-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... sukcesu firmy. Zdaniem ekspertów z Sociomantic Labs, terminem, który powinien jak najszybciej poznać każdy marketer w kontekście działań marketingowych opartych na CRM jest ... aplikacjach – osiągając nawet o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji i 50 proc. większą sprzedaż w porównaniu do m-stron. Mobilne aplikacje są także doskonałym środowiskiem do ...
-
Centra handlowe przyszłości. Jak będzie wyglądał nowy wymiar zakupów?
... na to pytanie poszukiwali eksperci Savills. Oto wyniki ich poszukiwań. Zdaniem autorów raportu "Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości", kwestiami, które mają obecnie największe znaczenie dla roli centrów handlowych i ich funkcjonowania są: Doświadczenia pozazakupowe napędzają sprzedaż ...
-
Handel światowy: wyniki rozczarowują
... zysków z inwestycji poprzez nawiązywanie efektywnej współpracy partnerskiej oraz sprzedaż bezpośrednio do klientów końcowych, zamiast generowania przychodów z tradycyjnego eksportu na podstawie dotychczasowej bazy. Obok dużych spółek giełdowych także mniejsze, młodsze i bardziej odważne firmy mogą nas w tym nowym modelu handlu zaskakiwać – ponieważ ...
-
Outlety wkraczają w fazę dojrzałą
... rósł w tempie 6,4% rocznie, a więc dwukrotnie szybciej niż klasyczne galerie. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Cushman & Wakefield, z pełną odpowiedzialnością można już mówić o tym, że centra wyprzedażowe w Europie wkroczyły w fazę dojrzałości. Dowodem na to mają być dwie transakcje sprzedaży zawarte jednocześnie przez fundusz IRUS European ...
-
Wakacje 2017: przed świętami i majówką ruch zamiera
... sprzedaż tego kierunku, co może mieć związek ze wzrostem popularności wyjazdów do Turcji i Egiptu. Na ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2017
... Sprzedaż detaliczna w Japonii w marcu wzrosła o 0,2 proc. (w lutym wzrosła o 0,3 proc.). Marcowa stopa bezrobocia była na poziomie 2,8 proc. (podobnie jak w lutym). Przyszłość Północnoamerykańskiego Układu o Wolnym Handlu (NAFTA). Prezydent Donald Trump poinformował, że "na ... innych krajach. Kierownictwo tej firmy przedstawiła nowe środki, jakie będą ...
-
Wielka Brytania kusi, Brexit nie przeraża
... proc. działy badań i rozwoju, 6 proc. marketing i sprzedaż lub produkcję. Jedynie 4 proc. myśli o przeniesieniu głównej siedziby firmy i tylko 3 proc. rozważa przeprowadzkę zaplecza organizacyjnego. ... przebywania w kraju, a kultura biznesowa, z system podatkowym włącznie, są na znacznie wyższym poziomie niż w Polsce. Zainteresowanie wzrasta zwłaszcza ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... sprzedaż jakościowymi leadami oraz 2,1 razy częściej otrzymują regularnie od sprzedaży kluczowe informacje. Nowe wyzwania powodują, że tradycyjna struktura marketingowa ulega rozbiciu. W ciągu ostatnich 12-18 miesięcy 61% szefów marketingu skoncentrowało się na ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w 2017
... jest duża. Ta sytuacja rynkowa powoduje, że firmy intensyfikują swoje działania mające na celu utrzymanie bieżących kadr. Na niski poziom fluktuacji mogą liczyć ... Wśród przebadanych branż należy wymienić: sprzedaż detaliczną, usługi, produkcję, telekomunikację, IT, finanse oraz farmację. Raport wzorowany jest na cenionym na całym świecie zestawieniu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2018
... na świecie. Zgodnie z ostatnim raportem w posiadaniu syndyka jest 166,3 tys. bitcoinów oraz 168,2 tys. bitcoinów cash, które zostaną wystawione na sprzedaż. To ok. 1 proc. całego rynku bitcoina oraz jego odmiany bitcoin cash - w sumie na sprzedaż ...
-
Praca tymczasowa w dół, etaty w górę
... utrzymuje wysokie standardy Odsetek umów o pracę zawieranych przez firmy członkowskie PFHR utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie, który w 2017 roku wyniósł 90%. ... obsługa klienta, sprzedaż w FMCG oraz B2B. Zauważalny był również zwiększony popyt na specjalistów ds. digital marketingu i nowych technologii, a także kandydatów na stanowiska średniego ...
-
Nieruchomości komercyjne, czyli prawie 4 mld za nami
... sprzedaż Galerii Katowickiej przez Meyer Bergman do EPF. Stopy kapitalizacji za najlepsze obiekty handlowe utrzymują się na poziomie 4,9%. Biura, magazyny i hotele na celowniku inwestorów „W pierwszej połowie roku wartość transakcji na rynku nieruchomości biurowych w Polsce wyniosła łącznie ok. 938 mln euro, z czego na ...
-
5 etapów obsługi klienta
... produktami i zamknąć sprzedaż z sukcesem. Klient poświęci Ci swój cenny czas tylko wtedy, gdy do zaciekawisz. Coraz częściej w zaciekawieniu klientów pomaga nam marketing internetowy czy strona WWW, na której znajdują się ... , a w efekcie zaproponuj taki produkt czy usługę, która w 100% odpowie na oczekiwania. Robert Zych - współwłaściciel firmy ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne wzrosły 2 razy
... oferowanych na sprzedaż w Polsce ... firmy z Europy Zachodniej. Swój udział w inwestycjach zwiększają również podmioty z Azji (Korea Południowa, Chiny, Malezja) i Afryki (RPA). Zaangażowanie polskiego kapitału ogranicza się do niewielkiego procentu zawieranych transakcji. Z taką sytuacją mamy do czynienia od wielu lat i nic nie wskazuje na ...
-
E-commerce, czyli handel internetowy z długami w realu
... na Dolnym Śląsku oraz w Małopolsce i w Łódzkiem. Średnia zaległość to 37 475 zł. Najwyższe średnie zaległe zobowiązania – ponad 49 109 zł należy do firm internetowych z Podlasia. W Polsce zarejestrowanych jest 79,3 tys. firm e-commerce, które jako podstawową działalność zgłosiły „sprzedaż ...
-
Jak się miewa polska poligrafia?
... wzrost o 11,5%, osiągając poziom 9,42 mld zł. Blisko 6 na 10 ankietowanych przedsiębiorstw (58% wskazań) zadeklarowało sprzedaż swoich wyrobów na rynki zagraniczne. W 2017 r. firmy poligraficzne wyeksportowały za granicę 25,2% swojej całej produkcji, podczas gdy w 2016 r. na eksport trafiło 23,4% produkcji. Krajami najczęściej importującymi wyroby ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... % międzynarodowych organizacji decyduje się na wdrożenie wielopłaszczyznowych rozwiązań automatyzacyjnych. Znacznie częściej firmy skupiają się wyłącznie na obniżaniu kosztów ... sprzedaż i marketing. Szybkie sukcesy w kadrach i księgowości Skupiając się na automatyzacji wdrożonej jako „szybkie sukcesy”, możemy uzyskać efektywne wdrożenie na dużą ...
-
3 główne hamulce rozwoju MŚP
... pogorszenia się kondycji MŚP, firmy wskazują jeszcze między innymi na split payment (10 proc.), obowiązki związane z RODO (8 proc.) oraz mniej korzystne warunki uzyskania finansowania (6 proc.) MŚP liczą na zamówienia publiczne, obcokrajowców i dotacje Szukając możliwych czynników, które wpłyną na poprawę sytuacji przedsiębiorstw, najczęściej ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
Content marketing, czyli marketing treści, to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu do nowych klientów poprzez publikowanie wartościowych treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2019
... PayPal, firmy z regionu sprzedające transgranicznie mają znacznie większą dynamikę wzrostu (14, 3 proc.) w porównaniu do tych, które działają tylko lokalnie (2 proc.). To dowód na to, że e-commerce otwiera zupełnie nowe możliwości ekspansji również na zagranicznych rynkach. Cyfryzacja handlu oraz łatwy dostęp do narzędzi umożliwiających sprzedaż ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2019
... zresztą o wiele szybciej niż sprzedaż detaliczna ogółem. Ta ostatnio wzrosła w ... na platformie liczby sprzedawców. W 2018 roku przybyło ich 16 tys. Były to głównie małe i średnie firmy, lale też duże światowe marki. Allegro zamierza zaproponować im latem panel „Jakość mojej sprzedaży”. Z jego pomocą sprzedawcy będą mogli przeanalizować swoją sprzedaż ...
-
MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję
... i średnie firmy skupiać będą się przede wszystkim na wzbudzaniu zaufania w otoczeniu rynkowym. Jakimi metodami się posłużą? Zdaniem przedsiębiorców, konkurencyjność i możliwości wzrostu zapewniać im mają przede wszystkim inwestycje w rowiązania i technologie wspierające takie obszary jak sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Na przestrzeni trzech ...
-
Co rynek magazynowy sądzi o e-commerce?
... , na co wpływa zarówno omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa, jak i coraz większy udziału kanału sprzedaży online w całym handlu detalicznym. Sprzedawcy stawiają w centrum uwagi konsumentów, dla których zakupy powinny być wygodne, szybkie i możliwe do zrealizowania z wykorzystaniem dowolnego urządzenia. Reagując na ich potrzeby, firmy już ...
-
Nad branżą motoryzacyjną zbierają się ciemne chmury?
... się rynek motoryzacyjny przyczyniają się do wzrostu popularności aut napędzanych alternatywnymi źródłami energii. W konsekwencji firmy motoryzacyjne stają przed koniecznością przeprowadzania kosztownych inwestycji, aby sprostać zmianom na rynku. W Europie zbliżający się brexit oraz nadal niejasne uwarunkowania dalszych relacji handlowych pomiędzy ...
-
Cyfrowa transformacja potrzebuje pracowników rozumiejących AI
... sprzedaż. 3, 2, 1 Start! Cyfrowy wyścig trwa „Wyścig po kompetencje cyfrowe już się rozpoczął. Potrzeby w tym obszarze są wywołane zjawiskiem cyfrowej transformacji, które opanowało niemal każdą organizację. Rodzime firmy ... prawdopodobne upowszechnienie AI ma znaczący wpływ na ogólny popyt na pracowników posiadających kompetencje cyfrowe, nie tylko te ...
-
Upadłości firm I-VIII 2019 r.
... kontynuować sprzedaż we wszystkich niedzielach bez handlu””. Budownictwo – (krótkotrwała?) przerwa w boomie W budownictwie kontraktów i pieniędzy jest i będzie w najbliższych miesiącach na ... firm które zdominowałyby publikacje w MSiG. Na liście tych niewypłacalnych znalazły się więc firmy obsługujące rynek nieruchomości, pośrednictwa finansowego, ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne. Trendy i prognozy
... firmy doradczej Avison Young, całkowity wolumen transakcji inwestycyjnych na rodzimym ... na koniec 2019 będzie ich jedynie 19, przy czym spadek wolumenu wynosi aż 44%. Nieznacznie spada również aktywność inwestorów w sektorze magazynowo-przemysłowym. Jednakże w tym przypadku spowodowane jest to ograniczoną liczbą dostępnych na sprzedaż obiektów. Na ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2016-2018
Innowacje produktowe czy biznesowe? Które pojawiają się częściej? Czy wprowadzają je firmy produkcyjne czy usługowe? Jakie nakłady płyną na działalność innowacyjną? I w końcu, jakie przychody generuje sprzedaż produktów innowacyjnych? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w najnowszej publikacji Głównego Urzędu Statystycznego poświęconej działalności ...
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu artykułu i jego publikacji. Jakie są najczęstsze błędy i ...
-
Narodowa kwarantanna: inaczej żyjemy, inaczej wydajemy
... na polską gospodarkę, ale jednocześnie są one wynikiem wciąż trwających ograniczeń i przeobrażeń zachodzących na rynku. Spadek wydatków w trakcie pandemii, m.in. konsumenckich, znajduje też odzwierciedlenie w danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Na przełomie marca i kwietnia sprzedaż ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... sklepów user experience na najwyższym poziomie. Po pandemii liderami będą te firmy, które umieją sprostać tym oczekiwaniom. Kryzys odczuła nawet farmacja Obawa przed koronawirusem oraz trwający sezon grypowy znacząco zwiększyły popyt na preparaty używane w przypadku infekcji wirusowych. Podczas, gdy w lutym sprzedaż takich produktów była ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... na wysoką sprzedaż, prawda? Jednak czy Twoja witryna jest na ...
-
E-commerce: zagranicznym klientom zaoferuj ich lokalne metody płatności
... sprzedaż, która już w dużej mierze przeniosła się do świata online, pozostanie tam na dłużej. To dobre wiadomości dla rodzimego e-commerce. Jego przedstawiciele muszą jednak pamiętać, że konkurencja jest dziś na ... wskazują, że wartość produktów i usług sprzedanych online przez polskie firmy za granicę sięga 52 mld zł rocznie. Obserwatorzy rynku ...
-
Polski leasing: kiedy odrobi straty?
... na poziomie 39%. Od listopada 2020r. notujemy już wyraźne odbicie w finansowaniu sektora TRK (średnia dynamika 28,9% r/r).” – mówi Andrzej Sugajski, Dyrektor Generalny ZPL. Co firmy leasingowe mówią o kolejnych miesiącach roku? Według kwartalnego odczytu badania koniunktury branży leasingowej, realizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce dotknięty przez pandemię
... na rynek dóbr luksusowych. Po raz pierwszy od wielu lat jego wartość zmniejszyła się i wyniosła 24 mld zł w 2020 roku, a więc o 4,9% mniej niż w 2019 roku. Te firmy, które mogły przenieść sprzedaż ...