-
Czy porzuciliśmy sklepy stacjonarne na rzecz zakupów online?
... przy wyborze produktu pozostają cena, jakość i funkcjonalność. Wyzwaniem dla sklepów jest więc oferowanie dobrej jakości produktów przyjaznych środowisku i w atrakcyjnych cenach. Firmy, które jako pierwsze pogodzą wartości z tradycyjnymi wyznacznikami atrakcyjności towaru mogą zyskać przewagę wśród młodych konsumentów – dodaje Patryk Rudnicki.
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... mld dolarów i stanowił niemal trzy czwarte całego zysku firmy. Na rynku amerykańskim liderem pod względem skali i poziomu zaawansowania usług reklamowych jest Amazon, którego globalne zyski z tej działalności szacuje się na niemal 13 mld dolarów. Klienci korzystający z usług reklamowych platform internetowych cenią sobie ...
-
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
... lojalnością wobec markowych produktów i poświęceniem jakości na rzecz niskich cen. Klienci cenią wygodę, dbanie o środowisko i bliskość, ale zniechęcają ich ceny ... ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, ...
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
... wciąż dla więcej niż jednego pracodawcy, oczywiście w miarę możliwości, ponieważ firmy często wymagają już powrotu do biur. Over-working dotyczy obecnie 15% badanych ... hobby, a także edukacja, rozrywka, a nawet zakupy regularne, jak chemia domowa i leki. Klienci zamożni są jednak znacznie ostrożniejsi niż doświadczeni e-klienci we wskazywaniu atutów ...
-
Programy lojalnościowe - tak czy nie?
... być traktowane jako atrakcyjny bonus, a stały się niezbędnym standardem. Klienci oczekują od nich atrakcyjnych, indywidualnie dopasowanych i łatwych do osiągnięcia korzyści; ... ; firma zyskuje lojalnego klienta. Dlatego dziś możemy mówić o nowym wymiarze konkurencji – firmy rywalizują już nie tylko na poziomie oferty produktowej, ale także programu ...
-
Black Friday i Cyber Monday ucieczką przed podwyżkami cen na święta?
... starszych generacji odsetek ten wynosi jedynie 35 proc. Tymczasem proekologiczni klienci wydają statystycznie 29 proc. więcej niż inni. Wolumen zrównoważonych ... na podstawie ankiet opracowanych przez Deloitte i przeprowadzonych online przez niezależne firmy badawcze. W badaniu konsumenckim przeprowadzonym w dniach 30 sierpnia – 8 września 2023 r. ...
-
Praca dorywcza na święta: sezonowa oferta nie tylko dla Mikołaja
... Justyna Lach, Dyrektor Linii Progres HR Logistics z Grupy Progres i dodaje, że klienci do ostatniej chwili czekali z decyzjami dotyczącymi zapotrzebowania na pracowników oraz ... 100 – 250 zł (elf/śnieżynka). Siwobrodego poszukują osoby indywidualne, centra handlowe i firmy – na swoje Christmas Parties. Jednak zamawiający taką usługę muszą pamiętać, ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... szczególnie w obszarze technologii oraz oczekiwania konsumentów mają duże znaczenie dla e-commerce. Klienci stale stawiają sprzedawcom nowe wyzwania, oczekując coraz lepszych rozwiązań ... , co przyczynia się do poprawy efektywności działania całej firmy. Co jeszcze? Oprócz najważniejszych tendencji, które według ekspertów zdominują e-commerce ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... , społeczny i korporacyjny, będą dźwignią dla rozwoju green shoppingu. Klienci coraz bardziej przekonują się do odpowiedzialnych i ekologicznych decyzji ... internetowego. Mariya Kallagova, dyrektor marketingu w Rozetka.pl, polskim oddziale największej firmy e-commerce w Ukrainie Retencja – moim zdaniem słowo to będzie hasłem przewodnim e-commerce’u ...
-
Vishing i phishing to czołówka cyberzagrożeń 2023 roku
... miejsca wśród najpopularniejszych działań socjotechnicznych ubiegłego roku. Potwierdzają to sami klienci, jak również banki i instytucje finansowe. Z kolejnej edycji ... Cyberbezpieczeństwo Polaków), Instytut Keralla Research (Zdarzenia fraudowe i cyberataki na firmy MŚP w Polsce) oraz własne badanie ankietowe wśród przedstawicieli dużych firm z rynku ...
-
Samsung Galaxy XCover7 i Galaxy Tab Active5
... w biurze, w terenie i na pierwszej linii W coraz bardziej zdigitalizowanym świecie firmy muszą zapewnić pracownikom zachowanie stałej łączności i pozostawania online. Galaxy XCover7 został ... Samsung Galaxy w rozszerzanie silnych zabezpieczeń poza grupę urządzeń flagowych, klienci korporacyjni mają teraz jeszcze większy wybór urządzeń, z których ...
-
Wypożyczenie nart czy zakup? Ekonomia współdzielenia coraz popularniejsza
... krótkoterminowym wynajmem przedmiotów muszą pamiętać, że taką możliwość mają tylko osoby rzetelne finansowo. Firmy, które pozwalają korzystać m.in. z nowinek technologicznych za ułamek ich wartości muszą mieć pewność, że ich klienci są wiarygodni i uczciwi. Właśnie dlatego sprawdzają wynajmujących w rejestrze dłużników BIG InfoMonitor. Jeśli ...
-
Rynek handlowy z potencjałem
... swoje portfolia. Najemcy również deklarują chęć rozwoju swoich sieci. Na polski rynek weszło tylko w minionym roku prawie 30 nowych marek. Klienci natomiast powrócili do tradycyjnych zakupów i wypełniają tłumnie obiekty handlowe, co sprawia, że centra zakupowe znajdują się ogólnie w dobrej sytuacji operacyjnej ...
-
Sieć 5G hamuje, ale nie w Polsce. Dogonimy liderów?
... oferty usługowej dla klientów oraz wątpliwe praktyki marketingowe operatorów. Firmy telekomunikacyjne w swoich reklamach dalece zawyżały oferowaną prędkość ... i Play uruchomiły pierwsze nadajniki w paśmie C, które umożliwiają prędkość pobierania powyżej 1 Gb/s. Klienci Plusa mogli cieszyć się zbliżonymi osiągami już wcześniej, dzięki rozwiązaniu 5G ...
-
Klucz do sukcesu w e-commerce? Szybka dostawa
... z kompleksowych usług. E-commerce ma też jednak swoje specyficzne wymagania (73%), z których firmy logistyczne i przewoźnicy muszą zdawać sobie sprawę. Duża część dotyczy szybkości dostaw ... powinien wiązać się z darmowa dostawą (i oczywiście zwrotem), przy czym co 5. badany klienci e-commerce oczekiwałby darmowej dostawy już od 49+ zł, a kolejne 12 ...
-
Jakie alternatywne metody potwierdzania tożsamości?
... dla haseł, trzeba pamiętać o tym, aby priorytetowo traktować bezpieczeństwo, użyteczność i skalowalność. Tylko uwzględniając wygodę użytkowników, firmy osiągną sukces. Jeśli proces uwierzytelniania będzie zbyt skomplikowany, pracownicy i klienci znajdą sposób na to, aby go obejść. Jakie sposoby uwierzytelniania mają do dyspozycji organizacje? Kilka ...
-
Aplikacje zakupowe z Chin zorganizują nam prezenty świąteczne?
... 2023 roku. Jednak ta zwiększona zależność od kredytu nie wynika z tego, że klienci kupują więcej. Według Salesforce Shopping Index wielkość zamówień online spada od 2022 ... detalicznych. W obliczu intensywnych cykli wyborczych i w miarę tego, jak chińskie firmy wykupują zasoby reklamowe, koszty marketingu cyfrowego nadal rosną, a możliwości dotarcia ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... telewizji, radiu czy Internecie od lat jest przedmiotem gorących debat. Z jednej strony firmy branży alkoholowej argumentują, że ich reklamy są skierowane wyłącznie do dorosłych. ... traktowane jest wprowadzenie ostrzejszej polityki cenowej – w końcu respondenci jako potencjalni klienci patrzą na ten element polityki przez pryzmat własnej kieszeni. ...
-
Parki handlowe deklasują centra
... wyższa niż rok wcześniej, chociaż liczba transakcji zmniejszyła się o ponad 2%. W tym okresie klienci sklepów małoformatowych płacili za zakupy średnio 24,89 zł, co stanowi wzrost ... na temat ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, wywrze silniejszą presję na detalistów i firmy z branży FMCG, zmuszając ich do lepszego zrozumienia skutków zmian ...
-
6 trendów w e-commerce w 2025 roku
... partii produktów wysyłane do producenta lub dystrybutora – mówi Urszula Rąbkowska z firmy logistycznej XBS Group. - Dzięki temu można mieć wrażenie, że wszystkie ... GPT oraz konkurencyjnych rozwiązań wskazuje kierunek, w jakim będą zmieniały się wyszukiwarki internetowe. Klienci już wkrótce nie będą wpisywali poszukiwanych produktów, by potem klikać w ...
-
Microsoft zainwestuje 2,8 mld zł w chmurę, sztuczną inteligencję i cyberbezpieczeństwo w Polsce
... zapotrzebowanie polskich organizacji na zaufane i skalowalne rozwiązania chmurowe klasy korporacyjnej. Klienci z różnych branż w Polsce, w tym opieki zdrowotnej, finansów, produkcji i ... organizacji oraz ułatwianiu integracji pracowników. Jest to kolejna tego rodzaju inicjatywa firmy, po przeszkoleniu 430 000 osób w Polsce w zakresie umiejętności ...