-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... wyżu demograficznego przejdzie na emeryturę. Natomiast już teraz wspólnie tworzą grupę docelową, do której w pierwszej kolejności swoją ofertę powinni kierować sprzedawcy (mając oczywiście na uwadze pewne różnice charakteryzujące oba pokolenia). 2. Media społecznościowe jako platformy zakupowe Facebook i Instagram to coś więcej niż ...
-
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
... jej ścieżkę decyzyjną i czas rozpatrywania oferty. Za kilka godzin potencjalny klient prawdopodobnie będzie robić zupełnie inną rzecz, a wiadomość od spóźnionego sprzedawcy zostanie zapomniana. Bądźmy również wiarygodni, ponieważ rozczarowanie po zakupie jest gorsze niż niedopasowanie oferty do zapytania. 2. Boty i automatyczne odpowiedzi ...
-
Inteligentna Fuze specjalnie dla inteligentnych przestępców
... zostanie odrzucona, np. na skutek zablokowania karty przez właściciela, złodziej jednym przyciskiem wybiera kolejną kartę i ponownie próbuje dokonać płatności. Dla sprzedawcy wygląda to jak błąd terminala lub połączenia z bankiem. Agenci Secret Service podkreślają, że „mimo iż obecnie kradzież z wykorzystaniem Fuze stanowi ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... ze sprzedawcą. Integracja z kalendarzem ułatwia rezerwację miejsca, a połączenie z CRM oznacza, że potencjalni klienci są automatycznie kierowani do właściwego sprzedawcy. Zautomatyzowane generowanie leadów i natychmiastowy czas reakcji zwiększyły liczbę nowych klientów o 70% w ciągu trzech miesięcy. Wystarczył Messenger i szczęśliwy numer ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... automatycznie, delegując konsultantów jedynie do bardziej skomplikowanych spraw. Zastosowanie #4: Wykorzystanie potencjału Asystentów Głosowych Chatboty Głosowe i Asystenci Domowi to nowi sprzedawcy i agenci obsługi klienta. Marki starają się zyskiwać na rozwoju Asystentów Głosowych, które niebawem staną się #1 w relacjach na linii człowiek-maszyna ...
-
Innowacyjni inwestują w kapitał ludzki
... firm. Dla porównania, w 2014 roku odsetek ten sięgał 27%. Najbardziej poszukiwanymi kandydatami są niezmiennie wykwalifikowani robotnicy, operatorzy maszyn i urządzeń oraz sprzedawcy i pracownicy branży usługowej. Kompetentny, czyli jaki? Rezultaty najświeższej odsłony Bilansu Kapitału Ludzkiego (BKL) wskazują, że pracodawcy ze średnich i dużych ...
-
Blockchain i co jeszcze? Główne trendy technologiczne 2020 roku
... w bezpieczny sposób. Korzyści z niego czerpać ma m.in. branża farmaceutyczna, żywnościowa, sektor ochrony zdrowia, ale również transport, logistyka czy sprzedawcy dóbr luksusowych. W przypadku produkcji żywności zwiększy się w skali globalnej liczba przepisów dotyczących bezpieczeństwa produktów spożywczych i leków w celu zagwarantowania sprawnego ...
-
Mapa polskiej energetyki 2030+. Pomysł na zatrzymanie cen prądu?
... wygaszanie systemów wsparcia poszczególnych mocy wytwórczych. stworzenia warunków rynkowej konkurencji dla podmiotów prywatnych w oparciu o stabilność regulacyjną, swobodę wyboru sprzedawcy prądu oraz dzięki pośrednictwu rynku hurtowego w kontraktowaniu energii elektrycznej. W zaproponowanym przez Forum Prawo dla Rozwoju modelu podwyższone koszty ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... nie kończymy zakupów dlatego, że złe doświadczenie i bariery, które pojawiają się podczas zakupów na telefonie nas odstraszają. Co ciekawe, sami sprzedawcy przyznają, że wskaźnik konwersji na smartfonach - czyli odsetek klientów, którzy rozpoczynają proces zakupowy i go kończą - jest około 50% niższy niż ...
-
110 lat temu zbudował samochód elektryczny. Oto dorobek Thomasa Edisona
... z największym miastem w stanie Detroit, dzięki czemu dostrzegł możliwość zarobienia pieniędzy. W otrzymaniu pierwszej pracy pomógł mu ojciec, który załatwił mu zajęcie sprzedawcy gazet w pociągu relacji Port Huron-Detroit. Decyzję o jej rozpoczęciu podjął, ponieważ jego rodzina cierpiała na brak funduszy, a pilnie potrzebował gotówki na ...
-
Rozwój e-commerce napędza logistykę ostatniej mili
... obszarem rozwoju jest handel rzeczami używanymi na platformach takich jak Vinted czy OLX – podkreśla Mirek Gral, wiceprezes Last Mile Experts. – Sprzedawcy internetowi oraz przewoźnicy potrzebują wystarczającej pojemności sieci dystrybucyjnych, aby zapewnić terminowe i wygodne dostawy dla konsumentów. Jednym z rozwiązań są dostawy poza ...
-
Metaverse, sztuczna inteligencja i chmura, czyli hot trendy w nowych technologiach
... przedsiębiorcy myślący o optymalizacji usług chmurowych będą musieli samodzielnie stworzyć tego typu rozwiązania. Przykład metacloud pokazuje często występującą sprzeczność interesów sprzedawcy i konsumenta. Jednocześnie wielu użytkowników rozwiązań IT ceni sobie zwinność, której przejawem jest korzystanie z usług różnych dostawców, w zależności od ...
-
Seniorzy: silna grupa nabywcza i świadomi konsumenci
... , ze względu na wiek i wynikające z niego ograniczenia, potrzebują więcej czasu na podjęcie decyzji zakupowej, dokładniejszej informacji i większej pomocy ze strony sprzedawcy – dodaje. Rosnąca siła nabywcza Jeszcze 2015 roku Bank of America Merrill Lynch szacował wartość „silver economy” na 7 bilionów dolarów rocznie ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... tę transakcję, bez opuszczania kanału komunikacyjnego. Reklama konwersacyjna zaprasza klienta do udziału w rozmowie, która pomaga kształtować i dostosowywać ofertę. Dzięki czemu, sprzedawcy nie muszą już snuć domysłów na temat tego, czego może chcieć klient. W tym, jak i kolejnym roku pogarszające warunki ekonomiczne dotykające ...
-
Rosną obawy o bezpieczeństwo danych osobowych
... oraz policji i sądownictwa (po 24% wskazań). Dostawcy usług opieki zdrowotnej zostali wymienieni przez 15% respondentów jako godni zaufania, podczas gdy sprzedawcy detaliczni (2%) i media społecznościowe (3%) zajmują najniższe pozycje w rankingu. Wzrost ilości danych, ich różnorodność oraz szybki rozwój technologiczny sprawiają, że ochrona danych ...
-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... , większy wybór, wygodę, lepsze ceny i oczywiście gotowe rozwiązania logistyczne w zakresie dostaw. Ze względu na wsparcie logistyczne ten model wybierają także sprzedawcy, dla których marketplace jest gotowym rozwiązaniem sprzedażowym, umożliwiającym dotarcie do zupełnie nowych klientów i wejścia na nowe rynki przy bardzo ograniczonych ...
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... , że wszystko będzie spersonalizowane, nawet reklamy. 63% przyznaje, że lubi reklamy, które niosą jakieś wartości. Jak sprzedawcy mogą dotrzeć do pokolenia Z? Sprzedawcy i brandy, które ucieleśniają wartości Gen Z, i którym w końcu udaje się zdobyć lojalność swoich konsumentów, oferują spersonalizowane doświadczenia, towary z limitowanej edycji ...
-
Jak kupujemy świąteczne prezenty w internecie?
... Google , co świadczy o rosnącym znaczeniu wizualnych treści. Sprzedawcy mogą wykorzystać ten trend, tworząc atrakcyjne materiały graficzne, przyciągające uwagę konsumentów. Tutaj też z pomocą przyjdą narzędzia reklamowe Google, takie jak kampanie Performance Max i Demand Gen, które ułatwią tworzenie grafik i ich targetowanie, zwiększając szanse ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... czarnego rynku w sieci Tor. Niektóre sklepy wymagają, aby przed rozpoczęciem handlu sprzedawcy wpłacili kaucję, czyli ustaloną kwotę. Jest to sposób, aby zweryfikować, czy ... . W I kwartale 2014 r. wirusy były reprezentowane przez werdykty Virus.Win32.Sality.gen i Virus.Win32.Nimnul.a, których całkowity udział wynosił 8%. W IV kwartale 2013 r. ich ...
-
Spam w VIII 2013 r.
... dostawy. Wybór regionu aktywował z kolei stronę z danymi kontaktowymi sprzedawcy. Jednocześnie, domeny wykorzystywane w przekierowaniach nie działały dłużej niż ... do lipca. Najbardziej rozpowszechnionym szkodliwym oprogramowaniem pozostał Trojan-Spy.html.Fraud.gen (8,1%). Szkodnik ten występuje w postaci stron HTML imitujących formularze ...
-
Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci
... przez Hanover Research dla Ingenico Group i FreedomPay, problemów technicznych podczas płatności przy kasie doświadczył na własnej skórze co drugi z kupujących. Sprzedawcy, którzy chcą eliminować niezadowolenie, powinni postawić na m.in. płatności zbliżeniowe. Na te ostatnie, jako na absolutny "must have" stacjonarnej obsługi ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
Inteligentne wyszukiwarki, silniki rekomendacji, optymalizacja cen, wirtualni asystenci - to tylko kilka funkcjonalności, które dzięki wykorzystaniu AI będą jeszcze skuteczniej wspierać e-commerce w 2024 roku. Z jakich nowoczesnych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję będą jeszcze korzystać e-sprzedawcy? Zdradzają eksperci IdoSell. Sztuczna ...
-
Czy zakupy online robią już wszyscy?
... online nawet kilka razy dziennie. Wyróżnia ich szczególne upodobanie do kanałów mobilnych – 80% polskich Gen Z i 78% Millenialsów wybiera je do zakupów online i płatności. Dla porównania – ... wyższy poziom wygody. Polacy lubią szeroki wybór sposobów płacenia i warto, aby sprzedawcy mieli to na uwadze. Skupienie się na jednym może oznaczać straty w ...
1 2