-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... reklamy w mediach aplikacji admonit, koszt kampanii ... koszt emisji spotów telewizyjnych. Największe udziały w tej kwocie miała promocja w stacjach TVN (3,7 mln zł), Polsat (1,7 mln zł) i TVP1 (1,3 mln zł). Reklamy „Zostaję z OFE” najczęściej gościły w pasmach reklamowych TVP Info, gdzie wyemitowano je ponad 950 razy, lecz ich łączny koszt ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... , był telewizyjny spot Biedronki informujący o loterii promocyjnej i przygotowanych w tym celu zdrapkach: „Ptysiu, chodźże, co robisz? – „No drapię...”. Cennikowy koszt wyemitowania reklamy wyniósł ponad 7,5 mln zł. Niewiele mniej, bo 6,8 mln zł, koncern Jeronimo Martins zainwestował w promocję dostępnych w sieci sezonowych produktów, w tym ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... koszt ich emisji sięgnął 206 mln zł. Na falach radiowych reklamy sieci sklepów wyemitowano ok. 60 tysięcy razy za kwotę 98 mln zł. W prasie wydrukowano blisko 400 reklam, a koszt ... , że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na reklamy sieci handlowych szła w parze z zainteresowaniem mediów i internautów promowanymi markami. ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... naruszać ustawy o ochronie danych osobowych. Zatem firma oferująca taki rodzaj reklamy, najczęściej duże portale, nie przekazuje żadnych danych (nawet adresu ... który w przypadku kampanii mailingowych określa koszt 1000 wysyłek mailingu. Jest to jednak wskaźnik bezpośrednio wzięty z tradycyjnych nośników reklamy i nie obejmuje specyfiki np. ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... Koszt pojedynczego kliknięcia zależy od wielu czynników: od wielkości konkurencji, od ceny jaką jesteśmy w stanie zapłacić, od jakości naszej reklamy a nawet jakości naszej strony. Najtańszy koszt ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... . Zamiast skupiać się wyłącznie na słowach kluczowych reklamy, musisz zachowywać proporcje między wyszukiwaniem naturalnym, newsletterami, e-mailami, blogami i wszystkimi innymi środkami marketingowymi dostępnymi dzisiaj w sieci. Wykorzystaj cały wszechświat możliwości i obniżysz swój średni koszt za kliknięcie. Błąd 2 - Myślenie, że fajny projekt ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... odsłony kampanii Plus Banku, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Choć łączny koszt emisji nie zakwalifikował Plus Banku to TOP10 reklamodawców w badanym okresie, ... i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... są najczęściej wyszukiwane (w skali miesiąca) oraz jak wygląda przybliżony koszt kliknięcia w reklamę danego zakładu (CPC). Niniejszy raport stanowi interesującą bazę ... przy niższym budżecie. W jaki sposób? – Rezygnując z kampanii ogólnopolskiej na rzecz reklamy w określonej lokalizacji, co jest dobrym krokiem w momencie, gdy promujemy warsztat ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... precyzyjnego targetowanie reklamy. Przykładowo możemy określić, że chcemy, by na naszą stronę wchodzili głównie dyrektorzy firm z centralnej Polski. Zamówienie tego typu reklamy nie stanowi problemu, a koszt dotarcia do jednej osoby jest dużo niższy niż w przypadku reklamy radiowej czy prasowej. Ponadto tradycyjne kanały reklamy nigdy nie ...
-
Polski konsument 2009
... , dlatego częściej zwrócą uwagę na koszt, niż na markę. Świetnie znają swoje prawa i nie mają zaufania do reklamy, którą uważają za narzędzie wprowadzające ... proc. twierdzi, że nie podejmuje takiej aktywności. Niedoceniany jest natomiast wpływ reklamy na podejmowane przez konsumentów decyzje. Większość respondentów chciałaby, aby zawierała ona ...
-
Spam 2012
... Web 2.0 znacząco wzrosły możliwości reklamy w Internecie: np. w formie banerów, reklamy kontekstowej czy reklamy na portalach społecznościowych oraz blogach. Reklamy w legalnych kanałach nie ... 150 dolarów za 1 milion wysłanych wiadomości spamowych, ostateczny CPC (koszt kliknięcia odsyłacza w wiadomości przez jednego użytkownika) wnosi minimum 4,45 ...
-
Retargeting - wskazówki i rady
... prawdziwego, omnichannel’owego efektu działań promocyjnych, partner retargetingowy powinien dostarczać dynamiczne reklamy w tych miejscach w Internecie, które klienci regularnie odwiedzają, na przykład ... wyniki. Wyboru można dokonać pomiędzy dwoma popularnymi modelami cenowymi: Koszt za impresję (CPM) – w tym modelu rozliczeniu podlega liczba impresji ...
-
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... dwóch narzędzi marketingowych, tj. reklamy (push) oraz promocji (pull). Akcje typu push oparte są zwykle na komunikacji w postaci reklamy, jaką organizator kampanii kieruje ... numer SMS Premium (koszt SMS-a od 1 do 9 zł netto). W przypadku, gdy organizator decyduje się na drugie rozwiązanie, najczęściej w kampaniach promocyjnych koszt wysłania SMS-a ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... reklamodawcy. Wprowadzenie formatu video, który umożliwia dokonanie akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji obecnych ... z dwóch nagłówków po 30 znaków oraz opisu reklamy wydłużonego do 90 znaków. Ulepszony koszt kliknięcia Teraz możemy optymalizować kampanię nie tylko pod ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... najlepiej na początek chociaż prosty sklep internetowy jak iStore, WellCommerce czy IAI. Koszt takiego przedsięwzięcia to kilkadziesiąt złotych miesięcznie. Po trzecie, jeżeli ... kreacja, czyli opracować teksty reklam, formaty graficzne („bannery” i inne formaty reklamy odsłonowej, e-mailingi) oraz inne formy niezbędne do działania (artykuły, wpisy, ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... (3,5 mln zł) oraz Providenta (2,5 mln zł). Ponad 21 mln zł to koszt zamieszczenia reklam na łamach prasy. Firmy z czołowej dziesiątki przeznaczyły na ten cel 5,3 ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 lipca a 30 września 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki w ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... wyniósł 52 mln zł. * Ekwiwalent zweryfikowany - wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy, z uwzględnieniem udziału procentowego analizowanego podmiotu w zmonitorowanej informacji ** Ekwiwalent szacunkowy - to wartość stanowiąca koszt umieszczenia w danym medium reklamy o takiej samej powierzchni jak zmonitorowana informacja
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... warunków. Główną zaletą mailingu, dającą mu znaczną przewagę nad innymi formami reklamy, jest możliwość targetowania wysyłki. Dzięki temu szybko i skutecznie docieramy do grona ... jednak uwagę, czy koszt naszej wysyłki nie wypada poniżej minimalnej wysyłki realizowanej dla tej bazy (w takiej sytuacji wzrasta nam bowiem koszt dotarcia do pojedynczego ...
-
Ewolucja spamu 2008
... krótki numer w celu obejrzenia zawartości. Mimo że oszuści obiecują, że koszt wiadomości tekstowej będzie minimalny (5 - 7 rubli), w rzeczywistości jest on znacznie ... szkodliwych programów. Niemal każdy temat zawierał nazwisko Prezydenta Baracka Obamy. Nawet reklamy Viagry zawierały takie nagłówki, jak "Zwycięska mowa Baracka Obamy". Inny spam ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... wiele zalet w porównaniu z mediami tradycyjnymi. Podstawową przewagą jest niski koszt dotarcia do potencjalnych klientów przy możliwości precyzyjnego profilowania audytorium. ... czerpią zyski z wyświetlania reklam na stronach użytkowników. W przypadku strony firmowej, reklamy mogą negatywnie wpłynąć na jej wizerunek. Każdy przedsiębiorca wie, że ...
-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... coraz trudniejsze. W obszarze fraz ogólnych jest olbrzymia konkurencja. Specjaliści wskazują, że koszt wprowadzenia strony do TOP10 (tak naprawdę tylko pierwsza dziesiątka się ... „long tail” jeszcze bardziej liczy się pierwsza strona wyników wyszukiwania, a uwzględniając reklamy AdWords – to już właściwie TOP5 czy nawet w niektórych przypadkach TOP2. ...
-
Spam w VI 2013 r.
... Cygara na święto Tak, jak spodziewaliśmy się, w czerwcu spamerzy nadal rozprzestrzeniali reklamy związane z Dniem Ojca – świętem, które w Stanach Zjednoczonych jest obchodzone w połowie czerwca. Jednak ... kluczowe frazy, takie jak nazwa kursu szkoleniowego, uniwersytetu lub wydziału oraz koszt kursu i dane kontaktowe dało się łatwo wyróżnić. Spamerzy ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... . Wzrost ten będzie wynikał z silnej dynamiki sektora mobilnego, mediów społecznościowych oraz segmentem reklamy VOD. Kino i radio raczej nie mogą liczyć na wzrosty Rok ... prawem - limitu reklamowego w czasie 12 minut na godzinę - dodaje Potrzebowski. Dopóki koszt dotarcia w Internecie będzie na niższym poziomie od telewizji, dopóty trend przenoszenia ...
-
Scam na Facebooku w Polsce
... cieszyć się życiem.(sic!) Koszt odebrania wiadomości sms ponosi użytkownik.” Szybkie mnożenie daje nam odpowiedź jaki koszt poniesiemy chcąc skorzystać z fałszywej ... rozmiarze ramek. Cyberprzestępcy sztucznie nabijają tym sposobem ilość odsłon i kliknięć w reklamy sprzedawane w modelu PPC (pay per click). Według różnych informacji ponad 20% ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... , też Polak z pochodzenia). - Większość towarów, które sprzedajemy ma gwarancje wytwórcy więc koszt nam się zwraca. Mamy zaufanie i ludzie rzadko tego zaufania nadużywają ... to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie zaś może ...
Tematy: -
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... mogą pozwolić sobie bogate firmy, które są w stanie ponieść koszt zatrudnienia i utrzymania wewnątrz firmy pracowników posiadających odpowiednie kompetencje niezbędne do ... Organizacja konkursu jest także dobrą okazją, aby odświeżyć markę za pomocą reklamy łączącej promocję konkursu ze stroną internetową. W tym miejscu chcielibyśmy jeszcze ...
-
OnetBoksy teraz Pay-Per-Click
... koszt akwizycji. Pośród wielu sposobów promocji stosowanych w sieci WWW, marketing wyszukiwarkowy zdobywa coraz większą popularność. Według powszechnie dostępnych danych np. w USA dynamika rozwoju tego rynku jest już ponad dwukrotnie wyższa niż wzrost wydatków na inne formy reklamy ...
-
Google wprowadza serwis płatniczy
... sprzedawać za pośrednictwem reklamy w Google. Za każdy dolar jaki wydadzą na reklamę, sprzedawcy otrzymają 10 dolarów rabatu na koszt wszystkich procesów zamówień ... z tym porozumieniem Yahoo, największa internetowa firma medialna, będzie wyłącznym dostawcą markowej reklamy na stronie eBay, podczas gdy Yahoo będzie korzystał z systemu Paypal, ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... reklamy w TV – przecież wszyscy sobie zdajemy sprawę, jakie znaczenie ma ten kanał w budowaniu świadomości marki. Niezaprzeczalne zalety telewizji to jej zasięg, tempo budowy zasięgu i niski koszt ... centra handlowe, komunikacja miejska, toalety w pubach czy klubach, czy reklamy w taksówkach). Młodzi ludzie chętnie uczestniczą we wszelkich eventach, ...
-
Serwisy Web 2.0 rosną najszybciej
... serwis BitTorrent - wylicza Roy de Souza, CEO agencji Zedo. - Oczekuje się, że podstawowym źródłem zysku serwisów Web 2.0 będą reklamy, ich średni CPM (koszt dotarcia z reklamą internetową do tysiąca jej potencjalnych adresatów) ma kształtować się poniżej 1 dolara - uważa de Souza. Podkreśla się również ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... do przeczytania dalszej części listu. To od nagłówka w 80% zależy sukces reklamy. Zanim zaczniecie Państwo przygotowywać treść korespondencji znowu trzeba postawić się w roli odbiorcy przesyłki ... oraz od specyfiki mailingu (wielkość przesyłki, ilość akacji mailingowych itp.). Koszt zakupu licencji na programu do mass mailingu nie powinien przekroczyć ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy. Co ważne częściej wybierają wyniki wyszukiwania oparte na tzw. organicznym pozycjonowaniu ... promocji, a wykorzystywanie narzędzi SEM może przynieść znaczne oszczędności. Koszt pozyskania klienta za pośrednictwem marketingu w wyszukiwarkach jest niższy, nawet ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... odczuciami ze strony użytkowników. Przekłada się to na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Koszt strony WWW zależny jest od tego czy sami podejmujemy się ... firmowy serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy więc ...
-
Google Plus goni Facebooka
... stać na stworzenie aplikacji konkursowej – najtańsza według szacunków ekspertów to koszt rzędu 30-50 tys. zł. Na dodatek marketingowcy sygnalizują, że komunikacja z ... Eksperci przewidują również, że Google wprowadzi lepsze sposoby indywidualizowania reklam. Reklamy mogą być kierowane na podstawie słów kluczowych używanych przez użytkowników w ...
-
Serwisy randkowe: uwaga na "honey trap"
... internetowych serwisów randkowych znikają lub ich zawartość zostaje zmieniona na typowe reklamy spamowe (Viagra itp.). Częstym sprzymierzeńcem oszustów stosujących pułapki „honey ... komunikat od takiego użytkownika był wysyłany za pomocą wiadomości tekstowej – na koszt użytkownika – oszuści w krótkim czasie osiągnęli spore zyski na każdym użytkowniku ...