-
Firmy internetowe w Polsce optymistyczne
... branży internetowej pod koniec 2008 r. Niewielu przedsiębiorców widzi duże trudności z pozyskaniem kapitału na rozwój swoich pomysłów i jednocześnie większość wierzy w możliwość powstania w Polsce start-upu, który odniesie sukces na całym świecie. Aż 81% osób związanych z branżą e-biznesu jest zdania, że globalny sukces polskiej firmy internetowej ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... witryny internetowej. Numer IP ... internetowej z nową nazwą. Jest to bardzo duże niedopatrzenie, które może mieć poważne konsekwencje. Adres internetowy, kierujący do firmowego serwisu WWW z nazwą firmy, to bardzo często podstawa wszelkich działań promocyjnych firmy, nie tylko w Internecie. Warto już w fazie projektu sprawdzić czy wybrana nazwa firmy ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... szacunki IAB, dotyczące reklamy internetowej w naszym kraju skupiały się głównie na reklamie display i nie zawierały rozbicia na poszczególne formy internetowej promocji. Widać to po ... największą dynamiką w ciągu ostatniego roku pochwalić się może display, na który hiszpańskie firmy wydały o 28 procent więcej. Dynamika SEM była dwukrotnie niższa. ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... źródeł pozyskiwania klientów. Konkurencja stale rośnie, więc posiadanie strony internetowej nie wystarcza. Istotny jest komunikat – nie tylko odpowiednie przedstawienie ... że witryna będzie częściej pojawiać się w wynikach wyszukiwania spowoduje, że nazwa firmy i jej oferta zapadną w pamięć potencjalnych kupujących. Proces podejmowania ...
-
Kaspersky: ataki internetowe na firmy
... odwiedzi taką stronę, nieświadomie pobierze szkodnika na swój komputer. Z tego względu organizacje i firmy powinny zainstalować rozwiązanie antywirusowe zawierające komponent sieciowy lub oddzielny produkt służący do monitorowania "zawartości" internetowej pod kątem występowania złośliwego kodu. Według autorów raportu, wszystko wskazuje na to, że ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... firmy w internecie procentowała? Recept jest wiele, jednak jedno jest pewne - zamiast na własnych, lepiej uczyć się na cudzych błędach. Firma 2Be.pl przedstawiła listę siedmiu internetowych grzechów i zaniedbań, popełnianych przez małe i średnie firmy. Brak strony internetowej ...
-
Jak reklamują się małe firmy?
... internetowej deklaruje aż 94%, z czego jedynie 44% prowadzi działania na Facebooku. Na media społecznościowe wskazują młodsi przedsiębiorcy, między 25 a 34 rokiem życia, ale wśród nich wskazanie na promocję firmy ...
-
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
... firmy Lidl, ale obecnie wszystkie linie są zamknięte. Infolinia jest czynna od godziny 8 do godziny 19 od poniedziałku do piątku oraz od godziny 9 do godziny 17 w soboty. Mogą się Państwo skontaktować się z nami również poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie internetowej ... naszej stronie internetowej. Na wszystkie zgłoszenia odpowiemy ...
-
Dostępność strony internetowej ważna dla 68% internautów w Polsce
... internetowej jest kluczowa dla internautów w Polsce. 68% użytkowników sieci rezygnuje z ... internetowej. Warto zaznaczyć, że dla 47% respondentów jest to kwestia trudna do jednoznacznego określenia, co może świadczyć o braku wiedzy na temat tego, jak awarie stron WWW mogą wpływać na bezpieczeństwo ich danych. Znikniecie z dnia na dzień firmy ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... ruchu na serwisie oraz zwiększenia sprzedaży. GENEROWANIE RUCHU Przez długi czas przychody z reklamy online traktowano jako podstawę dobrego biznesplanu dla firmy internetowej. Na rynku nie brakowało pieniędzy na promocję, toteż każdy dobry serwis internetowy mógł liczyć na szybką sprzedaż powierzchni reklamowej. Większość ...
Tematy: -
Użytkowanie telefonii internetowej IP
... w contact center ma ogromne znaczenie dla przyjęcia się telefonii internetowej IP w obsłudze klienta. Według najnowszej ankiety przeprowadzonej wśród działających na całym świecie ... zupełnie inne potrzeby niż całość przedsiębiorstwa. Najpoważniejsze pytanie, jakie zadają sobie firmy to nie czy wprowadzić telefonię IP, ale jak to zrobić." - ...
-
Profil użytkownika kawiarenki internetowej
... Polska badanie gemiusAdHoc pozwoliło stworzyć profil użytkownika kawiarenki internetowej. Jest to osoba młoda, mieszkająca w mieście, będąca częstym i doświadczonym użytkownikiem Internetu. Dodatkowo czas spędzony w kawiarence wynosi każdorazowo ponad godzinę. Według wyników badania firmy Gemius użytkownicy kawiarenek to przede wszystkim osoby ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... internetowej. Warto upewnić się, że wszystkie materiały użyte w serwisie są własnością firmy, która wykonała projekt. Wraz z zakupem prawa do korzystania z nich powinny być przeniesione na przedsiębiorstwo zlecające. Strona WWW dla firmy ...
-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... może zatem skutkować korzystniejszą wiarygodnością firmy. Sytuacja taka może prowadzić nie tylko do częstszego wyboru firmy, ale może również umożliwiać sprzedaż produktów po wyższej cenie. Potwierdzają to wyniki przeprowadzonych przez T. Obłója badań w zakresie wpływu reputacji sprzedawców na aukcji internetowej na poziom cen, przy ...
-
Identyfikacja Wizualna Firmy
... zagwarantować jakość, której oczekują od firmy. Firma, która dba o wszystkie „szczegóły” takie jak papier firmowy, kolorystyka architektoniczna czy wygląd strony internetowej, daje klientom poczucie, że również oni będą traktowani w sposób, na który zasługują. Dokładnie zaplanowana strategia wizualizacji firmy nie tylko zapewnia zaufanie klientów ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... rodzinność – jak wynika z badań PARP cytowanych również w raporcie Fundacji Firmy Rodzinne – niska świadomość społeczna w tym zakresie nie może dziwić. Tym bardziej, że komunikowanie rodzinności odbywa się zwykle na poziomie strony internetowej, czego Fundacja Firmy Rodzinne dowiedziała się w serii wywiadów z przedsiębiorstwami, które korzystają ...
-
Pracownik biurowy a bezpieczeństwo danych firmy
... służbowej skrzynki pocztowej za pośrednictwem ogólnie dostępnego komputera (np. komputera w kafejce internetowej, na lotnisku, w hotelu itd.). Zdalny dostęp do poufnych informacji wymaga silniejszego ... wyniki badań pokazują, że pracownicy dość często wpuszczają do firmy nieznajome osoby. Podczas badań stwierdzono, że: 34% respondentów zdarzyło się w ...
-
Polscy internauci a firmy w social media
... się na „polubienie” profili firm odzieżowych, marek gastronomicznych, klubów czy pubów oraz kanałów telewizyjnych i telewizji internetowej. Według użytkowników serwisów społecznościowych, idealny profil firmy lub instytucji powinien informować o nowych produktach i usługach oraz ofertach specjalnych. Powinien również zawierać zdjęcia i materiały ...
-
Relacje inwestorskie: jak skutecznie robią to firmy?
... podań indywidualnych inwestorów, które wpływają na adres firmy. Zapisy z tych spotkań są udostępniane w formie wideo na stronie internetowej korporacji. Ponadto w spółce funkcjonuje projekt o nazwie Shareholders' Circle. Jego celem jest podniesienie poziomu wiedzy akcjonariuszy na temat firmy oraz jej działalności. Każdego roku organizowanych jest ...
-
Małe firmy a e-marketing
... wciąż najpopularniejszym miejscem promocji polskich mikroprzedsiębiorców. Reklamuje się tam - przy pomocy adwords lub też przez pozycjonowanie swojej strony internetowej - 14,3 proc. małych przedsiębiorstw. Polskie firmy są jednak świadome, że to nie wystarcza i dlatego chętnie prezentują swoją ofertę na innych portalach. Pośród nich ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... B2C rosną również wymagania klientów względem innowacyjnych technologii i usług oferowanych przez firmy kurierskie, które dodatkowo muszą łączyć niespotykaną do tej pory elastyczność związaną z ... on aż 33,5 proc. Według danych grupy badawczej Forrester, łączna wartość sprzedaży internetowej w Europie do 2016 roku wzrośnie o kolejne 12 proc. W I ...
-
Pieniądze na start i rozwój firmy. Dotacje
... z tych pieniędzy przygotowanie strony internetowej, ale inny urząd na taki wydatek już się nie zgodzi. Najczęściej urzędy wymagają, aby dotacje przeznaczyć na zakup materiałów, towarów, narzędzi, maszyn, urządzeń, mebli, oprogramowania komputerowego, a także materiałów budowlanych niezbędnych do remontu siedziby firmy. Zwykle dotacji nie ...
-
JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
... dzwoniące. Wita ich, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących. To co dzwoniący usłyszą i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Usługę można w dowolny sposób ...
-
Firmy hostingowe muszą walczyć o klientów
... ponad 1/3 polskich firm nadal nie posiada strony internetowej, wartość ta będzie z pewnością rosnąć. Firmy hostingowe muszą jednak wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich ... oraz ułatwieniu zarządzania witrynami internetowymi firmy. To z kolei powoduje, że klienci decydują się na firmy hostingowe, które zaoferują im jak najszerszy wachlarz możliwości ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
... firmy ogólnopolskiej, a jeszcze inaczej, gdy założyciele firmy od początku mają ambicję działać na rynku międzynarodowym. Wtedy lepiej poszukać nazwy uniwersalnej, bez polskich znaków. Na tym etapie warto już także zacząć szukać domeny do wizytówki firmy, czyli jej strony internetowej ...
-
Jakie benefity pracownicze oferują firmy w czasie pandemii?
... biorą udział w zabawach, zajęciach ruchowych i relaksujących, jak i zajęciach z angielskiego. Firmy Bosch Polska oraz Nationale Nederlanden zapewniły dodatkowo swoim ... 2020 popularność wyszukiwania haseł „ćwiczenia w domu” i „kursy online” w wyszukiwarce internetowej wzrosła o 200% w porównaniu do marca 2019. Według Raportu Świadczenia dodatkowe ...
-
Polskie firmy a innowacyjność
... gospodarczej, która nastąpiła w pierwszej połowie 2010 roku, wpłynęła na zmianę w podejściu do innowacji. Firmy deklarowały, że zamierzają postawić na jakość, a ta wymaga zmian, czyli innowacji. Zmieniło ... wziąć udział w badaniu należy do 20 sierpnia br. wypełnić ankietę dostępną na stronie internetowej PKPP Lewiatan lub na www.innowacyjnefirmy. ...
-
Polskie firmy a aplikacje mobilne
... czwarta europejskich firm promuje się z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, a blisko 20 procent z nich posiada mobilną wersję swojej strony internetowej. Za trendem tym zaczynają podążać polskie firmy, które pragną wykorzystać fakt zwiększającej się rzeszy fanów aplikacji mobilnych w Polsce, która liczy obecnie ok. czterech milionów ...
-
Czy polskie firmy oswoiły nowe technologie?
... : "początkujący", "świadomi" i "fachowcy". O ile pierwsi z nich ograniczają się z reguły do założenia strony internetowej, o tyle już kolejne dwie grupy z nowinek technologicznych potrafią czerpać pełnymi garściami. Czy i w jaki sposób polskie firmy z sektora MMŚP wykorzystują nowe technologie? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwała firma home.pl ...
-
Hakerzy udają firmy kurierskie. Jak poznać oszustwo na dostawę towaru?
... do działania dla cyberprzestępców, którzy wysyłają phishingowe maile i SMS-y podszywające się pod firmy kurierskie. Zazwyczaj treść tych wiadomości dotyczy nieścisłości związanych z przesyłką. Oszuści starają się w ... urządzenia renomowane, skuteczne oprogramowanie zabezpieczające z funkcjami antyphishingowymi oraz ochroną bankowości internetowej ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... w mediach społecznościowych. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz z Mustache.pl i NapoleonCat przyjrzała się internetowej aktywności polskich marek modowych i wyłoniła te, które zasługują na miano królowych internetu i social mediów. Polskie firmy odzieżowe zdają sobie sprawę, że aktywność w internecie to w dzisiejszych czasach już konieczność ...
-
Unijne firmy telekomunikacyjne chcą deregulacji
... w branży, którego wyniki zostaną opublikowane 28 czerwca. Firmy telekomunikacyjne o ugruntowanej pozycji, które dużo zainwestowały w infrastrukturę, utrzymują, ... niemieckim planem ochrony Deutsche Telekom przed konkurencją w zakresie nowej ultraszybkiej sieci internetowej, działania interpretowanego jako próby obrony dawnego monopolisty przed ...
-
Trojany atakują firmy
... . Mimo, że wzrost jest gwałtowny, liczba prób włamań pozostaje niska. Ataki na firmy zdarzają się raz dziennie, a nie raz lub dwa razy w tygodniu, jak to miało ... zamiast załączników przesyłają e-mailem tylko linki. Te z kolei mogą prowadzić do strony internetowej, która jest "hostem" takiego złośliwego programu. Program zaczyna samoczynnie działać ...
-
Wizerunek firmy: pracownicy bronią pracodawców
... wynika, że ich wizerunek w sieci jest dość dobrze chroniony. Podczas internetowej wymiany opinii aż 56 procent pracowników staje w obronie swojego pracodawcy. Co ... tym drugim przede wszystkim prawo głosu, ale również siłę współtworzenia wizerunku firmy, w której pracują. Organizacje, które inwestują w media społecznościowe i prowadzą w nich otwarty ...
-
Firmy przechodzą na VoIP
... telefonii internetowej w podległych sobie jednostkach - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę analityczną Integrated Research. Autorzy raportu twierdzą, że głównym motywem popularności systemu VoIP w dużych firmach są coraz większe możliwości tej technologii, w tym funkcja prowadzenia wideokonferencji. Jak przyznaje Nathan Brumby z firmy ...