-
Ożywienie na rynku BPM
... na świecie. Jego wartość w roku bieżącym ocenia się na 550 mln dolarów, natomiast prognozy wzrostu na kolejne trzy lata sięgają 15-30 procent. Według autorów raportu Delphi "prawdziwą zaletą systemów BPM jest możliwość definiowania i przeprowadzania procesów biznesowych niezależnie od aplikacji i infrastruktury." Sprzedaż ...
Tematy: bpm, rynek oprogramowania -
Wschodni rynek farmaceutyczny kusi firmy
... wzmocni też swoją pozycję na dużym rosyjskim rynku farmaceutycznym. W chwili obecnej Rosja i kraje byłego Związku Radzieckiego generują prawie 40% sprzedaży firmy, podczas gdy na rodzimym rynku węgierskim przychody firmy są niemal o połowę mniejsze. Transakcja wzmacnia również pozycję międzynarodową Polpharmy, dla której sprzedaż krajowa stanowi aż ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... organizacyjnej na działy przedstawia w uproszczeniu schemat spółki oraz może posłużyć do przedstawienia czynników wpływających na potencjał firmy do generowania wartości ... na budowanie wartości spółki. Czy jest to dział finansowy, produkcja, sprzedaż czy może marketing. Aby odpowiedzieć na to pytanie należy najpierw zrozumieć specyfikę rynku, na ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... sprzedaż i marketing. Zebrane przez ArchiDoc dane pokazują, że branża handlowa w głównej mierze outsourcuje obszary związane z obsługą administracyjną, sektor produkcyjny natomiast chętnie wydziela na ...
-
Polskie firmy a rynki międzynarodowe
... sprzedaż jest dokonywana za pośrednictwem kilku dużych dystrybutorów, czy konieczny jest bezpośredni kontakt z klientami – dodaje Pilch. Jedynym wyjątkiem wśród największych gospodarek świata są Chiny. Tutaj inwestycje w infrastrukturę i rozwój finansowane przez państwo, zapewniają chińskim firmom nieporównywalną możliwość rozwoju na ...
-
Wartość firmy - oszustwa i manipulacje
... zapasów, zdarzeniem jednorazowym będzie ich sprzedaż. Ponieważ spółka ... firmy. Często mają one zupełnie inny cel np. zarządzanie płynnością firmy. Przykładem tego typu rozwiązań może być faktoring pełny. W jaki sposób faktoring oddziałuje na wartość firmy? Odpowiadając na to pytanie należy zacząć od definicji faktoringu, który w uproszczeniu polega na ...
-
Kryzys osłabił największe firmy regionu CEE
... ). Jak oceniają eksperci firmy Deloitte obniżona dynamika wzrostu oraz spadające zyski netto o 3,5 proc. pokazują, że największe firmy regionu odczuły ... , iż wzrost przychodów nie przełożył się na poprawę rentowności tych firm a wręcz przeciwnie, wzrastająca sprzedaż zwiększyła zapotrzebowanie na i tak mało dostępne finansowanie kapitału obrotowego ...
-
Dobra konsumenckie: największe firmy 2013
... na rynku dóbr konsumpcyjnych "Global Powers of Consumer Products 2013". Jak wskazują eksperci firmy doradczej Deloitte, którzy przygotowali ranking, rosnąca liczba urządzeń mobilnych wpływa nie tylko na przychody firm z tego sektora, ale również na ...
-
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
... firmy ze względu na złą obsługę klienta. Równocześnie niemal połowa badanych zadeklarowała, że jest skłonna zapłacić więcej za dany produkt lub usługę, jeśli przełoży się to na wysoką jakość obsługi. Relacje z klientem zdecydowanie wpływają również na wizerunek firmy ...
-
Polskie firmy a ekspansja na rynki zagraniczne
... na rynku krajowym wzrosły w tym samym okresie jedynie o 20,2% (CAGR 3,7%). Najbardziej spektakularny wzrost przychodów zagranicznych odnotowany został w roku 2011, kiedy to sprzedaż ... 34,5%) ,niż firmy, które posiadają jednostki zależne wyłącznie na terenie Polski (połowa firm osiąga mniej niż 2,8% swych przychodów na rynkach międzynarodowych; średnia ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... świetny pomysł na własny biznes. Jednak, aby odnieść sprzedażowy sukces trzeba mieć na niego pomysł. Dlaczego myśląc o otworzeniu własnej firmy warto ... kupili też”, zwiększa sprzedaż internetową nawet o 25 - 30 proc. Na początku działalności takie wsparcie może wręcz przesądzić o sukcesie. Koszt minimalnego zestawu narzędzi wspierających sprzedaż to ...
-
Ekspansja zagraniczna? Nie bądź analogowy, postaw na innowacje
... na rynku oświetlenia LED w Polsce. Prowadzi sprzedaż swoich produktów za pomocą sklepu internetowego oraz sieci hurtowni. Nieprzerwanie spółka rozwija swoją sieć kontaktów handlowych poza granicami Polski. Już teraz produkty firmy LEDIN dostępne są we Francji, Holandii, Niemczech oraz na ...
-
Najpopularniejsze produkty Apple. Zobacz, kto odchodzi na emeryturę
... . Choć premiera nowego flagowca firmy z Cupertino nie przyniosła ogromnych zaskoczeń ... na tańsze warianty obsługujące interfejs Wi-Fi, zaś modele z 3G lub 4G to zaledwie 30% popytu na iPady. Nowy MacBook Pro ma szansę na sukces Choć sprzedaż MacBooków w porównaniu z innymi produktami Apple nazwać można bardzo stabilną, wyraźne są różnice w popycie na ...
-
Informatyzacja firmy jest koniecznością
... za tym idzie – niezadowolonych konsumentów, a także pracowników. – podsumowuje Jan Michalski. Mimo, że sprzedaż i obsługa klientów to obszary wspólne dla firm niezależnie od tego, ... stwarzają dobre okoliczności do ekspansji, polskie firmy często nie wykorzystują szansy na rozwój poza granicami kraju. Przed wejściem na zagraniczne rynki powstrzymuje ...
-
Małe firmy - duże kłopoty
... czy sprzedaż produktu. Powstające zatory płatnicze wpływają negatywnie zarówno na płynność finansową małych przedsiębiorstw, jak i zdolność do regulowania ich własnych zobowiązań – zwraca uwagę Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Mała firma, duże ryzyko Dane pokazują również, że małe firmy ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
... na zakupy za granicą, które w minionym roku otrzymała sieć ECC-Net, dotyczyło problemów z umowami zawieranymi przez internet (sprzedaż towarów i usług). Zdecydowanie najwięcej skarg, wpłynęło na ... do pielęgnacji ciała od przedsiębiorcy zarejestrowanego na Gibraltarze. Strona firmy jest prowadzona w języku polskim, dopiero w regulaminie znajduje się ...
-
Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?
... Na jakie oszczędności z tytułu automatyzacji procesów zachodzących w takich obszarach jak sprzedaż, obsługa klienta a także ubezpieczenia i finanse przy pomocy chatbotów mogą liczyć firmy ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
... sprzedaż, warto poświęcić czas na ... na przykład salonu usługowego w małym mieście, w inny sposób firmy ogólnopolskiej, a jeszcze inaczej, gdy założyciele firmy od początku mają ambicję działać na rynku międzynarodowym. Wtedy lepiej poszukać nazwy uniwersalnej, bez polskich znaków. Na tym etapie warto już także zacząć szukać domeny do wizytówki firmy ...
-
Transgraniczny e-commerce szansą na rozwój sektora MŚP
... PayPal, firmy z regionu sprzedające transgranicznie mają znacznie większą dynamikę wzrostu (14,3 proc.) w porównaniu do tych, które działają tylko lokalnie (2 proc.). To dowód na to, że e-commerce otwiera zupełnie nowe możliwości ekspansji – również na zagranicznych rynkach. Cyfryzacja handlu oraz łatwy dostęp do narzędzi umożliwiających sprzedaż ...
-
Fuzje i przejęcia. Firmy technologiczne na topie
... podmiotami, które mogą wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na zmiany zachodzące na rynku lub je wyprzedzić. Dodatkowo, firmy z udziałem startupów, funduszy VC, uczelni i ... na początku ich działalności kładziony jest większy nacisk na stworzenie oraz sprzedaż produktu a nie na odpowiednie zabezpieczenie prawne, co może okazać się problematyczne na ...
-
Wprowadzenie produktu na rynek: jak szacować sprzedaż?
... kolei podejście bottom-up dąży do stworzenia modelu opisującego logikę działania struktur sprzedażowych firmy przyjmując odpowiednie parametry dotyczące efektywności operacyjnej poszczególnych działań. Stworzenie modelu opiera się na połączeniu informacji obiektywnych, opisujących bieżący potencjał przedsiębiorstwa (np. liczba sklepów, sprzedawców ...
-
Za 15 lat środowisko pracy bazować będzie na sztucznej inteligencji
... ; opieka zdrowotna i nauki przyrodnicze; telekomunikacja, media i IT; usługi profesjonalne; produkcja, handel i sprzedaż detaliczna. Dodatkowy etap badań objął 300 liderów biznesowych i został przeprowadzony w maju 2020 r., by sprawdzić, jak firmy działają po pierwszej fali globalnej pandemii i jak wpłynęła ona na ich poglądy na przyszłość pracy.
-
Firmy w pandemii. Jak sobie radzą? Gdzie trwa rekrutacja pracowników?
... odnotowały firmy oferujące sprzedaż internetową. Na mniejsze straty narażone były także przedsiębiorstwa z branży logistycznej ze względu na konieczność zapewniania dostaw m.in. żywności czy z branży farmaceutycznej, np. producenci materiałów medycznych (maseczki, rękawiczki, środki do dezynfekcji), co wynikało z większego zapotrzebowania na tego ...
-
KPMG: spada sprzedaż, firmy rozważają restrukturyzacje
... bardzo dobrą. COVID-19 swoje piętno odciska również na formułowanych przez firmy opiniach co do możliwości rozwoju. Jedynie 4 na 10 respondentów uważa, że nadchodzące ... pozwoli skupić się na prowadzeniu podstawowej działalności. Panujące obecnie warunki gospodarcze są dobrym momentem na dokonanie sprzedaży firmy lub restrukturyzacji całego ...
-
MŚP otwiera się na pracę zdalną
... sprzedaż online. Co szósta firma (17 proc.) planuje wprowadzić model hybrydowy z mniejszą niż do tej pory liczbą pracowników pracujących zdalnie. Odpowiedzi na ...
-
Polski eksport AGD czwarty na świecie
... sprzedaż z krajowych fabryk jest bardzo mocno skoncentrowana w Europie. Rynek w naszym regionie jest wart blisko 72 mld dolarów, a polskie firmy są ważną jego częścią. Polscy producenci sprzętu AGD są czwartą eksportową siłą na ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... sektora spożywczego jest to 19%. Co też ciekawe, wpływ pandemii na rozwój e-commerce firmy oceniły na relatywnie słaby. Przyspieszenie rozwoju e-handlu dostrzegło 42% firm – ... na wpływ pandemii na firmy z łańcuchu produkcji i dystrybucji żywności. Z jednej strony branża spożywcza jest wskazywana jako jedna z bardziej odpornych na zawirowania związane ...
-
Hakerzy udają firmy kurierskie. Jak poznać oszustwo na dostawę towaru?
... na przestrzeni lat 2019-2021 sprzedaż online zanotowała wzrost o 56%. Nie jest zatem zaskoczeniem, że transakcje elektroniczne w jeszcze większym stopniu zaczęły interesować cyberprzestępców. W modzie są m.in. oszustwa polegające ma podszywaniu się pod firmy kurierskie. Jak nie dać się nabrać na dostawę towaru? Co radzą eksperci z firmy ...
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
... był 2023 rok dla PR i marketingu i co będzie na topie w 2024 roku? Sprawdzamy. W 2023 roku firmy z obszarów PR i marketingu liczyły na ożywienie rynku związane z zakończeniem pandemii COVID-19. Na sytuację całej branży negatywnie wpłynął jednak konflikt zbrojny na Ukrainie, a także duża niepewność związana z wyborami politycznymi oraz ...
-
Chińskie firmy zatrudniają w Polsce. Jacy to pracodawcy?
... sprzedaż hurtowa i detaliczna odzieży, obuwia, innych wyrobów tekstylnych czy sprzętu elektronicznego, artykułów użytku domowego lub części). Nie brakuje też stanowisk w logistyce. Chiński sektor TSL z roku na rok poszukuje w Polsce coraz więcej pracowników tymczasowych. Masowe rekrutacje prowadzone są na ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... które mogą zmienić Twoją strategię marketingową i SEO W raporcie „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” zaprezentowane zostały wyniki analizy źródeł ruchu, ... w całkowitym ruchu. Branże takie jak marketing, sprzedaż czy e-learning przyciągają najwięcej odwiedzin, co pokazuje, jak duży potencjał mają firmy SaaS w tych obszarach. Warto pamiętać, ...
-
Polska w TOP3 największych eksporterów czekolady na świecie
... czekolady rośnie z roku na rok i świetnie wpisuje się w globalny trend rosnącego popytu na produkty czekoladowe. Od 2019 do 2023 roku nasza sprzedaż zagraniczna wzrosła aż ... dominują na półkach sklepowych. Jednak na rynku wciąż obecne są marki o w pełni polskim kapitale, takie jak Goplana, Mieszko czy Terravita, a także mniejsze firmy specjalizujące ...
-
Gospodarka Francji a polskie firmy
... dobrej sytuacji na rynku pracy. W sytuacji owego spowolnienia na koniec maja średni wzrost liczby upadłości przedsiębiorstw wyniósł 14% (za 12 miesięcy w porównaniu z rokiem ubiegłym), a upadały głównie firmy z sektora MSP. Branże, które najbardziej dotknęło załamanie koniunktury to: sektor budowlano-mieszkaniowy, transportowy oraz sprzedaż hurtowa ...
-
KPP: polskie przedsiębiorstwa i ich plany na 2010r.
... Sprzedaż w 2010 roku Optymistyczne wnioski płyną natomiast z badań dotyczących prognozy sprzedaży przedsiębiorstw w 2010 roku. Tylko 20 proc. przedsiębiorstw przewiduje spadek tego wskaźnika. Z kolei połowa firm przewiduje wzrost wielkości sprzedaży. Jeżeli te prognozy oparte są na ...
-
Prognozy dla gospodarki i firm na rok 2012
... budżetowej oraz ośrodków międzynarodowych. Gorzej będzie na rynku pracy, gorzej ze wzrostem płac i konsumpcji indywidualnej. Firmy będą się wspomagać, a czasem ratować, zasobami gotówkowymi zakumulowanymi przez poprzednie lata. To tezy, które padły 18 stycznia br. podczas konferencji prasowej Lewiatana nt. prognoz na ...