-
Coaching a strategia firmy
... . Interesariuszami menedżera będą więc zarówno osoby zajmujące wyższe pozycje hierarchicznie (szef, jego szef, zarząd firmy), jak i współpracujące na podobnym poziomie (menedżerowie innych komórek), podwładni, a także osoby spoza firmy – klienci, dostawcy, inwestorzy. Ogólnie – są to wszystkie osoby, które wpływają na sposób realizacji zadań przez ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... obsługiwane są firmy posiadające globalny łańcuch dostaw, indywidualni klienci lub mniejsze ... Firmy kurierskie przez ostatnie lata przystosowały własną infrastrukturę do obsługi e-commerce. Dlatego coraz częściej pojawiają się na rynku miejsca, z których klienci mogą odebrać swoje przesyłki osobiście: są to różne punkty usługowe, z którymi firmy ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2011
... zróżnicowany: klienci biznesowi sieci Orange średnio płacą miesięcznie rachunek wynoszący 285 PLN, klienci Plusa – 208 PLN, klienci T-Mobile –221 PLN, a klienci Play - 136 PLN. ... (mediana wynosi 99 PLN). Większości badanych (86,6 %) przyznaje, że ich firmy nie zrezygnowałyby z usługi Internetu mobilnego. VoIP Znikoma część (1,2 %) badanych firm ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
... klienci Ery. Autorzy raportu podają, że średni miesięczny rachunek za usługi operatorów komórkowych jest dość zróżnicowany: klienci biznesowi Orange średnio płacą miesięcznie rachunek wynoszący 264,5 zł, klienci Plusa – 215,1 zł, klienci Ery – 199,6 zł, a klienci ... . Z raportu wynika także, że firmy posiadające dostęp do Internetu wykorzystują ...
-
Kaspersky: ataki internetowe na firmy
... na klientów danej organizacji, firmy czy instytucji powoduje utratę zaufania do niej. Naturalnie klienci chcą niezawodnego systemu, który wykona wszystkie ich ... jest z finansami. Poniższy diagram pokazuje wzrost liczby organizacji finansowych, których klienci stanowili cel ataków złośliwego oprogramowania w latach 2003 -2006 (rys. 1). Jak wynika ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008
... Elektronicznej opublikował raport z badania konsumenckiego "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2008 roku. Klienci instytucjonalni" przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR. Wyniki badania wskazują, że prawie trzy na cztery badane firmy (73,3%) użytkują zarówno telefony stacjonarne, jak i komórkowe. Tylko niewielki odsetek firm ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2009
... przede wszystkim korzystają firmy jest Telekomunikacja Polska - wymieniana przez ponad trzy na cztery badane firmy (76,2%). Z operatorów ... klienci Plusa. Z badania wynika, że średni miesięczny rachunek za usługi operatorów komórkowych jest w miarę zbliżony: klienci biznesowi Ery płacą rachunek ok. 324 zł miesięcznie, klienci Orange - 393 zł, a klienci ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... systemu sprzedaży online albo planują tego typu działania w ciągu najbliższych 6 miesięcy. „Klienci biznesowi na całym świecie mają wysokie oczekiwania wobec sprzedaży online” – ... , ale również dostosować kulturę organizacyjną swojej firmy by oferować produkty jak najbardziej zorientowane na kupującego. Firmy B2B, których działania skupią się na ...
-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... W przypadku porównywarek cen klienci podejmują decyzje o wyborze dostawcy określonego produktu, kierując się jego ceną oraz wiarygodnością (reputacją) dostawcy, która jest kształtowana przez opinie osób korzystających uprzednio z usług firmy. Wysoki poziom satysfakcji klientów może zatem skutkować korzystniejszą wiarygodnością firmy. Sytuacja taka ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... Firmy wykorzystujące spam są zazwyczaj bardzo małe; dlatego uważają, że nie muszą przejmować się swoją reputacją. 2. Masowa wysyłka nie kosztuje dużo. Mimo to żaden z respondentów nie potrafił oszacować zarówno pozytywnych, jak i negatywnych efektów wykorzystania masowych wysyłek. Klienci ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... klienci są pozyskiwani w większości na podstawie referencji zarówno od obecnych, jak i byłych klientów – potwierdza Jacek Jakubczyk, dyrektor zarządzający ITBC Communication. Często jest jednak tak, że dla zleceniodawców nie liczy się cena czy pomysł. Firmy ...
-
Polskie firmy a komunikacja działań CSR
... CSR wskazaną przez badane firmy są „pracownicy” (100% wskazań). Na drugim miejscu znaleźli się (ex aequo) „dziennikarze” oraz „zarząd, właściciele i akcjonariusze” (83% wskazań). Co zaskakujące i warte podkreślenia „klienci ostateczni” wskazywani byli dopiero na 4. miejscu (65% wskazań)! Badanie wykazało też, że klienci oczekują informacji ...
-
Firmy ubezpieczeniowe niegodne zaufania?
... rozszerzeniem dotychczasowego ubezpieczenia, kupnem nowej polisy lub lepszą oceną firmy ubezpieczeniowej. 56% klientów w Polsce chciałoby, żeby firmy ubezpieczeniowe kontaktowały się z nimi przynajmniej raz na pół roku. Badanie EY pokazuje, że klienci oczekują częstszej i spersonalizowanej komunikacji. 67% ankietowanych Polaków chciałoby częściej ...
-
Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
... Klienci są w stanie przeboleć oschłe traktowanie, skupiając się jednak na tym aspekcie, firmy ...
-
Jak ujarzmić firmy ubezpieczeniowe
... tylko oryginalnych części. Statystyki skarg Rzecznika Ubezpieczonych wskazują na jedno – jest coraz więcej powodów do skarżenia przez ubezpieczających się. Jak klienci postrzegają firmy ubezpieczeniowe, z którymi mają do czynienia? W rzeczywistości mogą poznać ubezpieczyciela wtedy, kiedy zdecydują się na roszczenie z tytułu ubezpieczenia. To, że ...
-
Klienci wywierają presję na zrównoważony rozwój polskich firm
... firm zarówno ich klienci, jak i konkurencja oraz inwestorzy. Co zrobić, aby wejść na jego ścieżkę? Badane firmy wskazują m.in. na redukcję opadów, promocję zdrowia wśród pracowników oraz ... z otoczenia. Wdrożenia tej idei w ciągu najbliższych 5 lat oczekują od firm zarówno klienci (45 proc.), jak i konkurenci (37 proc.) oraz inwestorzy (33 proc.). Inne ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... lojalności klientów powinna się odbywać poprzez podkreślanie zależności od firmy, z którą przecież polscy klienci wcale się nie utożsamiają? PRZESTARZAŁY WIZERUNEK Aktywne zarządzanie ... klienci, których nie stać na samochody marki Mercedes czy BMW... POJAWIENIE SIĘ NOWYCH KONKURENTÓW Nowi konkurenci zawsze oznaczają nową tożsamość na rynku. Firmy ...
-
Klienci OFE nie chcą ZUS
... firmy prywatne. Tak uważa prawie dwie trzecie respondentów - wynika z badań GfK Polonia przeprowadzonych dla "Rzeczpospolitej". Miesiąc temu Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło swój autorski pomysł, jak ma wyglądać wypłata świadczeń ze środków, które dziś gromadzą na starość klienci ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... wiele firm ma kłopoty z tym jak ich widzą klienci? Są dwa powody – błędy i niekonsekwencje w budowaniu tożsamości firm oraz kłopoty z jej właściwym komunikowaniem. Błędy i brak spójności w tożsamości powodują, że jedne z komunikatów firmy zaprzeczają innym komunikatom, klienci dostają sprzeczne sygnały (przykładem jest przytoczony już przypadek ...
-
Wartość firmy to również jej reputacja - czy firmy o nią dbają?
... reputacja firmy jest zasobem, który przekłada się na wiele korzyści – przede wszystkim klienci chętniej korzystają z oferowanych przez cenione przedsiębiorstwo produktów. Jak wynika z globalnego badania „2014 global survey on reputation risk. Reputation@Risk” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte i Forbes Insights, 3 na 4 firmy uważają ...
-
Ubezpieczyciele przed wyzwaniami. Klienci chcą prostych polis i nie tylko tego
... ubezpieczeniowego w Deloitte Polska. Prostota to podstawa Eksperci Deloitte wskazują, że klienci firm ubezpieczeniowych najbardziej cenią prostotę produktów i usług. Najwięcej, bo ... zmieniła dostawcę. Oznacza to, że firmy muszą stale monitorować swoje otoczenie biznesowe, ale również zmienne nawyki konsumenckie. Klienci na całym świecie, także w ...
-
Motoryzacja: firmy ratują rynek
... nowych, rejestracje na firmy objęły dodatkowo 4 tys. 152 samochody używane. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, firmy zarejestrowały o ponad 28 procent samochodów więcej, w tym przedsiębiorstwa leasingowe i wynajmu długoterminowego zwiększyły swoją sprzedaż o 44,5 procent. Podczas gdy klienci indywidualni ograniczali w ostatnich ...
-
Firmy hostingowe muszą walczyć o klientów
... do innego dostawcy może służyć nie tylko oszczędności, ale też poprawie bezpieczeństwa oraz ułatwieniu zarządzania witrynami internetowymi firmy. To z kolei powoduje, że klienci decydują się na firmy hostingowe, które zaoferują im jak najszerszy wachlarz możliwości, szerokie wsparcie, a jednocześnie optymalną politykę cenową. „ Zależy nam ...
-
Firmy ubezpieczeniowe – na które często się skarżymy?
... liczbie napływających skarg. Dzięki danym z ostatniego raportu RU można sprawdzić, ile zgłoszeń o nieprawidłowościach wysłali klienci oraz interesanci poszczególnych ubezpieczycieli. Takie informacje trzeba porównać z udziałem rynkowym każdej firmy. Wtedy okaże się, czy duża liczba skarg wynika tylko ze skali działalności ubezpieczyciela. W dziale ...
-
Firmy ubezpieczeniowe: nie ma przyszłości bez InsurTechów?
... istnieje wciąż duża grupa ludzi, którzy nie są zainteresowani zakupem produktów ubezpieczeniowych, a firmy z tego sektora nie mają skutecznego pomysłu, jak ich do ... , skomplikowane produkty oraz procedury ubezpieczeniowe. Poza tym, w momencie zakupu ubezpieczenia klienci nie otrzymują żadnych realnych korzyści. Są one odczuwalne dopiero w momencie ...
-
Za co płacą klienci Orange?
... klienci Orange zostali obciążeni opłatą 40 pensów za wiadomość, były rozsyłane od 26 października. Akcja reklamowa miała na celu promocję usług przesyłania wiadomości multimedialnych przez operatora. Pomyłka została wykryta po tym jak jeden z klientów zadzwonił do firmy ... Jak wyjasniła rzecznika operatora – "Klienci zostali obciążeni opłatą za ...
Tematy: orange -
Wizerunek prezesa zarządu i firmy
... komunikaty dokładnie opracowane i wygładzone. Opinia publiczna odnosi wrażenie, że prezes firmy ukrywa się. Taka próżnia na szczycie organizacji sprawia, że nie jesteśmy ... - Dokładnie wybieraj grupy, do których będzie mówił prezes. Czy to będą klienci? Członkowie stowarzyszenia branżowego? Liderzy lokalnej społeczności? Każda z tych grup ma inny ...
-
Klienci Netii na celowniku hakerów
... do najnowszej wersji. Jak podaje Kamil Sadkowski, analityk zagrożeń z firmy ESET, to kolejna fala fałszywych maili zawierających załącznik infekujący zagrożeniem ... Netia. Jeżeli ktoś otrzyma taką wiadomość, proszony jest o poinformowanie o tym fakcie. Klienci Netii mogą zweryfikować autentyczność otrzymanej przesyłki, dzwoniąc na infolinię tel. 801 ...
Tematy: zagrożenia internetowe, spam, phishing, wirusy, ataki internetowe, hakerzy, fałszywe e-maile, Netia -
Strona www a promocja firmy w sieci
... firmy (przykładowo gdy domena firmowa to www.twojadomena.pl to adres e-mail może mieć formę biuro@twojadomena.pl). Na stronie WWW warto zamieścić także formularz kontaktowy, za pomocą którego klienci ... idzie prawdopodobnie nie skorzysta ponownie z usług niekompetentnej firmy. Dlatego właśnie firmy powinny pamiętać o częstym wprowadzaniu zmian na ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... firmy, to musi być dostępna dla gości bez względu na porę dnia. Nawet jeżeli witryna pojawia się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, ale często bywa niedostępna, potencjalni klienci mogą uznać, że firma nie istnieje i nie odwiedzą jej ponownie. Darmowy hosting często wiąże się z innym ograniczeniem. Firmy oferujące tego typu ...
-
Reputacja jako kapitał firmy
... w każdej z grup otoczenia firmy? Wynikną z nich informacje, jak możemy poprawić reputację firmy poprzez rozwijanie lepszego, spójniejszego wizerunku. Należy także określić jakie działania powinniśmy podjąć aby utrzymać naszą reputację? Kolejne pytania to: czy pracownicy firmy rozumieją i doceniają znaczenie reputacji, a rywale, klienci, dostawcy ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... firmy. Jak kształtować unikalny wizerunek firmy? Wizerunek firmy to odwzorowanie niepowtarzalnych i charakterystycznych dla firmy atrybutów. Każdy element oznakowania lub komunikacji firmy ... repozycjonowania marki i rebrandingu. Innym powodem zmian w wizerunku firmy są działania konkurencji. Klienci oceniają rynek jako całość, jeżeli jedna lub kilka ...
-
KasperskyLab: ataki hakerskie na firmy 2013
... firmy może spowodować wyłączenie go na kilka dni. W takich przypadkach klienci nie tylko nie mają dostępu do usług firmy – co prowadzi do bezpośrednich strat finansowych dla firmy ... ofiar takich ukierunkowanych ataków znalazły się firmy z branży naftowej i telekomunikacyjnej, centra naukowo-badawcze oraz firmy działające w takich sektorach, jak ...
-
7 czynników sukcesu firmy rodzinnej
... płynące z przeprowadzonych sondaży znajdują również potwierdzenie w wypowiedziach polskiego biznesu. Firmy rodzinne to siła, której nie wolno nie doceniać. Obecnie stanowią już - ... wypowiada się Krzysztof Biedrzycki, Prezes firmy Canpol. -W naszym przypadku zawsze podkreślaliśmy „rodzinność” naszego biznesu. Klienci chętniej wiążą się z firmą, za ...
-
Unijny projekt szkoleniowy a wybór firmy do jego realizacji
... czasu to można chociażby sprawdzić, jakie odnieśli sukcesy obsługiwani przez nią klienci. Chodzi przykładowo o uzyskaniu statusu lidera w branży czy wyższej pozycji w badaniach dotyczących jakości obsługi. Pod warunkiem oczywiście, że działania firmy doradczo-szkoleniowej w konkretnym projekcie mogły mieć wpływ na takie efekty. Kadry są ...