-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... spogląda na ekran telefonu nawet 240 razy dziennie. Dla branży marketingowej, której coraz trudniej utrzymać uwagę szybko konsumującego treści klienta, jest to niezwykle ... wykorzystać do optymalizowania bieżącej kampanii pod kątem konkretnych odbiorców. Firmy chcące dotrzeć ze spersonalizowanym przekazem do użytkownika mobilnego i korzystające ...
-
Jak wybrać najlepszy program antywirusowy?
... odpowiedniego antywirusa. Wyniki testu zamiast marketingowej nowomowy Każdy producent uwypukla najlepsze cechy swojego oprogramowania. W większości wypadków są to marketingowe slogany, które należy traktować z przymrużeniem oka. Inną wartość przedstawiają wyniki testów przeprowadzanych przez niezależne firmy badawcze AV-TEST czy Virus Bulletin ...
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
... ceny w sklepach stacjonarnych do tych, które proponują sprzedawcy internetowi. Zgodnie z danymi firmy Google, ilość wyszukiwań w kanale mobile związanych z zakupami wzrosła w zeszłym roku o 120 ... a Sylwestrem na przygotowanie ciekawej, angażującej kampanii e-mail marketingowej, skierowanej do użytkowników, którzy planują zrobić w tym czasie prezent ...
-
Rok 2017 - sprawdzian dla VR
... bez konieczności zakładania go. Z kolei IKEA skorzystała w swojej komunikacji marketingowej z technologii AR (rzeczywistości rozszerzonej) i stworzyła aplikację na smartfony ... serial korzystając z tej technologii. – W walce o uwagę konsumenta, firmy zauważyły potencjał marketingowy w wykorzystaniu virtual reality. W przeciwieństwie do tradycyjnych ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... skłania do bezzwłocznego pozyskania wiedzy odnośnie lokalizacji danego miejsca np. restauracji, firmy czy sklepu znajdującego się w okolicy („I want to go”), trzeci to ... jak największej rzeszy klientów. Aby wyprzedzić konkurencję, warto w swojej strategii marketingowej poświęcić sporo miejsca działaniom w kanale mobilnym. Mobile stale, choć powoli, ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... chce, sprzedawcy muszą wznieść się na wyżyny marketingowej góry. Bo sama oferta produktowa i cena to już teraz zdecydowanie za mało. Ze względu na wzrost wymagań konsumentów mechanizmy promocji muszą zostać zmodyfikowane zgodnie z obowiązującymi trendami. Firmy, które nie korzystają z rosnącej popularności kanału mobile ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... Duży wpływ na nasze postrzeganie świąt mają również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, którą w 1939 ... bożonarodzeniowej tradycji mieszkańców tego kraju. W 1974 roku za sprawą dobrze przeprowadzonej kampanii marketingowej „Kentucky na Święta Bożego Narodzenia”, która była również odpowiedzią ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... stolicy. Na koniec 2017 roku w Warszawie, zgodnie z danymi międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, funkcjonowało prawie 500 nowoczesnych budynków biurowych, z czego ... przyszłe biuro. Taką powierzchnię można oczywiście wykorzystać również w komunikacji marketingowej, na przykład przy prowadzeniu prezentacji sprzedażowych, czy kampanii w ...
-
E-commerce wymaga pracy w terenie
... przewagę konkurencyjną” — twierdzi Jim Hilton, dyrektor ds. strategii marketingowej, produkcji, transportu i logistyki w firmie Zebra Technologies. KLUCZOWE WNIOSKI ... o 54 proc. Urządzenia te umożliwią precyzyjną obsługę zapasów, przesyłek i zasobów, dzięki czemu firmy mogą liczyć na wzrost przychodów. Kluczowym czynnikiem wpływającym na ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... dla danej marki. – Ważne by określić kim jest klient mojej firmy, jaki jest jego profil demograficzny i ustalić, jakie są jego preferencje. Warto obserwować ... działaniami SEO PR. – Chodzi o podanie treści pod ściśle ukierunkowane założenia strategii marketingowej - tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace – Opinie o tym, że same działania SEO lub sam ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... email marketingowych jest sprzedaż, a nie działania wizerunkowe i zwiększające rozpoznawalność naszej firmy oraz produktów, to warto zwrócić również uwagę na ROI, czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej akcji marketingowej. Aby obliczyć ROI ze swoich działań mailingowych, musimy podliczyć koszty ...
-
Czy tytuł magistra to przepustka do kariery?
... na znaczeniu i po prostu przestaje być wyróżnikiem" – wyjaśnia Sebastian Popiel, współzałożyciel firmy People. „Dlatego też współcześnie tak duże znaczenie ma nie ... . Specjaliści od IT są niezwykle pożądanymi pracownikami w firmach z branży marketingowej, w mediach, przedsiębiorstwach e-commerce, ale także m.in. w bankach i instytucjach finansowych, ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... dokonanie akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji obecnych działań dla klientów z większym budżetem. W tym roku ... . Personalizacja dotyczy już nie tylko newsletterów, ale także ofert na stronie firmy, opisów produktów czy tekstów blogowych. Call to Action – wezwanie do ...
-
Czego od pracy wymaga pokolenie Z?
... jak stracić "zetkę"? W dobie niżu demograficznego i niedoboru talentów w wielu branżach, coraz częściej to firmy muszą przyciągać uwagę kandydatów, a nie kandydaci – firm. Jakie atuty mogą się okazać skuteczne w ... technologii. Co interesujące, na szczycie tej listy znalazły się stanowiska w branży marketingowej - według deklaracji badanych, junior ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... lub restrukturyzowano je poprzez kierowanie większej ilości budżetów na działania w obszarze digital. Firmy musiały dostosować się do nowych wzorców zachowań konsumenckich, przenosząc się na ... . Współpraca ponad granicami CANual Report to unikalny raport branży marketingowej obejmujący aż 15 rynków Europy Środkowo-Wschodniej. To materiał stworzony ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... ze sztuczną inteligencją), konkurenta znanego ChatGPT od Open AI. Specjaliści SEO i firmy chcące zyskać widoczność w wyszukiwarce po prostu muszą dostosować się do zmian ... i AI, czyli przyszłość SEO i content marketingu Kierunków rozwoju branż SEO jak i content marketingowej może być wiele, ale już teraz jesteśmy w stanie wymienić kilka trendów, ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... swoim urządzeniu mobilnym, a tylko 37% na komputerach i laptopach. Brak strategii marketingowej uwzględniającej małe ekrany to błąd nie tylko ze względu ... internetowego. Mariya Kallagova, dyrektor marketingu w Rozetka.pl, polskim oddziale największej firmy e-commerce w Ukrainie Retencja – moim zdaniem słowo to będzie hasłem przewodnim e-commerce’u ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... jesteśmy też gotowi zapłacić więcej niż w sieciówce – mówi Agnieszka Borek z agencji marketingowej Fika. To dobry znak dla restauratorów i tendencja, którą już zauważają. ... najbardziej – przyznaje Diana Sadłowska (Woosabi). Dyrektor zarządzający partnera raportu, firmy Rational, Maciej Wroński podkreśla, że technologia nie tylko usprawnia obsługę ...
-
Jak optymalizować stronę na WordPress, aby zwiększyć liczbę klientów?
... pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) jest jednym z fundamentów skutecznej strategii marketingowej. Skorzystanie ze wtyczek SEO, takich jak Yoast SEO czy Rank Math ... pozwala na ciągłą optymalizację i wprowadzanie poprawek, które zwiększą efektywność strony. Firmy, które regularnie analizują dane użytkowników, osiągają średnio o 20% wyższą ...