-
Rynek targowy 2012
... czyli w zasadzie w głównej mierze konferencja, a przy jej okazji ekspozycja targowa z prezentacjami firm sponsorskich i innych zaproszonych – wylicza Żaneta Berus. W świecie zdecydowanie rośnie rola biznesu kongresowego w działalności firm targowych. W obrębie polskich ośrodków targowych powstają nowe, odrębne centra konferencyjne i kongresowe na ...
-
Microsoft Dynamics CRM 2013
... CRM Online nowe możliwości społecznościowe. Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia. Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... celów firmowych. Z taką sytuacją zetknąłem się kilkanaście lat temu w jednej z firm. Dział sprzedaży zmieniał swoje plany sprzedaży na poszczególne SKU (stock keeping ... plany taktyczne i operacyjne wszystkich funkcji biznesowych w firmie (zakupy, sprzedaż, marketing, produkcja, jakość, finanse, zarząd). Głównym celem S&OP / IBP jest osiągnięcie ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... 12 firm: Elfa Pharm Sp. z o.o., BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., Wirthwein Polska Sp. z o.o., Quick-Mix Sp. z o.o., ... Spółka prowadzi działalność w dwóch lokalizacjach. Centrala firmy znajduje się w Warszawie i skupia marketing, sprzedaż krajową, logistykę i kontroling oraz nadzór nad księgowością. Obiekty produkcyjne i centra logistyczne ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... zdaniem Ministra Administracji i Cyfryzacji RP Rafała Trzaskowskiego, ok. 80% polskich firm inwestujących w sektor e-commerce to mikroprzedsiębiorstwa. Rok 2020, według szacunków ... traktowano ich po partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż jest ...
-
Kapitał obrotowy 2013
... jest na bezpiecznym poziomie. Z badania KPMG wynika także, iż coraz więcej firm nie tylko oblicza kapitał obrotowy i cykl konwersji gotówki, ale także ... W dalszej kolejności spółki wskazują planowane inwestycje w takie obszary działalności firmy jak: marketing (20%), IT (18%), badania i rozwój (18%), a także obsługę klienta (10%), logistykę (10%) ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... mobilnych w przedsiębiorstwach zarówno dziś, jak i w przyszłości, firmy CIO Strategic Marketing Services i Triangle Publishing Services przeprowadziły sponsorowane przez Oracle ... i prace projektowe. Aplikacje mobilne nieprzerwanie się zmieniają. Z badania wynika, że 35% firm średniej i dużej wielkości co miesiąc aktualizuje swój zestaw aplikacji, ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... świadome tych podziałów? Jak duży procent nadawców komunikatów zapoznało się lepiej ze swoją docelową grupą, a ile firm bazuje na utartych stereotypach, które panują w naszym społeczeństwie na temat 50, 60 i 70+? Co próbuje ... starsze? Stosujmy kody, ale wystrzegajmy się myślenia stereotypami! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... Wiedza o tym, jak sprzedawać, budując jednocześnie pozytywne skojarzenia kupującego, to dziś podstawa działania największych firm i gwarancja sukcesu sprzedaży. Klienci kupują w zależności od tego, jak jest zorganizowane miejsce sprzedaży, ... i budować pozycję oraz swój wizerunek długofalowo. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
... marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w tym, że 89% maili w Sieci to zwykły spam. A z technologii służących personalizacji i targetowaniu przekazu mailowego korzysta raptem 11% firm ... użytek z gromadzonych przez siebie danych. Wiele firm i wielu marketerów wciąż nie ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... przykłady mistrzostwa w wyróżnianiu się na rynku i robienia tego samego po nowemu. Marketing marki Chanel – ikoniczny, samoświadomy, bez niepotrzebnej powagi – wspierany przez awangardowe ... jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... przedsiębiorstwa na rynku. Jak pisze Wojciech Budzyński w „Public relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku”, udaje się to jednak tylko 15% firm, gdyż większość w ogóle nie tworzy scenariuszy antykryzysowych. Przeprowadzanie cyklicznie badania rynku i zmieniających się oczekiwań odbiorców pozwoli skalkulować szanse, ale także ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... produkty tej kategorii. Produkt ten odnotował jednak spadek o 4 punkty procentowe względem referencyjnego okresu. Trend ten spowodowany był zmniejszeniem wydatków na marketing najważniejszych reklamodawców, takich jak Provident Polska, Centrum 9 oraz NET CREDIT. Znacznie mniejszy udział miała reklama grupowa (30% wydatków) oraz funduszy ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... kampanii Dane dotyczące średniej sprzedaży większość firm analizuje na bieżąco, niezależnie od realizowanych kampanii marketingowych. Naturalnie wielu marketerów sięga po różne narzędzia wsparcia sprzedaży i łączy je ze sobą tworząc w ten sposób kompleksowe, zintegrowane kampanie. Często marketing SMS jest częścią większego projektu, dlatego ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... i... samorządów „Ślub od pierwszego wejrzenia” jest w social media okazją do promocji dla firm i marek, które pracowały przy realizacji programu, ale z popularności ... społecznościowych: choćby przez działania marketingu w czasie rzeczywistym i związany z tematem programu marketing treści. Czytaj także: - Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". ...
-
Poszukiwane zawody 2017: po kogo będą stać w kolejce?
... powstającą na Podkarpaciu fabryka ekskluzywnych samochodów. Z kolei dwie wielkie inwestycje firm z obszaru e-commerce – które budują w Polsce swoje magazyny oraz centra logistyczne – ... zawody to przede wszystkim programiści i analitycy baz danych. Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie nowoczesnych technologii oraz cyfrowe gromadzenie ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... marki niż cena czy nawet sam produkt. Już teraz 82 proc. firm uważa doświadczenie klientów za czynnik, który pozwala im uzyskać przewagę konkurencyjną. – Firmy ... kanał mobilny i zainteresowanie marką zmaleje, co potwierdzają np. dane zebrane przez WOW Local Marketing. 52 proc. osób biorących udział w badaniu zadeklarowało, że są mniej chętni ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... poświęconej działalności innowacyjnej w Polsce. W latach 2014-2016 aktywnością w zakresie innowacji charakteryzowało się 20,3% przedsiębiorstw przemysłowych oraz 14,5% firm specjalizujących się w działalności usługowej. Ubiegłoroczne nakłady na działalność innowacyjną osiągnęły w przemyśle 28304,7 mln zł, natomiast w przypadku przedsiębiorstw ...
-
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
... , Viber, Skype użytkownicy mogą w dowolnym czasie i miejscu komunikować się z innymi. Dlatego też coraz więcej firm korzysta z tych aplikacji, wykorzystując je w obsłudze klienta, nie ograniczając się tym samym wyłącznie do ... na stałe wpiszą się w trend wykorzystywany w celu usprawnienia jakości obsługi klienta. Andrzej Goleta, Digital Marketing ...
-
System wczesnego ostrzegania, czyli jak nie zostać "podgrzewaną żabą"
... - zmienia nie tylko samą branżę gier, ale wpływa także na marketing, dla którego gry stają się istotnym nośnikiem reklamowym. Przeoczenie zmian w otoczeniu może ... końcu łańcucha zdarzeń i zwykle ma ono charakter defensywny, a nie ofensywny. W przypadku firm posiadających system wczesnego ostrzegania, ciąg logiczny zdarzeń jest zupełnie inny. Na ...
Tematy: system wczesnego ostrzegania, EWS -
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... Zrealizowane przez SMSAPI badanie “Komunikacja SMS w firmach 2017” wyraźnie dowiodło, że sms-y informujące o promocjach wysyła swoim klientom mniej niż połowa firm. Jeżeli wziąć pod uwagę, jak niesłabnącą popularnością w polskim społeczeństwie cieszy się wiadomość tekstowa, taki wynik może wydawać się dość zaskakujący ...
-
Polska championem cyberbezpieczeństwa?
... rynkach - czytamy w najnowszym raporcie Instytutu Kościuszki. Branża ICT to jeden z najprężniej rozwijających się segmentów naszej gospodarki. Mamy już dziesiątki tysięcy firm, które z sukcesem działają w tej dziedzinie, oferując innowacyjne produkty i usługi. Informatyzacja obejmuje również sektor publiczny. Zasadniczo nie ma już sfery życia ...
-
Miasta przyszłości, czyli hyperloop i domowe roboty
... Florence Verzelen, Executive Vice President, Industry Solutions, Field Marketing, Global Affairs, Dassault Systèmes. - Konsumenci spodziewają się, że we wszystkich aspektach życia dojdzie do gigantycznych zmian. Wgląd w to, co myślą, to dla firm cenna informacja zwrotna, która pokazuje jakie możliwości należy badać ...
-
Ukraińcy w Polsce. Jacy są?
... coraz częściej pojawiające się na rynku oferty banków i operatorów komórkowych, przygotowywane pod tę grupę narodowościową, stanowią dobrze przemyślaną strategię komunikacyjną firm.
-
Etyczne AI buduje zaufanie i lojalność klienta
... w Chinach, a wśród przebadanych krajów europejskich prym wiedzie Francja - 49%. Również pracownicy firm, które korzystają z rozwiązań wspieranych przez sztuczną inteligencję wskazują na ... etycznych Dla zespołów obsługujących klientów i pracowników, takich jak HR, marketing, komunikacja i obsługa klienta: powinni upewnić się na temat etycznego ...
-
Nie produkty, tylko doświadczenia. Nie ma sukcesu bez User Experience?
... rok po roku cichaczem wygasza swoje kolejne usługi? Przecież żadnej z tej firm ani nie brakowało zaplecza technologicznego, ani też środków na działania marketingowe. ... Stany Zjednoczone, będące azylem większości gigantów IT. Wszystkie 10 największych firm świata mierzonych kapitalizacją rynkową to firmy amerykańskie. Jankesi stanowi lwią część ...
-
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
... lub w formie telefonicznej) w okresie czerwiec – październik 2019 r. total N=6. Celem badania było m.in. lepsze zrozumienie roli gazetek promocyjnych dla firm z branży retail, poznanie trendów w obszarze komunikacji marketingowej. Rekrutowano osoby z ogólnopolskich sieci zajmujących się sprzedażą detaliczną, różnych kategorii produktów, od ...
-
Chmura obliczeniowa zyska narodowość? Rządy podejmują działania
... za to spoczywa także na dostawcach usług chmurowych oraz ich partnerach. Ważne jest współdziałanie firm w celu promowania dobrych praktyk, kooperacji przy przygotowywaniu regulacji a także edukacja klientów. Przykładem takiej współpracy ... danych jednocześnie umożliwi dostęp do unikalnych oferowanych usług. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
... w firmach, aby elastycznie reagować na rozwój sytuacji. Jednocześnie 55 proc. firm powołało centrum kryzysowe do koordynacji działań, a 40 proc. ocenia, ... 42 proc.). Dla 24 proc. respondentów bardzo ważne było natomiast zaangażowanie klienta i marketing (24 proc.). Pozostali wskazali także promocję i politykę cenową (18 proc.), łańcuch dostaw i ...
-
Czym się różni WhatsApp Business od WhatsApp Business API?
... ? - W Polsce z aplikacji WhatsApp korzysta już co trzeci internauta. Dla firm to kanał komunikacji, który w porównaniu z innymi wyróżnia się wyższymi współczynnikami ... masową wysyłkę wiadomości do klientów - tłumaczy Maja Wiśniewska PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. WhatsApp Business i WhatsApp Business API - czym się różnią? WhatsApp ...
-
Czy krytycy eko marketingu to przeciwnicy ekologii?
... marketing, a więc nawiązująca do ekologii promocja marek i produktów, zyskuje coraz większą popularność ... na skutek otrzymywania sprzecznych komunikatów. Z jednej strony mogą oni bowiem odnieść wrażenie, że coraz więcej firm i instytucji staje się „eko”, z drugiej zaś niepokoją ich alarmujące doniesienia medialne o pogarszającym się stanie środowiska ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... którego wartość osiągnie 135 mld USD (wzrost o 19%). Gro wydatków reklamowych w 2021 roku to inwestycje małych firm, które musiały szybko przenieść się do handlu elektronicznego, aby przetrwać kolejne lockdowny. Budżety, które wcześniej przeznaczali ... przenoszą się do sieci, przyciągając większe inwestycje zarówno od dużych marek, jak i małych firm ...
-
Praca w finansach, marketingu i sprzedaży: co ją wyróżnia?
... zdalną także innym branżom. Obecnie obserwujemy jak sytuacja się stabilizuje i wiele firm spoza IT próbuje wrócić do dawnego modelu. W sektorze technologicznym ogłoszenia o ... z nowoczesnego podejścia do rekrutacji branży IT siatki płac ma opracowane jedynie 30 proc. firm. Metodyka badań: Badanie oceny ogłoszeń o pracy na zlecenie No Fluff Jobs ...
-
6 trendów związanych z Gen AI do śledzenia w 2024 roku
... wielu językach i rozprzestrzeniają się globalnie. Oczywiście, wszystko to będzie miało wpływ na marketing, jego efektywność oraz tempo działań. Niemniej, nie powinniśmy oczekiwać, że ... również zmotywować nas do korzystania z wiarygodnych modeli i zwracania uwagi reputację firm, które je opracowują. To bardzo ważne, ponieważ ludzie na całym świecie ma ...
-
Sztuczna inteligencja: szansa biznesu czy zagrożenie dla pracowników?
... z przepisami prawnymi. Wprowadzenie AI Act stanowi istotny punkt zwrotny dla firm korzystających z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, ponieważ oprócz technicznych i ... zjawisk. Przedsiębiorstwa wykazują poprawę w takich obszarach jak IT (35 proc.), marketing (30 proc.) i cyberbezpieczeństwo (27 proc.). Tak pozytywne dane nie przekładają ...