-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... . Na dodatek wśród wielu menedżerów pokutuje błędny pogląd, że badania marketingowe są bardzo drogie, mimo że nigdy nie próbowali zorientować się osobiście, jakie są koszty badań, a powtarzają zasłyszane i niesprawdzone opinie. Firmy, w których działania marketingowe są prowadzone profesjonalnie, uznają badania za sprawę oczywistą i naturalną ...
-
Działania marketingowe w sklepie
... długookresowe strategie, budowanie marki i działania wizerunkowe. Tu nie ma czasu na marketingowe mazgajstwo. Kupiec przyjął towar i musi go sprzedać, a jak nie, to koniec ... wchodzić z marketingiem na teren sklepu, narażając się na dyktat kupców i nadmierne koszty, musimy wpierw policzyć swoje wojska. Czy eksponując produkt w sklepie albo rozdając ...
-
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
... bariera wejścia na rynek, co oznacza, że firma będzie ponosić mniejsze koszty promocji. Nie można jednak rozszerzać marki w sprzecznych kierunkach, bo w ten sposób ... , równolegle pojawiła się linia dedykowana kobietom. W ostatnim czasie nawet większe nakłady marketingowe firmy są skierowane na produkty dla płci pięknej, co świadczy o potencjale ...
-
8 wskaźników najważniejszych w e-commerce
... działania marketingowe są najskuteczniejsze. Przy czym, warto przeanalizować ten współczynnik osobno dla różnych kanałów (mediów społecznościowych, kampanii AdWords, publikacji w mediach). Pozwoli to na zidentyfikowanie najlepszej oraz najtańszej metody pozyskania klienta. Koszt pozyskania klienta obliczamy dzieląc koszty marketingowe związane ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... . Trudno też zmienić przyzwyczajenia klientów oraz bardzo wysokie w Polsce koszty połączeń internetowych. Perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce Obecnie w Polsce działa ... F.: "Lojalność.com", IFC PRESS, Kraków 2002 4. Mruk H. (red.): "Strategie marketingowe", Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2002 5. Windham L., Orton K.: "Dusza ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... przełożeni mają wygórowane oczekiwania wobec "kosztów", jakie ponosi firma na akcje marketingowe - podała agencja Rubikom Strategy Consultants. Przejawy wsparcia sprzedaży ze strategią ... “czy mogę w czymś pomóc?” i zbywającej odpowiedzi “nie, dziękuję, oglądam tylko”. Koszty utrzymania salonów, poza czynszem najmu wzrosną, bo każda sieć będzie ...
-
Google Plus goni Facebooka
... komercyjnych kont. Marketingowcy mają także otrzymać do dyspozycji ciekawe narzędzia marketingowe. Christian Oestlien, menedżer Google Plus poinformował, że liczba ochotników do ... z FB na Plusa. Ułatwi to firmom wszelką aktywność oraz zmniejszy koszty promocji. Z jednego poziomu będzie można kierować działaniami marketingowymi na wielu platformach ...
-
E-sklep: jak konkurować mając niewielki budżet?
... pozyskiwanie nowych leadów. Wzmacnia pozycję sklepu na tle konkurencji i obniża koszty marketingowe. Powracający na stronę sklepu klient chętniej dokona w nim zakupów ... strony sklepu i nawigowanie po niej, czas ładowania, responsywność na urządzeniach mobilnych, koszty wysyłki, dostępne formy płatności, sposób komunikacji z klientem. Istnieje coraz ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... to w niemal każdym aspekcie funkcjonowania przedsiębiorstwa - od biura, poprzez działania marketingowe, po transport i logistykę. Ekologia w biznesie przestaje być modą, a staje ... zajmowały więcej miejsca na półce w magazynie – a większa powierzchnia to także wyższe koszty składowania. Analogicznie rzecz się ma z transportem. Jeśli do samochodu ...
-
Dział HR - sprawozdanie kapitału ludzkiego
... finansowe, plany marketingowe i dokumentacje techniczne. Każdy rozsądny menedżer (i całe mnóstwo dyletantów) potrzebuje tych dokumentów do ... ponoszone na szkolenia świadczą o wysokości inwestycji ponoszonych przez organizację na rozwój kapitału ludzkiego. Koszty pracy są definiowane jako suma wynagrodzeń brutto (łącznie z zaliczkami na poczet podatku ...
-
5 barier, które mogą hamować sztuczną inteligencję w Polsce
... . Eksperci Personnel Service wskazują, że stanowią je m.in. wysokie koszty energii, brak specjalistów, niewystarczający poziom innowacyjności oraz skostniały system kształcenia. ... za to wypadają innowacje sprzyjające sprzedaży na nowych rynkach oraz innowacje marketingowe i organizacyjne w sektorze MŚP. Alarmujący dla Polski powinien być fakt, że w ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... jest również narzędziem bardzo efektywnym kosztowo, biorąc jeszcze pod uwagę zasięg możliwy do uzyskania. Koszty, które trzeba ponieść, to nakłady na stworzenie samego wirusa (gry, filmu czy grafiki), a koszty rozprzestrzeniania są praktycznie zerowe. Niestety, musimy pamiętać o ograniczeniach, które niesie ze sobą użycie ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Czas na integrację
... Mimo że zaimplementowanie na stronie internetowej nawet krótkiego filmu znacznie podraża koszty budowy serwisu, to jednak zabieg ten przyciąga tak duże rzesze odwiedzających, ... w ten sposób nie tylko czas naszego klienta, ale również koszty nietrafionych materiałów marketingowych. Dobrym przykładem należytego wykorzystania możliwości, jakie daje ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... bezpośrednie przełożenie na działania marketingowe przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport z analizy usług wiązanych w ... i Finlandii nawet o 5 pp. w porównaniu z badaniami z lutego – marca 2012 r. Ceny pakietów Średnie miesięcznie koszty pakietów wahają się od 83 zł (Multimedia Polska) do 163 zł ( ...
-
Drukarka HP Officejet 7110 Wide Format ePrinter
... papieru na 250 arkuszy oraz wkłady atramentowe o dużej pojemności, dzięki czemu koszty druku są niższe, a użytkownik może rzadziej uzupełniać papier czy kupować nowe ... do 330 x 483 mm. Firma może w łatwy sposób tworzyć i drukować ulotki, broszury i materiały marketingowe bez ramek, z szybkością do 15 stron na minutę w czerni i 8 stron na minutę w ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... będzie jeszcze większy. Na co zatem warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe? Wideo jest jednym z najbardziej rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż ... wzrośnie między innymi ze względu na większą dostępność technologii i niższe koszty tworzenia tego typu wideo. Na początku trend ten był wykorzystywany głównie ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... raport w firmie consultingowej, kupić analizy rynkowe, przeprowadzić wizję lokalną, wykonać badania marketingowe. Te metody są jednak dość kosztowne. Natomiast wiele informacji, ... go na zewnątrz, może w znacznym stopniu poprawić efektywność i zmniejszyć koszty pozyskiwania informacji. Tego typu działania mogą być wsparte narzędziami informatycznymi ...
-
Co-branding: biznesowa wymiana usług
... zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Co-branding często jest mylony ze sponsoringiem czy udzielaniem licencji. Jest to bardzo niesłuszne twierdzenie, gdyż co-branding jest biznesową wymianą usług. Oczywiście nie tylko. Firmy tworzące nowe, wspólne marki lub łączące swoje działania dzielą po równo koszty ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... jeśli wraz z umieszczeniem w sieci dokumentu w HTMLu nie idą żadne inne działania marketingowe, strona tonie w zalewie internetowych informacji. Inwestycje w know-how z zakresu e-marketingu ... znawcami Internetu, a wszelkie inwestycje w działania e-marketingowe traktują jako dodatkowe, zbędne koszty, na których skupiać się nie warto, bo wszak ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... sklepie internetowym. Okazuje się bowiem, że nawet zakrojone na szeroką skalę działania marketingowe, które są w stanie przyciągnąć na platformę dużą rzeszę odwiedzających, mogą w ... , ale wszelkie czynniki materialne – prowadzone promocje, akcje rabatowe czy po prostu koszty przesyłki. Te ostatnie znacząco wpływają na decyzje zakupowe ponad połowy ...
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
... 8000 zł, ROI wyniesie 100%. Oznacza to, że nasza inwestycja zwróciła się dwukrotnie. Jeśli wskaźnik ROI wyniósłby 0%, znaczyłoby to, że koszty kampanii się zwróciły i wyszliśmy na tak zwane „zero”. E-mail marketing to dziedzina marketingu internetowego, której drugie imię to „mierzalność”. Z jednej ...
-
Ile reprezentacja Polski straciła po mundialu?
... oraz jaki jest jej wpływ na reklamę oraz sprzedaż. Wykorzystanie go na etapie planowania kampanii marketingowych pozwala nie tylko zoptymalizować koszty, ale również zminimalizować potencjalne ryzyka – mówi Edward Korbel, Dyrektor SW Intelligence & Insight. Informacje o badaniu Badanie wartości marketingowej zawodników wykonano w lipcu ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... naturalną pozycję naszej strony. Sprawdź, w jaki sposób wykorzystać linki i działania content marketingowe do promocji swoich produktów lub usług. Linki sponsorowane Link ... rozwiązaniem jest np. targetowanie po płci, wieku, lokalizacji użytkowników. Zalety i koszty linków sponsorowanych Wielką zaletą linków sponsorowanych jest dotarcie do osób, ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... , utrzymanie ciągłości działalności, czy przede wszystkim są odpowiedzialne za komunikację kryzysową. W ostatnich tygodniach wyraźnie można było zauważyć firmy redukujące ich koszty marketingowe, co naturalnie odbiło piętno na ich agencjach partnerskich. Agencje Public Relations nie są wyłączone z tego kryzysu, lecz prowadząc odpowiedzialną ...
-
Markowe wydarzenia
... Polsce pt. "Dni Nokii". EVENT A RESZTA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH Jak każde inne działanie marketingowe, event marketing nie może pozostać bez związku z innymi. Zgodnie z zasadami ... po pomoc innych instytucji w organizacji imprezy - przede wszystkim ze względu na koszty. Oto przykład zestawienia brandów z pewnej imprezy: logo główne (marki ...
Tematy: -
Budżet przychodów i kosztów
... kosztów. Pytanie: ciąć koszty czy może zintensyfikować działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży? koszty pracy rosną wprost proporcjonalnie do obrotu. Czy będziemy musieli zwolnić parę osób, czy zefektywizować pracę? koszty związane z wynajmem lokalu są bardzo wysokie. Czy możemy obniżyć koszty wynajmu, przeprowadzając się do ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... zdołała utrzymać dodatni wzrost r/r. Koszty pracy mocno odbiły się na rentowności, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Ponadto koszty operacyjne, takie jak czynsz, energia i ... przyciągnąć ich uwagę. Platformy te służą zarówno jako narzędzie marketingowe, jak i kanał sprzedaży, umożliwiając firmom prezentowanie produktów, interakcję z potencjalnymi ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... aby nabyć je później w sklepie. Dlatego jest szczególna dbałość o akcje i materiały marketingowe w tym kanale. Tym niemniej, tylko niektóre produkty z portfolio są promowane w ... z piwem. Na mniejsze zamówienia dla gastronomii wpływ mogą mieć też koszty związane z możliwością promocji złotego trunku w restauracjach. Według Danuty Gut, dyrektora ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... skutecznie przyciągać klientów do sklepu, sprzedawcy muszą odpowiednio zaprojektować swoje kampanie marketingowe. Mniejsi gracze powinni trzymać rękę na pulsie i zadbać o ... rynkowych. Narzędzia price intelligence, oparte na algorytmach monitorujących cenę, dostępność, koszty wysyłki i inne parametry tych samych produktów u konkurencji pomagają wybrać ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... to czas pracy, przez co w większości przypadków minimalizuje koszty działań marketingowych, co z punktu widzenia przedsiębiorców z niemal każdej branży ... zdjęcia, ale też tworzyć własne kreacje wizualne, co daje niemal nieograniczone możliwości marketingowe. Midjourney Midjourney to wirtualny generator obrazów. Działa na zasadzie analizy setek ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Stąd też przemyślane działania content marketingowe są idealnym dopełnieniem reklamowej strategii e-sklepów. Dobrym przykładem może być utworzenie przez sklep ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... 57% kupujących jako główny powód rezygnacji z zakupu. Dodatkowe koszty, takie jak koszty wysyłki, podatki i opłaty, okazały się drugim najważniejszym czynnikiem decydującym o ... kampanii, lub zbierać dane o preferencjach klientów, pomagając firmom dostosować strategie marketingowe do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu voiceboty w wymierny sposób ...
-
Dotacje inwestycyjne dla przedsiębiorstw w 2010 roku
... wdrożeniowej (Działanie 4.1. POIG) kwalifikowane są koszty: przeniesienia własności gruntu lub wieczystego jego użytkowania, koszty przeniesienia prawa własności budynku lub budowli ... ). Działanie to umożliwia także realizację projektów obejmujących innowacje: marketingowe i/lub organizacyjne, mające ma celu poprawę efektywności i produktywności, ...
-
Ministrony zamiast PRZEDsprzedaży?
... i przekazywanie wartościowej informacji (nie ma PRZEDsprzedaży!). Chodzi o czysto najbardziej oczywiste marketingowe posunięcie... ...sprzedaż produktu. Kropka. ---------- Myślę, że domyślasz się ... . Reklamy, ogłoszenia – muszą być bardzo skuteczne, żeby Twoje koszty zwróciły się z nawiązką w postaci dochodu z programów partnerskich. No i wreszcie ...
Tematy: -
Testy i badania w e-marketingu
... przebudować koncepcję. Proces się powtarza, powstaje nowa witryna, generowane są kolejne koszty, a skutek jest taki sam jak poprzednio – porażka. Po drugie ... , a internet nie jest autonomicznym obszarem, gdzie zachodzą całkowicie odrębne procesy marketingowe. Rozpatrywanie procesów zachodzących w internecie w oderwaniu od firmy, marki czy działań ...