-
Blisko 50% Polaków robi zakupy online za granicą
... się m.in.: Dlaczego polscy konsumenci nie decydują się na transgraniczne zakupy online? Jak często dokonujemy zakupów online za granicą? ... kobiety kupowały częściej niż mężczyźni (odpowiednio 56% i 44%), podczas gdy w przypadku zakupów z UE odwrotnie - korzystało z nich więcej mężczyzn, niż kobiet (58% i 42%). Mniejszą popularnością cieszą się zakupy ...
-
Zakupy online: w Indiach najwięcej cyfrowych konsumentów
... Jak cyfrowi konsumenci zachowują się w sieci?”, w Polsce osoby robiące zakupy w sieci stanowią 62% populacji internautów. Liczba ta odpowiada średniej światowej, ale ... odzwierciedlała różnorodny i kompleksowy przekrój konsumentów na świecie: 55% respondentów stanowili mężczyźni, a 45% kobiety; przedział wiekowy obejmował osoby w wieku od 15-20 do ...
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
... z oczywistych względów ograniczone zostało funkcjonowanie sklepów tradycyjnych. Polacy więc ruszyli na zakupy online. Jak kupowaliśmy odzież i obuwie w Internecie? Respondenci badania ARC Rynek i ... wydatki na obuwie w trakcie pandemii, nieco częściej były to kobiety oraz osoby z wykształceniem wyższym Głównym czynnikiem wpływającym na wybór obuwia ...
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... , aż 77% internautów dokonało przynajmniej raz zakupów online. Dominują wśród nich kobiety, osoby powyżej 35 roku życia, z wyższym wykształceniem i mieszkańcy największych miast. ... konsumenckie. Okazało się, że 30% e-konsumentów kupuje w sieci więcej produktów, a 33% robi zakupy przez internet częściej. Dla 13% badanych online stał się kanałem ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... koronawirusem. Tę cechę zakupów online odrobinę bardziej od mężczyzn ceniły też sobie kobiety (35,2 proc. w porównaniu do 28,1 proc.). Inne zalety kupowania w sieci, które ... coraz bardziej cyfrowe i dostrzega płynące z tego korzyści. Już co piąty z nas finansuje zakupy online produktami bankowymi Jak się okazuje, Polacy nie mają też żadnych obaw w ...
-
Zakupy online: dlaczego nie finalizujemy transakcji w sklepach internetowych?
... powód powrotu do zakupów (42 proc. wskazań). Taka forma zachęcenia działa znacznie częściej na kobiety (48 proc.) niż mężczyzn (36 proc.). Co ciekawe, wyniki badania Santander Consumer Banku pokazują, ... Rynkowych i Społecznych (IBRiS) w dniach 10-14 listopada 2024 r. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa dorosłych Polaków robiących zakupy ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
Zakupy online cieszą się wśród Polaków coraz większą popularnością. Towarzyszące im zachowania ... która w 2016 r. sprawdziła, jak wygląda ilość czasu spędzanego w sieci z różnymi urządzeniami ze względu na płeć użytkowników. Kobiety aż w 65% korzystały z internetu przez smartfony i tablety. Dla mężczyzn ten wynik był o 16% niższy. Niedawno ...
-
Zakupy online, a lokalny biznes ciągle offline
Zakupy online w sąsiedztwie to trend, który - jak pokazały badania TrustMate - zdecydowanie zyskuje na ... jest ich być lub nie. - podkreśla Jerzy Krawczyk w TRUSMATE.io. Płeć Z badań TRUSTMATE wynika, że zarówno kobiety, jak i mężczyźni w większości (odpowiednio 68,9% i 68,04%) sprawdzają opinie na temat lokalnych firm i instytucji przed dokonaniem ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... kobiety, jak i mężczyźni są pod tym względem dość konserwatywni i w momencie dokonywania płatności za zakupy wolą okazywać kartę stałego klienta – kobiety ...
-
Zakupy spożywcze przez Internet w wydaniu Polaków
... Zakupy online są po prostu wygodne. Już nie tylko książki i ubrania, ale artykuły spożywcze i środki czystości zamawiamy w internetowych supermarketach. Z ich oferty częściej korzystają kobiety ...
-
Jak zakupy, to w Internecie
... , częściej niż kobiety, wybierają sklep internetowy. Z ofert zamieszczanych w serwisach zakupów grupowych skorzystało w ciągu ostatniego półrocza 7% internautów. Co ciekawe, inaczej niż w przypadku wyłącznie odwiedzin, zakupy grupowe w sieci w równym stopniu robią mężczyźni i kobiety. Można zatem przypuszczać, że kobiety aktywniej przeszukują ...
-
Zakupy online muszą być bezpieczne
... niż kobiety (raz na 2,5 tygodnia, podczas, gdy kobiety tylko raz w miesiącu) Kobiety zdecydowanie częściej kupują w regularnych (stacjonarnych) sklepach niż mężczyźni W Europie Zachodniej dokonywanie zakupów on-line pozostaje w bezpośredniej korelacji ze statusem społecznym – 61% ludzi o wyższych dochodach robi zakupy on-line Bezpieczeństwo ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... . Do tej grupy należą głównie młode kobiety w wieku 18-35 lat, o wysokich dochodach. Życiowi optymiści lubią robić zakupy. W Internecie głównie szukają sprzętu RTV/AGD. ... , o niższych dochodach. Oszczędni z aspiracjami to przeważnie kobiety po 36 roku życia. Planują swoje zakupy i korzystają z okazji. W Internecie kupują głównie odzież i obuwie. ...
-
Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele
... Przywileje owszem, ale tylko do czasu porodu Niemal wszyscy uważają, że kobiety w ciąży podróżujące środkami komunikacji miejskiej zasługują na specjalne traktowanie i ... obsługi bardzo często drażni innych klientów i rodzice nie powinni zabierać dzieci np. na zakupy w supermarkecie/hipermarkecie. Pojawiły się również głosy, że klienci wręcz domagają ...
-
Zakupy online: najwięcej wydajemy na RTV i AGD
... na produkty farmaceutyczne (49 zł), kosmetyki (50 zł) i multimedia (56 zł). Badania pokazują także, że w sieci mężczyźni wydają więcej niż kobiety. Jak podaje Michał Kot, dyrektor ds. badań w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych (IIBR), panie częściej niż panowie kupują w sieci obuwie, jednak ...
-
Zakupy online pod lupą
... Polacy dokonujący zakupów online i jakie są ich zwyczaje. Smartfony w tyle, kobiety górą Wprawdzie już od kilku lat każdy kolejny rok jest ogłaszany ... zamówienia w 2018 roku wyniosła 43€ (185 zł). Zakupy online w liczbach ¼ zakupów w polskim internecie to zakupy mobilne; 67% wszystkich zakupów w sieci zrobiły kobiety; 37% kupujących w sieci to osoby ...
-
Zakupy online nie wyparły tradycyjnego handlu
... większy odsetek Polaków częściej robił zakupy stacjonarne. Wskazało tak 41 proc. ankietowanych. Jednocześnie, zakupy online wybierał co czwarty (27 proc.), a 30 proc. ... że częściej kupuje stacjonarnie. Niewielkie różnice widać także pomiędzy kobietami, a mężczyznami. Kobiety są nieco bardziej przychylne zakupom online, z kolei mężczyźni częściej ...
-
Kobiety a działania charytatywne
... kobiety do budowania ogniska domowego i rodzinnej atmosfery. Praca, dom, opieka nad dziećmi, mąż, zakupy itd. - to wszystko wypełnia im całe dnie. Jednak współczesne Polki, to także kobiety ... były realizowane również w ich rodzinnej miejscowości. Dlaczego kobiety pomagają? Kobiety wśród powodów zaangażowania wymieniają najczęściej poczucie, że ...
-
Polskie kobiety a kupno samochodu
... Kobiety stawiają więc na kompromis pomiędzy wyglądem samochodu, a techniką. Równie ważne przy wyborze samochodu jest to, do czego ma on kobiecie służyć. Czy będzie go wykorzystywać w dojazdach do pracy, czy na zakupy ... dziecko z tylnej kanapy. Jak wybrać auto dla siebie? Ponieważ kobiety dużo rozmawiają przez telefon, ciekawym rozwiązaniem, które ...
-
Zachowania konsumentów: codzienne zakupy Polaków
... domowym, które podejmują się tego obowiązku. Zaprezentowane dane dotyczą tylko populacji internautów, którzy udzielili odpowiedzi na pytanie o codzienne zakupy. – Informacja o tym, jak osoby robiące zakupy w gospodarstwie domowym zachowują się w sieci, jest bardzo interesująca. Dane Gemius pokazują na przykład, że chętniej odwiedzają one ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... , prowadzenie własnego biznesu, a coraz częściej też internetowe zakupy. W ostatnich miesiącach rekordy popularności biją tzw. zakupy grupowe, ale branża e-commerce w Polsce to wciąż przede ... większy – RTV, czy AGD, ale odsetek ten rośnie. Z badań wynika, że kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają w sieci kosmetyki, perfumy, książki i sprzęty do ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... zakupy pod wpływem impulsu decydują się kobiety ...
-
Różowy podatek. Czy kobiece zakupy kosztują drożej?
... pobudek oferowane były w różnych cenach. Producenci i sprzedawcy wykorzystują często fakt, że kobiety są skłonne wydać więcej na urodę, zaś mężczyźni – na przeznaczone ... płynącym z analizy idealo może być natomiast fakt, że to nie zawsze kobiety są stroną pokrzywdzoną działaniami sprzedawców. Po skompletowaniu koszyka z wymienionymi wyżej ...
-
Świąteczne zakupy Polaków 2011
... częściej zakupy świateczne w Internecie zmierzamy zrobić za pomocą smartfonów lub komórek (16%), wygodę takiego rozwiązania doceniają bardziej mężczyźni (17%) niż kobiety (9%). Ci, którzy w ubiegłym roku postawili na zakupy internetowe, zazwyczaj są zadowoleni i chcieliby to powtórzyc także tym razem, 52% z nich chciałoby zrobić zakupy na ...
-
Przedświąteczne zakupy Polaków 2012
... listopada tego roku, wzięło udział ponad 3500 internautów, z czego 53% stanowiły kobiety, a 47% – mężczyźni. Dominująca grupa wiekowa w badaniu to osoby w przedziale wiekowym 25 ... jeszcze w listopadzie (28%), ale z drugiej strony prawie 12% badanych zostawi zakupy na ostatnią chwilę. - Koniec roku to tradycyjnie najgorętszy okres w branży e-commerce ...
-
Zakupy czy mieszkanie? Na co wydają cudzoziemcy w Polsce?
... . Dla ogółu badanych obcokrajowców głównym celem pobytu w Polsce były zakupy (59,3%), zawodowo przyjeżdżało 12,2%, a tranzytem przejeżdżało 10,1%. Część osób ... udział wzięła reprezentatywna grupa N=1000. Respondentami byli pełnoletni cudzoziemcy (kobiety i mężczyźni) – pochodzący z 62 krajów – Europy, Azji, Afryki, Ameryki (północnej i południowej ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... twierdzi, że w ciągu ostatnich dwóch miesięcy zabrała torbę wielorazowego użytku na zakupy, zaś co trzecia osoba deklaruje, że odmówiła wzięcia w sklepie ... nawyków mogłaby się pozytywnie przyczynić do ochrony środowiska. W tej grupie przeważają kobiety i osoby z wyższym wykształceniem. - Z naszego badania wynika, że w Polakach budzi się świadomość ...
-
Przedświąteczne zakupy online 2010
... podarunków dla 3-5 osób. Ten przedział był zaznaczany najczęściej zarówno przez kobiety, jaki i przez mężczyzn. Jednak przyglądając się osobno odpowiedziom obu płci, widać, ... że w świątecznym kupowaniu bardziej aktywne są kobiety. To one deklarują, że kupią większą liczbę prezentów ale za to w niższej cenie. Kobiety także wcześniej zabierają się do ...
-
Zakupy w aptekach
... Zakupy w aptekach Zdecydowana większość Polaków przynajmniej od czasu do czasu robi zakupy w aptece - przynajmniej raz na pół roku z apteki korzysta 75 procent Polaków w wieku 15 lat i więcej. Co najmniej raz w miesiącu odwiedza apteki 48 procent Polaków. Częściej są to kobiety ... grypie także dostępne bez recepty (82%). Zakupy poza aptekami 41 proc. ...
-
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
... sposoby na oszczędzanie podczas zakupów (korzystanie z promocji, rabatów, kart stałego klienta itp.). Największą grupę klientów robiących zakupy zgodnie z ideą „Smart shopping” stanowią kobiety do czterdziestego roku życia. Do „najsprytniejszych” konsumentów należą mieszkańcy województw: mazowieckiego, śląskiego oraz pomorskiego – prawdopodobnie ...
-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
... trzecia z nas to tzw. świadomi entuzjaści, którzy lubią zakupy, znają swoje prawa i konsekwentnie rozliczają z ich ... Kobiety częściej niż mężczyźni zwracają uwagę na markę kosmetyków, środków czystości i artykułów żywnościowych. Dla mężczyzn jest ona ważna, gdy kupują odzież, obuwie, sprzęt RTV-AGD oraz sportowy. Tylko co piąty konsument lubi zakupy ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... lata temu. Najnowsze badania polskiego rynku e-commerce dobitnie pokazują, że zakupy spożywcze w sieci robi coraz większa rzesza internautów. Obecnie przyznaje się do tego 24 procent internautów, przy czym częściej są to kobiety (26 proc.) niż mężczyźni (23 proc.). Najczęściej są to internauci ...
-
USA: oszczędne zakupy w święta 2008
... , że najbardziej oszczędnymi i szukającymi najlepszych okazji by zaoszczędzić pieniądze klientami są ludzie młodzi i kobiety. Podczas, gdy młodzież częściej niż starsi kieruje się zasadą "zawsze szukaj możliwie najtańszych produktów", kobiety we wszystkich grupach wiekowych wykorzystują dużo częściej od mężczyzn takie możliwości oszczędzania, jak ...
-
Wiosenne zakupy w Internecie
... modeli i marek, również tych niedostępnych w Polsce. Statystyki eBay’a pokazują, że kobiety potrafią wydać na markową torebkę nawet kilka tysięcy złotych (najdroższa kupiona ... zakupów nie tylko w Polsce, ale i Włoszech, Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Czego kobiety szukają na wiosnę? W marcu tego roku na ebay.pl najwięcej sprzedało się torebek ...
-
E-maile nakręcają zakupy
... – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem na kobiety O tym, że rabat czy atrakcyjna promocja to bodźce do dokonywania zakupów, wiadomo ... że panowie do promocji podchodzą z większą wstrzemięźliwością - to oni znacznie częściej niż kobiety (61% vs. 54%) przyznają się do zakupu nie więcej niż 5 produktów. ...