-
Jaki hosting wybrać: płatny czy darmowy?
... dobierane na podstawie słów kluczowych, więc na blogu zapewne pojawią się reklamy firm i sklepów oferujących tego typu urządzenia. Jeżeli autor będzie recenzował poszczególne modele ... swoją przygodę w sieci. To dobra oferta dla tych, którym nie przeszkadzają reklamy na ich stronie oraz nie planują dużej liczby odwiedzin. Wynajęcie miejsca ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... rok wcześniej, 40 proc. niższy koszt pozyskania klienta oraz wzrost współczynnika konwersji o 54 proc. Wskaźniki pokazują nie tylko zwiększoną skuteczność w identyfikacji i dotarciu do potencjalnego klienta, ale również zwiększenie lojalności dotychczasowych. Według estymacji Sociomantic Labs, rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... przekierowany do sklepu internetowego, gdzie dokonuje zakupu. Zgodnie z modelem atrybucyjnym „ostatnie kliknięcie” w tym przypadku cały zysk z reklamy np. 20 złotych, przypadnie dostawcy ostatniej reklamy bannerowej, po której kliknięciu klient przeszedł na stronę e-sklepu i finalnie nabył produkt. Eksperci z Sociomantic Labs podkreślają, że do ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... efektywności powodowały jednak, że nie znajdywała ona wielu zwolenników jako forma reklamy. Dopiero rozpowszechnienie internetu w latach 90., które spowodowało, że wysyłanie wiadomości ... filmy, zdjęcia, gry czy linki. Tak kilka miesięcy temu rozprzestrzeniały się reklamy Simplusa czy Heyah, które były dostępne tylko w marketingu wirusowym. Dzięki ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Product placement w grach wideo
... produktów przeznaczonych na konsole nowej generacji (Xbox 2 oraz Sony Playstation 3) szacuje się koszt wprowadzenia nowej gry na poziomie 100 mln dolarów. Naturalny, ... . przez Massie Inc. oraz IGA Worldwide. Pozwala na dokładne umieszczenie i monitorowanie reklamy w danej lokalizacji geograficznej i wirtualnej. Umożliwia to szybką zmianę komunikatu w ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... oparta na wykorzystaniu zespołu przedstawicieli handlowych i różnych form reklamy. Polega ona na wyznaczeniu przedstawicielom handlowym zadań dystrybucyjnych. Muszą ... te to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych kosztów nieodwracalnych są bardzo istotne ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... wyniki dwóch innych badań realizowanych dotychczas przez IAB Polska – AdEx i CreativeEx – i jest kolejnym krokiem Związku służącym pogłębianiu wiedzy o polskim rynku reklamy. „Postanowiliśmy pójść krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów w firmach ...
-
Pliki muzyczne i filmowe niebezpieczne
... Tymczasem wraz ze wzrostem popularności treści multimedialnych rośnie też związane z nimi zagrożenie. Cyberprzestępcy coraz chętniej wykorzystują niebezpieczne serwisy internetowe, reklamy i narzędzia do oglądania wideo do włamywania się na komputery użytkowników. Najważniejsze wnioski W raporcie zostały opisane przykładowe zagrożenia związane m.in ...
-
Product placement a idea placement
... czas przed dużym czy małym ekranem jest zażenowana prezentowanym tam poziomem reklamy. Mimo to nie można zaprzeczyć faktom: emisja serialu „Magda M.” zaowocowała wzrostem popularności ... 50 tys. zł (na antenę trafiło 5 odcinków). Idea placement w „Barwach szczęścia” to koszt rzędu 61 tys. zł (2 odcinki), a w „Plebanii” odpowiednio ok. 440 tys. zł ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
... tablety, nadal daje reklamodawcom duże możliwości. Wprawdzie wskaźnik CPC (Cost Per Click — koszt za kliknięcie ) jest dla tabletów nadal niższy niż dla komputerów stacjonarnych, ... ” — powiedział David Karnstedt, wiceprezes ds. rozwiązań dla mediów i reklamy, dział Digital Marketing Bussiness w firmie Adobe. — „Reklamodawcy powinni być świadomi ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... w topowych wydatkach branży reklamowej. Najskuteczniejsze reklamy w telewizji, radiu i prasie kolorowej Reklamodawcy lokują swoje budżety w sprawdzonych mediach. Gros środków inwestowane jest w dalszym ciągu w telewizję – 64% w stosunku do ponad 69% w roku ubiegłym. Powodem jest ciągłe rosnący koszt punktu dotarcia oraz zaporowa, telewizyjna ...
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
... . Więc ile to kosztuje? Na bazie analizy preferencji internautów, konkurencyjności branży oraz wartości słów kluczowych, Blink.pl oszacował orientacyjne koszty reklamy SEM dla firm księgowych działających w różnych regionach Polski. Co się okazało, różnice pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami są dość znaczące. W przypadku ogólnych ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... informacji w witrynie oraz lokalizacji, natomiast warunkiem ich wyświetlania jest odpowiedni wynik jakości reklamy (tzw. Quality Score). 4. Analiza i dane dotyczące konwersji Każda kampania, by ... w modelu aukcyjnym Google Adwords (co jest skorelowanie z niższą pozycją reklamy w wynikach). Na wynik jakości wpływają trzy grupy czynników. Jednym z nich ...
-
Co warto wiedzieć o invalid traffic?
... także przypadkowe kliknięcia użytkowników. Każdy wydawca chce aby jego reklamy były odbierane wyłącznie przez realnych użytkowników, a nie przez źródła nieprawidłowego ... za pomocą sztucznego oprogramowania. Bowiem zgodnie z zasadami Google, kliknięcia w reklamy muszą wynikać z realnego zainteresowania użytkowników, a każda próba wygenerowania ...
-
Mniej oszukańczych kliknięć
... (click fraud) w branży wyszukiwania reklam wynosi około 14 proc., znacznie mniej niż spodziewane 20-35 proc. Fałszywe kliknięcia, które sztucznie zawyżają koszt reklamy w sieci, wystąpiły na poziomie niższym od oczekiwanego przez reklamodawców, stwierdziła firma monitorująca. Średni współczynnik oszukańczych kliknięć w branży wyszukiwania reklam ...
-
Urządzenia mobilne osłabiają bezpieczeństwo IT
... będą nie tylko duże korporacje, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa. Rośnie koszt szkód wyrządzonych przez hakerów - dla ponad połowy (52%) firm przekroczyły one ponad ... , uzyskując dostęp do danych. Trzecim typem zagrożeń są złośliwe reklamy (malvertisements). Przestępcy kupują miejsca reklamowe na legalnych stronach internetowych ...
-
Jak projektować sklep internetowy
... e-zakupów. Co najciekawsze jest on wykonany przy użyciu techniki flash i pokazuje się nam na takiej samej zasadzie jak nachalne obecnie reklamy prezentowane nam przez niemal każdym polski portal. Ma on bowiem postać pop-up’a zakrywającego część strony serwisu. Wbrew pozorom jest to ...
-
Gadu-Gadu uruchamia kolejne komunikatory
... internetowej firmy poinformowali, że ponad dwukrotny wzrost zysku netto w porównaniu z pierwszym półroczem 2006 r. był możliwy m.in. dzięki otwarciu własnego biura reklamy, co przełożyło się na zwiększenie efektywności sprzedaży oraz dzięki wprowadzeniu nowych usług reklamowych (w ramach serwisu MojaGeneracja.pl, Gadu Radia). Na ...
-
Produkcja węgla: JSW tnie koszty
... ograniczenia kosztów administracji poprzez restrykcyjną kontrolę kosztów telefonów służbowych, ograniczenie kosztów szkoleń pracowniczych do niezbędnych, ograniczenie wydatków na cele reprezentacji i reklamy. Jak już wspomniano - wdrożenie powyższych założeń ma dać obniżkę kosztów produkcji węgla w kopalniach JSW w roku 2009 o blisko pół miliarda ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... Patrycja Nalepa. W pytaniu o działania podejmowane przez detalistów odzieżowych i obuwniczych w celu ograniczenia skutków kryzysu najwięcej firm odpowiedziało, iż tnie koszty marketingu i reklamy. 56% firm obniża ceny swoich towarów i organizuje promocje w celu przyciągnięcia klientów do sklepów. Również ponad połowa detalistów decyduje się na ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... kontekstową wzrosły o 83% i osiągnęły pułap 161 mln $. Wiodącymi reklamodawcami Runetu pozostają koncerny samochodowe (24 mln $). Wśród najważniejszych graczy na rynku reklamy kontekstowej w Runecie niezmiennie są Yandex i Biegun (przypada na nie 90% rynku).
-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... pośrednicy informacyjni nie uzależniają odesłania klienta na stronę firmy od korzyści finansowych, niemniej w czasie pobytu klienta na ich stronie emitują reklamy, które mogą wpłynąć na decyzje zakupową klienta, a tym samym doprowadzić do zmniejszenia przychodów firmy. Do takich pośredników należą wyszukiwarki w zakresie ...
-
Sektor TMT inwestuje w bezpieczeństwo informacyjne
... ingerować i nimi manipulować. Ponadto, reklamodawcy Internetowi są okradani przez tzw. click-farmy, czyli zespoły ludzi, którym płaci się za klikanie na reklamy. W konsekwencji, koszty reklam obliczane według ilości kliknięć rosną. Przetwarzanie typu „Cloud computing” zmieni sposób dostarczania usług informatycznych, jeśli uda się ...
-
Problemy z nazwami marek
... 10. PKO BP - plagiat czy brak znajomości zasad projektowania elementów nazewnictwa. PKO BP ogłosiło i szeroko reklamowało w konkurs na nazwę lokaty. Reklamy telewizyjne z udziałem celebrytów, rozmach i duże wydatki doprowadziły do … konieczności wycofania się i anulowania wyników konkursu. Na czym polegał konkurs. Aby wygrać ...
-
Polskie media a WOŚP
... w złotówkach – obrazuje kwotę, jaką należałoby wydać na reklamę o tej samej powierzchni (w cm2) co artykuł poświęcony danemu zagadnieniu, w określonym typie prasy (koszt reklamy różni się w zależności od tytułu prasowego i jest wyliczany na podstawie cenników reklamowych poszczególnych gazet). Z analizy publikacji prasowych na temat WOŚP ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... . Warto w takim przypadku skorzystać z profesjonalnego biura tłumaczeń. Tłumaczenie z błędami (lub po prostu przekład słabej jakości) może zniweczyć wszelkie wysiłki z zakresu reklamy w Internecie. Google to nie jedyna wyszukiwarka na świecie Przy ekspansji zagranicznej warto także mieć na uwadze fakt, że nie we ...
-
System Android atakowany najczęściej
... , którymi hakerzy stroili sobie żarty z użytkowników urządzeń przenośnych, do złośliwych aplikacji wykradających pieniądze, dokonywujących kosztownych połączeń, szpiegujących czy przedstawiających niechciane reklamy. Innymi słowy mobilny malware nie jest już pieśnią przyszłości, a realnym zagrożeniem dla wszystkich cyfrowych nomadów.
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... dostosować poszczególne parametry oferty do konkretnego, pojedynczego użytkownika. Rabaty i promocje – bazując na ściśle określonych danych na temat klienta technologia reklamy osobistej umożliwia skierowanie oferty do konkretnych osób, również z uwzględnieniem ich umiejscowienia w lejku sprzedażowym. Pozwala też znacznie lepiej dostosować przekaz ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... Amerykańskiego. Ceny reklam idą w górę i będą o 11,5 proc. wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. Mimo wysokich cen reklamodawców nie brakuje. W 2015 roku sprzedano 70 ...
-
Ile prądu zużywają lampki choinkowe?
... i spadek cen prądu w okresie międzywojennym sprawiły, że takie dekoracje zagościły w wielu domach. Co ciekawe, w latach 40. w polskojęzycznej prasie pojawiły się reklamy zachęcające do zakupu “żarówek choinkowych”. Obecnie lampki choinkowe są nie tylko stałą dekoracją w okresie świąt Bożego Narodzenia, ale też pretekstem ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2018
... zmiany. Należy liczyć się z tym, że posty wrzucane przez rodzinę i znajomych będą miały pierwszeństwo w wyświetlaniu, podczas gdy wszelkiego typu artykuły, reklamy czy materiały wrzucane przez marki stracą znaczenie. Plany produkcyjne General Motors. Koncern poinformował, że teraz koncentruje się na przygotowaniach do ...
-
Bon turystyczny 1000 plus: 2/3 Polaków uważa, że to dobry pomysł
... wsparcia. Aż dwie trzecie z nich pozytywnie ocenia pomysł, choć pewnie ich motywacje są różne – mówi Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku. – Dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, którzy otrzymają bon, to ewidentna korzyść i trudno się dziwić ich pozytywnemu ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... , że nagrody za polecenia wcale nie muszą, a nawet nie powinny być kosztowne. Siła rekomendacji znajomych i rodziny jest większa niż moc reklamy. Potwierdzeniem tego może być chociażby badanie Nielsen, z którego wynika, że tym pierwszym ufa aż 9 na 10 konsumentów, a drugim jedynie co ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... pozwalają osiągnąć znaczące rezultaty przy minimalnych kosztach. Marketing internetowy otwiera przed przedsiębiorstwami szerokie możliwości, które są niedostępne dla tradycyjnych form reklamy. Umożliwia zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów oraz wzrost zysków. Jest to szczególnie ważne dla MŚP oraz firm, które dopiero ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... badania telefonicznego wynika, że w ponad 80% przypadków jest to menedżer ds. reklamy. Jednak w zamawianiu masowych wysyłek aktywnie uczestniczą również dyrektorzy firmy. 5,6% ... jest to nieznaczna suma, o wiele mniejsza niż koszt innego rodzaju legalnej reklamy. Liczba adresów wykorzystywanych w masowych wysyłkach Liczba adresów wykorzystywanych w ...