-
Internet a zakupy chemii gospodarczej
... chemii gospodarczej i w swoich gospodarstwach domowych są odpowiedzialni za zakupy. Większość z nich, wśród źródeł informacji o produktach chemii gospodarczej, wymienia na ... w odniesieniu do kosmetyków. Ciekawą obserwacją z badania jest także fakt, że kobiety i mężczyźni równie często poszukują online informacji na temat artykułów chemii ...
-
Boże Narodzenie. Czas rodziny czy czas na zakupy?
... na które czeka 82% Polaków, jak wskazuje raport Barometr Providenta. Kobiety myślą najczęściej o perfumach, kosmetykach, biżuterii i czekoladkach, mężczyźni zaś są ... wystrój sklepów i panująca w nich świąteczna atmosfera. Gdzie szukamy inspiracji? Raport Deloitte „Zakupy świąteczne 2019” wskazuje, że co drugi Polak poszukuje inspiracji głównie w ...
-
Zakupy online: kupujemy produkty ekologiczne
... tylko żywność – w segmencie BIO znaleźć można również stworzone wyłącznie z naturalnych składników kosmetyki, a nawet organiczne środki czystości. Co ciekawe, nie tylko kobiety wpisują się w ekologiczny trend. We Frisco.pl liczba mężczyzn składających zamówienia zawierające towary organiczne zwiększyła się o ponad 80% w stosunku do ...
-
Zakupy: zachowania konsumentów ekologiczne czy ekonomiczne?
... „polować” na promocje, obniżki i oferty specjalne. Postawą tą wykazują się przede wszystkim te grupy badanych, które deklarują ograniczenie zakupów, a więc kobiety (47%) i osoby najstarsze (47%). Skłonność do rezygnacji z zakupu nowych rzeczy przy jednoczesnym poszukiwaniu produktów w niższych cenach może mieć swoje podstawy ...
-
Analiza rynku kosmetycznego 2011
... zakupów stanowią zakupy w drogeriach lub sklepach kosmetycznych, to 42% stanowią zakupy w sklepach ogólnospożywczych: hipermarketach (24%) lub supermarketach i dyskontach (18%). Taki układ miejsca zakupów potwierdza hipotezę weryfikowaną w innych projektach badawczych PMR, która mówi, iż mężczyźni częściej niż kobiety realizują zakupy kosmetyków ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
... , aby płacić za zakupy online, ale tylko 57% firm deklaruje, że oferuje zakupy zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. M-commerce - wielkie zakupy i wielkie obawy ... a 98% indyjskich firm przyjęło płatność smartfonem w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Kobiety wybierają zakupy mobilne: 48% kobiet woli kupować online za pomocą urządzeń mobilnych (39 ...
-
Decyzje zakupowe polskich kobiet
... Zakupy są kobietą Kobiety kupowały, kupują i będą kupować. Dla 90 proc. Polek zakupy to przyjemność, a tylko 3 proc. kobiet uważa je za przykry obowiązek. Przekłada się to bezpośrednio na liczbę kobiet decydujących o zakupach w swoich gospodarstwach domowych. W USA kobiety ... same za siebie – ZAKUPY SĄ KOBIETĄ! Komu ufają kobiety Skoro kobiety stanowią ...
-
Jaki prezent pod choinkę?
... prezentów. Na świąteczne zakupy najbardziej cieszą się osoby młode (15-29), studenci, Polacy z wyższym wykształceniem, w dobrej sytuacji materialnej oraz kobiety, które częściej wyrażają zdecydowane zadowolenie ze świąt. Kobiety, małżeństwa i osoby powyżej 40 roku życia martwią się najczęściej tym, że świąteczne zakupy nadszarpną domowy budżet ...
-
Matka Polka Finansowa: czy i jak Polki zarządzają budżetem domowym?
... głownie młode mamy i z wyższym wykształceniem. Stacjonarne zakupy chętniej wybierają kobiety wierzące. Co ważne samodzielność w podejmowaniu decyzji o zakupach dla dzieci wzrasta wraz z wiekiem potomstwa. W pierwszym roku życia dziecka kobiety w największym stopniu konsultują swoje zakupy z partnerem. W kolejnych latach wraz z rosnącą pewnością ...
-
Decyzje zakupowe kobiet
... to również powodem, dla którego panie kochają robić zakupy z przyjaciółkami – zachwyt w oczach drugiej kobiety redukuje ich dysonans poznawczy: pasuje/nie pasuje, kupić/nie kupić. Opinie ... natury kobiet, że zawsze mają tę nadzieję, nawet wbrew zdrowemu rozsądkowi). Kobiety kochają zakupy i mogą je robić wszędzie – pojadą na drugi koniec miasta, kraju ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... w ich przypadku zakupy online, najczęściej wybierane formy płatności, czy cele surfowania w sieci. Oto wnioski, do których prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie czynniki determinują zakupy online seniorów? W jakim celu dojrzali konsumenci korzystają z internetu? Jak często seniorzy kupują w internecie? Fundacja Kobiety e-biznesu po ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków
... kobiety robią zakupy spożywcze. Okazuje się, że proporcje są bardzo zbliżone, zarówno wśród osób robiących takie zakupy ...
-
Polacy pokochali centra handlowe
... w centrum handlowym, robiąc zakupy, ale także korzystając z pozasklepowej oferty, np. restauracji, kina lub centów fitness. Więcej czasu w galeriach spędzają kobiety, średnio około 3 godzin, ... - nawet 80 procent, resztę kosmetyki. - Kobiety od lat są głównymi klientkami centrów handlowych. Rodzinne zakupy to często ich inicjatywa. Wiele z nich ...
-
Polski konsument 2009
... dotyczy to głównie produktów mniej wartościowych. Kobiety częściej (76 proc.) niż mężczyźni (71 proc.) deklarują, że ich zakupy są efektem racjonalnej decyzji. Pod wpływem chwili ... . W równym stopniu nie potrafią dokonać takiego wyboru zarówno mężczyźni, jak i kobiety (odpowiednio 29 proc. mężczyzn i 32 proc. kobiet). Ocena jakości danego produktu ...
-
Finanse polskich kobiet
... zakupy. W pierwszej trójce ulubionych form spędzania wolnego czasu są jeszcze dbanie o wygląd i urodę oraz oglądanie telewizji. Do każdego z tych zajęć przyznaje się ponad 70% kobiet. Płace Jak czytamy w raporcie, kobiety ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... kobiety w wieku 18-35 lat, o wysokich dochodach. Życiowi optymiści lubią zakupy i robią je bez pośpiechu w różnych miejscach, relaksując się przy tym. Chętnie oglądając nowości, ale przeważnie dobrze planują swoje zakupy ...
-
Ile wyniosą wydatki świąteczne Polaków?
... (67%). Za to kobiety uznają zakupy za przyjemność, a nawet ... zakupy świąteczne kartą deklarują osoby w wieku 18-39 lat. W Polsce podczas świątecznych zakupów kartą chętniej posługują się mężczyźni (32%) niż kobiety (22%). Podobną tendencję GE Money Bank zaobserwował w innych krajach, za wyjątkiem Czech. U naszych południowych sąsiadów to kobiety ...
-
Jakość obsługi: polskie matki nie mają łatwo
... respondenci najchętniej pozbawiliby ich większości udogodnień, które miały będąc w ciąży. Zakupy z małymi dziećmi nie zawsze należą do przyjemności. Jak uważają rodzice ... z pozytywnym zachowaniem pracowników obsługi względem kobiety w ciąży lub z małym dzieckiem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Na co mogą liczyć kobiety? Najczęściej (53,2%) na większą ...
-
E-commerce dla panów, wyprzedaże dla pań
... kobiety gorączkowo biegają po sklepach w poszukiwaniu okazji na wyprzedażach, panowie spokojnie udają się na zakupy do...dużego pokoju. ... najczęściej szukają konsensusu pomiędzy możliwie dobrą jakością i rozsądną ceną. Z drugiej strony to kobiety chętniej kupują towary na promocjach, korzystając z tradycyjnych form wyprzedaży i „polując” w sklepach ...
-
Polacy na zakupach. 9 faktów
... chętniej sięgają do portfela w okresie wyprzedaży. Fakt 4: Wolimy zaplanować swoje zakupy Tylko 14% Polaków nie robi przygotowań przed zakupami. Zdecydowana większość ... miesięcznie więcej niż kobiety Na odzież i dodatki kobiety wydają co miesiąc średnio 89 złotych. Co ciekawe, mężczyźni wydają w skali miesiąca więcej niż kobiety. Na zakup ...
-
Prezenty świąteczne: najlepsza gotówka i książki
... przede wszystkim gotówkę i książki. Jak pokazuje coroczne badanie firmy doradczej Deloitte „Zakupy Świąteczne 2013” jedynie w przypadku 18-24- latków pieniądze nie są ... Dyrektor w Dziale Audytu Deloitte. Jeżeli chodzi o sklepy spożywcze, to świąteczne jedzenie kobiety będą kupować najczęściej w sklepach dyskontowych (65 proc.), które cieszą się ...
-
E-zakupy: ile i na co wydajemy w sieci?
... deklaruje, że robi zakupy w Internecie. Nie tylko jednak jest nas coraz więcej, ale i więcej wydajemy. Mężczyźni lubują się zwłaszcza w elektronice, a kobiety w zakupach odzieżowych. Spore wydatki generuje również kultura. Do jakich jeszcze wniosków prowadzi raport o polskim e-handlu? Potwierdzenie rosnących wydatków na zakupy w sieci znajdujemy ...
-
Polski konsument w czasie kryzysu
... domowe finanse. Na Śląsku ceni się jakość i solidność niemieckich produktów, za zakupy odpowiedzialne są zwykle kobiety. Z badań UW na zlecenie Carrefour wynika, że polscy konsumenci stosują różne strategie oszczędzania: zakupy w tańszych sklepach, wyszukiwanie promocji, korzystanie z programów lojalnościowych (szczególnie popularna jest karta ...
-
Jak młode Polki nakręcają sprzedaż kosmetyków
... i 28 proc.). Analogiczne zjawisko obejmuje sprzedaż kosmetyków w innych kanałach dystrybucji. Zakupy kosmetyczne w hipermarketach lub supermarketach (w tym Auchan, Carrefour, Leclerc, ... , komentuje: „Uwagę zwraca różnica w motywacjach dbania o siebie między kobietami i mężczyznami. Kobiety robią to z pobudek „wewnętrznych” – by wyrazić siebie i czuć ...
-
Smart shopping po polsku
... ofert, a następnie dokonują zakupu. Reszta najpierw ogląda produkty w sklepie stacjonarnym i dopiero potem kupuje najtańszy produkt w Internecie. Zakupy online jako sposób zakupów częściej wybierają mężczyźni niż kobiety. Pomnażamy oszczędności zakupowe Kupujący mądrze, nie dość, że oszczędzają na wydatkach, to zaoszczędzone w ten sposób pieniądze ...
-
Przygotowania do świąt Bożego Narodzenia: jakie role przybieramy?
... , takich jak planowanie, zakupy czy przygotowywanie potraw. Jednak wbrew tradycyjnym stereotypom, 20% respondentów zauważa, że coraz częściej kobiety angażują innych członków rodziny, dzieląc obowiązki. To szczególnie ważne, w kontekście rosnącej tendencji do współpracy i zrównoważonego podziału pracy w rodzinach. Kobiety również skupiają się na ...
-
Wyprawka szkolna 2019. Tanio nie będzie
... proc. rodziców deklaruje, że pomoc przeznaczy właśnie na zakup artykułów szkolnych. Decydują kobiety i dzieci Co znajdzie się w zakupowych koszykach Polaków? U 90 proc. ankietowanych będą ... ankiety przeprowadzonej na próbie 1009 osób. W badaniu wzięli udział rodzice planujący zakupy związane z powrotem do szkoły dla dzieci w wieku 6 – 19 lat, które ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... Kobiety (11 proc. wskazań) i mężczyźni (16 proc.) po 50 roku życia. Czytaj także: - Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet - 10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017? Co ciekawe, okazuje się, że polski konsument robi zakupy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2014
... zakupy za 1,1 mld euro 91 sklepów Real w Polsce, Rumunii, Rosji i na Ukrainie. Teraz w Polsce postępuje proces scalania obu firm. Komentarz do wydarzeń gospodarczych W GRUPIE DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYCH 60 PROC. TO KOBIETY ... ze znalezieniem pracy mają kobiety z wyższym wykształceniem. – W tym odsetku bezrobotnych kobiety mają wyższe wykształcenie niż ...
-
Prezenty świąteczne na ostatnią chwilę. Ponad 1 mln Polaków w galeriach handlowych
... . Mężczyźni częściej niż kobiety odkładają tę czynność na ostatnią chwilę – 47% Panów vs. 42% Pań. Zdecydowana większość z nas świąteczne zakupy zrobi przez Internet (63 ... choć warto zwrócić uwagę, że na produkt z promocji dużo częściej decydują się kobiety – 72% w porównaniu do 54% mężczyzn. Co Polacy znajdą pod choinką? Większość kosmetyki, zabawki ...
-
Wyprzedaże poświąteczne w tym roku nie budzą entuzjazmu
... „Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”. Czy weźmiesz udział w poświątecznych wyprzedażach? W tym roku Polacy nie podeszli zbyt entuzjastycznie do pomysłu skorzystania z zakupów na wyprzedażach. Tylko 27 proc. z nich planuje skorzystać z poświątecznych promocji. Tegorocznymi wyprzedażami najbardziej zainteresowane są kobiety (32 proc ...
-
Za co Polacy cenią sklepy osiedlowe?
... pokazują wyniki raportu, klienci osiedlowych sklepów to zwykle kobiety w wieku 18-25 lat zamieszkałe w największych miastach w ... kobiety najczęściej pracujące lub będące już na emeryturze, z dwuosobowych gospodarstw domowych, w których dochód wynosi powyżej 2000 zł netto miesięcznie. Prawie 2/3 tych klientów robi w małych sklepach codzienne zakupy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2018
... mają kobiety, osoby z ... zakupy zakładając, że wypadek prawdopodobnie był wydarzeniem jednorazowym, który mógł mieć miejsce w każdej firmie. 12 proc. uznaje natomiast, że kwestie warunków pracy nie mają znaczenia podczas podejmowania decyzji o zakupie produktu. Warto zwrócić uwagę, że i w tym wypadku najmniejsze przyzwolenie wykazują kobiety ...
-
Smartfon za zakupach
... Na świecie połowa konsumentów w wieku 20-29 lat robiąc zakupy w sklepie tradycyjnym, porównuje oferowane w nim ceny z cenami w sklepach internetowych. Wyniki badania wskazują, iż mężczyźni przebywający w sklepie tradycyjnym częściej korzystają z telefonów komórkowych w celu porównania cen niż kobiety (odpowiednio 42 i 37 proc.). Najbardziej aktywną ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... Dla Dzieci" Niemowlęca wyprawka, a potem zakupy dla rosnącego jak na drożdżach malucha to spory wydatek dla młodych rodziców. Zakupy przez Internet – jako że są zwykle ... opiniami a przy zakupach wyszukują te sklepy, które są polecane przez inne kobiety. Sklepy, które rozumieją ten mechanizm i potrafią wykorzystać atut współpracy z Opineo, szybko ...