usług telefonii internetowej, firmę Vonage. Jak podaje obublikowany raport, odsetek przedsiębiorstw które decydują się zastąpić elektroniczną formę przekazu wynosi już ponad 41 procent ...
-
Telefon iPhone firmy Apple
Firma Apple przedstawiła iPhone, urządzenie łączące w sobie telefon komórkowy, szerokoekranowy odtwarzacz cyfrowy iPod z ekranem dotykowym, oraz urządzenie do komunikacji internetowej z obsługą poczty elektronicznej, www, wyszukiwarek i map. iPhone to czterozakresowy telefon GSM z obsługą technologii EDGE i bezprzewodową łącznością Wi-Fi do wymiany ...
-
Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy
... i dyskredytacji znajdziesz w książce Mirosława Karwata „O złośliwej dyskredytacji” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej PWN www.ksiegarnia.pwn.pl, wpisując w pole wyszukiwarki zwrot „karwat dyskredytacja”.
-
Koronawirus: czy e-commerce zyska na pandemii?
... właśnie SARS, który zahamował rozwój wielu stacjonarnych biznesów, zmusił do stworzenia firmy internetowej Richarda Liu. To właśnie wtedy zamienił on założoną w 1998 roku sieć sklepów z elektroniką ... o $2 za godzinę. Krok ten związany jest z ogromnym wzrostem sprzedaży internetowej. W Polsce, poza przykładami podanymi na początku artykułu, jak dotąd ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny -
Siła internetowego gadgetu
... do swojej strony w kreatywny i przemyślany sposób możesz wykroczyć daleko poza siłę oddziaływania samego Internetu. AUTOR Kevin Fitzpatrick jest pracownikiem nowojorskiej firmy internetowej Cyber-NY Interactive zajmującej się kreacją i e-marketingiem w Internecie. http://www.cyber-ny.com/ Tłumaczył Witold Sokołowski
Tematy: -
Elastyczne formy zatrudnienia rosną w siłę
Choć szefowa dużej międzynarodowej firmy internetowej zabroniła niedawno pracownikom pracować z domu, nowe badanie przeprowadzone przez firmę Regus, światowego dostawcę przestrzeni do pracy, wykazało, że połowa pracowników na świecie efektywnie korzysta z elastycznych form pracy. Globalna ankieta firmy Regus na temat trendów ekonomicznych (2013 ...
-
Firmowa strona internetowa
... właśnie strona firmowa. Firmowa strona internetowa wciąż sprzedaje Ogólna forma firmowej strony internetowej ma także walor sprzedażowy. To na stronie internetowej konsument styka się po raz pierwszy z dokładnym opisem samej firmy i produktu. Potencjalny klient najczęściej po zobaczeniu reklamy w mediach klasycznych (telewizja lub prasa ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... strony internetowej i umożliwienie znalezienia jej przez internautów jest formą promocji firmy. Aspektem działania firm, który został ujęty w badaniach po raz pierwszy, jest eksport. Firmy prowadzące działania eksportowe częściej posiadają stronę WWW (64%), w stosunku do firm nie prowadzących eksportu (43%). Jednak mimo to, firmy eksportowe ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... 2005 r. udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym stanowił zaledwie 3%, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych, kraju o największym rynku reklamy internetowej, było to 4,7% ... przeorganizować strukturę całej branży reklamowej. - Kampanie telewizyjne robią gigantyczne firmy reklamowe - coś jak korporacje tylko że może mniej zatrudnionych. ...