-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... zakupy na platformach marketplace? Co najchętniej kupują Polacy na platformach marketplace? Gdzie Polacy szukają przed zakupem informacji o produktach? Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” wynika, że 46 proc. ankietowanych kupuje na platformach marketpalce ubrania. Częściej są to kobiety ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... zakupy w sklepach odzieżowych znajdujących w galeriach handlowych lub, jako kierownik takiego ... kompetencje sprzedawców i jakość obsługi, a także prezentację sklepu oraz znajdującego się w nim asortymentu. Z racji tematyki badania, kobiety stanowiły 72,2% osób zaangażowanych w projekt, panowie – 27,8%. W zdecydowanej większości były to osoby w wieku ...
-
Polacy o wzrostach cen. Dlaczego jest tak drogo?
... z nich dotkliwe. Ponad połowa polskich konsumentów wybiera więc tańsze produkty lub zakupy w tańszych sklepach. To niektóre wnioski z raportu "Dlaczego tak drogo? Polacy o ... do kwoty wysokości 3010 złotych brutto. Prawie połowa badanych (szczególnie kobiety) obawia się, że doprowadzi to do hiperinflacji, 44 proc. spodziewa się upadku wielu ...
-
Polki a budżet domowy
... wydatek, a tylko nieliczne robią zakupy spontanicznie bez względu na cenę. "Z ostatniego raportu InfoDług wynika, że kobiety zadłużają się rzadziej od mężczyzn. ... choćby nowego samochodu i zestawienie kosztów staje się korzystniejsze dla pań. Kobiety z reguły rozsądnie robią zakupy i starają się oszczędzać, aby pozwolić sobie na droższe przyjemności. ...
-
Jak Polacy spędzą Boże Narodzenie 2012?
... skłonni obdarowywać bliskich grami komputerowymi, filmami i muzyką oraz alkoholem (dwukrotnie częściej!). Kobiety zaś stawiają na odzież i zabawki. Kupowania zabawek nie planują najmłodsi ... dodatkowego zastrzyku pieniędzy. Podczas gdy 77% ankietowanych zrealizuje zakupy z kapitału zgromadzonego wcześniej i bieżących dochodów, to 7,5% wspomoże ...
-
Polski e-konsument 2010
... zakupy artykułów dziecięcych, AGD, sportowych i turystycznych. Co trzeci wybiera w Internecie biżuterię i zegarki oraz artykuły dla zdrowia i urody. Jedynie 2,3% badanych kupuje w Internecie żywność. Kobiety ... dokonuje ich zakupu przez Internet. Zakupy przez Internet tych usług deklarują częściej mężczyźni (40,1%) niż kobiety (28,6%) oraz badani do ...
-
Grzechy główne Polaków
... kobiety oddają się w pracy zarówno zakupom internetowym, nabywaniem kuponów zniżkowych z serwisów zakupów grupowych oraz przesiadywaniem na Facebooku czy Naszej-Klasie. Wydaje się jednak, że Polacy dobrze wiedzą, jak bardzo ich uwagę w pracy mogą zaprzątnąć zakupy ... stopniu chcieliby kupować zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Co więcej, im mniejsze ...
-
Polacy i zakaz handlu w niedzielę
... Planujemy i robimy zakupy z wyprzedzeniem. Szczególnie dobrze przygotowane do zakazu handlu są kobiety – 61,7% z nich robi zakupy z wyprzedzeniem (w grupie mężczyzn odsetek ten wynosi 48,3%). Z kolei mężczyźni częściej skłonni są zrobić zakupy przez internet (4,8% vs. 2,7% w grupie kobiet) lub poszukać sklepów otwartych w niedzielę (15,8%, kobiety ...
-
Profil polskiej internautki
... , ale również robią zakupy i czerpią informacje na temat produktów finansowych. Według raportu „E-commerce w Polsce 2011” – kobiety, zdecydowanie częściej niż mężczyźni do zalet internetowych zakupów zaliczają niższe ceny (42% wszystkich użytkowniczek sieci) i oszczędność czasu (16% z ogółu kobiet robiących zakupy przez Internet). Współczesne ...
-
W Boże Narodzenie 2020 na prezenty świąteczne wydamy mniej?
... kobiety: o 5% więcej pań niż panów w trakcie zakupów kieruje się właśnie atrakcyjnymi cenami. Równie istotna jak cena, z wynikiem 65%, jest także wygoda, przejawiająca się przede wszystkim w dostępności wszystkich artykułów w jednym miejscu. Prezenty kupimy w internecie O ile zakupy ... . Również i na tym polu kobiety wykazują większą oszczędność: ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2023 wg Ceneo.pl
... online stanowią osoby w wieku 35-44 lata, wśród których dominują kobiety. Najczęstszą formą dostawy w 2022 była przesyłka kurierska – za jej pośrednictwem ... coraz chętniej robimy zakupy przez urządzenia mobilne. W 2023 r. ich udział w zakupach stanowił 63%. Co ciekawe, znaczenie ma również czas, kiedy robimy zakupy. Najwięcej zamówień jest ...
-
Odpowiedzialność finansowa a konsumpcja
... Dlaczego? Aż 3/4 respondentów (76%) wskazało, że kobiety są tak samo odpowiedzialne za zarabianie pieniędzy jak mężczyźni. To kobiety są na polskim rynku konsumentkami ... % osób jest to zarabianie na potrzeby swojej rodziny i życie codzienne – rachunki, zakupy. Zdaniem ponad 80% Polaków odpowiedzialny człowiek powinien posiadać ubezpieczenie ...
-
Jakie są kompetencje cyfrowe Polek?
... Elektronicznej, nie pozostawia złudzeń: kobiety kochają e-commerce i chętnie wykorzystują przy tym nowoczesne usługi komplementarne, takie jak przelewy. Zakupy w sieci raz, dwa razy ... w przyszłości dalsze 34%. Z badań, które prowadzimy regularnie, wynika że kobiety w Polsce podchodzą z dużą otwartością do innowacji technologicznych – mówi Elżbieta ...
-
Cross marketing wabi panie
... z pracą, stylem życia, edukacją, turystyką i społecznościami. Uwielbiają też zakupy w sieci. Około 60 proc. internautek chociaż raz dokonało zakupów online – najczęściej na aukcjach internetowych. Kobiety to światowa potęga konsumencka. Badania firmy A.T. Kearney pokazują, że chociaż kobiety stanowią nieco ponad połowę populacji, to odpowiadają aż ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... uczące się. Mężczyźni wciąż dokonują więcej zakupów w Internecie niż kobiety, a tym samym ich wydatki na takie zakupy są większe i wynoszą przeciętnie 1658 zł na ... problemy związane z pracą komputera. Jedyną czynnością, którą częściej wykazywały kobiety było korzystanie z podstawowych funkcji matematycznych w arkuszu kalkulacyjnym. Bezpieczeństwo w ...
-
Badanie ciekawości kobiet
... negatywnych konsekwencji, może mieć także zbawienny wpływ na kondycję naszego społeczeństwa. Kobiety bowiem często mają czyste intencje – plotkują nie z wścibstwa, lecz z troski o ... u fryzjera, kolejny dzień w pracy, wypróbowanie nowego przepisu kulinarnego, kolejny odcinek serialu, zakupy, czy wypicie innej niż zazwyczaj marki kawy na śniadanie. ...
-
Jak aplikacje lojalnościowe wpływają na zachowania klientów?
... domu natomiast po zakupy związane z tekstyliami częściej udajemy się do sklepów zlokalizowanych bliżej naszej pracy. Z przeprowadzonej analizy wynika, że osoby posiadające aplikacje wybranych sklepów częściej odwiedzają sklepy stacjonarne. Z aplikacji sklepów typu DIY częściej korzystają mężczyźni, a z aplikacji drogerii częściej kobiety. Udział ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... internetowych konkretnych marek. Najchętniej kupujemy odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z social commerce), kosmetyki i perfumy (31%), książki, płyty i filmy (26 ... także Instagram (33%). MŁODE KOBIETY Z MNIEJSZYCH MIAST – CHOĆ NIE TYLKO Kto kupuje w social media? Nadal w przewadze są kobiety, ale różnica w strukturze płci ...
-
Na prezenty świąteczne średnio wydamy niemal 750 zł
... proc. badanych deklaruje, że zakupy upominków zostawia sobie na ostatnią chwilę. Kobiety podchodzą do planowania prezentów bardziej strategicznie – zauważa Karolina Łuczak, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska. – Aż 16,5 proc z nich okazji szuka przez cały rok, a co piąta respondentka zakupy ...
-
Dzień Kobiet w pracy: kwiaty i czekoladki
... kobiety najczęściej mogą liczyć na drobne gesty ze strony szefa. Z okazji Dnia Kobiet obdarowywane są przeważnie kwiatami i czekoladkami. Popularnością cieszą się również bilety do kina i teatru oraz vouchery na zabiegi w gabinetach SPA, czy zakupy ...
-
Zmiany klimatu: jak wpływają na konsumentów i pracowników?
... to ważna informacja dla sprzedawców, ponieważ to kobiety częściej robią codzienne zakupy. Za troską o klimat i deklaracjami podąża także zgoda na wyższą cenę za produkty przyjazne środowisku. Większość respondentów przyznaje, że jest skłonna zapłacić o 10 proc. więcej za produkty ekologiczne. Kobiety ...
-
Jak mama wraca do pracy?
... nieustających sytuacji kryzysowych, z którymi trzeba sobie na bieżąco radzić. Jak wskazują badane kobiety, choć tak tego nie nazywają, najważniejsza w ich codziennym życiu z dzieckiem czy z ... matka przyznaje, że jeśli znajduje czas tylko dla siebie, to nie w głowie jej zakupy czy malowanie paznokci, marzy tylko o jednym – o tym, żeby wreszcie móc się ...
-
Emotional branding dla kobiet
... miejsce nie tylko w samej reklamie produktu, ale w kontakcie kobiety z marką rozumianym całościowo. Zgodnie z kobiecym kodem komunikacji „Jednocześnie”, konsumentki ... wywołują w nich poczucie bezpieczeństwa, jakiego tej grupie brakuje. Robią także zakupy najczęściej nie w ekonomicznych dyskontach czy supermarketach, ale małych osiedlowych sklepach, ...
-
Jak promocje działają na Polaków?
... lubimy sezonowe wyprzedaże, w przypadku spożywczych - obniżki cen. – Zakupy to nasza codzienność. I nie ma w tym nic dziwnego ... kobiety polują na atrakcyjne oferty cenowe. Ze zrealizowanego badania wynika jednak, że nie jest tak do końca. Co prawda, aktywnie poszukują promocji nieco częściej kobiety niż mężczyźni (19% vs. 14%), ale już zakupy ...
-
Marketing a różnice płci
... zakupy. Jak się ich bada? Badania etnograficzne, które zakładają przede wszystkim konieczność dopasowania się do naturalnego kontekstu, zakładają także, że przy konstrukcji projektu badawczego trzeba również uwzględnić różnice płciowe. Niezależnie, czy to przez geny czy przez wychowanie – kobiety ... mężczyzn, kobiety nie potrzebują poświęcenia dużej ...
-
Polacy a sztuczne dodatki do żywności
... przejawiają gotowość zapłacenia za niego do 20% więcej. Samoświadomi to kobiety i mężczyźni w wieku 25-34 lat, z wykształceniem pomaturalnym i wyższym, aktywni zawodowo, poszukujący pracy oraz czasowo wyłączeni z rynku pracy. Pozoranci cenią zdrowe odżywanie, ale zakupy robią w pośpiechu i rzadko zwracają uwagę na skład produktów. Przywiązują ...
-
Polacy a prezenty
... emocje wywoła dany podarunek u drugiej osoby. Spodziewaj się niespodziewanego Badania potwierdzają, że kobiety wolą prezenty, które niosą ze sobą duży ładunek emocjonalny – takie, które ... prezent, znaleźć go w ofercie sklepów, czy wreszcie udać się na zakupy – nowoczesna forma i oferta znajdują uznanie coraz większej ilości Polaków. Taki rodzaj ...
-
Skąd wziąć pieniądze na wakacje?
... przy czym tej odpowiedzi dwukrotnie częściej udzielali mężczyźni (20%) niż kobiety (11%). Dostrzegalne są również różnice pomiędzy odpowiedziami udzielanymi przez Polaków a opiniami ... wakacjach? Po przyjeździe do celu swojej podróży Polacy najchętniej ograniczają wydatki na zakupy na miejscu oraz redukują koszty wynajmu samochodu – w obu przypadkach ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... of C2C/Classifieds w Allegro Lokalnie. Jak pokazują wyniki badania, robiąc zakupy z drugiej ręki, Polacy najczęściej poszukują produktów w kategoriach, takich jak moda (58%) ... (23%). Wyniki badania pokazują również, że zakupy w określonych kategoriach są silnie skorelowane z płcią. Do kategorii chętniej wybieranych przez kobiety możemy zaliczyć modę, ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... sieć Shell. Zakupy po damsku vs sprawunki po męsku Z badania wynika, że takie marki, jak Apart czy Sephora, są wyżej oceniane przez kobiety niż mężczyzn. ... . „Mój Sklep Spożywczy”, „Moje Zdrowie i Uroda”, „Mój Sklep Obuwniczy […]”, „Moje E-Zakupy” kobiety przyznawały ocenianym placówkom znacznie wyższe noty niż mężczyźni. Poszukiwacze niskich cen vs ...
-
Zarobki Polaków coraz lepsze, ale i tak niewystarczające
... również stosunek obu płci do własnej sytuacji materialnej. Okazało się, że kobiety i mężczyźni mają podobne odczucia co do swoich zarobków. Można jedynie zauważyć ... w wielu różnych dziedzinach finansowych. Codzienne zakupy – zamiast chodzić do sklepu codziennie, warto zaplanować z wyprzedzeniem cotygodniowe, duże zakupy, na co dzień uzupełniając ...
-
Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
... starsze zostawiły kupno prezentów w tym roku na ostatnią chwilę? To kobiety w okresie przedświątecznym są częstszymi klientami centrów handlowych i stanowią ok. 55% ... aktywni zawodowo, którzy mogą mieć coraz mniej czasu na zakupy w centrach handlowych i sklepach stacjonarnych. Najpopularniejszą aplikacją e-commerce wśród klientów badanych galerii ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... , w szczególności w przedziale 25-34 lata, mieszkańcy największych miast i wsi oraz zdecydowanie częściej kobiety niż mężczyźni. Mieszkańcy małych ośrodków miejskich (do 20 tys. mieszkańców), a także ... zachować postawę proekologiczną podczas zakupów – 28% używa własnych siatek na zakupy, a 22% deklaruje, że nie marnuje żywności jedynie 25% badanych ...
-
Oszczędzanie w 2025 roku to plan połowy Polaków
... ,2 proc.). Najbardziej kosztowne wydatki częściej planują pokryć w ten sposób mężczyźni niż kobiety (48,8 vs. 41,5 proc.). Natomiast prawie co czwarty (24,3 proc.) ... gotowe są zrezygnować kobiety (39 proc. vs. 46 proc. mężczyzn). Natomiast aż 30,2 proc. wszystkich respondentów zamierza ograniczyć codzienne wydatki np. zakupy spożywcze – dodaje ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... nadal znajduje się w początkowej fazie rozwoju. Jak pokazują zachodnie badania i analizy, kobiety są ważnym segmentem e-klientów [7, str. 2]. Według amerykańskich agencji badawczych ... dostawą czy sposobem dokonania płatności. Zakupy elektroniczne eliminują większość cech, które czynią zakupy tradycyjne nieprzyjemnym obowiązkiem - unika się tłumów, ...