-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2019
... strategia firmy dotycząca dbania o środowisko, potrzeby pracowników i niesienia pomocy dla społeczeństwa. Grupa Intrum pokazuje w nim również, jakie inicjatywy w tych obszarach podjęła w danym roku i planuje w kolejnych miesiącach, zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnie, jeżeli chodzi o 25 krajów w całej Europie, w których marka jest ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... czekoladowe o szczególnych zaletach - mówi Marcin Cichoń, dyrektor ds. rozwoju rynku z firmy Bahlsen, jednego z dominujących na polskim rynku producentów ciastek. - Istnieje ... Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych POLBISCO Marka Przeździaka, najwięcej kłopotów przysparza firmom produkującym ciastka podatek VAT ...
-
Opel nadal w rękach General Motors
... wskazuje na to, iż Opel pozostanie w rękach Amerykanów. Wywodząca się z Niemiec marka samochodów, mimo ciągłych narzekań, co do jakości produkowanych aut cieszy ... . W związku z tym wytwarza się szereg zależności, w tym społeczności lokalnej od firmy. Rezultatem jest moralny obowiązek przedsiębiorstwa do dbania o społeczeństwo, w którym dane jest mu ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... ewidencji), jak i dane teleadresowe (nazwa firmy, adres siedziby, telefon kontaktowy, e-mail). O konieczności zamieszczenia szczegółowych informacji o sklepie przekonanych jest 63% badanych. Bardzo nieliczni (1%) stwierdzili, że takie dane są niepotrzebne. Mniejsze znaczenie dla kupujących ma marka sklepu. Najwięcej (60%) respondentów odpowiedziało ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... zastosowaniu inteligentnych rozwiązań technologicznych, aby zapewnić klientom lepsze doznania. Przykładowo marka Burberry (wzrost o 21% do 4 mld USD) stworzyła wirtualny świat, w którym ... wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W rankingu brane ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... firmy odpowiadają za 60,2% całości inwestycji sektora; Napoje i alkohole – największy wpływ na tak wysoki wzrost inwestycji w sektorze miała kampania reklamowa Foodcare (promocja Frugo) oraz inwestycje firm w kontekście EURO 2012 – Carlsberg jako sponsor oraz Tyskie jako marka ... inwestycje to marka H&M; Media/książki/CD/DVD – inwestycje firm z ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... mediów społecznościowych nie odpowiada już dostawca usługi. To po stronie firmy, instytucji bądź osoby zlecającej i korzystającej z monitoringu i badań realizowanych na jego ... linii człowiek – marka. Gdy w proces komunikacji, który dotychczas w naturalny sposób odbywał się między dwiema osobami, wchodzi dziś byt trzeci – marka – należy zadbać, by ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015 i 2016
... roku – ustąpiły miejsca stylowi zarządzania i kulturze organizacyjnej firmy (41%). „Wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna oraz wysokość wynagrodzenia bardzo często wskazywane są jako główne motywatory do zmiany pracy przez specjalistów i menedżerów. Znana marka pozwala odczuć pracownikowi, że został doceniony jako ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... perspektywy nie są optymistyczne... Volkswagen to także znakomita niemiecka marka od lat obecna praktycznie na całym świecie. Przemiany na rynkach ... . polskich przedsiębiorstw, z czego jedną trzecią (ok. 37 proc.) stanowią duże firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników. Dla porównania z chmury korzysta ponad połowa przedsiębiorstw w ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... z nimi doświadczeniami dzielą się w czasie rzeczywistym. Z tego też względu firmy muszą przykładać coraz większą wagę do relacji z kandydatami, ... firmy, z którą łączą go negatywne doświadczenia rekrutacyjne. Ponadto 59% kandydatów zmieni nastawienie do dostarczanych przez nią produktów i usług. To istotny dowód na fakt, że marka pracodawcy oraz marka ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... na serwer i zmiana stron internetowych lub kradzież danych osobowych naszych użytkowników z pewnością nie świadczy najlepiej o polityce bezpieczeństwa zaatakowanej firmy. Im bardziej rozpoznawalna marka uległa działalności hackerów, tym większym odbija się to echem w internecie. Prócz wyciągnięcia wniosków z bolesnego doświadczenia, pozostaje nam ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... nierozpoznawalną markę mają nikłe szanse na powodzenie. A właśnie marka i rozległa sieć lojalnych klientów to, element decydujący w największym stopniu o sukcesie wirtualnego operatora komórkowego. Stąd też w Europie Zachodniej działalność MVNO prowadzą z powodzeniem takie firmy jak brytyjski Virgin posiadający ugruntowaną pozycję na rynku ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... poprzez zwolnienia to w dłuższej perspektywnie odbiorą to jako oznakę zatrzymania rozwoju firmy, a tego nikt nie popiera. Długofalowa strategia obliczona na wypracowanie ... firmie. Prestiż, jako ważny atrybut pracodawcy zaznaczyło 33% przebadanych osób – dodaje Anna Macnar. Marka Google jest znana na całym świecie. Jak jednak podają autorzy raportu, w ...
-
Polski e-konsument 2010
... Martini (9,2% i 7,8%). E-konsumenci wybierają najczęściej kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji ... marek finansowych. Dla blisko 6% e-konsumentów istotny jest produkt najtańszy, marka jest obojętną. Nieliczni badani niezależnie od marki kupują produkt ...
-
Naming na eksport
... tak niefortunnie nazwać? To nowy model szosowego motocykla Husqvarna. To marka szybkich motocykli, które wielokrotnie tryumfowały na mistrzostwach w crossie i enduro. Motocykl ... nazw. Pytanie tylko, czy właściciele hotelu korzystali z usług profesjonalnej firmy od kształtowania wizerunku? Polak potrafi wszystko zrobić sam, a czasami rezultaty ...
-
Franczyza w Polsce: gastronomia 2012
... oferty franczyzowej. Innym powodem jest brak znalezienia odpowiednich franczyzobiorców. Firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej – przykładowo Pijalnie Czekolady E. Wedel, czy cukiernie A. Blikle, ... sieć gastronomiczną, w której działają zarówno punkty własne jak i franczyzowe – Olimp. Marka Lovit też ma być rozwijana przez franczyzę. Prawdziwa inwazja ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne ... 63 mld USD. Sektor ten skorzystał na rosnącej sprzedaży w Ameryce Łacińskiej i Chinach. Globalna marka Heineken zajmuje trzecie miejsce na świecie pod względem wartości (8 mld USD). ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, radiu i prasie firmy z branży dziecięcej przeznaczyły o 100 mln zł mniej niż przed rokiem. W ... produktów żywnościowych, na których promocję w 2014 roku przeznaczono największe nakłady, była marka posiłków Bobovita (Nutricia). Łączny koszt emisji reklam w telewizji, radiu i ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... firm chińskich na rynku e commerce świadczy obecność firmy JD.com w pierwszej dziesiątce rankingu dla sektora handlu detalicznego. Marka ta, która po raz pierwszy weszła do ... rankingu firma Adidas wprowadziła druk 3D w produkcji obuwia, a z kolei tradycyjna marka fastfoodowa Domino’s Pizza oferuje klientom możliwość śledzenia zamówienia w czasie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2018
... trafiają do krajów ojczystych. Wg PE sytuacja musi się zmienić, a te firmy też muszą płacić podatki. Zdaniem szefa PE Antonio Tajaniego utrzymywane ... To samochód wyjątkowy, tworzony tylko w jednym egzemplarzu, tego nie proponuje żadna inna marka – przekonuje Karolina Szulęcka. Za możliwość samodzielnego wyboru części wnętrza trzeba sporo zapłacić, ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... czasach przed rewolucją internetową choćby marka Marlboro, pierwotnie stworzona z myślą o kobietach. Kojarzona z męskim, niezależnym i niezłomnym kowbojem marka na samym początku ... 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Asos) w oczach klientów wygrywa szerokim wyborem produktów, niskimi cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co ... potwierdza, że zaniedbanie obszaru troski o środowisko oraz społeczeństwo przez firmy handlowe może mieć poważne konsekwencje dla ogólnego postrzegania marki w ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... też takie, które słyną z wysokiej jakości. Zestawienie dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen ...
-
Nowe władze TPSA
... Marka Józefiaka dokonała też następujących zmian w składzie Zarządu TP. Na stanowiska członków Zarządu Firmy ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka Nike zaangażowała się globalnie w promocję biegania, to oni naprawdę biegają, mówią o tym ... firmie. Marketing kreuje potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy. Zatem wszyscy pracownicy powinni być świadomi współtworzenia i współodpowiadania za dobry i ...
-
Czym jest branded content?
... połączeniu z Facebookiem jego aktywność widoczna jest również na osi czasu. Marka współpracuje także z blogerami kulinarnymi, rozszerzając tym samym zasięg swojej komunikacji ... odpowiadać na problemy klientów, co pozwoli zbudować zaufanie i lojalność do firmy. Użytkownicy powinni chcieć rozmawiać na serwowane tematy – komentować, dyskutować na forum ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Nielsen. Za 60% spadkiem wydatków w kategorii herbaty stoi znacząca redukcja wydatków firmy Unilever (-19,6 mln zł) i mimo zwiększenia wydatków ... firmy z Ustronia – Mokate, która jeszcze rok temu pozostawała poza podium, a w tym roku została wiceliderem zwiększając wydatki na promocję swoich marek ponad 3 - krotnie. Motorem tego wzrostu jest marka ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... projekt „Style Zdrowia Polaków”, który jest nowatorskim programem dla firmy farmaceutycznej. Stara się zdiagnozować style zdrowia Polaków i zainspirować ich do ... Dopiero na 3 pozycji znalazła się marka należąca do Reckitt Benckiser – Nurofen, której dynamika wzrostu przekroczyła 8%. Opokan – marka Aflofarmu z najsilniejszym wsparciem reklamowym w ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... łatwo wykorzystać do promocji własnej działalności. Jeśli chcesz, żeby Twoja marka czy usługa zaistniała na Instagramie, pozwól, żeby inni użytkownicy pomogli ci w promocji ... jej wizualną identyfikację, na wszystkich kanałach społecznościowych. Za nazwę użytkownika przyjmij nazwę firmy, a jako obraz profilowy ustaw jej logo. Możesz też zdecydować się ...
-
Internet - wymagające medium
... typów rich media wciąż najszybciej rozwija się reklama wykonana w technologii Flash firmy Macromedia. W reklamie internetowej ciągle obserwujemy spadek wskaźnika CTR (stosunek bannerów ... większe szanse powodzenia komunikatu. To, że internauta używa pewnej kategorii, a marka jest pozycjonowana właśnie dla niego, nie znaczy, że reklama w internecie ( ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... . Statystyka ukazuje liczbę opublikowanych reklam i informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. ... , Pani, Świat Kobiety, Twój Styl, Uroda, Wysokie Obcasy (dodatek Gazety Wyborczej). Marka L’Oreal była bezkonkurencyjna pod względem obecności na łamach tych mediów ( ...
-
Rynek cukierków rośnie
... ponieważ cukierki zawsze stanowiły ważną część oferty naszej firmy - mówi Tomasz Walczak. Według badań firmy Nielsen, do lipca 2008 r. sprzedaż cukierków twardych spadła w ciągu ... cukierków Brando i Kukułek, zdobywając 15 proc. rynku. Tuż za nią uplasowała się marka Storck z flagowym Brandem Nimm2, zajmując 11 proc. rynku. Van Melle, producent m.in. ...
-
Aplikacja do pracy przez Facebook nie dla studentów
... pracowników firmy oraz systemów poleceń pracowniczych bazujących na zaufaniu w relacjach ze znajomymi – zauważa Barbara Zych, ekspert Employer Branding Institute. 78% respondentów odrzuciłoby ofertę pracodawcy, który ma złą opinię wśród znajomych respondentów! Niezwykle wyraźnie zaznacza to dwie ważne prawdy. Po pierwsze, marka pracodawcy ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... ciekawe kobiety nie tylko są smakoszkami piwa, ale same je wytwarzają. Zdaniem Marka Suligi już 10 proc. piwowarów w Polsce to panie. Wśród nich jest ... koźlakach – uważa Dorota Chrapek. Co więcej, jak wskazuje brytyjskie badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Bittersweet mężczyźni wolą kobiety, które na pierwszej randce zamawiają piwo od tych, ...
-
Preferencje konsumentów: aparaty cyfrowe
... profesjonalnej lustrzance Nikon D600 body, a podium zamyka kompaktowy model DSC-RX100 firmy Sony. Na co zwracają uwagę internauci? Spośród bogatego asortymentu ... danych porównywarki cen wynika, że najważniejszą kwestią dla prawie połowy internautów była marka aparatu. Z filtra „Producent” w analizowanym okresie korzystało aż 42,86% internautów. ...