-
USA: Google zwiększa udział w rynku
Wyszukiwarka Google odpowiedziała w lipcu na prawie połowę wszystkich zapytań amerykańskich internautów wynika z danych firmy analitycznej Nielsen/NetRatings. Na kolejnych pozycjach zadomowiły się serwisy wyszukiwawcze Yahoo i MSN. Google posiada 49,2 proc. rynku w Stanach Zjednoczonych. W lipcu wyszukiwarka ...
-
Blogi pod czujnym okiem firm
... mln blogów, a co tydzień przybywa ich kilka tysięcy, jest to spore wyzwanie logistyczne. Największe korporacje wynajmują więc specjalistyczne firmy, takie jak Brandimensions czy Nielsen BuzzMetrics, które śledzą pojawiające się w sieci treści dotyczące produktów i usług tych korporacji. Również agencje reklamowe, m.in. Edelman, włączają ...
-
Branża mleczarska: sprzedaż rośnie
Według danych firmy badawczej Nielsen spadki sprzedaży produktów mlecznych wyhamowały jesienią 2009 r., a w niektórych kategoriach powracają wzrosty sprzedaży. Sery białe i jogurty smakowe są już na prostej: ...
-
Polski rynek jogurtów: dynamiczny rozwój
... wyższym wobec średniej z ostatnich 5 lat. Najchętniej z owocami Według raportu AC Nielsen podsumowującego rynek jogurtów między lutym 2009 r. a styczniem 2010 wartość sprzedaży przekroczyła 1, ... , który o polskich konsumentów walczy od lutego 2009 r. Ambicją niemieckiej firmy jest osiągnięcie w ciągu trzech lat od debiutu pozycji wicelidera rynku (w ...
-
Facebook a rekrutacja pracowników
... z przyszłymi pracownikami, dominowały działania wizerunkowe. 17% prowadziło kampanie informacyjno-wizerunkowe (profil firmy jako pracodawcy), 5% akcje rekrutacyjne, a tylko 2% do rekrutacji ... respondenta), w dniach 1-22 września 2010 r., przez Pracuj.pl we współpracy z firmą Nielsen Polska. Wzięło w nim udział 12 173 osób w wieku 25-60 lat, ...
-
Użyteczność stron internetowych wymaga zmian
... witrynie, wskaźniku konwersji czy porzuceń - wylicza Michał Trziszka, CEO firmy INFO-CAL. - Odwołując się do klasycznych przykładów przywoływanych w literaturze ... Sprawdz.to, umożliwiającego badania użyteczności online. - Badania z 2008 roku wykonane przez Nielsen Norman Group dowiodły, ze testy użyteczności mogą podnieść efektywność strony nawet ...
-
Pomoc assiastance - zima 2012/2013
... podsumował zimę 2012/2013 w serwisach asystenckich. Doceniamy samochody zastępcze Według badań przeprowadzonych w lutym przez Nielsen Polska na zlecenie Mondial Assistance jako najbardziej wartościowe kategorie pomocy badani ocenili assistance samochodowe ... , którym towarzyszą – dane komentuje Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance, firmy ...
-
Ubezpieczenie turystyczne: w Polsce najtaniej
... ubezpieczają się Belgowie - dla nich to wydatek niemal 60 zł. Ceny pochodzą z firmy Mondial Assistance, która działa w 28 krajach, w tym w większości państw Europy, co pozwala ... na urlop to rozsądny pomysł. W tym roku wg badania przeprowadzonego w maju przez Nielsen Polska na zlecenie Mondial Assistance aż 42% pytanych Polaków odpowiedziało, że ...
-
Usługi assistance 2013 oczami klientów
... atrakcyjność produktów, którym towarzyszą. To, nad czym powinny mocniej pracować banki i firmy assistance, to budowanie świadomości wśród klientów – mówi Tomasz Frączek. Coraz ... Frączek. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Mondial Assistance przez Nielsen Polska w dniach 7 – 26 stycznia 2014 roku. Metoda realizacji badania to ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... parametru. Warto więc rozważyć wprowadzenie dodatkowych opcji dostawy, jak nowe firmy przewozowe. Ciekawym rozwiązaniem może być też nawiązanie współpracy z punktami ... zwiększenie sprzedaży i przychodów jest również kolejny trend. Według agencji badawczej Nielsen, wartość sprzedaży transgranicznej w 2018 r. może wynieść na światowym rynku e-commerce ...
-
Reklama wielką czy małą literą?
... czytelnik skanuje wzrokiem serwis internetowy. Wtedy też analizuje i ocenia ofertę firmy. Ponieważ liczy się tu czas, zalecane jest pisanie nagłówków literami jak w ... naturalnej przerwy, gdy napotyka znak przestankowy. Tekst formatuj do „F” Jakob Nielsen, który jest uważany za jednego z najbardziej znanych specjalistów w dziedzinie użyteczności, ...
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... , GfK Polonia, Millward Brown i Nielsen. Po ocenieniu ofert przez Komisję Konkursową rozpoczęto negocjacje, w trakcie których doprecyzowywano ich zakres merytoryczny i finansowy. Rozmowy zakończono w kwietniu b.r., natomiast 26 maja 2015 Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników PBI podjęło decyzję o wyborze firmy GfK Polonia jako wykonawcy badania ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... wystroju wnętrz, odzieży sportowej oraz podróży. Jak przyciągnąć starszego klienta Wyliczenia Nielsen Norman Group wskazują, że wprowadzenie ułatwień dla seniorów w projekcie strony ... wybór konkretnego serwisu internetowego przez osoby w wieku 50+ są dostępne dane firmy, takie jak adres, NIP czy telefon kontaktowy. Natomiast zaufania do sklepu ...
-
Piwowarstwo jednym z filarów polskiej gospodarki
... 40,93 miliona hektolitrów piwa, a więc o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrostową tendencję widać również w jego sprzedaży. Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen, w ubiegłym roku jej wartość wyniosła 16,8 mld zł, tj. o 7,7 proc. więcej rok do roku. Różnicę widać także w ilości sprzedanego ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... zdobył zwycięzca rankingu – sklep e-obuwie.com.pl. Wysoko w zestawieniu znalazły się firmy z branż m.in. AGD/RTV, odzieżowej oraz księgarskiej. Dziesięć sklepów, które internauci ... zrobiła właśnie w internecie - mówi Karolina Flaht - Soroka, Client Business Partner w firmie Nielsen. - Jeśli nawet odejmiemy tych, dla których była to jednorazowa lub ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... i rodziny jest większa niż moc reklamy. Potwierdzeniem tego może być chociażby badanie Nielsen, z którego wynika, że tym pierwszym ufa aż 9 na 10 konsumentów, a drugim ... . Jak nagradzać w programie poleceń? W zależności od rodzaju programu, branży czy specyfiki firmy, program poleceń może się wiązać z nagrodami bardzo różnego typu. W przypadku ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... co tłumaczyć należy m.in. premiumizacją i popularnością specjalności czy piw bezalkoholowych (dane Nielsen). Estymujemy, że w Polsce wydatki reklamowe za 2020 r. (net po rabatach) ... 2020 roku. Dążąc do stworzenia przekonujących doświadczeń związanych z marką w domu, a nie w barze, firmy produkujące napoje alkoholowe zaczęły inwestować we własne strony ...