-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... zupełnie odmiennej sytuacji są producenci tzw. produktów trwałych, nie wspominając już o dobrach luksusowych. Konsumenci w kryzysowych momentach wstrzymują się z kupowaniem rzeczy, które nie są im niezbędne ... jak do tej pory, będziemy wychodzić z domu do restauracji, jadać na mieście i spotykać się ze znajomymi? Czy być może praca zdalna spodoba nam ...
-
Ochrona środowiska: Polacy za mało zamożni na postawy proekologiczne?
... pandemią wymieniano głównie: częstsze samodzielne gotowanie, dzięki czemu zamawiają mniej jedzenia na mieście (59 proc.), kupowanie mniejszej liczby ubrań, butów czy akcesoriów (59 proc.), ... rząd i instytucje państwowe (50 proc. wskazań), a także społeczeństwo i konsumenci (49 proc.). Zapytaliśmy badanych o to, kto powinien podjąć działania naprawcze ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... dwa dni, kiedy stacjonarny salon tej samej marki znajduje się w ich mieście pół godziny drogi od ich domu. Również e-konsumentom z dłuższym stażem trudno jest pojąć ... nie ma jednej dominującej metody płacenia za zakupy online. Według badań, polscy konsumenci najczęściej korzystają z szybkich przelewów, BLIKA, płatności kartą, płatności za pobraniem, ...
-
Zachowania konsumentów: gdzie i jaką kawę kupują Polacy poza domem?
... . Stąd coraz szersza oferta kawowa czy gastronomiczna. Warto podkreślić, że w dużym stopniu pandemia zmieniła modele zakupu kawy na mieście. Po pierwsze w czasie lock downów konsumenci przeszli na model picia kawy w domu. Wzrosła sprzedaż ekspresów do kawy. Cały rynek gastronomiczny, w tym kawowy stracił ...
1 2