-
Robotyka niesie za sobą niespodziewane zagrożenia
... robot wszedł w rolę osoby dostarczającej pizzę, trzymając pudełko znanej międzynarodowej firmy oferującej jedzenie na wynos, personel wydawał się mniej skłonny kwestionować ... , które standardowo wykorzystywane są podczas resetowania haseł (takich jak data urodzenia, marka pierwszego samochodu, ulubiony kolor itd.). Tym razem robot społeczny miał za ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2019
... robot wszedł w rolę osoby dostarczającej pizzę, trzymając pudełko znanej międzynarodowej firmy oferującej jedzenie na wynos, personel wydawał się mniej skłonny kwestionować ... , które standardowo wykorzystywane są podczas resetowania haseł (takich jak data urodzenia, marka pierwszego samochodu, ulubiony kolor itd.). Tym razem robot społeczny miał za ...
-
Zakupy modowe online, czyli click&collect
... ambasadora marki. Klienci mają w tym miejscu poczuć jakie jest DNA danej firmy i jakie wartości są dla niej ważne. To szczególnie istotne w dobie rosnącej popularności ... i różnorodną pod względem modeli, wzorów, kolorów ofertą produktową, co obrazuje jak marka odnosi się do najnowszych trendów. Natomiast H&M w wyraźny sposób wyróżnia swoje kolekcje ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... działaniach. Personalizacja dotyczy już nie tylko newsletterów, ale także ofert na stronie firmy, opisów produktów czy tekstów blogowych. Call to Action – wezwanie do działania ... dla wszystkich tryb „dark mode” pozwala zaoszczędzić baterię w smartfonie i… wygląda naprawdę ciekawie! Marka Facebooka ma nowe logo Facebook nie jest już tylko znanym nam ...
-
Chińskie telefony: 100% wzrostu sprzedaży w 5 lat
... - sprzedaż w 2015: 336,7 mln sztuk chińskie telefony - sprzedaż w 2019: 683,3 mln sztuk Xiaomi i Huawei mają niemal 60% polskiego rynku smartfonów Firmy z Chin świetnie radzą sobie również na polskim rynku. Przez kilka lat najpopularniejsze urządzenia pochodziły od Samsunga i Huaweia. Koreańczycy - jako wieloletni ...
Tematy: smartfony, telefony komórkowe -
Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?
... w promocję programu lojalnościowego skierowanego do klientów – zarówno do konsumentów (osób fizycznych), jak i do przedsiębiorców masowo korzystających z usług lub produktów danej firmy. Jeśli marka działa na dużą skalę, nie obędzie się bez kampanii promocyjnej w Internecie, a najlepiej także w radiu czy telewizji. Przy mniejszej – wystarczyć ...
-
Zrównoważony rozwój a zachowania konsumentów
... że ich konsumenci wiedzą o działaniach w ramach zrównoważonego rozwoju, które tworzy marka. W rzeczywistości 49 proc. klientów twierdzi, że nie posiada żadnych ... powodu odczuwa nawet 72 proc. osób. Technologie grają w zielone Trzy na cztery firmy dysponują odpowiednim sprzętem i zasobami, które pozwalają im postępować zgodnie z zasadami gospodarki ...
-
Rynek handlowy 2020 i prognozy na rok 2021
... przy ulicach handlowych w dużych kompleksach mieszkalnych. Firmy dostrzegły trend rozwoju „lokalności” życia i załatwiania codziennych spraw. W ramach dywersyfikacji swojego portfolio zaczęły więc interesować się najmem lokali przy osiedlowych ulicach handlowych. Przykładem może być chociażby marka Tefal, która niedawno otworzyła dwa salony na ...
-
Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?
... firmy Capgemini ma na celu m.in. lepsze zrozumienie, w jaki sposób dane umożliwiają zróżnicowanie i przewagę konkurencyjną w strategicznych wymiarach dla firm mediowych, takich jak pozyskiwanie treści, pozyskiwanie klientów czy walka o ich lojalność. W przypadku OTT najważniejsza jest treść, a dopiero za nią idą doświadczenie użytkownika i marka ...
-
Jak rozwód Gatesów wpłynie na rynek start-upów?
... historyczny już wpływ Melindy na losy koncernu. Oboje poznali się już w strukturach firmy, kiedy to w 1987 roku przyszła żona Gatesa rozpoczęła pracę jako ... kontakty wśród globalnych gigantów, co kusi niejeden zespół z ambicjami ekspansywnymi. Bill to marka sama w sobie - część popkultury oraz fundament środowiska zarówno Doliny Krzemowej, jak i ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... punktu widzenia ekologii? Jakie działania ekologiczne podejmują działające na polskim rynku firmy? Always look on the bright side Rok 2020 na zawsze pozostanie w ... deklaracji o działaniach ekologicznych firm i mają wiedzę o zjawisku zwanym greenwashingiem. Marka prowadząca swoją działalność zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju musi być spójna w ...
-
Dlaczego Trójmiasto? Co przyciąga biznes?
... biznesowy 23 krajów Europy Środkowej i Wschodniej. 3. miejsce w kategorii „Marka”, 4. w kategorii „Klimat dla biznesu”, 7. pod względem infrastruktury i łączności oraz 9. miejsce ... miejskim w Polsce ma na celu opis rzeczywistości biznesowej, w jakiej funkcjonują firmy. Materiał pozwala spojrzeć na polski rynek z perspektywy biznesu i wskazać ...
-
Ulice handlowe w czasach pandemii. Co się zmienia?
... wynajęły marki Calzedonia, Intimissimi oraz Vision Express. Działalność zakończyła także japońska marka MiniSo, która przy Marszałkowskiej działała od końca 2018 r. Jednocześnie ... charakterystycznymi elementami tej ulicy. Puste lokale pojawiły się także w budynku firmy Orbis (obecnie w remoncie), a także w biurowcu u zbiegu Alei Jerozolimskich i ul. ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... online i offline. Omnichannel poszerza horyzonty i daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje większe zaufanie klientów. Ten trend będzie się rozwijać w 2022 roku, ... w Europie, robi zakupy właśnie za pomocą telefonów komórkowych. W nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. Przede ...
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022
... korzystanie z takiego rozwiązania będzie dla klienta nawykiem, także sama aplikacja (i firmująca ją marka) stanie się częścią codziennego stylu życia. 5 modnych rozwiązań Już ... swój wysiłek i z pewnością jeszcze bardziej polubi daną markę. Akcje charytatywne. Firmy coraz częściej angażują się w akcje charytatywne, ekologiczne oraz inne, które mają na ...
-
Marki ukraińskie w polskich sklepach?
... w polskich sklepach. W pytaniu ze wspomaganiem spośród ukraińskich marek najczęściej wskazywana jest marka wódki Nemiroff (rozpoznaje ją co trzeci Polak) oraz słodyczy Roshen ... polskich producentów (z taką tezą zgadza się 38% badanych). Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry, dodaje: Widzimy wyraźnie, że z zaangażowaniem podchodzimy nie tylko do ...
-
Wirtualna rzeczywistość: co nam da wejście do Metaversum?
... bohaterach. Nie mówimy tu o jednorazowych akcjach PR-owych, tylko o tym, jak marka zdobywa zaufanie oraz dostarcza swoim przyszłym rynkom ‘piaskownicę pełną kreatywnych zabawek’ – mówi Martin Taylor, wielokrotnie nagradzany reżyser i współzałożyciel firmy Prox&Reverie. Dzięki Metaversum twórcy będą nie tylko produkować kontent dla innych ...
-
Allegro najczęściej polecaną marką w Polsce
... , Nike, Adidas, Apple i iPhone. Globalną listę TOP 10 najchętniej rekomendowanych marek zamyka Shopee - marka o silnej pozycji na rynkach azjatyckich, intensywnie rozwijana w ostatnim czasie również w Polsce. Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry, komentuje: Warto zauważyć, że na liście TOP 10 dla Polski, obok globalnych ...
-
Niewypłacalności firm w Polsce w 3 kwartałach 2022 roku
... dostępność różnych form przewidzianych prawem środków, po które mogą sięgać firmy w trudnej sytuacji płynnościowej, ale przede wszystkim pogorszenie koniunktury gospodarczej ... (Idea Bank SA, Open Finance SA), sprzedaży detalicznej (Ordipol Sp, z o.o. – marka Orsay, Go Sport Sp. z o.o.), przetwórstwa spożywczego (Zakład Mięsny ZBYSZKO Zbigniew Kruk) ...
-
Polski rynek handlowy w III kw. 2022: prym wiodą parki handlowe
... światowych marek. W minionych trzech miesiącach swoje debiuty ogłosiły m.in. marka odzieżowa Uniqlo oraz nowy koncept klubów fitness dla mniejszych miast ... w analogicznym okresie ubiegłego roku – dodaje Katarzyna Michnikowska. Nowe technologie na zakupach Firmy coraz chętniej testują różnego rodzaju rozwiązania, poczynając od pełnej digitalizacji ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... zarówno online, jak i offline. Omnichannel daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje większe zaufanie konsumentów. Ten trend będzie się rozwijać w 2023 roku ... niż komputery stacjonarne. Taka popularność m-commerce sprawi, że w nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. Konsumenci ...
-
Jak ochronić firmowy smartfon przed cyberatakami?
... kraju dokonywano za pośrednictwem e-maili. Z kolei raport Global Cybersecurity Leadership Insights Study firmy EY wskazuje, że tylko co piąty lider ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego ... możliwości w zakresie ochrony oferuje na polskim rynku np. Samsung Knox. Marka ta zapewnia rozwiązania zarówno na poziomie sprzętowym, jak i oprogramowania. O ...
-
Oszustwa internetowe: w teorii jesteśmy sprytniejsi niż cyberprzestępcy
... wiadomości? Cyberprzestępcy stosujący phishing podszywają się m.in. pod firmy kurierskie lub sklepy internetowe i tworzą wiadomości do złudzenia przypominające ... . Próbę oszustwa możemy też zgłosić policji lub operatorowi telekomunikacyjnemu. Marka SMSAPI od ponad 17 lat dostarcza profesjonalne rozwiązania w zakresie masowej wysyłki wiadomości ...
-
Rusza budowa Panattoni Park Poznań XIV
... budowa Panattoni Park Poznań XIV w Głuchowie. Nowy park logistyczno-przemysłowy docelowo obejmie 63 000 m kw. powierzchni w dwóch budynkach. Pierwszymi najemcami są firmy Gasa Group oraz Markat Plus. Panattoni Park Poznań XIV to dwa budynki o łącznej powierzchni 63 000 m kw. Właśnie ruszyła budowa ...