-
Największe badanie Internautów
... będą się na wybranych metodą losowania systematycznego komputerach użytkowników Internetu. Trzymiesięczna faza rekrutacji do badania obejmie w pierwszym rzędzie witryny firm zrzeszonych w PBI - spółce założonej w celu stworzenia wiarygodnej i uwzględniającej realia polskiego rynku metody pomiaru Internetu. Ankiety rekrutacyjne wyświetlać będą się ...
Tematy: badania internautów -
Czym jest CRM?
... finansowy. Można również kierować oferty do konkretnego klienta – czyli prowadzić marketing relacji (kampanie skierowane do pojedynczego klienta, w sposób indywidualny, oparty na analizie ... się przez firmę ze wszystkich obietnic. Aby podołać temu zadaniu, wiele firm tworzy specjalne centra obsługi klienta, gdzie klient może uzyskać interesujące ...
Tematy: -
System zarządzania zamówieniami
... ) do zarządzania zamówieniami. Nowe rozwiązanie adresowane jest do firm z sektora telekomunikacyjnego. Zaprojektowano je z myślą o najbardziej złożonych środowiskach ... Engine. Rozwiązanie COM zapewnia pracownikom działu marketingu produktu (Product Marketing) możliwość kontroli nad tymi procesami, umożliwiając im konfigurowanie atrybutów produktów i ...
-
TPSA optymalizuje Telepunkty
... doświadczeń w określaniu lokalizacji punktów usługowych. Poza branżą telekomunikacyjną, tego typu analizy cieszą się dużym zainteresowaniem właścicieli centrów handlowych oraz firm z sektora bankowego i motoryzacyjnego." - komentuje Krzysztof Kuwałek, Prezes Claritas Polska. Analiza została przeprowadzona na poziomie miast oraz miast i ich okolic ...
-
Jak nie przegrać wojny cenowej
... zakamuuowanemu atakowi. Przykładem może tu być wojna cenowa prowadzona przez operatorów sieci komórkowych w sektorze firm. W tym przypadku wiedza o tym, jak jest skonstruowana "tania" oferta konkurencji i gdzie ukryte są faktyczne ... 2003 2 "Poradnik szefa działu sprzedaży", www.sprzedaz.info.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Nowe oblicze reklamy?
... marketing w Internecie opierał się głównie na konwencjonalnych banerach. Teraz agencje reklamowe pracują nad ... takie serie mogą wyznaczyć nowy trend w reklamie sieciowej. To także szansa na przebicie się dla mniejszych firm, które nie dysponują gigantycznymi budżetami. Jeśli bowiem reklamy okażą się wystarczająco zabawne, Internauci sami zadbają o ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
... można stosować o wiele więcej narzędzi i technik. Jednakże techniki i kruczki pozwalające na skuteczne wypozycjonownaie strony nalezą do pilnie strzeżonego know how firm, które zajmują się tym na co dzień profesjonalnie. Płacisz i wymagasz! Jeżeli nie chcemy czekać aż nasza strona zostanie sama zaindeksowana ...
-
CTM dla Niemców we Wrocławiu
... klientów, których projekty z różnych względów nie mogą być realizowane w Warszawie. "Z chwilą przystąpienia do Unii Europejskiej staliśmy się poważnym partnerem dla firm niemieckich, coraz częściej dostajemy zapytania i zlecenia projektów" – mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. "Wrocław zlokalizowany blisko zachodniej granicy Polski jest dużym ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... oraz innych sieciowych przestępców. Eksperci twierdzą, że miarę wzrostu zagrożenia powinna nastąpić koordynacja działań różnych firm IT. Dostrzega się już pierwsze kroki kutemu zmierzające. Jakie są kluczowe elementy budujące w ... wiedzą na temat potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa w sieci. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Oszustwa w AdSense
... internaute wcale nie interesowała zawartość strony. Pojedyncze kliknięcia nie są wielkim problemem, jednak gdy na pierwszy plan wysuwa się rywalizacja firm o daną dziedzinę w internecie często zdarza się tak, że konkurencje wykorzystuje swoich ludzi lub specjalnie przygotowane programy do klikania mającego na ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... norm (bilety klasy ekonomicznej, biznes, pierwszej klasy) i koncentrować się na znanej grupie interesu. Im więcej firm tej samej branży postępuje według powyższych zaleceń, tym bardziej ich strategie stają się do siebie ... na firmy, które z nich skorzystały i odniosły sukces, warto spróbować. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Google: polski poradnik o AdWords
... użytkowników w zależności od ogólnego poziomu wiedzy na temat produktu i doświadczenia w zarządzaniu kontami AdWords: dla osób indywidualnych (Qualified Individuals) i dla firm (Qualified Company). Użytkownicy programu GAP mogą korzystać z: Zaawansowanych narzędzi („Centrum Mój Klient”), dzięki którym zarządzanie wieloma kontami AdWords jest ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... w ten sposób jest w stanie zaprezentować całościową ofertę dostosowaną do unikalnych potrzeb klienta. Jedną z pierwszych firm z branży budowlanej, która wprowadziła preselling, jest SigmaKalon Deco Polska, producent farb Dekoral. Wdrożenie systemu ... Deco Polska. tomasz.piec@sigmakalon.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Systemy ERP coraz popularniejsze
... systemów informatycznych z funkcjami przeznaczonymi do zarządzania relacjami z klientami. Badania przeprowadzone przez firmę analityczną PMR są wprawdzie mniej optymistyczne (spośród wszystkich firm zatrudniających min. 50 osób tylko 12 proc. posiada popularne systemy CRM, w dodatku są to najczęściej proste systemy, głównie do prowadzenia ...
-
Rynek produktów żywnościowych w Polsce 2007
... raportu PMR. PMR przeanalizował taktykę wprowadzania na rynek nowości 60 największych firm produkujących żywność sprzedawaną w polskich sklepach. Jak wynika z raportu „Food product development ... więcej możliwości mają tutaj duże firmy, dysponujący znacznymi środkami na marketing i reklamę oraz zdolnych do zaakceptowania wyższego ryzyka. Jednak także ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... badanie Epsilon CMO, przeprowadzone w sierpniu 2008 r. Wśród 175 członków personelu najwyższego szczebla zarządzania, 63% spodziewało się zwiększenia nakładów na marketing online w 2008 r. Tylko 14% zamierzało je ograniczyć. Najnowsze badanie z października 2008 r., które wśród 600 przedsiębiorców z USA przeprowadziło MarketingProfs wykazało ...
-
Produkty inwestycyjne niepopularne
... Jednocześnie bardzo wielu z nich jest nastawionych sceptycznie wobec oferujących je firm. Odsetek osób korzystających z produktów finansowych związanych z lokowaniem pieniędzy wzrasta ... inwestycyjne powinny zadać sobie pytanie, czy lepiej wydawać ogromne pieniądze na marketing swoich produktów, żeby pozyskać klientów konkurencji, czy raczej pracować ...
-
Testy dynamiczne antywirusów a ryzyko
... jednak pamiętać, że autor tego artykułu z pewnością nie jest ekspertem w dziedzinie marketingu): wydaje się, że Kaspersky Lab włożył więcej wysiłku w marketing swojego mechanizmu blokowania zachowań niż Symantec podczas wprowadzania swojego "anti-worm", przez co twórcy szkodliwego oprogramowania mieli większą świadomość produktu firmy ...
-
Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?
... na celu eliminację lub ograniczenie ryzyka wyciągnięcia błędnych wniosków. Przykład Realizując badania dla jednej z firm odzieżowych, pracowaliśmy razem ze sprzedawcami i do zbierania danych mogliśmy wykorzystać: obserwację pracy poszczególnych ... , banalnością i urokiem zwyczajności. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Branża e-commerce w Polsce 2008
... wzrostem, ale jednocześnie ustabilizuje sektor e-commerce w Polsce. Wartość rynku Na podstawie deklaracji firm e-commerce w Polsce ustalono, że wartość rynku wynosi obecnie 11 miliardów złotych i zwiększyła się ... biznesu do wolniejszego wzrostu (co może spowodować silniejszą konkurencję w sektorze) oraz, w przypadku firm obecnych również poza ...
-
Zastosowanie outsourcingu opłacalne?
... i marketing lub zaprzestanie szkoleń pracowników. – „Managerowie zamiast skoncentrować się na działaniach, które poprawią wyniki finansowe firmy zmuszeni są do szukania coraz to nowych form oszczędności. Warto zastanowić się nad wydzieleniem pewnych obszarów działalności firmy i powierzyć ich obsługę firmom zewnętrznym. Korzystanie z usług firm ...
-
Relacje inwestorskie: definicja, zadania, cele
... inwestorskie to element zarządzania strategicznego, obejmujący finanse, komunikację, marketing i przestrzeganie prawa obrotu papierami wartościowymi, który umożliwia ... technologie zaliczyć można natomiast podstrony „relacje inwestora” na stronach internetowych firm, newslettery w formie elektronicznej, tele- oraz videokonferencje, a także conference ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... , ponieważ kompetencje to przewaga. Sami mówimy i myślimy, że najlepsze torty są u X, a tynki to idealnie kładzie pan Y. To samo dotyczy wielkich firm - wszyscy uznają sportowe cechy Alfy Romeo (pozostałe cechy realizowane są przez inne marki koncernu FIAT, natomiast Alfę wyróżnia jej sportowy ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... stronie. Dlatego inwestowanie w reklamę bannerową sprawdza się przede wszystkim w przypadku firm z dużym budżetem, uważa Paweł Bieniek, dyrektor zarządzający w firmie Adhorizon, specjalizującej ... zyskującą coraz większą popularność w sieci są działania SEM (Search Engine Marketing) na które skąldają się kampanie w Google Adwords oraz pozycjonowanie ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... się na powierzenie podmiotom zewnętrznym procesów z zakresu back-office. W 2008 roku 29% firm deklarowało, że korzysta z tego typu usług, obecnie jest to aż 48 ... którym stosuje się outsourcing back-office jest administracja, obsługa klienta oraz sprzedaż i marketing. Zebrane przez ArchiDoc dane pokazują, że branża handlowa w głównej mierze ...
-
Innowacje a przewaga konkurencyjna
... aparat, odtwarzacze), możliwość pobieranie aplikacji z Internetu. Słowem – kieszonkowy komputer. Dodatkowo, świetny marketing przyczynił się do zapewnienia iPhone’owi statusu lidera rynku. Nic ... razy więcej niż jego główny konkurent – Unilever) i jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm w branży FMCG. Szefowie koncernu doszli jednak do wniosku, że ...
-
Marka jako wartość finansowa
... dla wartości niematerialnych przyszło wraz z powiększającą się różnicą między wartością księgową firm, a ceną ich akcji na giełdzie. Dziś można już mówić o tym, że ... przez działy marketingu w firmach po to, aby nie były jedynie jednostkami kosztotwórczymi. Marketing ma przynosić zwrot z inwestycji, a będzie to możliwe tylko wtedy, gdy będzie spójny ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
Serwis TargetMarketing.pl, we współpracy z Instytutem Inwestycyjno- Przetargowym PressInfo.pl. przygotował raport podsumowujący wyniki przetargów i zleceń w branży reklamowej ogłoszone w pierwszym półroczu 2011 roku. Najwięcej postępowań przetargowych rozstrzygnięto w marcu i kwietniu: ogłoszono prawie po 200 wyników (ok. 20%). Przetargi o ...
-
Przetargi medyczne w Polsce VII-IX 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowane w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 19 970 wyników postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa leków, środków farmaceutycznych, materiałów ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... obszar to bezpośredni kontakt z użytkownikami poprzez np. odpowiadanie na ich pytania czy komentarze umieszczane na forum i tablicy – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, iż nie powinna to być tablica ogłoszeniowa, tylko miejsce dialogu z kandydatami ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... Opieka Medyczna, Biotechnologia, Badania Kliniczne, Sprzęt Medyczny (70%). Najwięcej firm wskazujących potrzebę rekrutacji w najbliższych trzech miesiącach jest w branżach: ... raportingu i księgi głównej wynagrodzenia były najwyższe. W branży Sprzedaż i Marketing odnotowaliśmy znaczące różnice w wynagrodzeniach – wynikały one m.in. z różnego ...
-
Przetargi medyczne w Polsce X-XII 2011
... zleceń to 340 613 741 zł. Następne firmy w zestawieniu to: Farmacol S.A z Katowic oraz Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. Poniżej zestawienie firm wg wartości wygranych przetargów:
-
Polskie obiekty sportowe a naming rights
... poziom ok. 40% wartości całkowitej naming rights. Zainteresowanie dużych polskich firm prawami sponsora tytularnego poszczególnych obiektów jest coraz większe, dlatego istnieje realna ... powinno systematycznie rosnąć. Mimo wszystko naming rights to dla polskich firm wciąż nowe narzędzie marketingowe i, jak z każdą nowością, są z nią związane ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... kontaktów z klientami ma kluczowe znaczenie dla odniesienia sukcesu na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Trudno wręcz zrozumieć, dlaczego tak wiele firm, w szczególności dostawców usług finansowych i przedsiębiorstw energetycznych, w dalszym ciągu zaniedbuje ten obszar. Aby zmienić nastawienie obojętnych i niezadowolonych klientów, niezbędna ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... firm z branży e-commerce próbuje szukać klientów za granicą. To zadanie nie tyle ambitne, co trudne i kosztowne ... od samego początku nastawione są na zdobycie rynków zagranicznych. Mając na uwadze fakt, jak wiele zagranicznych firm z branży e-commerce oferuje swoje produkty na naszym rynku, można powiedzieć, że to zadanie warte uwagi i wysiłku. ...