-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
Polski e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie, czego dobitnym dowodem jest chociażby coraz większa liczba e-sprzedawców podbijających zagraniczne rynki. W sprzedaży cross-border nie można zapominać o marketingu. Warto mieć przy tym na uwadze, że działania marketingowe, które sprawdzają się na polskim rynku, mogą niekoniecznie trafiać w gusta ...
-
Black Friday - jak sklepy kuszą klientów?
Z perspektywy polskiego handlu Black Friday to wstęp do najgorętszego okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same Święta, ale i Black Friday. Z punktu widzenia marketingu w większości przypadków pod tym hasłem kryją się klasyczne zabiegi związane z promocją sprzedaży. ...
Tematy: Black Friday, promocja, promocje, akcje promocyjne, promocje cenowe, obniżki cen, wyprzedaże, zakupy, Omnibus -
Jak kupujemy świąteczne prezenty w internecie?
... Reels) – aż 47% kupujących sięgnęło po tę formę contentu. Na drugim miejscu znalazło się wyszukiwanie wizualne (45%), a podium zamknęło social commerce (23%). Badanie pokazuje, że również narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak chatboty na stronach marek, zyskują na popularności (18 ...
-
Ile kosztują e-commerce zmiany w prawie?
E-izba przedstawia wyniki raportu "e-Accurate 2024: wydatki sektora e-commerce na dostosowanie do zmian prawnych". Nie jest zaskoczeniem, że dostosowanie e-biznesu do nowych regulacji sporo kosztuje, jednak okazuje się, że koszty nie są tu jedynym wyzwaniem. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czemu służyć mają zmiany prawne (RODO, dyrektywa Omnibus, ...
-
Trendy w e-commerce na 2025 rok
Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne procesy płatności, cross-border, automatyzacja procesów i personalizacja to tylko niektóre z trendów, które zmienią sposób, w jaki kupujemy online. Jakie trendy zdominują ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta, rozwój marketplace'ów oraz ekspansja zagraniczna wyznaczą główne kierunki rozwoju polskiego e-commerce w 2025 roku. Czego jeszcze możemy spodziewać się w 2025 roku? Eksperci Grupy Shoper prezentują 10 kluczowych trendów, które zmienią oblicze handlu internetowego. Nadchodzący rok zapowiada istotne trendy w ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
7 nowych trendów na rynku płatności online i e-commerce w 2025 r.
E-commerce rozkwitł w czasach pandemii, a potem nieco spowolnił. Eksperci Autopay przekonują jednak, że nadchodzące miesiące przynieść mogą kolejne ożywienie. A wszystko za sprawą rozwoju rozwiązań płatniczych, które w ostatnim czasie istotnie zyskały na popularności. Jakie metody płatności dadzą znać o swojej obecności w 2025 roku? Odpowiedź na ...
-
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
Media społecznościowe już od dawna stanowią nieodłączny element życia wielu Polaków, ale ich rola na przestrzeni lat wyraźnie się zmieniła. Kiedyś służyły głównie do komunikacji, dziś są także kluczową częścią procesu zakupowego. Potwierdzeniem tego są chociażby wyniki opublikowanego przez Santander Consumer Bank raportu "Doświadczenia e-commerce ...
-
Szybka strona internetowa - dlaczego ma znaczenie?
Prędkość ładowania strony internetowej to jeden z kluczowych elementów sukcesu w internecie. Wpływa na niemal każdy aspekt działania witryny: od zadowolenia użytkowników, przez pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania, aż po współczynnik konwersji. Nie bez powodu giganci branży e-commerce, tacy jak Amazon czy Google, inwestują ogromne środki w ...
-
Zakupy online: dlaczego nie finalizujemy transakcji w sklepach internetowych?
Zakupy online to już codzienność. Polacy coraz częściej odwiedzają sklepy internetowe, zapełniają koszyki zakupowe, a potem...rezygnują z finalizacji transakcji. Do takiej praktyki, jak wynika z najnowszego badania Santander Consumer Banku "Doświadczenia e-commerce", przyznaje się blisko co 4. kupujący. To duże wyzwanie dla e-sprzedawców. Jakie ...
-
Utraty danych boi się co trzecia firma w Polsce
Tegoroczny Dzień Ochrony Danych Osobowych w Polsce obchodzony będzie w tle styczniowego cyberataku, w wyniku którego przestępcy uzyskali dostęp do danych obywateli. Należy spodziewać się, że w kolejnych latach tego typu ataki ransomware na przedsiębiorstwa w kraju będą się nasilać. Wraz z rozwojem branży e-commerce czy postępującą digitalizacją ...
-
70 proc. Polaków wydaje na subskrypcje do 100 zł miesięcznie
Polacy chętnie korzystają z różnego rodzaju subskrypcji. Do posiadania przynajmniej jednej przyznaje się 62 proc. rodaków - wynika z raportu Santander Consumer Banku "Doświadczenia e-commerce". Najwięcej badanych wydaje na nie między 51 a 100 zł miesięcznie. Najczęściej korzystamy z serwisów streamingowych i usług dostaw produktów, a także ...
-
Jak zabezpieczyć sklep internetowy przed różnymi rodzajami cyberataków?
W kontekście oszustw i wyłudzeń w e-commerce najczęściej mówi się o rozlicznych zagrożeniach czyhających w sieci na kupujących. Sprawy oczywiście nie należy bagatelizować, ale warto podkreślić, że narażona na cyberzagrożenia jest również druga strona transakcji. Tym bardziej, że ogrom posiadanych przez sprzedających danych to łakomy kąsek dla ...